Šestica je hladnija!Ima li ko pojma koje V svećice da uzmem za moju Hondu civic 1,4i ako u knjizi preporučuju NGK ZFR5J-11, znači zanima me oznaka ekvivalentne svećice ali u V varijanti?
Svećice
Collapse
X
-
Originally posted by TETAKŠestica je hladnija!Ima li ko pojma koje V svećice da uzmem za moju Hondu civic 1,4i ako u knjizi preporučuju NGK ZFR5J-11, znači zanima me oznaka ekvivalentne svećice ali u V varijanti?
Gresis,ovaj gresis silno sine kod NGK ide obrnuto!
Inace NGK ZFR5J-11 je vec V varijantaRes non verba!
Comment
-
-
Hura !!!
Da se uhvatim nekih cinjenica:
Ukoliko uzmete topliju svecicu nego sto motor trazi, postoji mogucnost da sagorevanje nebude korektno odradjeno, da ima smetnje na leru, i isto tako da trosi vise goriva pri normalnoj voznji.
Sama svecica malo utice na knockning, kako je bilo pitanje, utice normalno ali na toj bazi da smesa bide malo bogatija kroz taj proces, pa se temperatura u ekspanziji drzi nizom, dok zvog malo momerene tacke paljenja, moze da se desi da proces sagorevanja bude toliko zakasnjen u vecim obrtajima da plamen od zakasnele ekspanzije "curi" u izduvnu granu sto moze da osteti izduvne ventile. Inace ako je TuRbo motor, dobije se malo veci pritisak u vecim obrtajima jer je temperatura izduvnih gasova nesto visocija.
Generalno se netreba igrati sa izborom toplotne vrednosti svecice.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by dranixSESTICA JE TOPLIJA od SEDMICE kod NGK i brojevi idu od 2 do 11 pri cemu je 2 cold a 11 hot bar tako pise na zvanicnom site-u ! ! ! ! ! ! !
E sad ovako, zbunjen sam 100%.
Fabrički na mog Golfa2 1800 ccm 8V 66kW idu Champion N7BYC ili N7YCC, zazor 0.8mm. Imao sam do sada Bosch trokrake WR7LT+.
Prilikom ugradnje gasa Dora je zamenio Bosch sa NGK BPR6E Vline #2 na kojima se uopše ne pojavljuje VW kao korisnik istih.
Šta sam ovim dobio a šta izgubio? Ispada da su mi stavili toplije svećice umesto hladnijih, pa se plašim kakav to uticaj ima na motor?
Hvala unapredToyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Originally posted by dranixSESTICA JE TOPLIJA od SEDMICE kod NGK i brojevi idu od 2 do 11 pri cemu je 2 cold a 11 hot bar tako pise na zvanicnom site-u ! ! ! ! ! ! !Res non verba!
Comment
-
-
Evo uporedne tabele, nadam se da je ispravna
Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Heinz, Zar ti imalo sumljas u Doru? U mojoj uporednoj tabeli stoji doslovno ovako "N7BYC=BP6ET" to znaci da ti je Dora stavio mnogo bolju svecicu ISTE toplotne vrednosti. Druga jedna stvar je u pitanju a to je da se u literaturi firme Bosch preporucuje da ako se uglavnom koristi LPG (sto je obicno slucaj) svecica moze da bude za broj hladnija i zazor za 0,10 do 0,20mm manji nego po katalogu za doticni auto. Stoji da nisu objasnili zasto sve ovo pa bi da nesto dodam. Ako bi mene neko pitao sta bi ja uradio bilo bi sledece. Ja imam krsh od auta kojim se vozim u lokalu i izabrao sam svecicu originalne toplotne vrednosti jer se brze greje a to je dobro za start-stop rezim koriscenja auta. Ako neko pak prelazi veliku kilometrazu po autoputu onda bi preporucio za broj hladniju svecicu.To je sve. Ne vredi sad da pisem romane jer je sve tzv. inzenjerijski kompromis i nista nije idealno niti univerzalno a sve u zavisnosti od "nekih drugih" faktora. To sto se neka firma kao npr. VW vezala za Champion ili nekog drugog nema veze jer svi hvale NGK kao najbolje, pa prema tome.....Nego slusaj ti majstor Doru jer on cak kategoricki odbija da ugradjuje svakojako djubre u automobile svojih musterija a vidis i zasto. Covek je dobro informisan a to upravo pokusavamo i mi da budemo.Zato smo na ovom forumu....Pozdrav drustvu
Comment
-
-
Ja na motociklima koristim uvek NGK ili Nippon Denso svećice koje nabavljam po preporuci proizvodjača.U autima sam do sada uvek koristio Bosch ili Champion osim kad sam imao Fiate kojima najviše prija Marreli.Sada kad imam Hondu idem na NGK i to na V formu kako ste mi vi i fabrika preporučili.Hvala ekipi!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
Comment