F1 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Odg: F1 2012

    Valensija i Barselona postigle dogovor


    Bernie Ecclestone izjavljuje da je veoma blizu finalizacija ugovora za naizmenično
    održavanje trka u Barseloni i Valensiji, tako da će se već od sledeće godine u Španiji
    voziti samo jedna trka.



    Posle višemesečnih špekulacija, budućnost staze u Valensiji i Barseloni je pri kraju, a
    Ecclestone je rekao da su se organizatoriu dogovorili za naizmenično održavanje trka, od
    sledeće sezone.
    "I Valensija i Barselona su se složili oko toga da je najbolji način da se naizmenično održavaju
    trke, a sada radimo na datumu. Želeli smo da vidimo kako bi mogli da pomognemo Valensiji, a
    naizmenično održavanje trke sa Barselonom je dobro rešenje", rekao je Britanac.
    Ecclestone je odbacio nedavne špekulacije da je ovogodišnja trka u Valensiji pod znakom
    pitanja i dodao je da bi bio srećan kada bi se ugovor sa organizatorima trke produžio i nakon 2014. godine.
    "Mi zaista želimo trku u Valensiji. Svi smo srećni tamo, svi timovi, sponzori i bila bi šteta kada
    ne bi imali trku tamo", dodao je on.
    "Želeo bih da produžimo ugovor sa njima i posle 2014. godine", rekao je Ecclestone.
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Odg: F1 2012

      Ecclestone: Kubica bi već bio u Ferrariju


      Da Robert Kubica nije imao nesreću, Felipe Massa bi već izgubio mesto u Ferrariju.


      To je izjava izvršnog direktora Formule 1, Bernie Ecclestonea.
      On je rekao da bi Kubica, koji se još oporavlja od nesreće na reliju prošle gdoine, mogao da
      zameni Brazilca.
      "Ja mislim da je to za Ferrari, pitanje alternative. Ko je od onih koji su na raspolaganju bolji od
      Masse", rekao je Ecclestone.
      "Uveren sam da bi Robert Kubica već sedeo u Ferrariju, da pre godinu dana nije imao nesreću
      na reliju", dodao je on.
      Italijanska štampa izveštava da je Kubica testirao Škodu Fabiju Rally, prošlog četvrtka u Liguriji.
      U međuvremenu, Ecclestone je podržao šefa Ferrarijevog tima, Stefana Domenicallija, rekavši:
      "Ferrarijevi problemi nemaju nikakve veze sa rukovodstvom".
      "Problemi su na tehničkoj strani. Oni bi trebali da kupuju osoblje, recimo Adriana Neweya",
      dodao je on.
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Odg: F1 2012

        Schumacher: Spremni smo za početak sezone


        Michael Schumacher veruje da je Mercedes u dobroj poziciji pred VN Australije, a
        očekuje I da je dobra sezona pred njima.



        Uprkos odluci da se odloži prezentacija i prvi krugovi W03 bolida za drugi predsezonski test,
        u nemačkom timu su sigurni u napredak.
        Međutim, pravo stanje stvari će biti poznato tek sledećeg vikenda na prvoj trci sezone.
        "Na kraju, možemo da prestanemo da pričamo o testiranjima, sada se okrećemo trkama", rekao
        je Schumacher.
        "Melburn je savršena lokacija i idealno mesto za početak sezone. Grad voli Formulu 1, a fanovi prave odličnu atmosferu i očigledno da mi vozači osećamo to", dodao je on.
        "Tokom zimskih testova, prešli smo dosta kilometara i zaista smo prikupili dosta podataka, koji
        bi trebali da nas stave u dobru poziciju na prvim trkama. Imamo dobru bazu za dalji napredak”,
        rekao je Nemac.
        "Spremni smo za početak 2012...", dodaje on.
        Direktor Mercedes Motorsporta, Norberg Haug, veruje da njegov tim ide u Australiju u boljoj
        formi nego pre.
        "Pred start treće sezone sa našim srebrnim strelama, mislim da smo bolje pripremljeni nego pre
        dve godine, što ukazuje na to da idemo u pravom smeru", rekao je on.
        "Posle testiranja, znamo da imamo solidnu osnovu za rad i dobru platformu za razvoj. Postoji
        dosta spekulacija o poretku, a stvarno stanje ćemo dobiti u subotu popodne, na kraju
        kvalifikacija za VN Australije. Tada bi trebalo svi da stave karte na sto", dodao je Haug.
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Odg: F1 2012

          Nove promene pravila oko izduvnih sistema za 2013.


