ATEST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pantah
    CBC Veteran
    • 25.03.2007
    • 159
    • Beograd

    Originally posted by sw.brick
    34)
    ?lan 229, stav 1 ta?ka 34 ZOBS

    ?lan 229
    Nov?anom kaznom od 1.000 dinara kazni?e se na licu mesta za prekršaj:

    tako kaže Vlada Srbije,

    http://euprava.rzii.sr.gov.yu/files/Fil ... racaju.doc

    dakle, po zakonu kazna za propisane uredjae i opremu je 1,000 dinara.

    auto gasni uredjaj nije propisan ZOBS kao uredja ili oprema, ni u jednom ?lanu...dalje zaklju?ite sami.

    policija lažno napla?uje kaznu za nepostoje?u povredu važe?eg zakona. (?)
    Uf. Ima tu nekoliko stvari. Ajmo redom.

    a) ovaj sajt ima stariju verziju zakona, postoji još jedna iteracija iz novembra 2005 pa je kazna po pomenutom ?lanu ipak 2000 din.

    b) Ako se slažete da ?lan 229 st. 34 ne odgovara u?injenom prekrašaju onda postoji ?lan 222 st. 26 koji sigurno odgovara. Kazna je 100.000 do 1 Milion denara. Jel bi trebali da povedemo akciju ube?ivanja policajaca da koriste pogrešan ?lan zakona

    c) Ostaje i obaveza policajca da vozilo koje u saobra?aju u?estvuje nebezbedno (a bez pregleda se ne zna jel jeste ili nije bezbedno) isklju?i iz saobra?aja. Probne tablice se nakon ovakvog isklju?enja ne mogu dobiti jer je za njih potreban tehni?ki pregled koji ne može biti overen do dobijanja uverenja. Zna?i da se svako šetanje vozila na tehni?ki pregled i pregled vozila obavlja šlepovanjem. I to treba podsetiti policiju.

    Zaklju?ak: Ja li?no ne bih protestvovao protiv kazne od 2000 dinara. Mislim da su alternative malo gore.
    Money for nothin' and chicks for free

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      Zeli li neko mozda i ovo da odstampa i gurne panduru pod nos ?
      Atest - uverenje, kako god, je najjeftinije, ubedljivo!
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        eh, ti si na izvoru informacija, lako je tebi

        pod a sajt je zvani?an legalni sajt Vlade Srbije.
        u državi koja sebe smatra pravnom (i želi da sprovodi zakone pa i ZOBS) podrazumeva se da je Vlada upoznata sa važe?im zakonodavstvom i da su njena ministarstva i službenici sve što je neophodno u?inili javno dostupnim, ta?nim i ažurnim kao ta?ne informacije.
        citirano je direktno sa sajta pod kontrolom Vlade na dan 10. juni 2007.

        inia?e, da u pravu si ko zna šta je još menjano a nije javno (lako) dostupno od zakona.

        pod b

        ?lan 222
        Nov?anom kaznom od 100.000 do 1.000.000 dinara kazni?e se za prekršaj preduze?e, samoupravna interesna zajednica ili drugo pravno lice


        stav 26
        26) ako postupi protivno odredbama ?lana 194 ovog zakona;

        a

        ?lan 194
        Motorna i priklju?na vozila koja se pojedina?no proizvode ili prepravljaju ili su im ošte?eni sklopovi i ure?aji bitni za bezbedno u?eš?e u saobra?aju moraju se pre puštanja u saobra?aj podvrgnuti ispitivanju u pogledu bezbednosno-tehni?kih karakteristika.
        Bezbednosno-tehni?ke karakteristike prepravljenog motornog i priklju?nog vozila ne mogu odstupati od karakteristika vozila, osim ako je takvu prepravku predvideo proizvo?a? vozila.
        O izvršenom ispitivanju i tehni?koj ispravnosti motornih i priklju?nih vozila iz stava 1 ovog ?lana izdaje se uverenje.
        Uverenje iz stava 1 ovog ?lana izdaje organizacija koju ovlasti nadležni organ u republici, odnosno autonomnoj pokrajini i važi na teritoriju Socijalisti?ke Federativne Republike Jugoslavije


        ne znam šta je to samoupravna interesna zajednica, i kakve to veze ima sa voza?em.

