F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Raikkonen se blizi Schumacherovom rekordu


    U Canadi Raikkonen bi mogao da izjednači Schumacherov rekord


    Ako na VN Canade Kimi Raikkonen završi trku u bodovima izjednačiće Schumacherov rekord po broju uzastopnih trka u kojima je završavao u bodovima. Finac trenutno ima niz od 23 trke u kojima je osvajao bodove, dok je Schumacherov rekord 24 trke.

    Naravno, Iceman je povodom toga ostao "hladan".

    "Jednom će morati i to da prestane", izjavio je Raikkonen odnoseći se na neverovatan trka u kojima je završavao u bodovima.

    "Naravno mi uvek pokušavamo da završimo u bodovima, ali potrebno je samo malo iznenadjenje i taj niz se prekida".

    "Naravno da bi bilo lepo završiti u bdovima još koju trku. Već sada imam dobar niz, ali za to je takodje zaslužan i tim. U prošlosti sam dosta puta odustajao, ali to je prošlost i sada su stvari drugačije. Ali siguran sam da ćemo i mi imati poteškoća pre ili kasnije".

    Finčevo završavanje u bodovima je skoro bilo završeno kad aje na prošloj trci u Monacu imao incident sa Perezom zbog kojeg je umao ostao bez bodova.

    Ipak iako je morao na ne predvidjeni boks, Raikkonen je ipak u poslednja dva kruga uspeo da pretekne tri bolida i završi trku na desetom emstu,.

    Schumacher je svoj (za sada) rekordni niz trka u kojima je osvajao bodove započeo na VN Madjarske 2001. godine, a taj niz se završio na VN Malezije 2003. godine kada je trku završio na šestom mestu - a to je ujedno bila i prva pobeda Kimija Raikkonena u F1.

    Trenutno drugoplasirani u šampionatu, Raikkonen je svoj niz započeo u Bahreinu prošle godine i do sada je završio trku 34 puta.

    Od 1960 do 2003. godine bodove su dobijali samo prvih 6. vozača. Do 2010. godine se taj broj povećao na 8, a od 2010. godine na 10.vozača koji osvajaju bodove.

    Da jekojim slučajem na snazi bodovni sistem iz Schumacherove ere kada je on postavio taj rekord, Raikkonenov niz nebi bio toliko impozantan.

    Finac je bio 10. u Monacu, i takodje 9. u Brazilu prošle godine. Njegov niz od 23. trke u bodovima takodje još uključuju i dva sedma mesta, jedno osmo i jedno deveto.

    Kada bi se trenutni bod sistem preneo u vreme kada je Schumacher postavio rekord, ne bi imalo nikakve razlike u Nemčevom rekordu, jer on nije završio trke u Nemačkoj 2001 i u Brazilu 2003. godine.

    Takodje, Schumacherov rekord bi i dalje stajao čak i kada bi se koristio sistem iz perioda 1959 - 1960. godine, u kom su samo prvih pet vozača dobijali bodove.

    Petostruki šampion sveta Huan Manuel Fangio je u periodu od 1953 do 1956. godine završavao u bodovima 21. put, a Schumacher je tek na VN Malezije 2003. godine završio na šestom mestu, pa bi m u to donelo 23. uzastopna završavanja u prvih pet vozača.

    Ali iako je na VN Brazila završio svoj niz od 43. uzastopne završene trke, Schumacher je nakon te trke ponovo napravio niz od 18 trka.

    Raikkonen je pobedio u Canadi 2005. godine sa McLarenom, i na svakoj trci u Canadi od tad je osvajao bodove osim 2008. godine kada je zbog udarca od strane Lewisa Hamiltona u boksu morao da se povuče iz trke.

    "Mnogo puta je trka u Canadi bila ništa više nego lutrija, jer postoje mnogi faktori koji utiču na to", izjavio je Finac.

    "Vreme se brzo menja, i ponekad gume ne rade kako treba, ponekad staza nije kako treba, ponekad ima dosta izlazaka SC-a na stazu, a ponekad neko udari u vas u boksu dok čekate na zeleno svetlo".


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      New Jersey osigurao ugovor sa F1


      New Jersey osigurao 15-godišnji ugovor sa F1


      VN Amerike, koja bi trebala da se vozi na ulicama New Jerseya je, navodno, osigurala 15-godišnji ugovor sa Formulom 1.

