F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Hamilton: Rosberg je zasluzio pobedu


    Hamilton takodje smatra da je njegov timski kolega zaslužio njegovo mesto


    Nakon što je Vettel rekao da je njegov timski kolega, Mark Webber, zaslužio pobedu, takvu izjavu je dao i Lewis Hamilton, koji je osvojio treće mesto, uz malu pomoć svog tima.

    „Da budem iskren, stvaro oesćam da je Nico trebao da stoji ovde (na podijumu), generalno imao je bolji tempo od mene, tokom cele trke. Ali, on je odličan timski kolega i odradio je fantastičan posao danas.“

    „Ne mogu da kažem da je dobar osećaj biti ovde, ali trkanje je trkanje, i stvarno treba da nastavim da gledam samo unapred.“

    Rosberg je dodao da je lepo čuti Hamiltonovu izjavu, i kaže da ne smatra da mu tim sada duguje uslugu.

    „Ja razumem da vozim za Mercedes, za vas momke kod kuće, koji su svoj život uložili u to da naprave ovaj auto tokom zime, i koji su odradili fantastičan posao. Zadovoljan sam što sam uspeo da ostvarim ovako dobar rezultat za tim.“

    „Ali, naravno, postoji mala strana mene koja je želela da se trka do kraja i da se nadje na podijumu. Ali, doćiće i vreme za to.“

    I Ross Brawn je dodao svoju verziju priče.

    „Mislim da smo izgubili trku oko poslednjeg pit stopa. Primarne gume nisu dobro radile za nas u trećem stintu. Kada smo to izgubili postale je pitanje da dovezemo automobile do kraja u što bezbednijoj formi.“

    On dodaje da je na oba automobila smanji potrošnju benzina: „Bili smo „tesni“ sa gorivom, tempo je bio mnogo jači u trci, nego što smo očekivali, i pošto smo bili tanki sa gorivom, morali smo da budemo sigurni da ne preteramo. Kada smo jednom propustili priliku, nismo imali šta da nadoknadjujemo.“


    On dodaje da bi Hamilton učinio istu stvar za Rosberga: „To ide u oba smera, vozači to znaju. O ovome diskutujemo pre trke. Naravno, on je bio veoma konkurentan i biće veoma frustriran, ali se isplatilo u oba smera.“


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Rosberg: Nema ljutnje


      Nico Rosberg je rekao da razume Mercedesovu odluku da se pozicije ne menjaju do kraja trke.



      „Bila je ovo timska trka i poštujem to. Bio je ovo važan dan. Imali smo puno problema tokom prethodnih sezona i zato je finiš na trećem i četvrtom mestu iza Red Bulla veliki uspeh. Jasno mi je zašto je ekipi bilo bitno da zadržimo pozicije i znam da bi bilo isto da su uloge bile zamenjene. Biće vremena za borbu između nas dvojice u budućnosti“, izjavio je Rosberg.

      Hamilton je nakon trke rekao da bi vratio uslugu Rosbergu u nekoj od budućih trka ukoliko to bude neophodno.
      „Lepo je čuti to od njega, ali ne bih rekao da mi je dužnik. U meni svakako postoji ona strana koja želi da pritiska maksimalno do kraja i bori se za podijum, ali biće vremena za to“, rekao je Rosberg.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Force India: Ovaj vikend je obecavao


        Oba vozača Force Indije su danas morala da odustanu zato što su imali identičan problem tokom pit stopova.



        „Ova trka se prerano završila za nas, a moglo je da bude svašta. Na oba bolida smo imali identičan problem sa zavrtnjima na točkovima i izgubili smo mnogo vremena u boksu. Ne znamo još šta je tačno problem pa smo povukli bolide kako bi smo utvrdili uzrok svega ovoga. Delovali smo dosta brzo i osećao sam se udobno. Ipak, moramo da ostanemo pozitivni i dignemo glavu pošto je pred nama još puno trka u kojima ćemo moći da nadoknadimo sve“, izjavio je Sutil.

        „Frustrirajuće je kada odete sa trke praznih ruku, a znate da ste bili konkurentni. Primetili smo problem kod Adrianovog prvog pit stopa i ja sam morao da čekam iza njega. Onda sam ja imao identičan problem tokom drugog pit stopa i iz predostrožnosti smo odlučili da povučemo bolide. Ono što je dobro je da smo imali performanse, ali propuštena je odlična prilika da se osvoje novi bodovi“, rekao je di Resta.

        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Button: Podijum je bio moguc


          Vozač McLarena misli da je podijum bio realan cilj.