        a ne znam ni gde je ta Socijalisti?ka Federativna Republika Jugoslavija na ?iju teritoriju se odnosi pomenuti ?lan.




        dakle, niti ?lan 222 nema dodira sa fizi?kim licem, propisuje kažnjavanje pravnih lica.


        nije poenta u izmišljanju ?lanova zakona da bi se po svaku cenu našao izgovor za kažnjavanje, pardon uzimanje hara?a. država uvek može da se ne drži zakona ko pijan plota


        pod c

        i onda da policija nadoknadi sve troškove šlepovanja, zatim izgubljenu zaradu, sve zavisne troškove a odgovorni policajac koji nestru?no odokativno proceni da je vozilo neispravno a pokaže se da jeste ispravno svojom platom u?estvuje u nadoknadi gornjih troškova.

        a tada ?e i policija zaista da se bavi zaprežnim vozilima (to se ne šalje na tehni?ki pregled jel da ), pa zatim motokultivatorima, pa se?enim i krpljenim Spa?ecima odredjene specifi?ne grupe gradjana, pa autobusima kojima kaplju ulja i ispuštaju oblake dima, pa policijskim vozilima koja imaju neispravne uredjaje za signalizaciju, ko?ione i urpavlja?ke sisteme,....

        i kada sve to dovede u red, uklju?uju?i i puteve krene u "napad" i na tehni?ki ispravna a sumnjiva vozila.


        svrha zakona je da pojednostavi i uredi stvari, a o?ito je da ovaj ZOBS nije dobro uredio materiju autogasa, nije precizirao ko, kako, gde, kako, zašto, koliko, kada i uopšte do detalja opisao i uredio pitanje ugradnje, uvoza, upotrebe, kasnijeg servisiranja i održavanja itd.

        znaš i sam da danas izdato uverenje nimalo ne govori o stvarnom fakti?kom stanju ispravnosti autogasne instalacije za 6 meseci ili 84 meseca u budu?nosti a i dalje je potpuno validno.

        pooštrena kontrola sveukupno, licenciranje samih radionica da izdaju uverenje (naravno sa krivi?no pravnim posledicama zloupotrebe), ukidanje nadležnosti policije da raznim papiri?ima tipa uputa komplikuje proceduru.
        i obavezati maksimalnu sumu para koliko sve košta i koliko minuta sme da potraje komplet cela procedura na jednom jedinom šalteru, gde god da se fizi?ki nalazi šalter.


        a svi znamo da ateste, pardon uverenja su dobijana i za loše ugradjene auto gasne instalacije, dakle niti uverenje nije nikakav dokaz ispravnosti vozila. o ?emu onda pri?amo...

        do pre mesec ili dva ZOBS nije postojao, ili nisu postojala takva vozila sa ugradjenim gasom, ili nije pravna država, ili policiji i državi odjednom treba više para da popuni rupe u finansijama koje su nastale zadnjih meseci, ili prosto treniramo strogo?u ili....
        mnogo je ovaca za šišanje, pardom vozila sa autogasom pa ajde udri


        ono pod c, utopija znam

        i da, nemam ništa protiv da se uredi i ta?no zna sve unapred, a sve kvantifikuje i izbaci slobodno uverenje kao metod.
        i država kao nameru podsticanja ekologije po?ne da poklanja svakome ko ubud?e ugradi gas po 500 evra za po?etak, i naravno ukine sve takse.
        kao što je to tamo negde gde ekologija nije samo jezi?ka egzibicija, a gde naša država tako glasno na re?ima želi da pristupi.

