Svećice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • to je to
    CBC Član
    • 04.04.2005
    • 62

    #61
    [quote=M-power][quote=Dora]
    Originally posted by "M-power":1pc7gszi
    Originally posted by "to je to":1pc7gszi
    Drugar mi je skrenuo paznju na ovu temu pa me interesuje za audi 1,8E

    oznaka motora je DZ kaje svecice da uzmem posto vidim da brik spovinje neke sa nekom oznako V do sada sam koristio NGK kupujem ih u Lav autu kostaju oko 400 dinara komad
    NGK BUR6ET 0,8mm
    V-line opcija 1(model)
    Iridium PGR6D
    Ovo najlepše obožavam, prve su trokrake i zato nedozvoljene a druge su nedozvoljene zbog materijala???
    Kakav je ovo savet?

    Treba ekvivalent toplotne moći ali jednokrake. Bakarne V-line[/quote:1pc7gszi]
    Kao prvo To je savet fabrike matori. Ne mislis valjda da oznake znam na pamet
    Kao drugo decko nigde nije nagovestio da vozi na LPG
    Kao trece Prve nisu trokrake nego jednokrake, Druge su V-line, a trece su ne dozvoljene zbog materijala.
    Nesto si pobrkao [/quote:1pc7gszi]


    Nemogu da verujem pa narode pitao sam da me posavetujete jer nisu svi teoreski i prakticno potkovani kao neki na forumu. Da ponovim vozim na plin sad koristim trokrake NGK svecice jer su mi tako rekli majstori da treba zbog toplotne vrednosti itd... neznam koje su oznake ako moze DORA ili neko ko sigurno zna da mi napise koje trebam da stavim zbog plina a da opet zadovoljim tu toplotnu vrednost bez teorije konkretno te i tacka H V A L A
    nista meni ovde nije jasno

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #62
      Originally posted by to je to
      [Kao drugo decko nigde nije nagovestio da vozi na LPG
      Kao trece Prve nisu trokrake nego jednokrake, Druge su V-line, a trece su ne dozvoljene zbog materijala.
      Nesto si pobrkao

      Nemogu da verujem pa narode pitao sam da me posavetujete jer nisu svi teoreski i prakticno potkovani kao neki na forumu. Da ponovim vozim na plin sad koristim trokrake NGK svecice jer su mi tako rekli majstori da treba zbog toplotne vrednosti itd... neznam koje su oznake ako moze DORA ili neko ko sigurno zna da mi napise koje trebam da stavim zbog plina a da opet zadovoljim tu toplotnu vrednost bez teorije konkretno te i tacka H V A L A[/quote]

      Vidi, ja ne znam koja ti treba svećica, ona koju je preporučio proizvodjač i tražiš takvu istu toplotne moći ali sa jednim krakom.
      Prva svećica sa spiska samo zadnje slovo S.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #63
        Originally posted by M-power
        NGK BUR6ET 0,8mm
        V-line opcija 1(model)
        Iridium PGR6D

        Ovo najlepše obožavam, prve su trokrake i zato nedozvoljene a druge su nedozvoljene zbog materijala???
        Kakav je ovo savet?

        Treba ekvivalent toplotne moći ali jednokrake. Bakarne V-line

        Kao prvo To je savet fabrike matori. Ne mislis valjda da oznake znam na pamet
        Kao drugo decko nigde nije nagovestio da vozi na LPG
        Kao trece Prve nisu trokrake nego jednokrake, Druge su V-line, a trece su ne dozvoljene zbog materijala.
        Nesto si pobrkao
        Možda i znaš, no mislim da ne znaš, pogledao si u katalog i hteo da pomogneš.

        Kao drugo, on jeste rekao da vozi na gas, možda ne u ovoj poruci ali nekoj ranije a inače ovo je tema o autogasu pa bi trebalo pretpostaviti...

