F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    U Lotusu su ubedjeni da Kimi ostaje


    Lopez kaže da će Finac ostati u ekipi.


    Raikkonen je oduvek imao puno obožavalaca, a otkada se vratio u Formulu 1 stekao je i armiju novih, zahvaljujući svojim vožnjama, dobrim rezultatima i specifičnom karakteru.

    Fanovi Lotus tima pomalo strepe zbog toga što njihovoj glavnoj zvezdi ističe ugovor ove godine.
    Međjutim, u timu su ubeđeni da će nastaviti saradnju sa Fincem.

    Gerad Lopez je izjavio da će Kimi svakako ostati u Lotusu ukoliko tim bude mogao da mu obezbedi bolid sa kojim će se boriti za vrh.
    "Kimi je fantastičan momak i veoma je zahvalan celoj ekipi zato sto smo ga vratili na poziciju koju i zaslužuje. Sa druge strane, mi smo veoma zahvalni njemu što smo dobro plasirani. Eto, sve se uklapa savršeno" izjavio je Lopez.

    "Iskreno, ubeđen sam da će ostati sa nama ukoliko tim bude i dalje radio na ovom nivou. Kimi i sam to otvoreno izjavljuje. On je svestan toga da ovakav način saradnje koji ima sa nama i koji mu potpuno odgovara neće naći nigde, bez obzira na to da li je bolid plave, crvene ili srebne boje. Naravno, on ima izrazen takmičarski duh, što znači da dokle god Lotus može da mu obezbedi dobar auto on ostaje sa nama” izjavio je Lopez.

    Svojevremeno, kada je Lotus potpisao ugovor sa Rakkonenom, nakon njegovog izleta u Reli šampionat, bilo je dosta skeptika koji nisu očekivali dobre rezultate. Lopez je izuzetno zadovoljan zato što su u Lotusu napravili dobru procenu.

    “Pred šampionat 2012, imali smo bar 11 različitih varijanti i u početku Kimi nije bio najočiglednija opcija. Iako su mnogi mislili da sa njim previše rizikujemo, to je bila odlična odluka na koju smo u ekipi veoma ponosni. Znao sam da on nije tip vozača koji će svakih nedelju dana snimati po jednu reklamu, ali mi smo želeli čoveka koji je maksimalno posvećen trkanju i to smo dobili. Ispalo je da je to jedna od onih stvari u životu kada posle svega pogledate nekog u oči i kažete mu –Šta sam ti rekao?” završio je Lopez.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Berger: Rosberg je dobar koliko i Hamilton


      Gerhard Berger, bivši McLarenov i Ferrarijev vozač, misli da je Nico Rosberg dobar koliko i Lewis Hamilton


      Poznati Austrijanac, koji je ranije bio suvlasnik Toro Rossa, upitan je da li je dolazak Hamiltona u Mercedes - ultimativni test za Rosberga.

      "To su rekli i za Schumachera," nasmejao se Berger.

      "Rosberg je dokazao koliko je dobar. Ukoliko može i Hamiltona da drži u škripcu, to će biti još jedna prekretnica."

      "Za mene, ta dvojica (Rosberg i Hamilton) su na istom nivou. Svaki ima svoje adute."

      "Jedan ima hladniju glavu, drugi više emocija, i veoma je izjednačeno," dodao je.

      Berger je takođe rekao da nije bio iznenađen Mercedesovim jasnim korakom napred u 2013.

      "Nije iznenađujuće," insistirao je, "jer oni imaju najbolji motor i dvojicu odličnih vozača."

      "Korak po korak, oni idu na vrh," dodao je.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Barcelona moze da otkloni dileme


        Formula 1 se konačno seli u Evropu!


        Vodeći u generalnom plasmanu Vettel stiže sa 10 bodova prednosti ispred Raikkonena i sa čak 27 poena više od trećeplasiranog Hamiltona.Oni dolaze u Španiju u nadi da će im bolidi sa poboljšanim performansama omogućiti pobedu na stazi koju najbolje poznaju. Naime, većina testova se obavlja na stazi u Katalunji, tako da nema nepoznanica za vozače najbržeg cirkusa.

        Pre svega, pobedu sanja Fernando Alonso jer želi da se dokaže pred svojom publikom. On je trenutno na četvrtom mestu u šampionatu i čini se da ove godine ima bolid sa kojim može da se bori za pobede.

