F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Kalterbornova: Prerano za sud o Gutierrezu


    Monisha Kaltenborn kaže da će tim pripaziti na performanse Estebana Gutierreza


    Gutierrez, najmlađi vozač na gridu sa 21 godinom, takmiči se kao debitant sa švajcarskom ekipom nakon dve sezone u GP2, gde je u zadnjoj završio na trećoj poziciji.

    Njegov najbolji kvalifikacioni rezultat je 14. pozicija, a 12. mu je najbolja na trci do sada.

    Debitant je dobio kaznu od plus pet mesta na gridu za VN Bahreina, nakon što je udario u zadnji kraj Adriana Sutila u Kini.

    Kaltenbornova je priznala da se Meksikanac bori da bude konstantan, i - iako je svesna da je prerano za donošenje zaključaka u vezi njega - priznaje da Sauber ne može sebi priuštiti da propušta šanse.

    Rekla je, međutim, da je Sauber pao u performansama u odnosu na 2012, kada je tim imao jednu od svojih najboljih sezona, i da se i to mora uzeti u obzir kada se sudi o Gutierrezovoj formi.

    "Dosta toga ima veze sa performansama automobila, tako da morate da pazite da ne donosite zaključke nakon četiri trke, ali da, moraćemo da pripazimo da njega, i da vidimo da li su očekivanja zadovoljena ili ne."

    Ali šefica tima, jasno je istakla da Sauber ima puno poverenje u Gutierreza.

    "Ne sumnjamo u njegove mentalne sposobnosti da prevaziđe stvari i razume ih," rekla je.

    "Ali on se trenutno muči sa performansama. Tako da moramo da pokušamo da se fokusiramo na izvlačenje tog potencijala, jer znamo da je tu."

    "Konstantnosti sada nema. Naravno, možemo reći da kada angažujete debitanta, ne možete to očekivati u toj fazi. Mislim da je nakon četiri trke prerano donositi takve zaključke."

    "Ne možete očekivati previše, s jedne strane, ali s druge, morate da očekujete dosta jer imate ograničene šanse. I veoma je teško to izbalansirati."

    "Morate mu dati šansu, ali u isto vreme, mi znamo kao tim da nemamo mnogo šansi, i šta god da uradite u sezoni, to može uticati na finansije za budućnost. Tako da je to teška odluka."


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Nastavlja se testiranje na Duxfordu



      I nakon de Villotine nesreće, nastavlja se testiranje na Duxfordu



      Iako nije bilo F1 testiranja na Duxford aerodromu u Cambridgeshireu, od jula prošle godine, tj. od udesa koji je doživela Maria de Villota, koja je tada testirala za Marussiu,i koja je prilikom udesa izgubila oko, lokalni Haverhill Echo piše da je neimenovani tim testirao u petak, a da je aerodrom rezervisan za još više testiranja u sledeću sredu, maju, junu i avgustu.

      Što se tiče Marie de Villote, ona je u petak rekla da misli da će Fernando Alonso osvojiti ovogodišnju titulu.

      „Uskoro će se sve srediti za njega, i neće imati toliko loše sreće. Za mene je on najkompletniji vozač na gridu-savršena kombinacija talenta, strasti i rada“, rekla je Maria.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Di Resta bi osvojio titulu


        Paul di Resta bi bio šampion da je vozio Red Bull


        Zamenik šefa Force Indie, Bob Fernley, tvrdi da bi njegov pilot, Paul di Resta, do sada već bio šampion da je vozio Red Bullov bolid.

        Prošle nedelje, na VN Bahreina, Paul di Resta je bio na korak do podijuma, vozeći bolid Force Indie.

        Kada je Sky Sport upitao Fernleyja da li bi mladi Škot već bio šampion, da se nalazi za volanom Red Bulla, on je odgovorio: „ Apsolutno. Nema razloga zašto on i veliki broj drugih to ne bi postigli, ali Paul bi sigurno to bio.“

        Fernley veruje da je većina vozača na gridu dovoljno dobra da budu šampioni, kada bi imali najbrži automobil.

        „Verovatno bi 50 posto vozača, na sadašnjem gridu, kada bi imali pravi auto i paket, bilo svetski šampioni, jer su oni kvalitetni vozači“, dodao je Fernley.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Ferrari testira na Idiadi


          Ferrari se sprema za aerodinamički test


          Iako su testovi u Formuli 1 zabranjeni, timovima je dozvoljeno da nekoliko puta godišnje odrade pravolinijske testove u cilju poboljšanja svojih aerodinamičkih komponenti.