          Vozač McLarena je ključni momenat u trci imao boksu prilikom promene pneumatika, kada mu je tim dao zeleno svetlo za polazak a prednji levi točak još nije bio lepo montiran. Button je napustio boks ali je stao kod Sauberove garaže pa su ga mehaničari morali doguraju natrag nazad.

          "Mislim da smo imali šanse da se borimo sa Mercedesom. Imali smo jedan stop manje pa mislim da smo mogli da završimo na petom mestu. Mogli smo da pritisnemo Mercedes i ko zna šta bi se desilo. Dobro samo unapredili bolid u odnosu na zadnju trku i izvukli smo dosta pozitivnih stvari. Nadam se da ćemo biti bolji na VN Kine", kazao je Button.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Sauber: Solidan rezultat nakon teškog vikenda


            Ekipa Saubera je danas u Maleziji osvojila prve bodove u sezoni.



            „Mislim da je osmo mesto adekvatna nagrada nakon problema koje sam imao na prvoj trci. Zadovoljan sam kako sje sve prošlo. Jedino je bilo problema kada sam bio zaglavljen u saobraćaju pošto je bilo teško preticati. Mislim da je osmo mesto potpuno zasluženo ako uzmemo u obzir šta sam sve danas morao da uradim. Mislim da je potencijal tu i sada moramo da poradimo na još nekoliko detalja“, izjavio je Hulkenberg.

            „Dvanaesto mesto je solidan rezultat mada bih voleo da sam završio u bodovima. Na kraju trke sam predugo ostao na istom setu guma. Pokušali smo da promenimo strategiju i dao sam svoj maksimum. Ovaj vikend je bio korak napred i moramo da nastavimo sa radom kako bi smo konstantno mogli da osvajamo bodove“, rekao je Gutierrez.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Horner: Vettel se sam odlučio za preticanje


              U timu vlada velika bura zbog nepoštovanja timskih naredjenja.



              Sebastian Vettel je u trku krenuo sa pol-pozicije a pobednički manevar je upravo odradio nad timskim kolegom iako mu je tim sugerisao da to ne čini. Webberu su tokom trke rekli da smanji jačinu motora kako bih lakše izkontrolisao gume računajući na to da će ga Vettel pratiti u tempu. Ipak, Nemac nije poslušao naredjenje i pretekao timskog kolegu.

              "On je to uradio na svoju ruku, što nas stavlja u nezgodnu poziciju. Mi smo dali instrukcije Vettelu da ne napada ali on je uradio drugačije. Teško je kada imate dva tako dobra vozača. Bilo je teško za gledanje jer smo veoma lako mogli da izgubio 43 poena. Oboje se trkaju za titulu vozača ali moraju da znaju da je isto tako važan i šampionat konstruktora", kazao je Horner.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Vettel pobedio na VN Malezije


                Sebastian Vettel je nakon uspona i padova uspeo da pobedi u Maleziji. Njegov timski kolega Webber je bio drugi, a Hamilton treći.



                Pola sata pre početka trke je na stazi u Maleziji počela da pada kiša, ali samo na jednom delu staze. Tako su na primer uslovi u krivini 3 bili za wet gume, drugi sektor je bio za intermedijume, dok je ostatak staze bio suv. Na kraju su svi timovi odlučili da krenu sa intermedijum dumama, a prognoza je govorila da padavina neće biti tokom trke.

