ATEST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pantah
    CBC Veteran
    • 25.03.2007
    • 159
    • Beograd

    Originally posted by sw.brick
    Sistem koji je momentalno u igri u ovoj zemlji je da policajac ne mora da ocenjuje ispravnost ve? to prepusti vanrednom tehni?kom pregledu, a u slu?aju kada je u pitanju nešto bitno za bezbednost ima pravo da isklju?i vozilo iz saobra?aja
    ta?no tako, i pošto policajac nikome ni za šta ne odgovara, niti snosi ikakvu posledicu kada oceni ili proceni pogrešno tu bitnost za bezbednost.

    policajac ima pravo da isklju?i vozilo iz saobra?aja bez ikakvog kriterijuma, i bez ikakvog predznanja ili obuke ili atesta pardon uverenja da je stru?na osoba za tako nešto.

    a kako su naši policajci u sistemu koji je u igri u ovoj zemlji po pravilu tehni?ki nepismeni, ceo sistem je besmislen.

    [quote:1lf5x1qe]?ek bre, ako vlasnik nije prijavio promene na vozilu - odmah - i odradio ceo postupak, onda NIJE ispunio obaveze. Dal je auto pritom ispravan ili nije ne igra nikavu ulogu
    navodjeni su ?lanovi važe?eg ZOBS (je li važe?i taj na sajtu Vlade ?) , i tu smo videli da nema pravnog osnova za kažnjavanje vlasnika vozila kako je navedeno pri napla?ivanju kazni.

    jedina obaveza vlasnika vozila je da se jednom godišnje pojavi na tehni?kom pregledu, i posle toga nema nikakve obaveze prema policiji niti daljem pregledanju vozila od strane policije. tako je sada regulisano zar ne.

    problem nije u tome da li je vlasnik prijavio promenu, i dobio papir?e iz razloga što je platio to uverenje nekome uz prate?e takse.

    to papir?e nije nikakav dokaz tehni?ke ispravnosti u realnosti, ni na sam dan izdavanja a kamoli 11 meseci npr posle toga. ...[/quote:1lf5x1qe]

    Sad ve? zvu?iš isfrustrirano. O?eš pravila ili ne?eš pravila? Kojim redosledom bi ti uvodio pravila u ovoj zemlji? Jel bolje bez pravila? Svako trista na sat sa kolima ko kakva ho?e?
    ALO!
    Ako ti nije jasno, malo se raspitaj kako su se formirala pravila u skandinaviji. Nisu pala sa nebesa ovakva kakva su. I ovde se tek u?imo da policija ima neke obaveze a ne samo prava ali i da vlasnici vozila imaju obaveze a ne samo jednu "da se jednom godišnje uplate za registraciju". Vlasnik vozila je prema stavu zakonodavca stalno odgovoran za svoje vozlo pa ?ak i onda kada je neispravnost zbog koje ?e biti kažnjen daleko od njegove mo?i procenjivanja. Tek treba da definišemo nivo odgovornosti servisera.
    Do tada, važi onako kako sam napisao. Vozilo na kome je nešto imenjeno je neispravno dok se ne dokaže da nije. Svidelo se to tebi ili ne. Svejedno je dali se ja slažem sa time ili ne.

    Za sada papir?e koje ?e neko dobiti važi samo da bi se promena upisala u saobra?ajnu i tek to je kraj postupka. Za stanje tehni?ke ispravnosti odgovornost pored vlasnika vozila ima MUP i on odre?uje pravila igre. Za MUP na osnovu ovlaš?enja rade tehni?ki pregledi i institucije koje pregledaju vozila. Zna?i samo kao njhov servis a oni mogu da uverenje odbiju (i pokrenu postupak) ili prihvate. Njihov pe?at je zadnji. Elem, da ne ponavljam ko švaba tra-la-la. Obaveza je završena tek kada to MUP potvrdi. Dotle mogu ako ho?e da izvuku vozilo iz saobra?aja.