          Direktor trka Charlie Whiting očekuje nove promene pravila oko izduvnih sistema za
          2013. pošto su mnogi timovi pronašli način da ponovo produvavaju difuzore.



          Promene koje su uvedene ove godine su trebale da onemoguće timovima da koriste izduvne
          gasove u aerodinamičke svrhe. Međutim, tokom testiranja je postalo jasno da su timovi uspeli
          da pronađu način da postignu sličan efekat i sa novim pravilima.
          „Naš cilj je da onemogućimo korišćenje produvanih difuzora koji u nekim situacijama krše
          pravilo 3.15 (pomični aerodinamički delovi). To bi u kombinaciji sa dodatnim limitiranjem
          mapiranja motora kao što je opisano u tehničkoj direktivi 36 trebalo da onemogući dizajnerima
          da koriste izduvne gasove u aerodinamičke svrhe“, izjavio je Charlie Whiting.
          „Ipak moguće je da su timovi uspeli da iskoriste svoja saznanja od prošle godine i da ih primene
          i pod novim pravilima tako da ćemo verovatno morati sledeće sezone da ponovo menjamo pravila.“
          Whiting je takođe priznao da je niža pozicija ćelije za prezivljavanje primorala većinu timova da
          ove godine koriste stepenaste noseve.
          „Ranije je visina ćelije bila 625mm, a sada smo je smanjili na 550. Cilj nam je bio da sam nos
          bude niže u odnosu na stranice kokpita kako bi glava vozača bila još bolje zaštićena. Neki
          timovi su se žalili da bi smanjivanje visine celog bolida zahtevalo veliko redizajniranje tako da
          smo napravili kompromis prema kome se visina nosa smanjuje na 1950mm od zadnje ivice
          kokpita. Postigli smo željeni efekat, a timovi nisu morali mnogo da menjaju svoja prednja
          vešanja.“
          „Ali zaista svi izgledaju kao patke...“, završio je Whiting.
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Odg: F1 2012

            U McLarenu ne očekuju dominaciju Red Bulla


            Martin Whitmarsh smatra da ni jedan tim ne ulazi u novu sezonu sa dominantnim
            bolidom.



            Nakon ovogodišnjih predsezonskih testiranja u Herezu i Barseloni se ni za jednu ekipu ne
            može sa sigurnošću reći da je favorit.
            Whitmarsh je rekao da su u McLarenu analizom vremena u dugim stintovima zaključili da će
            rivali u Melburnu biti veoma blizu.
            „Ono što je loše je da mi nismo dominantni. Sa druge strane, dobro je to što niko nije
            dominantan. Mislimo da ćemo biti konkurentni. Bolid je pouzdan i vozačima se sviđaju njegove
            karakteristike“, izjavio je Whitmarsh na Vodafone media događaju.
            Kada je upitan da li može da kaže da će se njegov tim boriti za titulu, Whitmarsh je rekao:
            „Voleo bih da mogu. Možda neki nisu vozili na limitu, a mi i Red Bull nismo ni pokušali
            simulaciju kvalifikacija. Testiranja su svakako prošla bolje nego 2011. i ako to prenesemo u
            sezonu možemo da se nadamo dobrom rezultatu.“
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Odg: F1 2012

              Button: Zabrana produvanog difuzora donosi manje misterije


              Timovi sada imaju jaču relaciju između vazdušnog tunela i vožnje na stazi.