      Trka, koja je trebala da se održi u roku od nekoliko nedelja, odložena je na godinu dana zbog finansijskih i planskih problema.

      Kako navodi organizator trke, Leo Hindery, to je dovelo do toga da Bernie Ecclestone i FOM prekinu ugovor sa njima, jer nisu uspeli da ispune potrebne uslove.

      „Bernie je bio 100 % u pravu, jer nismo ispunili njegove uslove, i nismo imali obavezujući ugovor, i imao je potpuno pravo da ispita našu sposobnost da to uradimo“, rekao je Hindery:“Rekli smo da ćemo to uraditi bez novčane pomoći grada ili države, i to je bilo veoma teško i trebalo nam je više vremena.“

      Medjutim, sada kada su stvari rešene i kada se ponovo počelo sa izgradnjom, Hindery kaže da će se trka održati u junu 2014., nakon što su obezbedili 15-godišnji ugovor sa FOM-om.“

      „Trkaćemo se negde u junu 2014., kada nam Bernie i NBC Sports budu rekli to.“

      Osim ugovora, on tvrdi da su obezbedjene i sve neophodne lokalne dozvole, i da im se pridružio i novi viši menadžer, Marty Hunt.

      „Dok se spremamo za 2014., drago mi je da mogu da poželim dobrodošlicu Martyju Huntu, kao našem novom višem rukovodiocu. Malo je ljudi u našem sportu koji su u mogućnosti kao Marty da dovedu automobile na grid i da fanovima obezbede uzbudljivu trku.“



      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Pirelli preti napustanjem F1


        Možda FIA uspe da pronadje nekog drugog dobavljača koji će raditi "u mraku"


        Jedna od najzvučnijih tema koje se mogu čuti u padoku u Canadi jeste da je Pirelli spreman da napusti F1 nakon završetka ove sezone.

        Pirelli je pod velikim kritikama za ovogodišnje gume, a sada se nalaze pred medjunarodnim sudom za "ilegalno testiranje" zajedno sa Mecredesom. Pirelli je takodje nesrećan činjenicom da nema dovoljno testiranja kao i da ne mogu da prave promene na gumama dok ne dobiju odobrenje od svih timova.

        Šef Mercedesa, koji je izjavio da je on kriv za tajni test Pirellija i Mercedesa, izjavio je da nije siguran da li će Pirelli ostati u šampionatu i narednih godina.

        "Diskusija će se sigurno voditi o dodatnim testiranjima za narednu godinu, bez obzira na to ko je dobavljač", izjavio je Brawn.

        La Repubblica piše da je Paul Hembrey potvrdio u petak nedavne izjave Pirellija da bi mogli da napuste F1.

        "Ako ne budemo mogli da vršimo testove sa novim gumama pre početka sezone. Ne možemo nastaviti da "radimo u mraku". Prvog septembra moramo dostaviti specifikacije guma za narednu godinu, a mi još uvek ne znamo kako će bolidi izgledati", izjavio je Hembrey.

        "Verujemo da će gume za 2014. godinu biti šire, ali ne znamo za koliko. Ove godine zbog nemogućnosti testiranja dešavaju se stvari kao što je delaminacija, a zbog toga što nemožemo da testiramo na stazi sav rad i provere se obavljaju u fabrici".

        I pored svega toga, timovi i dalje odbijaju da se slože sa promenama guma koje bi trebale biti uvedene od Sileverstona.

        "Čuli smo da Lotus neće prihvatiti niti podržati promenu guma", izjavio je Hembrey za MTV3.

        "Ako to bude tačno onda ćemo koristiti trenutne gume za ostatak sezone. Može se desiti da ponovo bude trka sa četiri pit stopa, ali šta možemo".

        Hembrey je potvrdio da će Pirelli možda morati da koristi lepak kako bi sprečio otpadanje jednog sloja gume.

        "Ili ćemo dobiti saglasnost svih timova, što mislim da se neće desiti ili ćemo morati da smislimo neko drugo rešđenje".

        "Ne želimo da imamo još jednu sezonu kao ovu. Naš ugovor sa F1 ističe. Da li će F1 biti bez guma? Ne znam, ali to i nije naš posao. Ko zna, možda će naći nekog drugog dobavljača koji će biti spreman da "radi u mraku".