    Da se ne bi nadpisivali do beskraja, svako druga?ije mišljenje ?e biti sigurno odgovaraju?e primljeno od strane stranke za koju glasaš i preko njihovih predstavnika prosle?eno do skupštinskih amandmana. Ja ne o?ekujem da ?e moje skromno mišljenje ikad imati ikakav zna?aj u skupštini zato ga i ne?u izneti
    Money for nothin' and chicks for free

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      O?eš pravila ili ne?eš pravila
      naravno da ho?u pravila, ali ne bilo kakva pravila.
      normalna, uobi?ajena, standardna, nazovi kako ho?eš ona pravila za koja se pokazalo kroz iskustvo stotina miliona ljudi oko nas da su efikasna i korektna za sve zainteresovane strane.

      ne?u pravilo da nema pravila nego odokativno kako kome dune u glavu na licu mesta izmišlja pravila.

      i potpuno si omašio moju poentu za koju ti nagadjaš da je frustracija- policija ne treba da iz zaseda nasumice presre?e voza?e koji ne naprave niti jedan saobra?ajni prekršaj. to se odavno ne radi u zemljama i u policijama koje misle da primenjuju dostignute norme civilizacije.


      da, postojalo je ovakvo ponašanje policije i još negde u svetu što znam iz prve ruke, u državi sa vojnom huntom koja upravlja sa sve zajedno automatskom puškom pri pregledu vozila.

      valjda to nikome ne li?i na normalno stanje, pa da se ugledamo na takav rad policije.

      lepo, neka donesu pravila koja su usaglašena sa današnjim stepenom tehnike, ta pravila neselektivno primenjuju na sve, i strogo i isklju?ivo po tim pravilima bez slobode tuma?enja i prevare kažnjavanjem na bazi fiktivnih nenapisanih pravnih normi.

      nema nikakve veze 2000 dinara, kazna je mala, i previše mala ako je ta?no da je time ugrožena bezbednost saobra?aja.

      a svi znamo da nije, nego je obi?na kampanjska akcija skupljanja hara?a.

      kao što znamo da sada tokom letnje sezone policija sakuplja hara? od naših gostiju koji su u tranzitu, bez razloga, bez povoda, bez saobra?ajnog pokri?a...eto tako zaustavlja iz hira.
      pardon, slobodnog tuma?enja da se radi šta ho?e.

      tako je nekada bilo sa komunisti?kim isto?nim blokom, ?im si stranac odmah si "kriv" i odmah naplati kaznu, po mogu?stvu bez priznanice i u stranoj valuti. to nam valjda više ne treba...

      kada prodje letnja kampanja, onda krene kampanja "prljavih tablica".

      itd, moja primedba je da se koriste izgovori za sakupljanje para bez obzira na stvarnu brigu oko saobra?aja, novac je jedini cilj sam po sebi.

      auto gas se sada samo namestio kao pogodna meta za odstrel, do slede?e kampanje...
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        Ijao.... Sezame zatvori se, ko razume shvati?e
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          Aj sad polako da mi neko kaze redosled radnji. Izgleda da je u NS drugacije nego u Zrenjaninu. Jel prvo servis, MUP pa fakultet?
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • Pantah
            CBC Veteran
            • 25.03.2007
            • 159
            • Beograd

            Originally posted by sw.brick
            O?eš pravila ili ne?eš pravila
            naravno da ho?u pravila, ali ne bilo kakva pravila.
            normalna, uobi?ajena, standardna, nazovi kako ho?eš ona pravila za koja se pokazalo kroz iskustvo stotina miliona ljudi oko nas da su efikasna i korektna za sve zainteresovane strane.

            itd, moja primedba je da se koriste izgovori za sakupljanje para bez obzira na stvarnu brigu oko saobra?aja, novac je jedini cilj sam po sebi.

            auto gas se sada samo namestio kao pogodna meta za odstrel, do slede?e kampanje...
            Ok imaš pravila. Pravila kojih se ni narod ni policija nisu pridržavali decenijama (pravila su iz po?etka '80tih). Sad, ako imaš bolji predlog kako da se i jedni i drugi naviknu da pravila postoje, da ih MORAŠ poštovati i da se pri tome povade fleke od dvajes godina anarhije, slobodno iznesi, slu?ajno mogu da ih prenesem.

            Pri tome pokušaj da ti predlog obuhvati i ?injencu da još uvek (i pored kampanjskog har?enja) više od polovine, ?ak bih se usudio re?i, više od dve tre?ine vozila na gas nije pregledano. Svaki dan nam dok traje ovakva kampanjska akcija dolaze vozila kod kojih je konverzija ura?ena pre više od dve godine. Najlepše je kad ih vratimo zbog opreme koja je tada "prolazila" a sad ne prolazi pregled. Garancija istekla, majstor se vratio starom zanatu (mesar, pekar, lekar...) ili ga jednosatavno zabole da ispravlja svjoje brljotine nastale u cilju smanjenja troškova ugradnje.