                Vettel je dobro startovao i zadržao prvu poziciju, dok du se Ferrariji gurali u prvoj krivini što je iskoristio Webber koji je ovoga puta imao odličan start i u krivini 3 je prošao na drugo mesto. Alonso je povratio poziciju, ali se tom prilikom našao u sendviči uzmeđu dva Red Bulla i na pravcu na prilasku krivini 4 je zakačio Vettela i oštetio prednje krilo koje je posle toga visilo sa leve strane. Šapanac je uspešno zadržavao Webbera iza sebe, ali nije želeo na kraju kruga da ode do boksa i promeni krilo iako je ekipa u pit-laneu bila spremna. Alonsu je konačno na glavnom pravcu celo krilo otpalo, podvuklo se pod bolid i Španac je izleteo sa staze u krivini 1 što je bio kraj trke za njega. Tokom prvog kruga je nekoliko pozicija izgubio Felipe Massa, a na treće, četvrto i peto mesto su se probili Hamilton, Rosberg i Button.
                U petom krugu su Vettel i Massa otišli u boks i prvi montirali medijum gume za suvo. U naredna dva kruga su skoro svi ostali pohrlili u boks, a komičan momenat se dogodio u osmom krugu kada je Hamilton krenuo da se parkira ispred McLerenove garaže umesto Mercedesove. Incident su imali i Pic i Vergne koji su se sudarili u trenutku kada je Toro Rosso napoštao svoj boks dok se Caterham spremao da se zaustavi ispred svoje garaže.
                Vettelova odluka da prvi promeni gume je bila loša pošto je nakon prve runde pit stopova izgubio prvu poziciju od svog timskog kolege. Treba takođe reći da je Webber bio jedini u prvih deset koji je montirao tvrde gume i njgova vremena su bila bolja od Vettelovih.
                Vozači Red Bulla su nakon desetak krugova počeli da gube tempo pošto su čuvali gume, dok su im se svi ostali brzo približavali. Vremena su se ipak stabilizovala, a Webber je nastavio mirno da kontroliše trku. Iza njega na sedmom, osmom i devetom mestu su bili zaglavljeni Massa, Grosjean i Raikkonen koji su bili brži pre svega od Hulkenberga koji se probio na šesto mesto. Vozači Force Indije su sa druge strane usled problema tokom pit stopa izgubili pozicije tako da su nakon prve trećine trke zauzimali tek jedanaesto i trinaesto mesto.
                Prvi je na drugu promenu guma otišao Mark Webber u dvadesetom krugu i on je prešao na medijum gume. U sledećem krugu su pit stop zajedno obavili i Massa i Grosjean, a promene u pozicijama nije bilo. U narednim krugovima su i ostali iz prvih deset obavili svoje pit stopove i jedini koji su profitirali su bili Massa i Grosjean koji su obišli Hulkenberga nakon njegove promene. Za to vreme, problemi Force Indije u pit stopu su se nastavili. Mehaničari na oba bolida jednostavno nisu mogli da pričvrste prednji levi točak i zbog toga je izgubljeno mnogo vremena. U 24. krugu su i Sutil i di Resta bili ubedlivo poslednji sa krugom zaostatka i do tridesetog kruga su oboje odlučili da se povuku sa trke.
                Vettel se nakon drugog pit stopa brzo približio Webberu, ali su se njima dvojici još brže približavali Hamilton i Rosberg. Britanac je prvi otišao na treću promenu guma u 31. krugu i ponovo je montirao medijum komponentu. Red Bull je odmah morao da odgovori pošto je Hamilton bio mnogo brži sa svežijim pneumaticima. Webber je prvi otišao na promenu i vratio se ispred Hamiltona, a Vettelu to nije pošlo za rukom pa je tako Nemac u pao iza Hamiltona. U tim trenucima je Button vodio trku i delovalo je da će morati da obavi pitstop manje od ljudi iza njega. Međutim tokom njegovog zaustavljanja došlo je do problema sa prednjim desnim pneumatikom koji nije bio dobro montiran i tu je McLaren izgubio mnogo vremena.
                Hamilton je možda bio brz i dobro koristio gume, ali ga je to pred kraj trke koštalo jer je morao da štedi gorivo. To je omogućilo Vettelu da povrati drugu poziciju, a Hamiltonov tempo je bio skoro dve sekunde sporiji od onoga što su vozili vozači Red Bulla.
                Četrnaest krugova pre kraja, Hamilton je poslednji put promenio gume, a krug kasnije su isto uradili Vettel i Rosberg. Webber je zamenio gume u 44. krugu i po izlasku iz pit-lanea je žestoko morao da se bori sa timskim kolegom do krivine 4. Australijanac je u tom trenutku zadržao mesto, ali je Nemac ponovo napao na istom delu staze i sjajno prošao sa spoljne strane na izlasku iz krivine 4.
                Za to vreme iza njih su bitku vodili Hamilton i Rosberg koji su prakticno menjali pozicije na svakom pravcu, ali je Hamilton uprkos tome što je morao da čuva gorivo uspevao da zadrži treće mesto. Par krugova pre kraja je postalo jasno da Mercedes ne dozvoljava Rosbergu da definitivno preuzme poziciju od Hamiltona iako je bio mnogo brži. Rosberg je preko radija zatražio da ga puste ispred, ali je dobio negativan odgovor od Rossa Brawna.
                Situacija se stabilizovala u poslednjih nekoliko krugova tako da je Vettel došao do prve pobede u sezoni, a Webber je upotpunio slavlje Red Bulla osvajanjem drugog mesta. Hamilton je na kraju bio treći, Rosberg četvrti, Massa je zahvaljujući kasnom pit stopu bio mnogo brži na stazi pa je povratio ranije izgubljene pozicije i došao do petog mesta, dok su iza njega završili Grosjean i Raikkonen koji je imao katastrofalnu trku. Prvih deset su kompletirali Hulkenberg koji je osvojio prve bodove sa Sauber, Perez je mclarenu doneo još dva boda osvajanjem devetog mesta dok je Vergne doneo Toro Rossu prvi bod sa desetom pozicijom.



