Svećice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #16
    Šestica je hladnija!Ima li ko pojma koje V svećice da uzmem za moju Hondu civic 1,4i ako u knjizi preporučuju NGK ZFR5J-11, znači zanima me oznaka ekvivalentne svećice ali u V varijanti?
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #17
      Originally posted by TETAK
      Šestica je hladnija!Ima li ko pojma koje V svećice da uzmem za moju Hondu civic 1,4i ako u knjizi preporučuju NGK ZFR5J-11, znači zanima me oznaka ekvivalentne svećice ali u V varijanti?

      Gresis,ovaj gresis silno sine kod NGK ide obrnuto!
      Inace NGK ZFR5J-11 je vec V varijanta
      Res non verba!

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        SESTICA JE TOPLIJA od SEDMICE kod NGK i brojevi idu od 2 do 11 pri cemu je 2 cold a 11 hot bar tako pise na zvanicnom site-u ! ! ! ! ! ! !

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Hura !!!

          Da se uhvatim nekih cinjenica:

          Ukoliko uzmete topliju svecicu nego sto motor trazi, postoji mogucnost da sagorevanje nebude korektno odradjeno, da ima smetnje na leru, i isto tako da trosi vise goriva pri normalnoj voznji.

          Sama svecica malo utice na knockning, kako je bilo pitanje, utice normalno ali na toj bazi da smesa bide malo bogatija kroz taj proces, pa se temperatura u ekspanziji drzi nizom, dok zvog malo momerene tacke paljenja, moze da se desi da proces sagorevanja bude toliko zakasnjen u vecim obrtajima da plamen od zakasnele ekspanzije "curi" u izduvnu granu sto moze da osteti izduvne ventile. Inace ako je TuRbo motor, dobije se malo veci pritisak u vecim obrtajima jer je temperatura izduvnih gasova nesto visocija.

          Generalno se netreba igrati sa izborom toplotne vrednosti svecice.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #20
            Originally posted by dranix
            SESTICA JE TOPLIJA od SEDMICE kod NGK i brojevi idu od 2 do 11 pri cemu je 2 cold a 11 hot bar tako pise na zvanicnom site-u ! ! ! ! ! ! !

            E sad ovako, zbunjen sam 100%.

            Fabrički na mog Golfa2 1800 ccm 8V 66kW idu Champion N7BYC ili N7YCC, zazor 0.8mm. Imao sam do sada Bosch trokrake WR7LT+.
            Prilikom ugradnje gasa Dora je zamenio Bosch sa NGK BPR6E Vline #2 na kojima se uopše ne pojavljuje VW kao korisnik istih.

            Šta sam ovim dobio a šta izgubio? Ispada da su mi stavili toplije svećice umesto hladnijih, pa se plašim kakav to uticaj ima na motor?

            Hvala unapred
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Schampion & Bosch 7 = NGK 6
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • duxducis
                CBC Senator
                • 19.10.2004
                • 207
                • Beograd

                #22
                Originally posted by dranix
                SESTICA JE TOPLIJA od SEDMICE kod NGK i brojevi idu od 2 do 11 pri cemu je 2 cold a 11 hot bar tako pise na zvanicnom site-u ! ! ! ! ! ! !
                Ne daj se zbuniti rekao si lepo da je sestica toplija od sedmice sto znaci da je 2hot a 11cold i tako pise na NGK sajtu
                Res non verba!

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #23
                  Evo uporedne tabele, nadam se da je ispravna

                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Heinz, Zar ti imalo sumljas u Doru? U mojoj uporednoj tabeli stoji doslovno ovako "N7BYC=BP6ET" to znaci da ti je Dora stavio mnogo bolju svecicu ISTE toplotne vrednosti. Druga jedna stvar je u pitanju a to je da se u literaturi firme Bosch preporucuje da ako se uglavnom koristi LPG (sto je obicno slucaj) svecica moze da bude za broj hladnija i zazor za 0,10 do 0,20mm manji nego po katalogu za doticni auto. Stoji da nisu objasnili zasto sve ovo pa bi da nesto dodam. Ako bi mene neko pitao sta bi ja uradio bilo bi sledece. Ja imam krsh od auta kojim se vozim u lokalu i izabrao sam svecicu originalne toplotne vrednosti jer se brze greje a to je dobro za start-stop rezim koriscenja auta. Ako neko pak prelazi veliku kilometrazu po autoputu onda bi preporucio za broj hladniju svecicu.To je sve. Ne vredi sad da pisem romane jer je sve tzv. inzenjerijski kompromis i nista nije idealno niti univerzalno a sve u zavisnosti od "nekih drugih" faktora. To sto se neka firma kao npr. VW vezala za Champion ili nekog drugog nema veze jer svi hvale NGK kao najbolje, pa prema tome.....Nego slusaj ti majstor Doru jer on cak kategoricki odbija da ugradjuje svakojako djubre u automobile svojih musterija a vidis i zasto. Covek je dobro informisan a to upravo pokusavamo i mi da budemo.Zato smo na ovom forumu....Pozdrav drustvu

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #25
                      Ja na motociklima koristim uvek NGK ili Nippon Denso svećice koje nabavljam po preporuci proizvodjača.U autima sam do sada uvek koristio Bosch ili Champion osim kad sam imao Fiate kojima najviše prija Marreli.Sada kad imam Hondu idem na NGK i to na V formu kako ste mi vi i fabrika preporučili.Hvala ekipi!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        www.ngkntk.de
                        pise mnogo toga na ovu temu.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          Pise svuda Brick ali izgleda da nije ni sve reklama.Ima dosta kvalitetnih proizvoda i konkurencija je jaka a to je zdravo za nas potrosace.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            ok, mislio sam da je dobar sajt sa korisnim informacijama pa rekoh da podelim. ne znam da li je reklama ali kod mene su NGK V2 upisane kao resenje za moj motor s obzirom da se dobro slazu
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #29
                              Sad kad imam Hondu NGK je jedina opcija, na Kawasakiju je to zakon od prvog dana.
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                NGK ima sigurno resenje za svaku postojecu i nepostojecu masinu na svetu, to je sigurno
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X