            Na žalost u pravu si, za neko vreme ?e kampanja opet biti za nevezivanje pojaseva, pa onda za nenošenje kacige (ovih dana me zaustavljaju po dva puta iako imam kacigu - na glavi), ili za nešto drugo što moramo da se naviknemo da je ve? bilo regulisano.

            Sa novim zakonima ?e i nove kampanje, recimo za vožnju dece u namenskim sedištima, dnevno svetlo, izduvne gasove i ostalo što odgovara tehni?kom napretku.

            Mali koraci. Prokleto mali koraci. Ve?inom unapred.
            Money for nothin' and chicks for free

            Comment

            • Blackeyed
              CBC Senator XXL
              • 06.07.2005
              • 402
              • Novi Sad

              Originally posted by deki-ascona
              Aj sad polako da mi neko kaze redosled radnji. Izgleda da je u NS drugacije nego u Zrenjaninu. Jel prvo servis, MUP pa fakultet?
              za NS:

              1. Priprema: Idite u shoping sa zenom/devojkom, testirajte svoje stpljenje do krajnjih granica...

              2. Prvo u MUP, uplatiti 1207 din, onda cekati...

              3. Potom na Fax, uplatiti 3200 i neki dinar

              4. Cekati

              5. Cekati

              6. Cekati

              7. Dolazimo do sapunice i ogledalca....katarza...atest je tu! Doduse dobices papir za 5 dana...

              8. Kada dobijes papir, presavijes ga i uputis se u potragu za najeftinijim vanrednim tehnickim pregledom (u NS-u je ovo moguce odraditi za 200 din. ako je u pitanju ova stvar oko LPG-a).

              9. Opet se uputimo u MUP i sa papirom od tehnickog, atestom i uplatom od 1130 din. dolazimo do cilja, upisan atest u saobracajnu...Jeeeee!!!!

              "You are reading this for the wrong reason..."

              ENDYMION, Dan Simmons

              Comment

              • Velja
                CBC Veteran
                • 22.12.2005
                • 176
                • https://t.me/pump_upp
                • CharlesfaistOB

                Jel procedura za BG ista ili se razlikuje u necemu?
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  predlog broj 1.
                  angažovati lice, stru?njaka, koji se razume u posao zakonodavca. uvesti, tj zaposliti iz inostranstva gde ve? postoje zakoni koji funkcionišu.

                  broj 2
                  unificirati pravni sistem za svaku opštinu, grad. tako da više ne može da bude zabuna usled razli?ite procedure u Bg ili Ns.

                  broj 3
                  uvesti jedno mesto gde se pregleda, i na tom jednom mestu i ostala administracija.
                  uveren sam da taj koji pregleda ima i sposobnosti da popuni podacima jedan ili dva papira.

                  broj 4
                  da se uvede red u trgovinu/ uvoz. time otpadaju i pri?e oko nezadovoljavaju?e tehni?ki uredjaja u opticaju.
                  sa zabranom uvoza polovnih guma država je pokazala da je sposobna.

                  broj 5
                  da licencira radionice za auto gas ugradnju, i njih ovlasti da takodje mogu da izdaju uverenje. za zloupotrebe pretnje krivi?nim sankcijama.

                  /tako je u Hr uvedeno, i funkcioniše/

                  broj 6
                  da za svaki izvršeni atest, tj uverenje država pokloni/ uplati/ vrati novac vlasniku vozila koji je ugradio autogas u fiksnoj unapred poznatoj protivvrednosti.
                  u Italiji je to konkretno 300 eura. neka kod nas bude i 50 evra, iznos nije bitan za suštinu.

                  za neizvršeni atest nema nagrade, sleduje pismena opomena i dati rok za
                  pregled i atest odnosno legalizaciju.

                  broj 7
                  nikakva mandatna kazna u kešu na ulici/ putu.

                  ako treba koverta na ku?nu adresu.

                  izbaciti osnov za korupciju.

                  broj 8
                  apsolutno jednaka i obavezuju?a primena za svakoga u državi, nevezano za vlasništvo vozila ( i državni auto, da bude takodje bez izuzetaka podložan primeni zakona), sa kaznama prema pojedincu i svim nadredjenim u lancu za zloupotrebu položaja/ manipulaciju primenom zakona.