        Posle dobrog početka sezone ali i loše vesti o odlasku tehničkog direktora Kimi i Lotus se nadaju da će nastaviti sa dobrim rezultatima i tako sprečiti dominaciju Red Bulla.

        Prošlogodišnji pobednik Maldonado do sada nije osvojio nijedan poen u sezoni 2013 i ne očekuje da će se radovati trijumfu u Španiji.

        Statistika pokazuje da se od 1991.godine, kada je Katalunja uvrštena u kalendar Formule 1, čak 16 puta dogodilo da tim koji slavi pobedu na toj stazi na kraju osvoji titulu konstruktora. Takođe, do sada se 18 puta dogodilo da osvajač pol pozicije u Katalunji na kraju stigne da najvišeg mesta na podijumu.

        U Španiji se za vikend očekuje izuzetno toplo vreme što znači da će čuvanje pneumatika i dalje biti od presudnog značaja.
        Naravno, fanovi Formule 1 se pre svega nadaju da će gledati uzbudljivu trku, iako prethodnih godina na stazi u Katalunji uglavnom nije viđen veliki broj preticanja.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Montezemolo odbacio mogućnost Allisonovog dolaska u Ferrari


          Posle napuštanja Lotusa, James Allison neće doći u Ferrari.



          Lotus je još u sredu potvrdio da James Allison više nije njihov član, koji je u svom radnom veku u timu iz Enstona saradjivao i sa Michaelaom Schumacherom.

          Prvi nagoveštaji su bili da će se Allison preseliti u Maranello, dok je sve veća opcija da će on doći u McLaren.
          "Ja ništa ne znam, što znači da su za sada to samo glasine. Da je bilo bilo kakvih kontakata ja bih vam to saopštio", kazao je Luca di Montezemolo.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Alonso veruje u titulu


            Fernando Alonso misli da u ovoj sezoni ima bolje šanse za titulu.



            Dvostruki šampion trenutno zaostaje 30 bodova za vodećim Sebastianom Vettelom, ali ipak vozač Ferrrarija misli da ima dobre šanse za titulu u ovoj sezoni. Španac je morao da odustane od VN Malezije zbog slomljenog prednjeg krila dok je u Bahreinu imao problema sa DRS sistemom.

            "Prošle godine bili smo 1.5s iza vodećih. Sada smo završili dve trke bez problema, od kojih sam zebeležio jedno prvo i drugo mesto. Prošle godine Vettel je zaostajao 43 bodova posle letnje pauze, ali je posle Ostina preuzeo prvo mesto u plasmanu vozača. To znači da je šampionat veoma dugačak. Vi na pet ili šest trka možete da nadoknadite zaostatak od 50 ili 60 poena", kazao je Alonso.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Neale: McLaren želi da reši svoje probleme


              Tim iz Vokinga donosi dosta delova na stazi Katalunja.



              Tim McLarena je u dosadašnjem delu sezone zabeležio samo 23 poena, i sada želi da na stazi u Barseloni uz pomoć novih delova popravi utisak.

              "Mi se dosta trudimo da prevazidjemo sve naše probleme na pravi način. Do sada smo učili na kojim poljima smo pravili greške, pa onda smo pokušavali da nadjemo najoptimalnije rešenje. Sada u Barseloni imamo priliku da krenemo napred. Trebaće nam neko vreme da razumemo nove delova za koje mislimo da će nam doneti dosta poboljšanja", kazao je Jonathan Neale.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Alonso i Webber uradili medjusobni intervju


                Alonso i Webber ispitivali jedan drugog


                Iako su prava prijateljstva veoma retka u današnjoj F1, ipak postoje, a Webber i Alonso su jedni od retkih vozača koji su prijatelji bili tokom cele karijere.

                Počeli su gotovo u istom trenutku, a na trci za VN Bahreina, oba vozača su proslavila svoju 200-tu trku u F1 karijeri. Iako voze u rivalskim timovima, to ih nedavno nije sprečilo da zajedno odu na večeru, a sada su odlučili da malo utisaka iz svoje karijere podele sa nama u medjusobnom interviju.

