F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Sauber: Ovo neće biti laka trka za nas


    Ovo su bile još jedne razočaravajuće kvalifikacije za švajcarski tim.



    "Nažalost 15. pozicija je naša realnost. To je bilo sve što smo mogli da danas uradimo. Bolid je bio težak za vožnju pri velikim brzinama. Jenostavno nismo bili dovoljno brzi. Naravno da se svašta može desiti tokom sutrašnje trke, gde bi kiša mogla da nam pomogne. Mislim da će biti teško doći do poena, ali mi moramo da damo sve od sebe", kazao je Hulkenberg.

    "U odnosu na jučerašnje treninge, ovo je bio pozitivan korak napred za nas. Mislim da gubimo dosta vremena prilikom izlaska iz krivina ali pokušaćemo da rešimo ovaj problem. Verujem da sam dao sve od sebe, ali jednostavno nismo bili dovoljno brzi. Problem je dosta kompleksan i mi trebaće nam dosta vremena da ga rešimo", dodao je Gutierrez.

    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Force Indija zadovoljna kvalifikacijama


      Oba vozača tima su zadovoljna pozicijama sa kojima će krenuti u trku.



      "Prezadovoljan sam ostavrenim rezultatima i tim je obavio odličan posao. Treći trening je bio težak za nas, ali lep je osećaj kada kvalifikacije završite samo iza oba Mercedesa i Red Bulla. Imamo dobru potrošnju guma što nam pruža odličnu priliku za sutrašnju trku, gde se nadam da ćemo zabeležiti što više poena", kazao je di Resta.

      "Sedmo mesto je veoma dobar rezultat za mene. Tokom jutra bolid nije bio lak za vožnju, ali smo uspeli da napravimo neka poboljšanja pre kvalifikacija. Mislim da imamo potencijala za dobru trku, ali će gume opet biti veliki izazov. Zadovoljan sam rezultatom u kvalifikacijama, ali je trka ona koja dodnosi poene", izjavio je Sutil.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Williams: Očekivali smo više od kvalifikacija


        I za Williams ovo nisu bile uspešne kvalifikacije.



        "Očekivali smo da ćemo danas biti bar bliži ulasku u Q3. Mučili smo se da sastavimo dobar brzi krug. Tokom noći moramo da analiziramo podakte kako bi mogli da imamo što bolji trkački tempo. Moramo da nastavimo sa dobrim radom kako bi uspeli da poboljšamo naše performanse, odnosno kako bi smanjili zaostatak za dugim timovima", kazao je Maldonado koji će u trku krenuti sa 16. mesta.

        "Bio sam veoma blizu ulaska u drugi deo kvalifikacija, ali nisam imao dobar brzi krug. Uvek postoje stvari koje smo mogli da bolje odradimo, ali nismo imali tempa u odnosu na prvih deset vozača. Ostaje nam da radimo na našoj taktici kako bi sutra mogli da zabeležimo bolji rezultat", izjavio je Bottas koji će startovati iza svog timskog kolege.

        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Di Resta diskvalifikovan sa kvalifikacija


          Vozač Force Indije imao je lakši bolid nego što je to bilo dozvoljeno.



          Škot je kvalifikacije završio na petom mestu, ali je posle merenja njegov bolid bio lakši za 1.5kg od dozvoljene težine. Kada je FIA uzela svoj uzorak goriva, bolidu je falilo još dva kilograma kako bi prošao tehnički pregled.

          Zbog toga, di Resta će u trku krenuti sa poslednjne pozicije.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            FIA naredila Lotusu da promeni prednje ogibljenje


            Lotus će morati da modifikuje svoje prednje ogibljenje perd VN Nemačke.



            Kako prenosi Auto Motor und Sport, FIA je obavestila tim iz Enstona da mora da izmeni konfiguraciju prednjeg ogibljenja jer se ono u potpunosti ne slaže sa pravilima. Po važečim propisima dozvoljeno je da bolid ima samo tri noseća elementa vešanja, dok je McLaren dostavio fotografiju FIA-e na kojoj se vidi da Lotus ima četiri elemenata.

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              RB trazi svoj test


              Red Bull pitao FIA-u za svoj 1000-kilometarski test


              Brazilski novinar, Livio Oricchio, izveštava sa Silverstonea da je Red Bull pitao FIA-u da li može da održi 1000-kilometarski test, kao što su uradili Mercedes i Ferrari, sa svojim aktuelnim automobilom.