                  broj 9
                  sve tehni?ke norme i standarde bukvalno prepisati iz ECE R seta normi, 67-01 i ostale kako za LPG tako i CNG

                  broj 10
                  javno sve to objaviti putem medija, napraviti informativnu kampanju, napraviti letak i poslati svakom vlasniku vozila u koverti na ku?nu adresu sa ljubaznim prate?im pisamcem.
                  objasniti svrhu pregleda, objasniti da se radi o bezbednosti, objasniti da se radi o ekologiji, objasniti da se radi o kontroli razbacivanja / potrošnje sa neispravnim uredjajem,
                  nacrtati našem ?oveku da je za njega pregled/ atest ekonomski garant da mu auto troši koliko je nužno tehni?ki.

                  nacrtati da bez atesta/ uverenja vlasnik vozila snosi sve finansijske posledice bilo kakve saobra?ajne nezgode.

                  broj 11
                  obavezati osiguravaju?i sistem da u elementu cene osiguranja imanje/ nemanje pregleda uti?e na visinu premije.

                  broj 12

                  ne mogu trenutno da se setim,
                  vra?amo se na broj 1.
                  stru?njak koga smo angažovali proveri?e i zna?e kako je to ve? rešeno u drugim uredjenim zemljama i dodati još neku stimulaciju- kaznu kao podsticaj.

                  broj 13, naknadno se setio-
                  za svaku opremu koja je ve? negde neko atestirao, i fabrika potpisom i pe?atom garantuje saglasnost sa tehni?kom normom, automatski priznavati taj atest.


                  poenta je izbaciti slobodnu procenu, gubljenje vremena i pri pregledu i naro?ito na ulici, upristojiti administrativni postupak da bude jednozna?an, sa jednim šalterom za sve.

                  radionice/ majstore koji (zlo) namerno prave haos i/ili varaju suprotno pravilima tehni?ke struke, zakona, normi tretirati isto kao i u drugim delatnostima/ zanimanjima gde je bezbednost nekoga ili ne?ega opšti interes (npr lekar, vatrogasac, sanitarna kontrola, lekovi...) gde se gubi pravo na rad i zatvara firma/ ustanova/ radnja kada se kontrolom ustanovi bitna povreda pravila.

                  javno objaviti imena onih kojimaje zabranjeno, kao što postoji bonitetna finansijska komisija, i ine državne agencije koje vode registre kao javne knjige.

                  jednom re?ju, ne izmišljati toplu vodu ve? bukvalno prekopirati evropska rešenja i opšte prihva?enu regulativu.

                  ina?e nije mi jasno pa da tebe pitam.
                  zašto je bitno da se zameni saobra?ajna dozvola, i zašto je bitno da se napiše eksplicitno da je gas pogonsko gorivo ?

                  zašto to ne piše za benzin ili za dizel kao pogonsko gorivo ?

                  što se sigurnosti i bezbednosti ti?e, sva ta goriva su i opasna i bezopasna i potencijalni problem.

                  u ?emu se to autogas razlikuje recimo od benzina kao goriva pa mora da posebno bude u saobra?ajnoj i gorivo napisano.

                  ubedjen sam da treba jedno 3 lista papira i jedno 5 dana da 2 pravna sposobna stru?njaka uz 2 tehni?ka konsultanta oko terminologije i detalja naprave valjani predlog Zakona, ili te neke norme.

                  ako se ima volje u državi da se korektno trajno razreši stvar, i da se zaboravi na kampanjski rad bez (trajnih) rezultata.

                  naš narod je isti kao i svaki drugi narod, ponaša se kako mu je zgodno u okviru dopuštenoga koji toleriše država, i kako se sama država ponaša.


                  kombinacija šargarepe i štapa uvek daje rezultate, pri ?emu je i mala opipiljiva šargarepa daleko ubedljivija alatka nego veliki štap potencijalno.