          Kako bi se spremili za VN Španije, Ferrari je počeo pripreme za testiranje na stazi Idiadi, i očekuje se da to odrade u toku današnjeg ili sutrašnjeg dana.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            F1 u Jerusalemu


            F1 show dolazi u Jerusalem


            Gradski zvaničnici Jerusalema tvrde da će internacionalni trkači,u junu, učestvovati na prvom gradskom Formula 1 šou, na ulicama ovog grada.

            Brachie Sprung, potparolka opštine Jerusalem, potvrdila je da će bajker Aprilie, Max Biaggi, vozač Ferrarija, Giancarlo Fisichella i motorciklista-kaskader,Chris Pfeiffer „protutnjati“ pored drevnih zidina Starog grada Jerusalema.

            Ta egzibicja, nazvana Jerusalem Peace Road Show, održaće se 13. i 14. juna, i očekuje se oko 100.000 gledalaca koji će moći da uživaju u ovoj vožnji na stazi dugačkoj oko 2.4km.

            U saopštenju za zvaničan F1 sajt, gradonačelnik Jerusalema, Nir Barkat, izjavio je da je dogadjaj apolitičan i da se nada da će Jevreji i Arapi zajedno uživati u tom spektaklu.

            Tokom ranijih godina, Palestinci su bili ti koji su se protivili ovakvim motorsport dešavanjima u blizini Starog Grada, a koji su u organizaciji Izraela.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Raniji testovi u 2014.?


              F1 testovi da krenu u januaru?


              Trenutni propisi sprečavaju timove da testiraju u januraru, ali pošto će F1, sledeće godine, pretrpeti drastične promene, FIA namerava da obezbedi specijalno doborenje za testiranja.

              Sa novim 1.6 V6 turbo motorima, koji će zameniti trenutne 2.4 V8 motore, proizvodjači agregata za F1 žele da ispitaju svoje prozivode što je pre moguće.Kako sada stvari stoje, izgleda da će timovi imati testiranja u januaru, e ne početkom februara, kao što je bio slučaj do sada.

              „Moraćemo da odradimo taj program dve ili tri nedelje unapred“, rekao je šef Mercedesa, Ross Brawn:“ Ako ostavimo za kasnije, to će biti dobro za naš automobil. Ali, ako motor bude imao neke probleme na početku sezone, to neće biti dobro. Morate da nadjete pravu ravnotežu.“

              „Mislim da će svaki tim želeti da što pre bude na stazi sa novim motorom, kako bi ga razumeli. Siguran sam da će svi da naprave odgovarajući bolid za trke, ali čak iako je to šasija za predstavljanje, ona može da odradi taj posao.“

              Brawn se, takodje, zalaže za to da bar jedan od tri testa bude na Bliskom Istoku, u Bahreinu, Qataru ili Abu Dhabiju, kako bi bili sigurni da se novi motori mogu nositi sa visokim temperaturama.

              Čelnici staze u Bahreinu se takodje zalažu za test, nakon što su morali da odustanu od trke u 2011. godini, zbog nemira u zemlji, koje se nastavilo do dan-danas.

              Brawn dodaje: „Glavni cilj je da motorima damo posla na visokim temperaturama. Ako prvo isprobavanje motora, pod tim uslovima, bude tek na prvoj trci u Bahreinu, ili gde god bude prva trka sledeće sezone, onda može da bude veoma nezgodno.“

              „I mi to ne želimo. Mi želimo da to izbegnemo.“


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Briatore o "Crashgateu" i povratku u F1


                Flavio Briatore negira umešanost u aferi „Crashgate“ ali ne želi da se vrati u F1


                Bivši šef Benettona i Renaulta, Flavio Briatore, i dalje tvrdi da nema veze sa aferom „Crashgate“ iz 2008. godine.

                „Sud u Parizu je bio veoma jasan: Nisam bio uključen u to“, tvrdi Briatore: „Nije bilo dokaza da sam bio umešan u Singapuru. I to je razlog što sam pobedio na sudu. Nemam šta više da kažem o tome. Sve sam već rekao.“

                „Ako je istina ono što ljudi pričaju o Singapuru, onda ih ja pitam zašto sam zaposlio Piqueta u sred sezone? Zašto sam toliko rizikovao? Zašto nisam obnovio ugovor, jer bih tako potrošio 30 ili 40 posto manje novca i onda ne bi bilo problema, da je sve to tačno. Vratio mi se Fernando, a što se mene tiče, drugi vozač nije ni važan.“

                „Ja poštujem ono što je rečeno na sudu. Nakon toga, dogovorio sam se sa Jean Todtom da se FIA neće žaliti na odluku.“

                „Ostao sam po strani, bez ikakvih problema. Imao sam moralnu obavezu, jer sam upravljao timom. Ali, to je sve sad prošlo.“

                Nakon afere „Crashgate“ 2008. godine, legendarni šef Renaulta je zauvek isteran iz sveta F1, ali je ta odluka poništena nakon razmatranja njegove žalbe.