        i ne samo auto gas, gde je tek ekologija u zgradarstvu, sa mnogo ve?im parama u igri...
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Pantah
          CBC Veteran
          • 25.03.2007
          • 159
          • Beograd

          Originally posted by sw.brick
          eh, ti si na izvoru informacija, lako je tebi


          pod c

          i onda da policija nadoknadi sve troškove šlepovanja, zatim izgubljenu zaradu, sve zavisne troškove a odgovorni policajac koji nestru?no odokativno proceni da je vozilo neispravno a pokaže se da jeste ispravno svojom platom u?estvuje u nadoknadi gornjih troškova.

          svrha zakona je da pojednostavi i uredi stvari, a o?ito je da ovaj ZOBS nije dobro uredio materiju autogasa, nije precizirao ko, kako, gde, kako, zašto, koliko, kada i uopšte do detalja opisao i uredio pitanje ugradnje, uvoza, upotrebe, kasnijeg servisiranja i održavanja itd.

          znaš i sam da danas izdato uverenje nimalo ne govori o stvarnom fakti?kom stanju ispravnosti autogasne instalacije za 6 meseci ili 84 meseca u budu?nosti a i dalje je potpuno validno.
          Ne znam zašto bi policajac pla?ao bilo kakve troškove nekom ko nije ispunio svoje obaveze. Iskreno ne znam ni zašto se ?eli? ulaguje onima koji su namerno izbegavali ispunjavanje svojih obaveza. Ali realnost je da se ova država tek obrazuje u pogledu potrebe za zakonima, njihovom pisanju i sprovo?enju. Do sada je zakonitost bila sprda?ina, sada je farsa, bi?e komedija, daj bože da brzo pro?e i taj period i da dugo traje pre nego što ne postane tragedija.
          Sve što pominješ kao potrebno je "u radu". Ja imam neko iskustvo sa laganim ali uspešnim izmenama. Jedino je pitanje kako produžiti radni i životni vek
          Što se ti?e primedbi na kvalitet ugradnje gasa. Ona stoji i apsolutno je sramota da su (smo) takva vozila provla?ili kroz "atest". S druge strane, a nadam se da ?e Dora to potvrditi, i kod najgorih (da ne pominjem kod koje vo?ke) su postignute promene na bolje. Spor proces. Samo da ne zaboravimo da ?e krajnji rezultat tog procesa biti nešto što se ne?e svi?ati vlasnicima vozila, Recimo da se skida rezervoar i laboratoriski ispituje svakih pet godina, da ?e cena ugradnje i održavanja porasti. Sve zbog par posto ve?e sigurnosti. Posle ?e neko da kaže kako ve? trijes godina vozi i sam prebacuje ure?aj iz kola u kola i da je sve to besmisleno. Ne moš svima udovoljiti.
          Money for nothin' and chicks for free

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            Ne znam zašto bi policajac pla?ao bilo kakve troškove nekom ko nije ispunio svoje obaveze
            odgovorni policajac koji nestru?no odokativno proceni da je vozilo neispravno a pokaže se da jeste ispravno

            ispunio obaveze, dakle policajac se zeznuo u proceni.
            i naveo sam kad bi bilo, a to podrazumeva i ?itav niz promena u glavi jednog policajca da mu je svrha poboljšanje saobra?aja i pomo? a ne sakupljanje hara?a.

            onda bi i voza?i imali više respekta i poštovali bi znatno više svaku pa i neobjašnjivu naizgled odluku policajca jer nema sumnji u zle namere.