                  trudio sam se da budem konstruktivan, sa najkra?e mogu?e postavljenim pravilima.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • bozanis
                    CBC Član
                    • 20.06.2007
                    • 30
                    • nas.Trošarina,Niš

                    citajuci vase postove o atestu nisam mogao da se uzdrzim a da se neukljucim. elem,
                    pre dve nedelje i ja sam uradio atest i moja je prica ovakva:
                    pre svega u radionici spremio auto za atest kada sam vratio bocu sa fakulteta,ali hajdemo po redu.
                    u pisarnici sup-a "teta" iza stakla dala mi je zir.racun i objasnjenje da molba treba da sadrzi podatke uz saobracajne i razlog upucivanja na atest,napisao sam molbu citko i podneo sam zahtev i uplatio 1170 din. dva dana je odobravanje molbe i resenje te ceka na salteru za registaciju. naravno,ispred saltera ima uvek pet-sest stranke (veca je guzva isped saltera banke)
                    u medjuvremenu,posto sam imao bugarsku bocu (inace bugarske boce vaze za dobre boce tezina 25kg od 60l za razliku od turskih) i glavu bez sigurnosnog ventila (glavu sam kupio drugu "lovato" 40e.) ,bocu sam nosio na atest na masinski fakultet jer je bila bez papira (a i da sam imao papire saznao sam da opet nebi moglo jer "nasi" to ne priznaju) gde mi atestiraju bocu za manje od tri sata i izdaju sertifikat i utisnut zig da je boca u redu i to placam 1200din.
                    sa tim papirom od boce (kopijom),uputom na atest,izjavom o ugradnji gasne instalacije od radionice,kopijom papira od isparivaca,kopijom saobracajne odlazim u amss gde placam 2500din,slikaju isparivac konstatiju/utvrde broj na njemu,utvrde da postoji osigurac el. instalacije,predju na gepek slikaju bocu,konstatuju da je glava sa ventilom da postoje grkljan creva za odvod gasa i provere/utvrde podatke sa boce. posle toga kuckaju nesto po racunaru,ostampaju mi uverenje da sam prosao atest i izdaji mi knjizicu u kojoj stoje podaci o autu,isparivacu i boci. napomenuli su mi da na sledecoj registraciji regulisem tezinu praznog vozila + promena saobracajne

                    troskovnik: atest boce 1200din;glava 40e;sup 1170din;amss 2500 sto je ukupno bez nove glave 4870

                    u sup-u sam cekao 10min,na salteru banke 15min,na fakultetu tri sata a posle svega toga sacekao dva dana(petak) i otisao u amss sacekao 30min jer je bilo pet auta pre mene i sve zavrsio.

                    moja racunica je da za 4870 dinara necu da me boli glava,najvise zbog svakojakih "kerova" na ulici jer to je bizarna suma za narednih deset godina,a sto se tice "velike glavobolje" oko atesta ja je stvarno nisam imao jer je sve islo kao sto sam planirao,mada ruku na srce procedura efektivno traje tri dana.

                    izvinjavam se na opsirnom postu. pozdrav iz nisa
                    Opel Vectra A 2.0i automatik - TNG sekvent
                    Opel Ascona C 1.6D

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      mada ruku na srce procedura efektivno traje tri dana.
                      dodati na onih 4870 dinara 3 dnevnice.
                      kako je dnevnica bruto 30-50 evra minimum za neki posao (20-30 evra je dnevnica fizikalca ovde) a majstorska oko 80-100 evra ra?unica je bitno druga?ija.

                      pri tome, ti si imao sre?e ili je takav odnos broja stranaka /broj šaltera da si ?ekao 10-15 minuta.

                      nedavno sam obavljao najjednostavniju administrativnu šaltersku proceduru produžavanja važenja voza?ke dozvole.

                      za to sam potrošio u ?ekanju ispred šaltera ravno nekih 4 i po sata, ako ne i celih 5 sati.
                      potpuno neproduktivno ba?eno vreme. pri tome je red imao oko 60 ljudi.
                      zna?i svi troškovi *60.
                      i tako bar 300 dana godišnje.

                      koje razbacivanje...

                      e sad, gužva na šalteru je normalna posledica kada na 2 šaltera dolazi oko 300,000 ljudi potencijalno.

                      i pored najbolje želje ja ne vidim zašto je potrebno da procedura traje 3 dana. pa još na više šaltera.
                      npr, da bi otišao u specifi?an MUP po taj uput moram da predjem 27km.

                      zašto ?

                      zar ne može da postoji 2 ili 5 šaltera u jednom gradu, meni je neprihvatljivo da za 2,000,000+ stanovnika postoji 1 jedini šalter za taj famozni uput.