        Kao treće, prve JESU trokrake i nisu za gas , za druge sam pogrešio jesu dobre za gas ( premor), a treće su diskutabilne, bar meni za sada.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #64
          Ako ste primetili na fotkama na tom ruskom testu kako izgleda "varnica". To je pre svega plamen (plazma) sto jedno klasicno paljenje ne moze da isporuci ni u snu. Ako proizvodjac kaze to i to valjda zna zasto je to preporucio. Ovde su padala konkretna pitanja a ja nemam pojma o tim automobilima. Sta da kazem "zavisi" ? Sta ustvari znaci bolja svecica? Da duze traje ili da garantuje iskru ili oba sto je veoma tesko i kosta? Najbolji je kompromis NGK i to V serija i nema veze da li je za gas ili benzin. To je obicna svecica ne tako skupa ali i ne traje tako kratko da bi se reklo da je bas od sira. Najvaznije je da dok traje daje odlicne rezultate i garantuje sigurnost iskre daleko vise nego platinum ili obicne sa elektrodom od 2,5mm. Ovo se sve odnosi na normalno paljenje. Ako je u auto ugradjena neka egzotika sto je ipak redji slucaj onda je druga prica jer samo paljenje ubija pa su bolje svecice sa vise krakova jer je to predvidjeno vec. Za gas to moze da bude rizicno ali ne obavezno. Bolje da to majstor za gas proceni na licu mesta. Ne bi da pisem napamet pa da neko napravi stetu.

          Comment

          • to je to
            CBC Član
            • 04.04.2005
            • 62

            #65
            Neverovatno

            ja sam vas pitao nesto a vi se nadmecete ko ce bolje sa naucne strane da se pokaze



            ovo je firma u S i CG koja je zastupnik NGK pa evo skinite cenovnik koliko kostaju svecice
            nista meni ovde nije jasno

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #66
              Ako ste primetili na fotkama na tom ruskom testu kako izgleda "varnica". To je pre svega plamen (plazma) sto jedno klasicno paljenje ne moze da isporuci ni u snu
              tekst je odlican, ja bas gledao te slike i koliko sam mogao da shvatim iz prateceg teksta bas su insistirali na upotrebi (klasicnog ?) standardnog paljenja sa Lade 110 i na tom paljenju su zasnovani ti rezultati.

              kako kazu Bos se obrukao sa svojom varnicom crvenkasete boje i niske energije a najbolje su prosli Beru, NGK i meni do sada nepoznato ime Super Brisk.

              takodje je interesantno da merenja pokazuju da izbor svecice utice na snagu koju motor moze da razvije i to celih 5%, sto je skoro 3 puta vise od potencijalnih dobitaka sa raznim sportskim filterima tipa KN.

              a utice i na potrosnju oko 4% sto je vise nego izbor specificnih energy tzv. guma.

              elektrika je izgleda vaznija u tuningu nego sto smo mislili.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #67
                ALO LJUDI!!
                svecica :NGK BUR6ET 0,8mm
                V-line opcija 1 je jedna svecica a ne dve!!!
                ona je i trokraka i v-line u isto vreme,drzao sam pakovanje danas u ruci!!
                to znaci da ako je v-line ne znaci automatski da je jednokraka.!!!
                ko neveruje nek ode u prodavnicu pa nek vidi.
                nemogu vise da razglabam ovde oko j@#$enih svecica.
                ja kad pogresim ili neznam ja bre kazem:neznam,pogresio sam ili tako nesto.
                ali to ovde retko ko postuje.,i primenjuje.
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #68
                  Originally posted by to je to
                  Neverovatno

                  ja sam vas pitao nesto a vi se nadmecete ko ce bolje sa naucne strane da se pokaze



                  ovo je firma u S i CG koja je zastupnik NGK pa evo skinite cenovnik koliko kostaju svecice
                  Pazi ovako, niko se ne nadmeće a niko i ne zna sve napamet.
                  Recept je jednostavan, ili poslušaš šta ti kažu ili odeš u servis pa ti urade šta treba.
                  Šta tu nije jasno.
                  Napiso sam bar 20 puta na ovom forumu da trebaju jednokrake svećice ekvivalent toplotne moći od original predvidjenih.

                  Stvarno ne razumem, teško je otići do prodavnice i tražiti iz kataloga odgovarajuću svećicu?? Ili šta???
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #69
                    Aloooooo, Zoraneeeee ne spavaj.

                    Rekli smo da "T" na kraju znaci tri (3) a "S" znaci jedan (1) ili SINGLE.
                    Ne citas lepo.
                    To zasto se zove V svecica nema veze sa brojem katoda nego sa oblikom anode.
                    Nego...... ne razumem ko sta ne zna. Razmisli malo o sebi prvo Pisemo ovde ko debilima sto puta jedno isto a ti jos zezas. Ja za sebe znam sta meni treba i ne moram da se mucim da ispravljam svet. Postuj bar malo nase ulozeno vreme na taj nacin sto ces bar procitati sta se pise a ne da pricas napamet. Ima, ima ........