                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Williams: Ceka nas jos dosta posla


                  Samo je Valtteri Bottas završio trku i to na 11. mestu.



                  "Imao sam dobar start ali sam izletao malo sa staze kada sam se trkao sa van der Gardeom. Kada se staza prosušila odmah sam počeo da pretičem i od tada sam imao čistu trku. Tim je odradio dobar posao i da je trka trajala još nekoliko krugova sigurno bih došao do 10. mesta", kazao je Bottas.

                  "Za mene start na intermidijat gumama bio je veoma težak. Imali smo dobru taktiku. Napravio sam malu grešku na kočenju za 11. krivinu gde sam malo izleteo i oštetio prednje krilo. Posle promene guma tempo mi je bio dobar ali sam imao problema sa KERS-om što me je navelo da ranije odustanem od trke", izjavio je Maldonado.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari preuzeo krivicu za Alonsovo izletanje


                    Stefano Domenicali je rekao da je ekipa ta koja je donela odluku da Alonso ne uđe u boks nakon prvog kruga.



                    Alonso je dobro startovao i bio je u borbi sa Vettelom za prvu poziciju. Došlo je do malog kontakta u krivini 2 i tom prilikom je Špancu oštećeno prednje krilo. Alonso je pokušavao da se brani od Webbera koji je bio treći i na kraju je izleteo pošto se na glavnom pravcu u drugom krugu celo krilo podvuklo pod bolid i raspalo.

                    „Rizikovali smo i nije se isplatilo. Nakon kontakta trka još nije bila gotova i razmišljali smo o uslovima na stazi koji su se konstantno menjali. U normalnim uslovima bi ste išli u boks i menjali krilo, ali smo mi danas verovali da može da izdrži par krugova do prvog pit stopa kada bi smo montirali i gume za suvo. Na žalost, krilo nije izdržalo“, rekao je Domenicali.
                    On je podvukao da odluka da se ostane na stazi nije bila Alonsova već je doneta na pit wall-u.
                    „Odluka je doneta na pit wall-u. Fernando nije mogao iz kokpita da vidi kolika je šteta. Mogao je da proceni samo po osećaju. Mi preuzimamo odgovornost kao ekipa. Nismo imali sreće danas pošto smo mogli da osvojimo ozbiljnu količinu bodova. Fernando svakako nije zadovoljan današnjim ishodom, ali je pozitivan jer zna da imamo bolid sa kojim možemo da se borimo za sam vrh.“

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Lotus: Ovo nije bio najbolji dan za nas


                      Roman Grosjean je trku završio ispred Kimija Raikkonena.



                      "Bolid je bio veoma dobar tokom slobodnih treninga, ali je juče i danas bilo drugačije. Od subote E21 se ne ponaša kako smo očekivali gde smo se na mokroj stazi mučili da nadjemo prijanjanje. Bilo je ovo teška trka gde sam na startu oštetio svoje prednje krilo. Ako smo mogli da budemo dobri u Australiji onda verujem da taj uspeh možemo da ponovimo", kazao je Raikkonen.

                      "Mogu da budem zadovoljan današnjim rezultatom. Bila je ovo teška trka gde smo startovali po mokroj a završili po suvoj stazi. Dosta vremena sam izgubio iza Felipea Masse u mom srednjem stintu gde sam pokušao da ga obidjem ali su me gume izdale. Ovo nije rezultat koji sam očekivao ali bar sam srećan što sam uzeo poene", izjavio je Grosjean.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Caterham: Sjajan rezultat kao nagrada za timski rad


                        Pic i van der Garde su trku završili na 14. i 15. mestu.



                        "Imao sam dobar start i borio sa se sa Giedom u prvih nekoliko krugova. Kada sam otišao do boksa imao sa sudar sa Vergneom jer ga je tim pustio u trenutku kada sam ja ulazio na promenu guma. Tim mi je promenio prednje krilo i gume za samo 25 sekundi što je odlično. Šteta što se taj incident dogodio jer mislim da sam mogao da zebeležim bolji rezultat. Posle toga do boksa sam išao još tri puta gde sam dva puta koristio tvrdu i još jednom medijum gumu. Forsirao sam do kraja trke ali nisam mogao da završim bolje od 14. mesta", izjavio je PIc.