                Iako mnogi očekuju njegov povratak na grid, Briatore kaže da nema motivaciju da se vrati u ovaj sport.

                „Ne, ne verujem“, rekao je Briatore: „Sada imam sina od 3 godine, radim 20 sati dnevno u drugačijem biznisu, sa drugačijim investicijama, i u drugačijim situacijama, kako ovde, tako i u Americi. Ja sam veoma zadovoljan. Na primer, ovaj restoran, Cipriani, je najpopularniji u Monte Carlu“, rekao je Briatore.

                „20 godina sam proveo u Formuli 1, osvojio sam sedam šampionata sa dva različita tima, otkrio sam dve najveće zvezde posle Ayrtona Senne: Schumija i Fernanda. Znam sve šta se radi u ovom sportu, i znam da, finansijski, sad nema smisla imati F1 tim. Tako da ne postoji razlog za moj povratak u F1.“

                Bez obzira što ne želi da se vrati, Briatore priznaje da je i dalje u konstantnom kontaktu sa Berniem Ecclestoneom, kako bi shvatio šta se dešava u sportu.


                „Dosta pričam sa Berniem. Svaki dan pričam sa nekim iz F1. Stalno održavam kontakte, nikada ništa ne propuštam.“

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Kubica potvrdio rad u simulatoru


                  Robert Kubica potvrdio je da je nedavno koristio Mercedesov simulator


                  Prošle nedelje pisano je o KUbicinom radu u simulatoru Mercedesa. Govoreći na ovonedeljnom reliju Azores, Kubica je potvrdio da je proveo vreme koristeći Mercedesov simulator, ali više od toga nije izneo u javnost.

                  "Mogu da kažem da sam bio tamo, ali ne mogu da vam kažem koliko sam vremena proveo ili koliko sam krugova odvezao", izjavio je Poljak.

                  "Pošto su počele da kruže svakakve glasine, moram priznati da jesam bio u Mercedesovom simulatoru, ali u tom simulatoru sam bio i ranije".

                  Kubica takodje ima veoma dobre odnose sa izvršnim direktorom Mercedesa Toto Wolffom koji je "sredio" Kubici da se ovog februara nadje u automobilu DTM serije.

                  Rezultati tog testa su bili pozitivni, i Wolff je izjavio da ukoliko se Poljak ikada vrati na stazu da bi želeo da radi sa njim.

                  Kubica je bio stidljiv na temu da li će se ponovo vratiti u simulator Mercedesa u budućnosti. On je takodje rekao da nije uvek slučaj da kad stigne na aerodrom Heathrow da to odmah znači da ide u Mercedesov simulatorKada je upitan da li će ponovo biti u Mercedesovom simulatoru, Kubica je odgovorio:"Ne znam. Možda".

                  "Ne dolazim ja svaki put u Englesku samo da bi išao u Mercedesov simulator. Postoje i drugi razlozi zbog kojih sam u Engleskoj, ne mora svaki pu to da bude F1".

                  Kubica je izjavio da su njegove povrede zarasle do te mere da je on ubedjen da već moće da vozi na pojedinim stazama u kalendaru.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    U maju produzenje ugovora za Interlagos


                    Kako tvrdi gradonačelnik Fernando Haddad, narednog meseca će se potpisi dodati na novi dugorični ugovor


                    Ne tako davno, šef Formule 1 Bernie Ecclestone, upozorio je da bi Brazil mogao biti izostavljen iz kalendara ukoliko organizatori ne unaprede starija postrojenja na Interlagosu.

                    Gradonačelnik Haddad je odgovorio time što je insistirao da je poslao pismo FIA-i, uveravajući da će unapređenja biti odrađena.

                    I Ecclestone je rekao u Bahreinu: "Upravo sam primio pismo od gradonačelnika i on garantuje da će prepraviti sva postrojenja tamo, što će biti dobro, i dovoljno ćemo čekati."