            primeri u nekim drugim zemljama jasno pokazuju da to tako može da funkcioniše, kada se sve postavi u logiku kako treba šta je ?ija svrha u saoabra?aju. mislim na CH, ili Skandinaviju.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              Spor proces. Samo da ne zaboravimo da ?e krajnji rezultat tog procesa biti nešto što se ne?e svi?ati vlasnicima vozila, Recimo da se skida rezervoar i laboratoriski ispituje svakih pet godina, da ?e cena ugradnje i održavanja porasti. Sve zbog par posto ve?e sigurnosti. Posle ?e neko da kaže kako ve? trijes godina vozi i sam prebacuje ure?aj iz kola u kola i da je sve to besmisleno. Ne moš svima udovoljiti.
              ako je spor proces, neka i policija sporo izigrava lokalnu bandu koja sakuplja hara? izmišljanjem pravnih razloga.
              policija nije tu da izmišlja pravila i zakone, glupština kakva god da je, donela je ZOBS i taj zakon bi trebao da je ja?i od kampanjskog skupljanja hara?a.

              ma da, u EU su rezervoarima produženi intervali kontrole na 12 godina a kod nas ?e biti na 5, treba uzimati preko reda hara?

              besmisleno je da mi izmišljamo neke tehni?ke norme, onako birokratski napamet.
              a kada nešto donesemo onda da nema izuzetaka u poštovanju donetih pravila ni za koga, pa ni za samog Premijera ili Predsednika države.
              od ograni?enja brzine, crvenog svetla pa na komplikovanije zahteve..kao što je "problem" ugradnje auto gasnih uredjaja.

              a bojleri u ku?i, jel bi i to trebalo na 5 godina

              znam da sve znaš kako je stanje sa saobra?ajem generelano, a gas je daleko od najvažnijeg posla policije za efekte poboljšanja bezbednosti saobra?aja zar ne.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                Za po?etak bi ve?ina saobra?ajaca trebala da se opismeni ,pa onda nau?i kulturnom ponašanju pa tek onda da zarade platu regulišu?i saobra?aj a ne pod šljivom na magistrali da rade to što svi znamo da rade

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  Ma idi... ovi nasi panduri so k'o hemoroid:
                  Uvek su ti na bulji, nikad ih ne vidis ali stalno smetaju, nema proverenog leka osim pokornosti do imbecilnosti i tako to...

                  Dok nasa Policija postane ljudska svi cemo mi davno biti matori...

                  Ogledalo ovog je i atest i imanje ili neimanje istog. Nemam nista protiv da se naplacuje kazna za "neispravan" auto, ali to pretpostavlja da je izvrsen tehnicki pregled i neispravnost ustanovljena ili da se, po ustanovljavanju postojanja plinskog uredjaja, vlasniku vozila omoguci razuman period (30 dana recimo) da atest i uradi i pribavi uverenje o ispravnosti ugradnje.

                  Ili da se u medijima pokrene kampanja: Daje se na znanje ... do tog i tog datuma ...

                  Ovako se samo cekalo da se narod primi, isfuselilo se najstrasnije i opet narod po usima. Krajnje neadekvatno.
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • Pantah
                    CBC Veteran
                    • 25.03.2007
                    • 159
                    • Beograd

                    Originally posted by sw.brick
                    Ne znam zašto bi policajac pla?ao bilo kakve troškove nekom ko nije ispunio svoje obaveze
                    [quote:31fbojdv]odgovorni policajac koji nestru?no odokativno proceni da je vozilo neispravno a pokaže se da jeste ispravno

                    ispunio obaveze, dakle policajac se zeznuo u proceni.
                    i naveo sam kad bi bilo, a to podrazumeva i ?itav niz promena u glavi jednog policajca da mu je svrha poboljšanje saobra?aja i pomo? a ne sakupljanje hara?a.

                    onda bi i voza?i imali više respekta i poštovali bi znatno više svaku pa i neobjašnjivu naizgled odluku policajca jer nema sumnji u zle namere.

                    primeri u nekim drugim zemljama jasno pokazuju da to tako može da funkcioniše, kada se sve postavi u logiku kako treba šta je ?ija svrha u saoabra?aju. mislim na CH, ili Skandinaviju.[/quote:31fbojdv]

                    ?ek bre, ako vlasnik nije prijavio promene na vozilu - odmah - i odradio ceo postupak, onda NIJE ispunio obaveze. Dal je auto pritom ispravan ili nije ne igra nikavu ulogu. Isto važi za recimo merila koja nisu pregledana, žigosana ili plombirana. Automatski se smatraju neispravnim iako su možda najta?nija na svetu.