              Timovi su ove godine izgubili značajnu količinu prijanjanja na zadnjem delu bolida, jer od ove sezone
              krajevi izduvnog sistema moraju biti pozicionirani po veoma strogim pravilima. Jenson Button
              misli da upravo to pravilo donosi manje misterije u dobijanju konstantnog prijanjanja.
              "Danas je put mnogo jasniji oko pronalaženja dodatnog prijanjanja. Kada nešto uradite u
              vazdušnom tunelu, to samo primenite na bolidu i sve na stazi ide mnogo laskše. Sa produvanim
              difuzorom ste mogli da pokušavate dosta stvari u tunelu. Za neka rešenja smo mislili da mogu
              da nas ubrzaju za jednu sekundu, dok nam je na stazi to donelo zaostatak od jedne sekunde",
              dodao je Button.
              "Sada, ako neko rešenje radi lepo u tunelu velike su šanse da isti takav efekat dobijemo i na
              stazi. Jeste da sada imamo manje prijanjanja, ali je osećaj takođe odličan", kazao je on.
              Vozač McLarena je izjavio da očekuje više od starta sezone nego li što je bio slučaj sa istim
              periodom od pre 12 meseci.
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Odg: F1 2012

                Rivali odbijaju da komentarišu formu Ferrarija


                I pored problema na testovima timovi odbijaju da komentarišu formu Ferrarija.


                Tim iz Maranella prema izveštajima sa testova nije uspeo da razvije bolid kakav je želeo, a
                tehnički direktor tima Pat Fry je odbacio mogucnost da će se tim propetog konjića boriti za
                mesto na podijumu.
                Šef Lotus tima Eric Boullier je izjavio da je gledao Ferrarijevu simulaciju trke: "Rano je pričati o
                tome, videli smo da Ferrari ima mnogo resursa i ljudi. Videćemo šta će biti. Čekaćemo i da
                vidimo njihov dalji razvoj, ali to nije zbog toga što smo mi bili brži od njih na testu i što želimo da
                ih pobedimo. Mi želimo da zadržimo fokus na sebe. Nemojte da potcenjujete Ferrari, oni ce se
                vratiti".
                Sa druge strane i šef tima Red Bull Christian Horner je dao svoje predviđanje pred početak
                sezone: "Ja mislim da je Ferrari u mnogo boljoj poziciji nego što ljudi misle. Mercedes je po
                meni tim koji je napravio veliki napredak u odnosu na prošlu godinu, dok McLaren izgleda
                veoma dobro".
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Odg: F1 2012

                  Vettelov RB8 se zove Abbey


                  Sebastian Vettel je nastavio tradiciju sa davanjem imena svojim bolidima pa se tako novi
                  RB8 zove Abbey.



                  Vettel će ove godine pokušati da sa novim RB8 osvoji treću uzastopnu titulu što su do sada
                  uspeli samo Juan Manuel Fangio i Michael Schumacher.
                  Mladi nemac je prethodnih godina svojim bolidima davao ženska imena pa se tako bolid iz 2010
                  zavao Luscious Liz, dok je prošlogodišnji RB7 imao ime Kinky Kylie.
                  Vettel je kao i prošle sezone čekao do par dana pre početka prvenstva da imenuje svoj novi
                  bolid.
                  Nemački Bild prenosi da je ime Vettelovog RB8 Abbey što bi možda moglo da bude povezano
                  sa imenom albuma njegovog omiljenog benda The Beatles ili sa krivinom u Silverstoneu.
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Odg: F1 2012

                    Kubica vozio karting i reli automobil u Italiji


                    Prema izveštajima italijanskih medija, Robert Kubica je ponovo na stazi pošto je navodno
                    ranije ove nedelje testirao reli Škodu Fabiju.



                    La Gazetta dello Sport piše da je bivši vozač BMW-a i Renaulta nakon toga vozio i karting.
                    Bivši šef ekipe Renault Flavio Briatore savetuje Kubicu da ne žuri sa svojim povratkom u
                    Formulu 1.
                    „Video sam ga par puta i rekao sam mu da ne žuri. Talenat ne može da izgubi, ali prvo mora da
                    se fokusira na svoje zdravlje“, izjavio je Briatore.
                    On je podsetio na bivšeg vozača Benetona Alessandra Naninija koji je teško povredio ruku u padu helihoptera 1990 godine.
                    „On je požurio sa povratkom i svi znamo kako se to završilo.“
                    „Mislim da će Kubica uspeti, ali mora da planira povratak tek za jedno dve godine. Ne možete
                    voziti u Formuli 1 ako niste 100% spremni“, završio je Briatore.
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Odg: F1 2012

                      Lotus i Microsoft Dynamics dogovorili saradnju


                      Lotus F1 Team je objavio da je potpisao trogodišnji ugovor sa divizijom softverskog
                      giganta iz Redmonda.