                    Haddad je sada citiran: "U maju ćemo potpisati ugovor, tako da Formula 1 ostane ovde do 2020."

                    "Samo moramo da odradimo papirologiju. Bila je duga diskusija i nismo mogli da se obavežemo ukoliko nešto ne možemo da odradimo."

                    "Veliki posao je u pitanju. Mi tražimo dugoročni ugovor jer ćemo investirati više od 100 miliona, i to ne možemo uraditi bez sigurnosti ugovora."

                    "Razumljivo je da dogovor ide do 2020," dodao je.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Vettel: Kimi kao moj timski kolega-dobro


                      Ne bi bilo 'sr*nja' u garaži Red Bulla ukoliko bi Sebastian Vettel bio uparen sa prijateljem Kimijem Raikkonenom


                      Nakon spekulacija da Red Bull razmatra Finca kao potencijalnu zamenu za Marka Webbera naredne godine, aktuelni šampion Vettel je sugerisao da bi on bio zadovoljan tim izborom.

                      "Ne marim ko mi je timski kolega," citiran je Vettel.

                      "Ukoliko želite da pobedite, morate da pobedite svakoga."

                      "Ali Kimi kao moj timski kolega: dobro! Nemamo problema jedan sa drugim i dovoljno smo zreli da se jednako nosimo u teškoj situaciji."

                      "Dobro se slažem sa njim," nastavio je Vettel, čiji se odnos sa Webberom zauvek pogoršao nakon 'Multi-21' afere.

                      "On je veoma pošten. Nema sr*nja sa njim."

                      Raikkonen je takođe pozitivno govorio o Vettelu, iako je bio pažlji da ne nagovesti nešto po pitanju svojih daljih planova.

                      "Mi verujemo jedan drugom da u duelu nećemo uraditi nešto glupo," rekao je Finac. "Obojica smo otvoreni i pošteni."

                      "Ukoliko bismo se udarili, verovatno bi se žalili jedan na drugog, ali to je normalno."


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vettel i Webber sada mogu slobodno da se trkaju


                        Dietrich Mateschitz je potvrdio da Red Bullovi vozači više neće dobijati timske naredbe u 2013.


                        Austrijski bilioner je navodno bio toliko ljut zbog 'Multi-21' afere da je, tokom telefonskog razgovora sa Mercedesovim Nikijem Laudom, sugerisao da je čak opcija i povlačenje Red Bulla iz F1.

                        Dr Helmut Marko je te glasine proglasio glupošću, i sugerisao Laudi da je promašio suštinu Mateschitzevog komentara.

                        Ali izgleda da je tačno da je Mateschitz naredio da timske naredbe više ne budu izdavane u timu.

                        To je i potvrdio: "Vettel i Webber sada mogu slobodno da se trkaju do kraja sezone."

                        "Moto je 'budi ispred mene ako možeš'."

                        Na kraju, Mateschitz je rekao da je moguće da Webber ostane sa Red Bullom i nakon 2013, uprkos glasinama da je Australijancu ponuđeno mesto u Porscheu u Le Mansu.

                        "Sve zavisi od samog Webbera," insistirao je, "koliko je brz i koje druge ponude ima."


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Perez se nije izvinio Buttonu


                          Perez je otkrio da se nije izvinio Buttonu, nakon što su se timske kolege sukobile tokom VN Bahreina


                          Button je kritikovao vožnju novajlije u timu i rekao: "Checo se izvinio. Dobro smo porazgovarali."

                          23-godišnji Meksikanac je, međutim, razjasnio da njegovo izvinjenje nije bilo upućeno Buttonu već slavnom britanskom timu.

                          "U raznim publikacijama je bilo rečeno da sam se izvinio Jensonu," rekao je Sergio tokom posete Mexico Cityju, "ali nije bilo tako."

                          "Nisam se izvinio njemu, jer mislim da nije potrebno," citiran je.

                          "Mi dugujemo izvinjenje timu, i to je ono o čemu smo pričali. Izvinili smo se timu jer smo obojica dosta rizikovali i bili veoma agresivni."

                          "Ali ne, ni u jednom trenutnu se nisam njemu (Button) izvinio. Naš odnos je i dalje OK."

                          Bivši Sauberov vozač je priznao da se muči usled većeg pritiska koji oseća kao vozač McLarena.

                          Ali rekao je: "Računam na podršku cele zemlje (Meksiko).

                          "Početak sa McLarenom nije bio lak," nastavio je. "Ja sam u britanskom timu, sa britanskim vozačem, i britanska štampa je veoma gruba prema meni."