                    Sistem koji je momentalno u igri u ovoj zemlji je da policajac ne mora da ocenjuje ispravnost ve? to prepusti vanrednom tehni?kom pregledu, a u slu?aju kada je u pitanju nešto bitno za bezbednost ima pravo da isklju?i vozilo iz saobra?aja. Poicajcu ostaje ne ocena nego "procena".

                    Jel u tim skandinavijama dozvoljeno nošenje oružija bez dozvole, iako bi je možda dobio da je tražena? Jel uhva?en sa oružijem ne?eš snositi posledice?
                    Money for nothin' and chicks for free

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      Sistem koji je momentalno u igri u ovoj zemlji je da policajac ne mora da ocenjuje ispravnost ve? to prepusti vanrednom tehni?kom pregledu, a u slu?aju kada je u pitanju nešto bitno za bezbednost ima pravo da isklju?i vozilo iz saobra?aja
                      ta?no tako, i pošto policajac nikome ni za šta ne odgovara, niti snosi ikakvu posledicu kada oceni ili proceni pogrešno tu bitnost za bezbednost.

                      policajac ima pravo da isklju?i vozilo iz saobra?aja bez ikakvog kriterijuma, i bez ikakvog predznanja ili obuke ili atesta pardon uverenja da je stru?na osoba za tako nešto.

                      a kako su naši policajci u sistemu koji je u igri u ovoj zemlji po pravilu tehni?ki nepismeni, ceo sistem je besmislen.

                      ?ek bre, ako vlasnik nije prijavio promene na vozilu - odmah - i odradio ceo postupak, onda NIJE ispunio obaveze. Dal je auto pritom ispravan ili nije ne igra nikavu ulogu
                      navodjeni su ?lanovi važe?eg ZOBS (je li važe?i taj na sajtu Vlade ?) , i tu smo videli da nema pravnog osnova za kažnjavanje vlasnika vozila kako je navedeno pri napla?ivanju kazni.

                      jedina obaveza vlasnika vozila je da se jednom godišnje pojavi na tehni?kom pregledu, i posle toga nema nikakve obaveze prema policiji niti daljem pregledanju vozila od strane policije. tako je sada regulisano zar ne.

                      problem nije u tome da li je vlasnik prijavio promenu, i dobio papir?e iz razloga što je platio to uverenje nekome uz prate?e takse.

                      to papir?e nije nikakav dokaz tehni?ke ispravnosti u realnosti, ni na sam dan izdavanja a kamoli 11 meseci npr posle toga.

                      to smo ve? svi zajedno nebrojeno puta utvrdili u praksi, i ovde je bilo o?iglednih primera.
                      znaš i moj primer da je izdato uverenje/ atest a da nije sve ispunjeno.
                      i moje iskustvo loše ugradnje.

                      zato što znam iz prve ruke da uverenje nema nikakvu stvarnu težinu u sistemu koji je u ovoj državi u igri ne želim da se pravim naivan kao da je sve super uredjeno pa eto represija kažnjavanja sve rešava.

                      nažalost, sa tih 2000 dinara kazne auto postaje legalan za dalju vožnju do slede?e kontrole jer ostaje u saobra?aju.
                      ako je hipoteti?ki neispravan koja je svrha kazne ?

                      ako je ispravan hipoteti?ki, šta je sada motiv kazne, hara? ?

                      kapiram ja tvoj stav, ali nije policija pravi organ za tehni?ke preglede na putu i slobodnu ocenu/ procenu po meni.

