Whitmarsh: Bolna situacija sa gumama
Whitmarsh zabrinut zbog situacije sa gumama
„Prilično je mučno pokušavati da non stop čuvate gume od početka do kraja trke“, rekao je Whitmarsh.
„To je bolan osećaj, ali, koliko god da je to loše za mene, sigurno je još teže ako morate da vozite na taj način.“
Iako mnogi podržavaju nove Pirelli gume, ima i onih koji ih kritikuju.
„Balans moći? U ovom trenutku je to smešno“, rekao je Sebastian Vettel nakon trke u Kini, kada su ga pitali za lično mišljenje o snazi timova na gridu.
„To više nema veze sa trkanjem, jer sve što radite je to da brinete o gumama.“
„Ako izgubite pet sekundi po krugu, samo zbog guma, to nema mnogo veze sa veštinom vozača ili koliko vam je auto dobar“, dodao je Vettel.
Zaista, tokom trke u Kini, mogli ste čuti preko timskih radija kako se vozači i inžinjeri pitaju da li da ulaze u direktne borbe sa svojim rivalima, ili da se jednostavno drže svoje strategije zasnovane na održavanju guma.
„Ranije si mogao da napadneš“, rekao je Vettel: „Ali sad, kada je u pitanju borba, nadješ se u mraku. Danas, na trci, dva puta nisam ni pokušavao da se borim, jer bi to bilo kao da sam sebi pucao u nogu.“
Sa tom konstatacijom se složio i šampion 1997. godine, Jacques Villeneuve: „Video sam akciju na par krivina a onda su svi počeli da brinu o svojim gumama.“
„To nije pravo trkanje“, rekao je Villeneuve.
Kako tvrde Niki Lauda i Bernie Ecclestone, to bi sve moglo da se promeni od VN Bahreina, kada bi Pirelli, navodno, trebao da promeni pristup za evropske trke i preiod nakon toga.
„Morate da se zapitate da li je neophodno da gume budu toliko na granici, kada svi moraju da idu u boks, odmah nakon starta trke“, rekao je Lauda: „To je toliko komplikovano, posebno za gledaoce.“
Whitmarsh zabrinut zbog situacije sa gumama
„Prilično je mučno pokušavati da non stop čuvate gume od početka do kraja trke“, rekao je Whitmarsh.
„To je bolan osećaj, ali, koliko god da je to loše za mene, sigurno je još teže ako morate da vozite na taj način.“
Iako mnogi podržavaju nove Pirelli gume, ima i onih koji ih kritikuju.
„Balans moći? U ovom trenutku je to smešno“, rekao je Sebastian Vettel nakon trke u Kini, kada su ga pitali za lično mišljenje o snazi timova na gridu.
„To više nema veze sa trkanjem, jer sve što radite je to da brinete o gumama.“
„Ako izgubite pet sekundi po krugu, samo zbog guma, to nema mnogo veze sa veštinom vozača ili koliko vam je auto dobar“, dodao je Vettel.
Zaista, tokom trke u Kini, mogli ste čuti preko timskih radija kako se vozači i inžinjeri pitaju da li da ulaze u direktne borbe sa svojim rivalima, ili da se jednostavno drže svoje strategije zasnovane na održavanju guma.
„Ranije si mogao da napadneš“, rekao je Vettel: „Ali sad, kada je u pitanju borba, nadješ se u mraku. Danas, na trci, dva puta nisam ni pokušavao da se borim, jer bi to bilo kao da sam sebi pucao u nogu.“
Sa tom konstatacijom se složio i šampion 1997. godine, Jacques Villeneuve: „Video sam akciju na par krivina a onda su svi počeli da brinu o svojim gumama.“
„To nije pravo trkanje“, rekao je Villeneuve.
Kako tvrde Niki Lauda i Bernie Ecclestone, to bi sve moglo da se promeni od VN Bahreina, kada bi Pirelli, navodno, trebao da promeni pristup za evropske trke i preiod nakon toga.
„Morate da se zapitate da li je neophodno da gume budu toliko na granici, kada svi moraju da idu u boks, odmah nakon starta trke“, rekao je Lauda: „To je toliko komplikovano, posebno za gledaoce.“

Comment