                      Ugovor na snagu stupa odmah, a logo Microsoft Dynamicsa će se nalaziti na bolidu i
                      kombinezonima vozača u Australiji.
                      Osoblje Microsoft Dynamicsa će u sklopu ugovora raditi direktno sa ekipom na implementaciji
                      novih rešenja.
                      “Lotus F1 Team je ponosan što je ostvario saradnju sa Microsoft Dynamicsom”, izjavio je
                      Patrick Louis, generalni direktor Lotus F1.
                      “Ulazimo u uzbudljivu fazu razvoja našeg biznis modela nakon nedavnih promena u
                      menadžmentu i Microsoft Dynamics će nam omogućiti da ostvarimo zacrtane ciljeve.”
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Odg: F1 2012

                        Domenicali: Ferrari će biti u borbi za vrh


                        Šef ekipe Ferrari Stefano Domenicali je ubeđen da će se Ferrari boriti u vrhu poretka u
                        Australiji.



                        Iako je priznao da ekipa iz Maranella nije ispunila svoje ciljeve tokom predsezonskih testiranja,
                        Domenicali tvrdi da situacija u vrhu još uvek nije jasna pred prvu trku sezone i dodaje da će se
                        tek nakon prvih trka videti gde je Ferrari u odnosu na konkurente.
                        Domenicali je takođe rekao da će se Ferrari koncentrisati na unapređenje forme bez obzira na
                        to da li će start sezone biti dobar ili loš.
                        „Svi sa nestrpljenjem čekamo da krene prvi trkački vikend pošto je za nas to veliki izazov.
                        Sezona će biti duga i nepredvidiva. Ima puno timova koji bi mogli da budu u samom vrhu,
                        pogotovo na početku sezone“, izjavio je Domenicali za Ferrarijev web-sajt.
                        „Dolazimo u Australiju svesni da nismo ispunili predsezonske ciljeve. Razlozi su različiti i o
                        njima se dosta pisalo proteklih dana. Ipak, ponavljam da moramo da sačekamo prvu trku jer
                        ćemo tek nakon nje znati gde smo u odnosu na druge.“
                        „Uveren sam da ćemo biti u borbi do kraja. Rekao sam još prošle godine da nećemo
                        preuveličavati stvari ako prva trka prođe dobro po nas i da nećemo biti pognute glave ako ne
                        budemo na najvišem nivou.“
                        „Moramo da ostanemo fokusirani na razvoj bolida. Šampionat se završava tek u novembru i to
                        nikako ne smemo da zaboravimo“, rekao je Domenicali.
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Cp6uH
                          CBC Senator XXL
                          • 22.09.2008
                          • 553
                          • Beograd
                          • Corolla TSn

                          Odg: F1 2012

                          TV
                          Croatia - Group of regional TV networks - DVB-T Free in Croatia

                          Serbia - Sport Klub Prime - Plaća se

                          United Kingdom - BBC - DVB-T Free in UK, DVB-S FTA on Astra 28.2°E(EU)
                          United Kingdom - Sky Sports F1 - Plaća se

                          Germany - RTL Television - DVB-T Free in Germany, DVB-S FTA on Astra 19.2°E(EU)
                          Germany - Sky Sport - Plaća se

                          Austria - ORF eins - DVB-T Free in AT, DVB-S with encryption on Astra 19.2°E(EU)
                          Austria - Sky Sport Austria - Plaća se

                          Hungary - m1 HD - DVB-T Free in HU, DVB-S2 with Conax encryption on Eurobird 9A 9.0°E(EU)

                          Italy - Rai 1 - DVB-T Free in Italy, DVB-S with encryption on Hotbird 13.0°E(EU)

                          Spain - Antena 3- Free on DVB-T in SP
                          Encrypted on DVB-S, (19.2ºE)(EU)
                          Spain - Nitro - Free on DVB-T in SP
                          Encrypted on DVB-S, (19.2ºE)(EU)


                          net

                          http://www.vipbox.tv/watch/32669/1/sky-s...nline.html


                          http://videotar.mtv.hu/livem1.aspx

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            Re: F1 2012





                            malo linkova sa bih tv ako nekoga zanima

                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • sri98
                              Admin od Trpeze
                              • 24.10.2004
                              • 7262
                              • Republic of Konjarnik
                              • Toyota Corolla E 210