        Pirellijev predsednik Marco Tronchetti Provera je povodom tajnog testa sa Mercedesom izjavio:"To se nas ne tiče, mi smo pratili procedure i to ćemo nastaviti da radimo".

        Hembrey medjutim, misli da je ovo odlična prilika da se vidi da li Pirelli treba da nastavi sa dobavljanjem guma i naredne sezone.

        "Čekaćemo do kraja sudjenja, ali onda će biti nekoliko bitnih elemenata o kojima ćemo morati da razgovaramo. Pričamo o jasnim problemima koji imaju direktan uticaj na naš posao".

        "To neće biti jednostavno čekanje na to da istina izadje na videlo, već i pitanje da se stvari rade drugačije u budućnosti", citiran je Hembrey od strane La Repubblike.

        Sa druge strane, Auto Motor und Sport je video priliku da izbaci još jednu "teoriju zavere".

        "Da li Jean Todt ima skriveni plan? Plan koji bi legalnim putem naterao Pirelli da se povuče iz sporta kako bi omogućio povratak Michelina u F1?, napisao je dopisnik Michael Schmidt.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vettel i Rosberg o "Tyre-Gate-u"


          Dva Nemca i dva različita mišljenja


          Nemci Sebastian Vettel i Nico Rosberg su otkrili svoja mišljenja o „Tyre-gate“ aferi koja je protresla F1 u poslednjih nekoliko nedelja, i zbog koje će se Mercedes naći na Medjunarodnom sudu.

          Aktuelni šampion, Sebastian Vettel, čiji je tim prvi podneo zvaničnu žalbu, zajedno sa Ferrarijem, smatra da Mercedes ima nepoštenu prednost: „Ja to vidim kao veliki problem. Svaki test kilometar je prednost, a Mercedes je imao priliku da testira gume koje ćemo verovatno koristiti na trci u Silverstoneu. Mislim da je to prednost nad svim ostalim timovima.“

          Pobednik VN Monaca, Nico Rosberg, koji je i testirao gume u Barceloni sa svojim timskim kolegom, Lewisom Hamiltonom, se ne slaže sa Vettelovim mišljenjem, insistirajući da Pirelli ima punu kontrolu nad tim pitanjem: „Pirelli kaže-vi to radite, to, to i to- i njihovi inžinjeri vode naš program. Tako da nije na nama da nešto naučimo ili da odlučimo o bilo čemu što radimo.“

          Vettel je takodje osporio Pirellijevu odluku da se u Kanadi samo testiraju nove gume, zbog nedostatka jednoglasnosti u padoku: „Gazeći sloj potpuno otpadne. To je bezbednosni rizik za sve nas. To što nećemo imati ove, revidirane, gume za trku na brzoj stazi kao što je Canada, za mene je potpuno neobjašnjivo.“


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Caterham otvorio trkacku akademiju


            Caterham otvorio Akademiju za razvoj mladih vozača za F1


            Caterham je otvorio trkačku Akademiju koja ima za cilj da mladim motorsport talentima obezbedi put iz juniorskih Formula pravo ka Formuli 1.

            Caterham Racing Academy je evolucija njihovog razvojnog programa, koji je započet 2010. godine. Ona ima za cilj da obezbedi dogovoreni razvojni plan za svakog vozača, koji će pokriti svaki aspekt savremenog trkačkog života.

            Oni će raditi na trkačkim i inžinjerskim povratnim informacijama, mentalnoj i fizičkoj obuci, medijskim i sponzorskim odnosima. Ono što je važno, vozači će dobiti i finansijsku podršku, pod uslovom da ispune zacrtane ciljeve.

            Nagradni fond će dati svoj doprinos troškovima vozačke sezone u rasponu od 10% u jednoj godini do 50% u petoj godini.

            Giedo van der Garde je imao velike koristi od Caterhamove posvećenosti razvoju budućih talenata, kada je prešao iz GP2 serije u F1, ove godine, dok Alexander Rossi, koji je trenutno jedan od šest vozača na Akademiji, kombinuje svoje obaveze kao rezevni vozač Caterhama sa svojom GP2 sezonom, dok istovremeno radi na svom medjunarodnom debiju u ovogodišnjoj Le Mans 24 Hour seriji.

            Rossiju se na Akademiji pridružio i njegov GP2 timski kolega, Sergio Canamasas iz Španije i Britanac Matt Parry, koji se takmiči u Formula Renault NEC seriji.