                Mark Webber:“Imali smo dosta dobrih dešavanja na stazama tokom godina“

                Fernando Alonso:“Ona koju ja pamtim je Eau Rouge“

                MW:“Tamo ima samo nekoliko ljudi, Ti, Button, sa kojima može da se stvarno vozi agresivno a da znam da niko od nas neće napraviti nikakvu glupost. Postojao je jedan trenutak kada nisi bio najsrećniji zbog moje vožnje. U Bahreinu 2005.godine ja sam bio u Jaguaru i nisam imao ni malo gripa i trakcije u bolidu, dok je Renault tada bio totalno druga priča. Tada sam te zadržavao i gde sam mogao i gde nisam, sekao sam gotovo svaku krivinu, sada bi za tako nešto verovatno dobio kaznu od 10 mesta za narednu trku“.

                FA:“Ne sećam se toga. Bili smo blizu jedan drugog u mnogo trka do sad“.

                MW:“ Imao si odlične poteze na nekim trkama. Pogotovo onaj kada si Grosjeana pretekao na restartu prošlogodišnje VN Valencije, stvarno neverovatno obilaženje, a kasnije si i mene spektakularno pretekao... u toj istoj trci“.

                FA:“Kada udješ u borbu sa nekim koga poznaješ i kada se medjusobno poštujete onda je borba odlična. Novajlije koje dodju iz GP2 serije su veoma rizični za preticanje, zbog njihovog mentaliteta koji nose iz te serije“.

                Iako se medjusobno poštuju, Webber nije krio da je Alonso bolji vozač. Kada je upitao Španca koja je njegova najbolja trka u karijeri, Webber je odgovorio pre Alonsa – naravno da je to bila trka za VN San Marina 2005.godine, kada je nekoliko krugova pred kraj trke uspevao da zadrži Schumachera u Ferraiju iza sebe.

                Kada je Alonso počeo da se priseća celokupne trke, izjavio je nešto izuzetno. On je tu trku vozio sa „oslabljenim“ motorom jer je promena motora koja je trebala da se desi bila kažnjiva sa 10 mesta, pa su u timu odlučili da idu na „sve ili ništa“.

                FA:“Nakon kvalifikacija smo utvrdili da jedan klip ima rupu u sebi. Diskutovali smo da li treba zameniti motor, ali pošto bi to značilo kaznu od 10 mesta, odlučili smo da nastavimo sa tim motorom. Na kraju presudnu reč su dali ljudi iz Renaulta koji su podesili taj cilindar da isporučuje manju snagu od dozvoljene i rekli su mi: „Možeš da završiš trku na boljoj poziciji nego da startuješ 11. S obzirom da smo bili na pol poziciji, i celu trku vodili, u poslednjim krugovima, Michael je bio veoma brz, i bilo je pitanje da li će motor izdržati“:

                Čak i kada je počeo da govori o sovjoj najboljoj trci u karijeri, Webber je bio pošten i rekao da je u pobedi na VN Monaca 2010.godine Alonso bio presudni faktor.

                MW:„Moja najbolja trka – sigurno je jedna od pobeda u Monacu – verovatno ona iz 2010.godine. Moja sreća je bila što si se ti slupao na slobodnom treningu, što mi je dosta pomoglo, jer si bio veoma brz tokom celog vikenda, zajedno sa Kubicom i Vettelom. Pobeda bi sigurno pripala nekom od nas četvorice. Robert je bio veoma brz na primarnim gumama ali sam ja obezbedio dobru poziciju u kvalifikacijama – oba kruga su bila više nego dovoljna za pol. Trka je bila ... uh“.

                FA:“ Kontrolisana“, prekinuo ga je Alonso.

                MW:“Razmak sam kontrolisao veoma dobro tokom trke. Tvoja?“.

                FA:“Mislim da je bila VN Malezije 2012.godine, jer je bila totalno neočekivana. Krenuo sam sa devetog mesta a onda je došla crvena zastava. Kada se trka nastavi posle 90 minuta veoma je izazovno za vozače da vide koliko se nivo gripa promenio. Bolid je bio neočekivano dobar i osećao sam se odlično tog dana. Krenuo sam u trku sa full wet gumama, nastavio sa intermedium, a završio sa slikovima. Veoma izazovno“.

                Interviju se onda nastavio sa njihovim najgorim incidentima u karijeri, i neizbežno su došli do Brazila 2003.godine. Webber je na klizavoj stazi, prilikom izlaska iz poslednje krivine izgubio kontrolu nad bolidom i udario u zid, dok je dolazeći Renault Alonsa udario u krhotine na stazi i takodje imao veoma nezgodnu situaciju, a nakon incidenta je bila potrna i hitna pomoć.