                              Re: F1 2012

                              Mercedes dobio zeleno svjetlo za F-duct

                              Nakon što je Mercedes na testiranjima predstavio novi koncept F-ducta na stražnjem krilu, FIA je i službeno dala zeleno svjetlo za njegovo daljnje korištenje. Naime, sistem je bio zabranjen na temelju načina aktivacije. No, u Mercedesu su se dosjetili kako zaobići to pravilo – F-duct više ne aktivira vozač, nego je potpomognut aktivacijom DRS-a. Iako, tehnički gledano, vozač aktivira DRS, FIA smatra da se ne radi o kršenju pravila.
                              Charlie Whiting je pojasnio:
                              “Zapravo, nije svaki F-duct zabranjen. Krajem 2010. svi su koristili taj sistem na način da ga aktivira sam vozač. To je bio osnovni problem – vozač je utjecao na aerodinamičke performanse bolida. Sada to više nije slučaj.”
                              Horner: Svi ćemo morati kopirati

                              Red Bullov šef, Christian Horner, vjeruje kako će sada svi rivali prionuti na kopiranje.
                              “Mislim da je FIA htjela zabraniti F-duct, ali na ovakvo zaobilaženje pravila nisu računali. Sada sve ekipe moraju implementirati to rješenje na svoje bolide.”
                              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                Re: F1 2012

                                Petrov inzistira: Alonso plaća svoje vozačko mjesto

                                Vitaly Petrov još je jednom podignuo prašinu oko svog vozačkog angažmana. Tradicionalisti nisu propustili prigovoriti na odluku Caterhama da se zahvale Jarnu Trulliju i dovedu vozača koji plaća svoje mjesto.

                                No, Rusu je očito dosta takvih optužbi i bez dlake na jeziku komentira:
                                “Što se tiče toga, ne vidim razliku između sebe i Alonsa. Svi znaju da Santander plaća njegovo vozačko mjesto, pa zašto se to onda predbacuje samo meni? Bilo kako bilo, u Formuli 1 ovisite o svom talentu. Ako niste dobri – brzo ste izvan igre. Žao mi je zbog Trullija, takav je život…”
                                Vidno raspoložen za komentiranje, Petrov se dotaknuo i izjave predsjednika Ferrarija, Luce di Montezemola, kako aerodinamika danas igra preveliku ulogu.
                                “Naravno, kad ne pobjeđujete – najlakše se žaliti.”


                                Coulthard: Raikkonen bi mogao iznenaditi!

                                Komentator BBC-a i bivši vozač, David Coulthard, vjeruje da bi Kimi Raikkonen mogao biti “iznenađenje sezone”.

                                Nakon što je dvije godine proveo u rallyju, Finac se u Formulu 1 vratio dvogodišnjim ugovorom s Lotusom. Coulthard je siguran kako je u međuvremenu sazrio i da će mu to biti značajna pomoć ove godine.
                                “Kimi se vrlo vjerojatno promijenio. Nemojte zaboraviti da je u Formulu 1 došao kao dvadesetjednogodišnjak. Sad je imao priliku odmaknuti se i sagledati neke stvari s distance. To će ga učiniti zrelijim vozačem.”
                                I sam Coulthard priznaje da je bio skeptičan o njegovom povratku.
                                “Prošao sam cijeli put – najprije sam bio skeptičan, a sad potpuno vjerujem u njega. Odlična stvar za sport i odlična stvar za navijače, bez sumnje.”
                                Rezultati će ovisiti o bolidu

                                Istaknuo je i da će rezultati uvelike ovisiti o Lotusovoj formi.
                                “Puno toga se svodi na formu vaše momčadi, tako da u ništa drukčijoj situaciji nije ni Kimi. No, Lotus je pobjednička momčad – imaju DNA Benettona i Renaulta, pa ne vidim razlog zašto ne bi opet mogli biti kompetitivni. Mogu li izazvati Red Bull, McLaren, Ferrari i Mercedes? U ovom trenutku je nemoguće odgovoriti na to pitanje.”


                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X