            Francuz Aurelien Panis, koji se trka u Formula Renault Eurocupu, Weiron Tan iz Malezije, koji se takmiči u Formula Renault BARC seriji i Daim Hishamuddin iz Singapura, Evropska KF3 karting serija, dopunjuju spisak mladih talentovanih vozača ove Akademije.

            „U okviru Akademije imamo okruženje koje mladim vozačima pokazuje jasan put iz juniorskih serija pravo do Formule 1“, rekao je šef caterhama, Cyril Abiteboul.

            „Što se samog tima tiče, program Akademije je takodje način za pronalazak budućih vozačkih postava, a investiranje u veliki broj vozača nam daje niz opcija za budućnost.“

            Svaki vozač će raditi sa F1 timom na odredjenim trkama i testiranjima tokom sezone, kako bi dobili jasan prikaz trkačkog vikenda i kako bi se spremili za budućnost u F1.

            Caterham dodaje da će u budućnsoti Akademija imati direktne veze sa Caterham Motorsport karting i trkačkim serijama.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Massa bio na kontroli u Brazilu


              I Felipe Massa i Pastor Maldonado su potpuno spremni za borbu u Kanadi


              Obojica su lečili svoja bolna tela nakon Monaka, gde se Brazilac dva puta slupao a Williamsov vozač imao udes gde je pomerio barijeru u Tabac krivini.

              Massa je rekao u utorak: "Uradio sam sve bolničke provere u Monaku, i takođe i neke testove u Sao Paulu nakon toga, ali sve je bilo u redu. Sto posto sam spreman za ovu trku. Nakon tri ili četiri dana, bol u mišićima - što je potpuno normalno nakon dva udesa u istom pravcu - već je bio nestao."

              I Maldonado je komentarisao: "Ja sam dobro, savršeno - spreman za ovaj vikend. Nadajmo se da će auto biti bolji ovde i da ćemo završiti u poenima."


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Sutil zadovoljan svojim povratkom


                Adrian Sutil je zadovoljan kako glatko njegov prolazi njegov povratak u Formulu 1


                Nakon presedene prošle sezone, 30-godišnjak se vratio u Force Indiu ove godine.

                Neki, kao veliki Michael Schumacher koji se bio vratio u F1 nakon trogodišnjeg odmora, mučili su se na povratku.

                "Što se tiče mene," rekao je Sutil, "trebalo mi je par krugova na testiranju, i onda niko nije mogao znati da je to bio moj prvi dan nakon godinu i po dana van (trkačkog) automobila."

                On priznaje da je bio razočaran i ljut na kraju 2011, kada je postalo jasno da će presedeti nadolazeći šampionat.

                "Svet moto sporta može biti tako nepravedan, ali onda sam se zapitao šta želim da radim. Razmišljao sam polako i pažljivo, i odlučio da ću, sa 30 godina, imati drugu karijeru u Formuli 1."


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Slucaj Mercedesa ide pred FIA-in medjunarodni tribunal


                  Zatvoren slučaj Ferrarija...


                  Sudije VN Monaka su podnele svoje izveštaje FIA-i, vezane za testiranje guma od strane Pirellija, sa učešćem Mercedesa, izvedenog u periodu 15-17 maja 2013. u Barseloni.

                  FIA je zahtevala razjašnjenje od Pirellija i Mercedesa.

                  FIA je takođe ispitivala Ferrari, koji je održao test guma sa Pirellijem u Barseloni u periodu 23-24 aprila 2013.

                  FIA je tražila od svih ostalih timova da iznesu informacije koje možda imaju, vezane sa testove koje je odradio Pirelli tokom 2013.

                  Nakon svih dobijenih odgovora i svih sakupljenih informacija, FIA je odlučila:
                  -da zatvori slučaj vezan za Ferrari koji se odnosi na učestvovanje u testiranju guma u Barseloni organizovanom od strane Pirellija 23-24 aprila 2013, koristeći automobil iz 2011, što se ne kosi sa FIA-inim pravilima.
                  -da slučaj vezan za testiranje guma izvedeno od strane Pirellija i Mercedesa, 15-17 maja 2013. u Barseloni, iznese pred FIA-in Međunarodni Tribunal, jer se došlo do rezultata da uslovi testa krše pravila FIA-e.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Michael: McLaren se polako vraca u formu


                    Kako je priznao Sam Michael, McLaren se veoma polako vraća na vrh ove godine


                    On je rekao da je i dalje nekonkurentni MP4-28 pokazao znake poboljšanja u Monaku, i da će imati još manjih unapređenja za ovaj vikend u Kanadi.