                MW:“ Vozio sam sa dosta goriva u bolidu pokušavajući da dodjem do kraja trke bez zaustavljanja u boksu. Kada sam izašao iz poslednje krivine na pravac pod punim gasom, bila je veoma loša odluka krenuti na mokri deo staze da bih ohladio gume. Nisam shvatio koliko su gume bile istoršene. U sledećem trenutku sam se našao u zidu. Fernando je pozvan od strane ekipe da brzo udje u boks. Ljudi ne shvataju koliko je strmo to zapravo“.

                FA:“ To je slepo“, dodao je Alonso.

                MW:“ To je bio veliki udarac. Zapravo je bio toliko ozbiljan udarac da je trka zaustavljena. Jer to bio najgori udes u tvojoj karijeri?“.

                FA:“Da. Bez sumnje je Brazil 2003. Tvoj?“

                MW:“ Mislim da je Valencija 2010.godine kada sam udario u Kovalainena. Bilo je spektakularno, a i udarac u zid je bio impresivan. Kada sam prtisnuo pedalu kočnice, ona je pukla, da li zbog adrenalina, straha, ili nečeg drugog, ko zna. Pedale su dizajnirane da ne puknu ni pod kojim uslovima, ali sila koju sam primenio tad na kočnicu je bila neverovatna kada sam video da ću udariti uzid“:

                FA:“ Ja sam takodje polomio obe moje pedale u Brazilu. Strašno“.

                Alonso je tada upitao Webbera koja je situacija bila gora. Ona u Valenciji 2010 ili tokom trke za 24 sata LeMansa 1999.godine.

                Webber je ranije izjavio da je prilikom „poletanja“ na trci LeMansa verovao da neće preživeti , ali je Alonsu odgovorio rugačije.

                MW:“Mislim da je gore bilo u F1, jer je više ljudi gledalo, uključujući i moju majku, dok LeMans niko nije gledao. Ako dobijem svoju licencu za pilotiranjem helikopterom možeš da ideš samnom“.

                FA:“Nema šanse“, nasmejao se Alonso.

                Ali, možda najbolji odgovor je bio kada je Alonso upitan da li misli da se njihov prijateljski odnos promenio zbog svog pritiska koji se nameće u F1. Alonso je rekao jednostavno „NE“, iako su oba vozača bila uključena u jednu od najboljih borbi za titulu u istoriji sporta, pored Vettela i oba McLarenova vozača.

                FA:“ Hteo sam da pobedim. Drugi izbor mi je bio da pobedi Mark. Ništa se nije promenilo u našem odnosu. Čak mislim da je postao bolji. Na kraju, mislim da je naš odnos sada mnogo bolji nego što je bio na početku karijere“.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  I Abu Dhabi zeli zimska testiranja


                  Abu Dhabi je zvanično ubacio svoje ime u šešir kao potencijalno mesto za održavanje predsezonskih testiranja naredne sezone


                  Izveštavali smo prošlog meseca da su se Bahrein i Qatar prijavili da ugoste F1 naredne zime, jer se timovi okreću Bliskom Istoku zbog boljeg vremena nego u vlažnoj i hladnoj Španiji.

                  "Postoji interesovanje za predsezonska testiranja van Evrope, koja bi mogla biti u našem interesu," citiran je Richard Cregan, šef Yas Marine.

                  "Izgleda da je to posebno povezano sa novim motorom, jer očigledno žele da testiraju konfiguracije novih motora u grubim uslovima," dodao je.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari ponovo zeli Raikkonena


                    Da li će samo Allison biti novo pojačanje Ferrarija?


                    Kako je James Allison napustio tim iz Enstona, priče su sve jače da će se pridružiti Ferrariju, ali se sada postavlja i drugo pitanje: Da li je on jedini na Ferrarijevoj listi želja? Da li bi Kimi mogao ponovo da obuče crveni kombinezon?

                    Finčev ugovor sa Lotusom ističe na kraju godine, a Raikkonen i dalje ostaje uzdržan oko svoje budućnosti u F1.

                    Postoji odredjena zabrinutost da li Lotus ima dovoljno finansijskih sredstava da održi korak sa rivalima u razvojnoj trci i tako Raiikkonenu obezbedi dovoljno dobar bolid za titulu.

