Odg: F1 2012
Nemci smatraju da se Schumacher povlači nakon 2012.
Više od polovine Nemaca misli da će se Michael Schumacher povući iz sporta na kraju
ove godine.
Nakon trogodišnje pauze, Schumacher se vratio u Formulu 1 2010. sa Mercedesom,
potpisujući trogodišnji ugovor, koji traje do kraja ove sezone.
Novinska agencija SID je izvršila istraživanje u saradnji sa kompanijom Promit, gde su sproveli
anketu o tome da li ispitanici misle da će Schumacher prestati da vozi nakon ove sezone.
55.4% su odgovorili sa da, dok samo 26.2% misli da bi Schumacher trebao da potpiše najmanje
još jednu sezonu.
Rekorder po broju pobeda, nije uspeo da ubeleži ni jednu pobedu od svog povratka, a najbolji
rezultati ove sezone su mu dva deseta mesta u Maleziji i Bahreinu.
Nasuprot tome, Nico Rosberg je uspeo ove sezone da dođe do prve pol pozicije i prve pobede i
da sakupi 41 poen, dok Schumacher ima samo dva.
"Mislim da još nije vreme da otpišemo Schumachera", rekao je Tom Cary, dopisnik Telegrapha.
"Njegova brzina nije bila tako loša i on je počeo sezonu veoma dobro. Nije imao sreće na
nekoliko trka, imao je problem sa točkom u Kini kada je bio na drugom mestu", dodaje on.
"Ako bude imao nekoliko pristojnih trka ili čak ako pobedi, mogli bi da ga vidimo i sledeće
sezone u srebrnom bolidu", objašnjava Cary.
Nemci smatraju da se Schumacher povlači nakon 2012.
Više od polovine Nemaca misli da će se Michael Schumacher povući iz sporta na kraju
ove godine.
Nakon trogodišnje pauze, Schumacher se vratio u Formulu 1 2010. sa Mercedesom,
potpisujući trogodišnji ugovor, koji traje do kraja ove sezone.
Novinska agencija SID je izvršila istraživanje u saradnji sa kompanijom Promit, gde su sproveli
anketu o tome da li ispitanici misle da će Schumacher prestati da vozi nakon ove sezone.
55.4% su odgovorili sa da, dok samo 26.2% misli da bi Schumacher trebao da potpiše najmanje
još jednu sezonu.
Rekorder po broju pobeda, nije uspeo da ubeleži ni jednu pobedu od svog povratka, a najbolji
rezultati ove sezone su mu dva deseta mesta u Maleziji i Bahreinu.
Nasuprot tome, Nico Rosberg je uspeo ove sezone da dođe do prve pol pozicije i prve pobede i
da sakupi 41 poen, dok Schumacher ima samo dva.
"Mislim da još nije vreme da otpišemo Schumachera", rekao je Tom Cary, dopisnik Telegrapha.
"Njegova brzina nije bila tako loša i on je počeo sezonu veoma dobro. Nije imao sreće na
nekoliko trka, imao je problem sa točkom u Kini kada je bio na drugom mestu", dodaje on.
"Ako bude imao nekoliko pristojnih trka ili čak ako pobedi, mogli bi da ga vidimo i sledeće
sezone u srebrnom bolidu", objašnjava Cary.
ta ideja perverznog naciste nikada nece moci da se sprovede u delo. Veliki timovi su PROIZOVDJACI automobila i imaju razlicite biznis celine. Njihovi F1 timovi funkcionisu kao zasebne "firme". Mercedes, Ferrari, Meklaren, Reno (Lotus), pa cak i Vilijams ima razlicite entitete. Ko ce da kontrolise Ferrari-jevo ili Mercedesovo R&D odeljenje unutar fabrike? Sta oce FIA da ode u Mercedes i kaze e ajde da mi vidimo kako vi trosite pare i sta to razvijate? Da ima naglavacke da izlete. A vi tu mozete da razvijate sta hocete. I za putnicke a sto da ne i za F1 program? Ko ce to da vam zabrani? Ko ce da zabrani npr Meklarenu da potrosi ko zna koliko stotina miliona na novi vazdusni tunel i CFD simulator? Ljudi proizvode automobile. To im treba. I? U koji to budzet ide?
Comment