                    "Razvijamo automobil, automobil se poboljšava, iako ne tako brzo kako smo se nadali. Ne vraćamo se u formu brzo koliko bismo želeli, ali idemo u pravom smeru. Zadnjih par malih unapređenja koje smo ugradili se dobro pokazalo, i sve dok tako radimo, postepeno
                    ćemo se pomerati ka vrhu."

                    McLarenov vozač Jenson Button se složio: "Još uvek nismo sjajni, ali idemo ka tome."


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Petrov fokusiran na povratak 2014.


                      Čak i bez menadžera ili ruskog sponzora, Vitaly Petrov je i dalje odlučan da se vrati u F1 2014.


                      Od kada je izgubio svoje mesto u Caterhamu na kraju prošle godine, 28-godišnji Petrov je prekinuo saradnju sa dugogodišnjim menadžerom Oksanom Kosachenko, koja je sada Caterhamov komercijalni direktor.

                      Petrov je takođe priznao je frustrirajuća njegova potraga za novim ruskim sponzorom.

                      "Nažalost, samo kompanije sa zapada su nas do sada kontaktirale, što je šteta, jer bih naravno voleo da se vratim u Formulu 1 sa ruskim partnerima."

                      Ipak, Petrov insistira da njegov fokus ostaje na povratku 2014.

                      "Pregovori su u toku, i ja naporno radim. Primio sam mnoge ponude iz drugih serija i prisustvovao sam njihovim trkama, ali F1 je moj prioritet. Iskoristiću svu svoju snagu da se vratim u Formulu 1, jer ona je moj život."


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Pirelli nece vise menjati gume


                        Promena guma u Canadi će biti poslednja ove godine


                        Paul Hembrey, šef Pirellija, izjavio je da Pirelli neće biti u mogućnosti da promeni svoje gume kako bi se smanjio broj pit stopova u trci. Nakon fijaska koji se desio na VN Španije, kada su svivozači morali 4 puta da menjaju gume, Pirelli je najavio promene, kako u strukturi gume (kako bi se eliminisala delaminacija), tako i u pogledu odlazaka u boks i promene guma.

                        Ali iako Pirelli sme da promeni gume u doredjenom delu, ukoliko je sigurnost u pitanju, svaka promena koja bi direktno uticala na performanse mora biti odobrena od strane svih timova, a to je nešto čemu se nekoliko timova snažno protivi.

                        Pirelli će promene na zadnjim gumama predstaviti timovima i vozačima na prvom trningu u Canadi, ali za drugi deo promena koji je najavljen nakon Barcelone se neće desiti.

                        "Idealno bi bilo kada bi mogli da promenimo hard komponentu guma kako bi smanjili broj odlazaka u boks. Ali morate razumeti da za tako nešto nama treba jednoglasna odluka svih 11. timova. To nije nešto što smemo da uradimo na svoju ruku i bez odobrenja, a za to postoji i razlog. Timovi su se odlučili za različita rešenja za ovogodišnje bolide, i ne žele da izgube performansezbog guma, što je i razumljivo".

                        "Takodje, sa druge strane dobijamo informacije da zbog prevelike degradacije vozači ne mogu da voze na granicama mogućnosti. Na kraju dana, vi možete da koristite samo ono što imate, ne ono što nemate".

                        "Neko mi je jednom rekao da su vozači na sadašnjim gumama isti kao da od Usaina Bolta tražite da trči na 100. metara u cipelama sa visokim štiklama. Tako da na kraju, svaki tim ima iste mogućnosti, i najbolji vozač će na kraju osvojiti šampionat".

                        Kako bi sprečili delaminaciju koju smo videli ove godine, Pirelli će na prvi trening u Canadu doneti timovima prototip zadnjih guma na kojima je izmenjena struktura, a u Pirelliju se nadaju da će te gume biti prihvaćene od strane timova i da će biti u upotrebi od VN Velike Britanije.