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #70
                      Čitam ja odlicno sta piše.Non stop je pričano da su sve v''line svećice jednokrake.Neznam ja kojim debilima ti sta objašnjavas,i koga uopšte nazivaš debilom.
                      Opustise , volećete moderatori i ako im ne zanosiš auspuh u svakoj krivini.
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • galileo5
                        CBC Veteran
                        • 31.03.2005
                        • 131
                        • Leskovac, South Serbi

                        #71
                        Koji su ovo gluvi tefoni coveche

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #72
                          Originally posted by brick
                          elektrika je izgleda vaznija u tuningu nego sto smo mislili.
                          Hehe.. brick , vidi ovako:

                          SAAB je prilikom prelaska na Direc Ignition (DI) 1988 godine uzeo jednu klasicnu svecicu tipa BCPR7 i odradio sve na prilagodjenju elektronike prema fizicko/elektricnim svojstvima svecice.

                          Sam prelazak sa induktivnog na kapacitivno paljenje je zahtevao isto te i dan danas nijedan SAAB motor neradi kako treba sa bilo kojom drugom svecicom.
                          Dakle ekvivalenti drugih firmi jednostavno nepostoje.
                          Bosch zamena za istu radi na svim drugim autima ali na SAAB motorima umire i pocinje da daje missfire vec posle nekih 1000 predjenih kilometara.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • vujke
                            Admin
                            • 29.09.2004
                            • 1673
                            • Mladenovac
                            • Daewoo Lanos 1.5SX

                            #73
                            Ajmo na pravi kolosek, ok
                            while(!asleep()) {sheep++;}

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #74
                              ma ok, boost sve je to lepo i fino nego treba ovde za nase krajeve otkloniti ili bar umanjiti euforiju oko stavljanja KN i siicnih filtera vazduha po svaku cenu jer to "donosi snagu" motora sto je opste vazece tvrdo uverenje.
                              ova ruska merenja pokazuju da je izbor svecice nesto sto vise popravlja ili kvari mogucnosti motora nego svi filteri vazduha zajedno.
                              ujedno, i daleko jeftiniji metod tuninga, ako se uopste to moze tako nazvati.

                              Saab 88, Volvo od 1990. Ameri od 1984. , drugi ne znam kada, su uveli direct ignition sisteme i za to skidamo kapu jer su otvorili oci.

                              doslo je na red i da se u balkanskim krajevima dogodi slicno, zato posebna pohvala sto je dranix iskopao tekst pun fakata koji su nastali merenjem ( a ne procenama kao sto je obicno slucaj sa zamenama filtera vazduha).



                              secam se da je kod nas jos krajem 70tih godina zagreabacki SAM pisao i popularisao kapacitivne sisteme paljenja ( sa tiristorima onda) kao zamenu za tada standardne sisteme sa platinama.


                              kako sasavo zvuci da se posle 30tak godina opet paljenje vraca kao tema koja nudi jos podosta za unapredjivanje.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #75
                                Zorane BG gde to pise da su NGK BUR6ET jednokrake i ko je to i kada napisao? De prosvetli me jer ja ne pronalazim to mesto Verovatno je to samo tvoja pogresna dedukcija. Ja bi ti rado poslao tabele pa ne bi bilo greske a ne bi morao niko nista ni da pita kad bi gledao u njh. Ja ne znam za sta sve ljudi koriste internet ali izgleda da za sta ga koriste to i znaju. Podaci o svim proizvodjacima svecica sa unakrsnim tabelama staju na maltene na jednu disketu pa zaista ne vidim potrebu da pored svih gluposti koje cuvamo u nasim bazama podataka nemamo i njih. To ti je nekako kao kad bi dosao na fakultet a ne znas da citas. Svi znamo da ona poznata slamka ne pomaze ako i mi ne zamahnemo rukama pa opet malo njih to pokusava. Ispasce po tvome jos malo da sirimo dezinformacije. Sledeci put ocekujem od tebe da das odgovor ljudima a ja cu da kritikujem i zaguljevam kao ti sada.Vazi? Pretrazuj i ti malo net sto samo da nas nekoliko ovde to radimo. Ovo mesto nije jedino gde moze nesto korisno da se sazna.

                                Comment

                                Working...
                                X