                    Red Bull je priznao da je šampion iz 2007. godine kandidat za mesto Marka Webbera naredne godine, ukoliko Australijanac odluči da se povuče, a to sugeriše da je Finac spreman na promenu sredine.

                    Sa druge strane, glasine kruže da je Raikkonen takodje jedna od mogućih zamena za Felipea Massu naredne godine, a Raikkonen je nedavno izjavio da " nikad ne znate šta se može desiti u budućnosti".

                    Autosport je nedavno pisao da je Allison sve bliži Ferrariju za jednu od vodećih pozicija u timu, a veruje se da obe strane trenutno pregovaraju o ugovoru.

                    Allison je bio u Ferrariju od 2000-te do 2005. godine kada je Ferrari bio dominantan.

                    Na svom twiteru, bivši vozač F1 koji sada radi kao komentator na SkySportu Martin Brundle je napisao:"Kimi neće biti srećan što Allison odlazi".

                    "Prelazak čelnih ljudi iz tima u tim je važan koliko i prelazak vrhunskih vozača iz tima u tim", dodao je Brundle.

                    Alonso ima ugovor sa Ferrarijem do 2016.godine, dok Massin ugovor ističe na kraju ove godine.

                    Ferrari nije osvojio konstruktorsku titulu od 2008. godine, a vozačku titulu za Ferrari je osvojio upravo Raikkonen 2007. godine, što je nateralo tim iz Maranella da učvrsti svoje tehničko osoblje kako bi doneli novu titulu timu.

                    Moguće je da će Raikkonen pratiti Allisona, koji je u poslednje vreme postao mnogo tražen od strane rivalskih timova, a Ferrari je sigurno jedan od timova koji bi mogao da mu obezbedi bolid za drugu titulu šampiona u karijeri.
                    \

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      RB ce koristiti McLarenov alternator


                      Potvrdjeno je da će RB9 imati McLarenov alternator


                      Nakon glasina koje su se pojavile u italijanskoj štampi o Red Bullovom alternatoru, Renault Sport je potvrdio da će Red Bull koristiti alternator McLaren Electronic Systema, u kombinaciji sa Renaultovim motorom. Renault Sport navodi da je ovo slučaj „već neko vreme“ dok će ostali Renaultovi timovi koristiti Magnetti Marelli alternatore, kao i prošle godine.

                      „Pretrpeli smo neprihvatljive probleme oko pouzdanosti alternatora koji su montirani na RS27-2012 motore kojima smo snabdevali sve naše timove“, rekao je tehnički direktor Renaulta, Rob White: „Preuzimamo potpunu odgovornost za dizajn i integraciju naših motora i prateće opreme koja je isporučena našim itmovima, uključujući i alternatore. Mi smo uz podršku naših timova i dobavljača radili u razvijanju kontramera koje će iskoreniti naše prošlogodišnje probleme. Taj posao je trajao do kraja 2012. Završili smo ga tokom zime a potvrda ispravnosti je potpisana tokom zimskih testova. Ova rešenja su realizovana na alternatorima svih naših timova i mi nastavljamo da pažljivo pratimo situaciju.“

                      Iako postoje dve različite opcije alternatora koji su postavljeni na RS27-2013, Renault ističe da je izbor na njima, i da su dve alternative sada dostupne timovima, u zavisnosti od različitih elektronskih potreba na različitim automobilima.

                      „Alternatori generišu eletričnu snagu da odgovara potrošnji energije u automobilu i održava punjenje baterije. Zbog šasije, eletrična energija varira izmedju različitih tipova automobila. Kako bi smo rešili pitanje pouzdanosti koje smo imali u 2012. i nakon konsultacija sa svim našim timovima, mi smo povećali kapacitet električne energije naših alternatora. Kako bi smo rešili tehničke i logitičke rizike, mi smo saradjivali sa dva dobavljača elektro-magnetskih komponenti, koji obezbedjuju delove alternatora za naše specifikacije. Renault i dalje snosi odgovornost za snabdevanje alternatora timovima i za izbor dobavljača za sve komponente i za operacije sklapanja.“


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Novi McLaren u Spaniji


                        Neće samo Mercedes izgledati drugačije, već i McLaren


                        Jenson Button je na današnjoj konferenciji za štampu otkrio da će MP4-28 vizuelno izgledati drugačije od VN Španije, tj. od prvog treninga koji se vozi sutra ujutru.