                        "Ove godine smo videli manji broj guma koje su imale problem sa delaminacijom. Mi smo do sad ove godine iskoristili 12.000 do 12.500 guma, a na samo 14 guma smo do sada videli da imaju problema sa velikom degradacijom što stvara dodatno pregrevanje i probleme vozačima. Iz toga onda proizilazi delaminacija, što naravno nije dobro, ali i tada guma ostaje prilično sigurna, što je pozitivno".

                        "Ali to je problem koji u interesu sporta znamo da moramo rešiti. Zbog toga, mi radimo na "unutrašnjem obruču", u principu radimo na tome da sprečimo delaminaciju ubacivanjem "proreza" u gumi".

                        "To nam je omogućilo da dodjemo do rešenja koje je u realnosti veoma blizu onoga što smo koristili u prošlosti. U suštini, to je "pakovanje obruča" koje su timovi koristili tokom 2011 i 2012. godine. Mi smo uvereni da će to rešiti problem delaminacije".

                        Hembrey je takodje izjavio da je nova konstrukcija guma koja će biti u upotrebi na prvom trneingu u Canadi, ista komponenta koju je Mercedes testirao na tajnom testu u Barceloni prošlog meseca, ali da na tom testu nisu korišćene gume sa novim "obručima".

                        "Mi smo samo hteli da izvršimo proveru na trkačkoj stazi koju dobro poznajemo, kako bi se uverili da nema problema sa balansom".

                        "Iako je ta koponenta bila drugačija od one koju ćemo koristiti ove godine, u petak u Canadi će biti prvi put, sa punom specifikacijom, da će svi timovi koristiti na svojim bolidima", završio je Hembrey.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Raikkonen i dalje ljut na Pereza


                          Kimi nije zaboravio potez Sergia Pereza koji ga je koštao dobrog plasmana na prethodnoj trci.


                          Iako se vozači uveliko spremaju za GP Kanade, Kimi i dalje priča o incidentu sa Perezom u Monaku. Finac kaže da je još uvek ljut, ali da nema želju da razgovara sa Perezom o tome. Ipak, posle trke u Monaku je razgovarao sa sudijama želeći da čuje njihovo mišljenje u vezi incidenta:

                          “Sudije su mi rekle da je to bio samo trkački incident, ali ja se ne slažem sa tim. Kazali su da ja nisam napravio nikakvu grešku, ali neko očigledno jeste. Bez obzira što je prošlo neko vreme, ja se ne osećam nimalo drugačije. Upropastio nam je trku i ja sam i dalje ljut zbog toga. Čak i ako biste me kroz godinu dana pitali šta mislim o Perezovom potezu, rekao bih isto. Držao sam svoju putanju i mogao sam da uđem u krivinu bez problema. On je išao prebrzo i nije stao dok sam ja bio na sredini staze. Ne mislim da je trebalo da se pomerim sa svoje putanje samo zato što je on išao previše brzo. Par krugova ranije smo bili u identičnoj situaciji i jedva sam izbegao da me ne udari“, rekao je Raikkonen.

                          Sa druge strane, Perez tvrdi da nije napravio nikakvu grešku u Monaku. Iako se na njega svalila gomila kritika, Sergio Perez tvrdi da nije učinio “ništa glupo”.

                          “Svaki manevar koji načinite u Monaku je rizičan. Tačno je da sam vozio na limitu i rizikovao. Nažalost, to se loše završilo. Kimi je bio ljut i to je razumljivo. Svi smo mi ljudi, emocije su uvek uzburkane posle trke. On je mislio da sam ja njemu ja upropastio trku, a ja sam mislio da je on meni. Na mene su se ljutili Button, Alonso i Raikkonen jer sam ih preticao, a bore se za titulu. Jasno je da u toj situaciji ne želite da vas bilo ko ugrožava svojim potezima”, završio je Perez.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Alonso: Nece ni Vettela sreca jos dugo


                            Alonso upozorava da neće sreća još dugo da prati ni lidera šampionata


                            Nakon prvih šest trka, Španac ima 78 poena, i nalazi se na trećem mestu, sa zaostatkom od 29 poena za vodećim Sebastianom Vettelom.

                            Ali, Alonso je prošle godine, u isto vreme, imao 76 poena i vodio je u plasmanu vozača.