                        "Imao sam odličan start ali pre prvog pit-stopa mi je pukla guma što me je malo usporilo. Posle sam se vratio na stazu na medijum komponenti gde sam imao dobar tempo do kraja trke. Takodje nisam imao probleme sa upravljanjem bolida koji su se javili tokom subote što je za svaku pohvalu. Dobro je što sam trku završio ispred Chiltona a Tony Fernandes bio je zadovoljan timskim radom", kazao je van der Garde.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Toro Rosso: U sustini imali smo dobre performanse


                          Jean-Eric Vergne uspeo je da stigne do jednog boda.



                          "Lepo je završiti u poenima, ali nas je greška u pit-stopu puno koštala. Zbog toga sam frustriran ali mi je drago zbog 10. mesta. U ovoj pauzi trudićemo se da poboljšamo performanse bolida jer imamo dosta prostora za napredak. I danas smo imali malih problema ali i dobar trkački tempo", kazao je Vergne.

                          "Ugrozio sam svoj start jer sam u formacijonom krugu izleteo na krivini tri, kada sam oštetio pod. To se odrazilo na moj rezultat. Moj start nije bio loš jer sam uspeo da nadoknadim nekoliko pozicija. Nisam imao tempa da se trkam sa Lotusima", kazao je Ricciardo.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Marussija zadovoljna rezultatom


                            Jules Bianchi je trku završio na 13. mestu.



                            "Očigledno da sam zadovoljan 13. mestom a moja radost je još veća jer sam prvu trku završio na 15. poziciji. Nisam imao dobar start što se odrazilo na celu trku. Pred prvu promenu guma bio sam zaglavljan iza Caterhama i nisam mogao ništa da uradim. Posle 18. kruga sve je pošlo na bolje gde sam parirao Maldonadu. Danas smo naučili dosta stvari i nastavićemo sa razvojem bolida. Hvala timu na velikom trudu i radu", izjavio je Bianchi.
                            "Razočaran sam današnjim rezultatom jer se dosta stvari okrenulo protiv nas. To što sam se zaglavio iza Caterhama je uticalo na moj tempo na šta su takodje uticale plave zastave. Bolid je bio dobar ali moramo da radimo kako bi što bolje materijalizovali naš rad. Nadam se boljem razultatu u Kini", kazao je Chilton.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ecclestone: Hamilton je hteo u RB


                              Šef F1 Bernie Ecclestone izjavio je da je Hmilton razmišljao da predje u Red Bull


                              Pre nego što je na kraju prošle godine prešao iz McLarena u Mercedes, Dailly Mail je pisao da Hamilton ozbiljno razmišlja o prelasku u Red Bull, i da je sa njima bio u pregovorima.

                              Medjutim, Hamiltonov prelazak u Red Bull je propao nakon što je Austrijski tim produžio ugovor sa Webberom, a Ecclestone je izjavio da mu je Hamilton tražio da proba da "pogura" Hamiltonov prelazak u Red Bull.

                              "Sebastian Vettel ne bi nastavio ovako da se Hamilton pridružio timu", izjavio je Ecclestone.

                              Mateschitz je veoma iskren čovek, bez mnogo oklevanja, i rekao je Webberu da su za njega vrata u timu i dalje otvorena. To je bilo veoma lepo od njega".

                              "Da je Mark otišao, Mateschitz bi potpisao sa Lewisom, sigurno".


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Alonso zali za Malezijom


                                Imali smo dobar bolid, ali pogrešili smo sa odlukom


                                Španac je imao kontakt sa Vettelom u prvoj krivini kada je udario u zadnji kraj Red Bulla i pri tom polomio prednje krilo. Kako kaže Alonso, odluka da ne udje u boks na promenu prednjeg krila je bila obostrana, ali da to ne treba da ih zabrine previše.

                                "Probali smo da se kockamo i to nam se nije isplatilo", izjavio je Domenicali nakon trke.

                                "U tom incidentu me pratila veoma loša sreća", izjavio je Alonso.

                                "Mnogo stvari je krenulo u pogrešnom pravcu u tom incidentu. Danas smo imali odličan bolid, i verujem da smo imali tempo da budemo brzi koliko i pobednici trke, ako ne i brži".

                                "Sad kada pogledam unazad, sigurno je bila pogrešna odluka ne ući u boks na promenu krila. Da se ova nesrećna kobinacija dogadjaja nije desila i da smo u trećem krugu stali na promenu guma i nosa, i na kraju pobedili u trci, svi bi bili heroji", završio je Alonso.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X