                        „Mnoge stvari su drugačije, videćete novu aerodinamiku automobila i shvatićete razliku u protoku vazduha oko automobila“, rekao je Button: „Još uvek je iste boje, ali ivice su se promenile.“

                        „Postoje neki stvarno kul mali delovi na automobilu, ali mislim da oni neće biti dovoljni za borbu u prvim redovima.“

                        „Videćemo poboljšanje, i nadamo se da će nam to pomoći da malo bolje shvatimo protok vazduha oko automobila.“


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Kazneni bodovi krecu od 2014.


                          Vozači će dobijati poene za incidente na stazi i van nje


                          Kao što smo već pisali, timovi su na početku trkačkog vikenda u Španiji glasali za nov sistem kažnjavanja- bodovima, i tom prilikom je doneta odluka da se krene sa primenom tog sistema od 2014.

                          Za svaki prekršaj vozač će dobijati kaznene bodove i kad „sakupi“ 12 bodova dobija kaznu-neučestvovanje u trci. Ovo pravilo nije zahtevalo odobrenje F1 Komisije, jer još uvek ne postoji zvaničan Konkord ugovor sa timovima, pa ne mora da se prati uobičajena procedura donošenja odluka.

                          Na glasanju su bili prisutni svi šefovi timova i tom prilikom je sedam šefova glasalo za primenu ovog sistema, dok su Red Bull, Lotus, Williams i Toro Rosso glasali negativno.

                          Poeni traju godinu dana, i nakon tog perioda se brišu.

                          Novo pravilo će se sada naći pred FIA World Councilom, sve dok ne bude dodato u Sportski pravilnik za 2014.

                          Ovom prilikom su timovi glasali i za „olakšavanje“ zabrane testiranja u toku sezone, je većina timova glasala protiv toga, tako da su Ferrari i još par timova ostali u manjini.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Vettelova ocekivanja


                            Vettel očekuje preticanja


                            Sebastian Vettel očekuje preticanja i van DRS zona

                            Circuit de Catalunya je poznata po tome što je teška za preticanje, ali aktuelni svetski šampion, Sebastian Vettel smatra da će dve DRS zone puno pomoći prilikom preticanja, ali očekuje da će se to dešavati i van DRS zona.

                            „Za krivinu 9 i 10, mislim da će sigurno pomoći“, rekao je Vettel: „Mislim da će u trci biti moguće preticati i to ne samo na pravcima gde imamo DRS zone.“

                            „Posebno kada se budemo mučili sa gumama, kao u prethodnim trkama, mislim da ćemo naći više od jednog ili dva mesta na stazi za prolazak.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Alonsu pripao prvi trening u Spaniji


                              Današnji trening počeo je po kišnom vremenu na stazi Katalunja.



                              Ovakvi vremenski uslovi nisu odgovarali timovima, koji su sprecijalno za ovu trku doneli mnoštvo novih delova. Poret toga, u ranoj fazi sesije oni nisu stigli da isprobaju Pirellijevu novu gumu.

                              Zbog toga većina vozača radila je na aero testovima, kako bi simulirali uslove iz vazdušnog tunela. Na polovini treninga staza je počela da se suši, pa se tako podigao intenzitet saobraćaja na stazi. Lewis Hamilton je bio prvi vozač koji je montirao suve pneumatike, a Jean-Eric Vergne je bio prvi vozač koji je probao Pirelklijev novi pneumatik.
                              Kako su vremena počela da padaju, vozači Ferrarija su imali konstantne brze krugove, što je iskoristio Alonso da postavi najbrže vreme od 1m25.252s.



                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Alonso unistio kameru od 6000e


                                Hteo sam da slikam Alonsa sa njegovom devojkom u padoku


                                Fotograf tvrdi da je Alonso razbio njegovu kameru kada je pokušao da slika Španca sa njegovom novom devojkom u padoku.

                                On se takodje požalio da je Alonso reagovao veoma agresivno i da je sa lakoćom savladao i oterao radoznalog Martina, a nakon toga je razbio kameru o pod.

                                "Hajde da vidimo da li će od ovih žalbi naučiti da ima više poštovanja prema novinarima", izjavio je Jordi za La Repubblica.

                                "On je primer milionima dece širom sveta? On vrlo dobro zna da nije bio isprovociran".


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X