                            „Imamo dva poena više u odnosu na isti period prošle godine, a prošle godine smo vodili u generalnom plasmanu pre ove trke“, rekao je Alonso:„Na neki način, bolji smo nego prošle godine.“

                            „Ono što je malo van toga, ovog momenta, je činjenica da je Sebastian osvajao poene na ovih šest trka.“

                            „Svako će imati nesrećne trke i mi moramo maksimalno to da iskoristimo.“

                            Španac smatra da je ove godine već imao mnogo manje sreće nego Vettel.

                            On je ukazao na činjenicu da je Vettel preživeo kontakt sa Mercedesom Lewisa Hamiltona na startu VN Španije, i da to tačno pokazuje koliko sreće ima aktuelni šampion.

                            „Tim nije imao sreće sa situacijama u kojima smo se našli ove godine“, rekao je Alonso: „Videli smo da se mnogi ljudi dodiruju u prvim krivinama, prošli put u Barceloni su se Hamilton i Vettel očešali u krivini 1 i ništa se nije desilo.“

                            „A ja sam samo dotakao zadnji deo Vettelovog automobila u Maleziji i ispao sam iz trke, što je dokaz loše sreće.“

                            „DRS se ponekad ne otvara, ali nikada se nije desilo da neće da se zatvori, tako da ni u Bahreinu nismo imali sreće.“

                            Pošto je već izgubio dosta bitnih bodova, on je naglasio da je veoma važno imati jake finiše od ove trke sve do avgustovske pauze.

                            „U Monacu nismo osvojili poene koje smo trebali da osvojimo, tako da nam je potrebno četiri ili pet konstantnih podijuma ili finiša blizu podijuma kako bi se oporavili od izgubljenih poena.“

                            „Ovog vikenda moramo da osvojimo dobre poene.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Grosjwan negira da se pretvara u proslogodisnjeg "ludaka"


                              Romain Grosjan uzvraća na sugestije da se vraća na ozloglašenog 'ludaka' iz 2012.


                              Nakon Monaka, Francuz - koji je dobio kaznu od +10 mesta zbog udesa sa Danielom Ricciardom - i Sergio Perez našli su se na udaru kritika zbog svoje vožnje.

                              Grosjean je citiran: "Ljudi vole da pišu i govore, to nikada nije zabavno. Počeli su da pričaju 'to je Romain Grosjean iz prošle godine'. Ne, nije. To je bio Monako, gde je uvek teško obilaziti. Pokušao sam da prođem i to nije uspelo. Šta želite? Da se svi poređamo i ne takmičimo?"

                              U međuvremenu, Williamsov Pastor Maldonado - slično kritikovan zbog umešanosti u previše incidenata prošle godine - branio je Meksikanca Pereza, koji se našao pod paljbom nakon Monaka.

                              "Teško je kritikovati ono što se desi na stazi. Mislim da je Sergio vozio svoju trku. Ne mislim da bismo trebali da ga kritikujemo zbog trkanja."

                              Perez i ljut Kimi, nastavili su u četvrtak svoje neslaganje o incidentu u Monaku putem medija, a onda su sedeli jedan pored drugog na davanju autograma kanadskim navijačima.

                              "Neprijatno," našalio se Lotus - čiji je Raikkonen pretio da će udariti Pereza nakon Monaka - na svojoj zvaničnoj twitter stranici u četvrtak.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Lotus nece dozvoliti nove gume


                                Boullier kaže da Lotus neće dozvoliti uvođenje novih guma u F1


                                Umesto da ih uvedu na ovonedeljnom trkačkom vikendu, Pirelli je odlučio da timovi testiraju nove gume danas, na prvim slobodnim treninzima, a da se njihovo uvođenje u sport pomeri za VN Britanije.

                                Međutim, Lotus to neće dozvoliti.

                                „Nove gume se neće desiti ni u Engleskoj“, RMC sport je citirao Boulliera. „Pirelli će testirati gume, ali im je potrebna jednoglasnost timova da bi promenili pravila, ili barem da bi promenili vrstu guma, a danas to nisu dobili.“

                                Boullier dodaje da veliko lobiranje, od strane nekih timova, posebno Red Bulla i Mercedesa, neće napraviti neku razliku.

                                „Pravila su ista za sve. Sadašnje gume su testirane u Brazilu prošle godine.“

                                „To je glavna komponenta sportskih i tehničkih strana ove godine, tako da ne vidim zašto bi to menjali tokom sezone.“


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X