                          "I naravno, start sezone nije bio onakav kakvom smo se nadali, što još više povećava pritisak."


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Hulkenberg ne zali zbog prelaska u Sauber


                            Nico Hulkenberg je priznao da se Sauber muči sa aerodinamikom


                            Nemac Hulkenberg je, nakon jake forme švajcarskog tima prošle godine - prešao iz Force Indije.

                            Ali Force India je ta koja je pokazala mnogo bolje performanse u dosadašnjem delu sezone, što je izazvalo neke da se zapitaju da li Hulkenberg žali zbog svog prelaska.

                            "Ne," rekao je. "Tek su četiri trke iza nas."

                            "Definitivno nismo zadovoljni, nisam ni ja, ali sezona je duga - ne možete je još otpisati."

                            "Još uvek ima potencijala u automobilu, i kada nađemo prave delove, možemo da preokrenemo sezonu."

                            Hulkenberg je rekao da nije isfrustriran, iako je vršnjak Sebastiana Vettela, koji je aktuelni trostruki šampion."

                            "Nekada samo morate biti strpljivi," rekao je. "Dosta njih je takođe moralo da čeka da dođe njihovo vreme."

                            "Meni je ugodno tu gde sam sad."

                            Hulkenberg je rekao da je glavni problem sa automobilom aerodinamika.

                            "Nije bas kako su inženjeri očekivali," otkrio je.

                            Bilo je spekulacija da je situacija pogoršana zbog Pirellijevih 60-procentnih guma za vazdušni tunel.

                            "Generalno gledano, neki timovi mogu imati probleme jer gume (za vazdušni tunel) nisu kao one na trkama, tako da može biti protivrečnosti."

                            Sa pozitivne strane, Hulkenberg je do sada potpuno dominirao nad svojim timskim kolegom, debitantom, Estebanom Gutierrezom.

                            "Trenutno je u kvalifikacijama 4-0," rekao je Nemac, "što je nešto na šta pazim."

                            "Ali Esteban je debitant, i sve je novo za njega, kao što je bilo za mene 2010."

                            "Često je veoma brz po krugu, još uvek prikuplja iskustvo, i sigurno će biti bolji."


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Rosberg: Moj glas je sada jaci


                              Nico Rosberg misli da se - sada nakon povlačenja Michaela Schumachera - njegov glas jače čuje


                              Iako je Nemac Rosberg, generalno gledano, nadmašio Schumachera između 2010. i prošle godine, koliko su vozili zajedno, 27-godišnjak je sugerisao da je imao manje političke moći.

                              Kada je upitan da li se njegova uloga promenila nakon dolaska Lewisa Hamiltona, Rosberg je rekao: "Jeste, mnogo."

                              "Sada imam jači glas, i za mene je to sjajan proces u kome mogu da pomognem Mercedesu da postane najbolji tim."

                              Rosberg je rekao da je njegovo prijateljstvo sa Hamiltonom, nekadašnjim timskim kolegom u kartingu, takođe bilo od pomoći, jer je pronalaženje zajedničkog jezika u timu lakše.

                              Nico se sada raduje Barceloni, nakon pol pozicije u Bahreinu i ne tako uspešne trke zbog pregrevanja guma.

                              "Veoma se radujem. Bio sam tamo najbrži tokom zimskih testiranja."

                              "Siguran sam da ćemo rešiti naše probleme sa gumama."


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Mateschitz: F1 nije vise pravo trkanje


                                Dietrich Mateschitz je priznao da je frustriran činjenicom da glavnu ulogu igraju Pirellijeve gume


                                Šampion Red Bull nije krio svoje nezadovoljstvo situacijom, pritiskajući italijanskog dobavljača guma da napravi izmene na polovini sezone.

                                Pirelli je, međutim, napravio samo male probleme na tvrdoj komponenti guma za Barcelonu i nadalje.

                                Vlasnik Red Bulla je rekao: "Formula 1 više nema ništa sa klasičnim trkanjem."

                                "Danas ne pobeđuje najbrži vozač i najbrži automobil, već onaj sa optimalnim upravljanjem gumama."

                                "Mi smo čak morali da unazadimo naš auto jer gume nisu trajale."

                                "Ukoliko bismo bili brzi koliko stvarno možemo, trebalo bi nam 10 do 15 pit stopova," izjavio je.





                                P.S. 10-15 pit stopova???????....ja sam mislio da ovaj covek zaista zna sta su trke
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X