                      u toj Skandinaviji ne?e policija iz ?ista mira loviti po putu vozila, a ne?e ni u drugim zemljama, sve dok ne napraviš neki prekršaj.

                      a onda ?e ti natovariti sve paragrafe zakona da se samo puši.

                      i izgubi?eš osiguranje, dakle plati?eš iz svog džepa debelo i to je sasvim dovoljna opomena. daleko ve?a kazna od tih 2000 dinara, pa onda niko normalan ne?e zbog toga rizikovati.

                      i nema mesta korupciji, sistem tako postavljen u startu.

                      a da ne pri?amo o ?injenici da je zakon zaista zakon i da se primenjuje uvek i svuda, a ne kampanjski.
                      i najbolji zakon je bezvredan ako se ne primenjuje, a najgora kazna je besmislena ako se može izbe?i slobodnim uverenjem policajca na ulici. ?itati sitnom korupcijom.

                      moja poenta je da su ljudi koji su kažnjeni sa 2000 dinara na bazi izmišljene zakonske krivice, kako je navedeno u citiranim ?lanovima zakona, od strane policije i trenutne kampanje.

                      a u pravnom sistemu je jako bitan pojam postojanja namere da se nešto uradi...posedovanjem autogasnog uredjaja nije dokazana namera.

                      uopšte ne treba policajac bilo koji bilo gde da ikada ikoga zaustavi u vožnji tek tako iz ?efa ili neke svoje kontrole ako voza? nije u?inio nikakav prekršaj.

                      da li se slažeš da sadašnji sistem u državi nije korektno postavljen, da je previše administracije i premalo tehni?ke discipline sa daleko opasnijim po bezbednost elementima na vozilu nego što je jedna boca koja je uzgred ve? atestirana jednom (posle proizvodnje).
                      i takodje ostala oprema je ve? atestirana u nekoj drugoj zemlji.

                      ostaje problem kontrole ugradnje a ne same opreme, a ta kontrola se može poveriti i samim servisima uz njihovo licenciranje.

                      pa ti ljudi koji ugradjuju znaju više od tog policajca na ulici ...
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • dekideki
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1914
                        • Beograd

                        briku u pravu si.

                        i ja kapiram da je potpuno bez osnova da zastavljaju narod samo radi trkeljisanja, a da nije napravljen nikakav prekrsaj. ali - ne postoji unutrasnja kontrola i javni telefon koji bi mogli da pozovemo i odmah prijavimo da su nas zaustavili bez razloga.

                        ispada da svi mi koji idemo kolima samo se kurtzimo i luksuziramo i nikuda ne zurimo pa se necemo ljutiti ako nas malo neko proverava na ne znam ti ja sta? da vas sve podsetim da je tek skoro ukinuta taksa na mobilni koju je uveo Seselj jer je mobilni proglasen za luksuz...
                        .

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          još uvek se pla?a taksa na luksuz za auto, to je ona sa najve?im iznosom pri registraciji.

                          upravo na to ciljam, svako od nas ima neki razlog zašto i kada negde ide onda se nadje dokon ?ovek bez ikakvog znanja nasred puta da ti oduzima slobodu kretanja ( i troši dragoceni resurs vreme) samo zato što eto ima uniformu.

                          niti nešto proverava u smislu tehni?ke ispravnosti jer i nema ?ime (nema ni alat ni mernu opremu, nema ni dokumentaciju o tom vozilu, prakti?no nema pojma šta radi) niti to ima ikakve svrhe.

                          osim kao što rekoh pokušaja da voza? izokola ponudi keš da bi izbegao maltretman.

                          pogotovu obožavaju strance po tablici tako da presre?u...kakav je to imidž za državu i kolika je šteta da li treba pominjati.

                          najsmešnije je na putu tehni?ka kontrola sistema ko?enja koju izvodi taj neki policajac koji jedino što ima od alaltki je olovka i papir (za kaznu).