                      ali kada ta ista država zahteva porez, onda to može da radi i terenski službenik, onda to može i akontaciono, onda to može i bez uputa, može i bez rešenja ?ak (dobi?ete u bud?nosti rešenje ali pla?ate sada odmah)...itd
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • nikolapanic
                        CBC Senator XXL
                        • 16.10.2005
                        • 657
                        • Petrovac

                        Da ne bih otvarao novu temu,a tice se atesta,interesuje me nesto.Imam atest na uredjaj koji sam ugradio.Planiram da zamenim motor u automobilu i da ostavim gasnu instalaciju.Receno mi je da treba opet da radim atest i to nije sporno.Mene interesuje da li moze biti nekih problema sto cu ponovo atestirati na drugom motoru postojecu instalaciju?Imam dokumentaciju za isparivac i bocu a prvi atest sam uradio pre dve godine pa ne znam sta i kako.Ili to nema veze posto imam potrebne papire
                        Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                        Comment

                        • Ladislav
                          CBC Senator
                          • 14.12.2004
                          • 223
                          • Kragujevac
                          • Lada Niva 1.7i

                          Nahvatase me pocetkom maja na putu Velika Plana - Batocina prilikom rutinske radarske kontrole. Posto radar nije pokazao zadovoljavajuce ocitavanje, pandur je zatrazio prvu pomoc. Otvorim gepek da mu pokazem i tu on vidi bocu i trazi 2000 dinara. Ne dam. Pise on kaznu. Ne potpisujem.

                          Sledi "sudjenje" kod nekog njihovog pravnika, posto je prekrsaj po novom suvise mali za sudiju za prekrsaje. Mrzi me da idem tamo, pa cekam Resenje.

                          Kad stigne Resenje, napisacu zalbu Vecu za prekrsaje, gde cu da napadam Clan 226, stav 1, tacku 34, jer instalacija ne spada u "propisane uredjaje i opremu".

                          Znam, slaba vajda od toga.

                          Ipak, ukoliko od momenta ucinjenja "prekrsaja" do momenta pravosnaznosti drugostepene presude prodje vise od 2 godine, super. Ukoliko ne, onda ukoliko od momenta pravosnaznosti drugostepene presude do momenta hvatanja mene da pod pretnjom zatvora platim kaznu prodju nove 2 godine, opet super. U suprotnom, platicu im orjentaciono za 2-3 godine.

                          Ne zivim na adresi na kojoj se vodim, tako da je jurenje zastarevanja realno moguce.

                          Nadam se da je ova "akcija" cisto kampanjska i da nece predugo trajati, a u medjuvremenu sam izracunao da jedno placanje kazne na svakih vise od 700Km i dalje opravdava voznju na plin. Od tad sam presao nekih 2000Km na plin i ustedeo za 3 kazne

                          Ako bih hteo atest, trebala bi mi nova boca Nije da ovoj nesto fali, nego nemam nikak'e papire uz nju, a indijanci iz servisa za ugradnju nece da mi daju.

                          Licno ne poznajem nikoga kome su napisali ovu kaznu, tako da je pojava, srecom, jos uvek sporadicna.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            Pusti indijance do?i ?e njima kauboji glave...
                            Ako ej boca Lifam, traži u Staroj Pazovi atest od boce, da? ti. Ako je GZWM traži u Eurogas Subotica, da?e ti.
                            Potrebno je sve sa plo?ice prepisati u oba slu?aja.
                            Ako je boca "Irena" (poljska) ili Beloruska (ne znam naziv) obrati se Juvaksu.
                            Ako je Bugarska ili Turska, džaba kre?im...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • gorky
                              CBC Senator XXL
                              • 08.06.2007
                              • 860
                              • Vojvodina,Kikinda

                              u kikindu dolaze 2 atestne komisije jedna amss a druga iz vinče koja iznajmljuje garažu jednog majstora.ovi iz amss ukoliko nemaš papire slikaju i bez problema dobijaš atest, a ovi iz vinče su vratili čoveka kojem sam pre 2 nedelje ugradio nov uređaj samo je čovek izgubio papir od boce (stako toro),čovek je na moju preporuku otišao kod ovih iz amss i bez problema dobio atest.dakle budi bog s nama

                              Comment

                              • Pole
                                CBC Senator XXL
                                • 05.10.2006
                                • 363
                                • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                                kum,inace police man,me je obavestio da su i u nasem regionu poceli da deru za atest
                                kazna je 2k
                                ionako se spremam za atest ovih dana
                                zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                                pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                                Comment

                                Working...
                                X