                          ako me neko ubedi argumentima da policajac na ulici može da izmeri ko?nice i utvrdi fakti?ko stanje, evo odmah prizivam da se pre svakog puta pojavi policajac da mi pregleda ko?nice.


                          sre?om, vreme nezaustavljivo te?e a time i pravni sistem policijske države odlazi u prošlost.
                          ve? sam ?uo primedbe da policija sada po novom KZ mora da pazi da poštuje zakone da bi imao efekte njihov rad pred sudom.
                          nema više slobodne procene da trkeljišu koga ho?e, gde ho?e, kako ho?e, bez odgovaraju?eg papira.

                          tako i u saobra?aju, ako nema prekršaja šta ima da me zapitkuje gde idem, šta sam doru?kovao, koga vozim, gde radim, itd....

                          ništa od toga nije vezano za bezbednost saobra?aja.

                          ako baš želi, neka uhapsi po sudskom nalogu, pa kada se pokaže da je bez osnova onda lepo plati policajac (država plati i refundira od policajca) odštetu za izgubljeno vreme, zaradu itd.

                          pa ni ja ne idem u policiju na šalter da ih zapitkujem u kakvom krevetu spavaju, šta su ru?ali ju?e, niti koju knjigu ?itaju...i druge besmislice koje ih ometaju u redovnom poslu.

                          ima dobrih i savesnih policajaca, ali nekako su ti redji, nekako u senci , ne name?u se i ne prime?uju mnogo a rade ok svoj posao.

                          ovi drugi, meni izgledaju kao da su tu radi zezanja, gubljenja vremena, maltretiranja i na kraju hara?a.

                          sistem je postavljen tako kako jeste, i tu se slažem sa @pantah da jeste tako, ne svidja mi se niti opravdavam potrebu da i dalje postoji takav sistem.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • chips
                            CBC Član
                            • 11.09.2006
                            • 24
                            • Novi Becej

                            Neko je pomenuo da nema papire od boce. I ja ih nisam imao.

                            Imam bocu proizvodja?a GZWM S.A. iz Polske. Na njihovom sajtu www.gzwm.co.pl ima link za kontakt.

                            Napisao sam im na engleskom za šta mi trebaju papiri i sa boce prepisao broj.

                            Za 15 dana mi je poštom stigao papir - duplikat uredno ispe?atiran i potpisan.

                            Comment

                            • Velja
                              CBC Veteran
                              • 22.12.2005
                              • 176
                              • https://t.me/pump_upp
                              • CharlesfaistOB

                              E ovako, koleginica juce na tehnickom i kaze decko koji radi da im je navala na atestu poslednjih dana, posebno taksisti, a panduri se stekuju na omv pumpama i kako sipas samo te odvoje sa strane! Nije patka, inace je pustio iako ima plin bez atesta ali je napomenuo da pripazi kad dodje na pumpu. Ludo zvuci al reko da vam prenesem...

                              Sto se mene tice imam papire od boce i isparivaca, ali nemam nikakav racun servisa koji je ugradio, i uradicu atest, ali najvise zbog toga sto planiram u grcku sa zenom i klincem i ne smem da rizikujem da me neko vrati sa granice zbog toga.
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • Max Rockatansky
                                CBC Član
                                • 09.07.2006
                                • 10

                                ATEST

                                Bilo kako bilo, meni gospoda isterase 2000, platio sam kaznu i sad sam se upustio u dvonedeljnu avanturu dobijanja "atest"-a.

                                Htedoh samo da kazem da sam se zgrozio kada sam u razgovoru sa "ovlascenim licem za izdavanje atesta" na njegovo pitanje:"Koliko su te kaznili?" dobio komentar da sam >>dobro prosao<< jer su jednog naseg sugradjana kaznili pre par dana u okolini Zrenjanina sa 5500??? za isti >>prekrsaj<<.

                                Comment

                                Working...
                                X