              „Horner je ubedjen da je test, koji su vozili Hamilton i Rosberg tri dana u Barceloni, direktno uticao na poboljšanje forme Mercedesa, koja je vidljiva u poslednjih par trka“.

              I Speed Week izveštava slično.

              „Red Bull je poslao detaljno pismo direktoru trka, Charlie Whitingu u kome je postavljeno pitanje: pod kojim uslovima i mi možemo da testiramo?“

              Zbog „Test-gate“ afere u kojima je Red Bull glasno i jasno kritikovao Mercedes, tenzija izmedju ova dva tima neprestano raste.

              Mercedesov Toto Wolff tvrdi da su neki citati Red Bulla u nemačkim medijima, prošle nedelje, izvučeni iz konteksta, ali Bild izveštava da je bilo dogovoreno da se predstavnici Red Bulla i Mercedesa, sastanu u Silverstoenu na „mirovnom sastanku.“

              Medjutim, šef Red Bulla je odbio da prisustvuje.

              „To nije dobra ideja“, rekao je Horner: „Tribunal je završio i mi želimo da sada gledamo unapred.“

              Wolff je odgovorio: „Šteta što je Christian odbio da prisustvuje. Želeo sam da razgovaramo o tribunalu, možda i da razjasnimo neke stvari i da se ponovo zbližimo.“


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Pobeda Rosberga u ludoj trci na Silverstoneu


                Nico Rosberg se najbolje snašao u trci punoj incidenata na Silverstonu i tako došao do reće pobede u karijeri.



                Start trke su obeležili katastrofalni startovi Webbera i Alonsa. Alonso je bio zaglavljen u gužvi u prvoj krivini zbog čega je izgubio nekoliko pozicija, dok je Webber sa četvrtog pao tek na četrnaesto mesto, a imao je i oštećenje prednjeg krila.

                Na vrhu je Hamilton bez problema zadržao prvo mesto, dok je Vettel iskoristio čistu stranu staze i preskočio Rosberga. Ubedljivo najbolji start je imao Felipe Massa koji se pametnom vožnjom u prvih nekoliko krivina probio čak do pete pozicije iza Sutila.
                Hamilton je tokom uvodnih krugova stvorio prednost od dve sekunde u odnosu na Vettela, a iza njih nije bilo većih promena osim što su Raikkonen i Alonso napredovali do šestog i osmog mesta.
                U osmom krugu je vodećeg Hamiltona zadesio veliki peh. Njemu je pukla zadnja leva guma i to mu je u potpunosti upropastilo trku koja je do tog momenta tekla po planu.
                Samo dva kruga kasnije se ista stvar desila Felipeu Massi na istom mestu na stazi. Nakon toga je odmah krenula i prva serija pit stopova, ali je veliko pitanje da li su te prve zamene bile planirane tada ili su izvršene iz predostrožnosti.
                Od prve promene je najviše profitirao Alonso koji je vrlo brzo zagrejao gume pa je na stazi obišao nekoliko vozača i se probio na četvrto mesto.
                Vozači Lotusa su se sa druge strane našli u nezgodnoj situaciji pošto su bili zaglavljeni iza Vergnea koji je bio dosta sporiji. U petnaestom krugu je i on doživeo pucanje zadnje leve gume što je izazvalo izlazak sigurnosnog vozila na stazu. U tim trenucima je i Sebastian Vettel dobio poruku od ekipe da je njegova zadnja leva guma iz prvog stinta bila dosta oštećena i poručeno mu je da izbegava ivičnjake.
                Trka je nastavljena u 22. krugu, a Vettel je nakon restarta konstantno povećavao prednost u odnosu na Rosberga pa je do drugog pit stopa imao solidnu prednost. Iza njih je u 28. krugu Ricciardo preuzeo šesto mesto od Romaina Grosjeana, a krug kanije je manevar napravio i Webber.
                Druga Serija pit stopova je počela oko tridesetog kruga, a Kimi Raikkonen je zahvaljujući ranijem odlasku u boks preskočio Alonsa, a kasnije su njih dvojca preskočili i trećeplasiranog Sutila koji je previše produžio drugi stint.
                Mark Webber se jedini odlučio da montira medijum gume zahvaljujući kojima je uspeo da pretekne Alonsa koji je u tim trenucima spustio svoj tempo i rešio da pričuva gume za finiš.
                Deset krugova pre kraja je Vettel doživeo prvi kvar nakon dugo dugo vremena. Njemu je otkazao menjač malo pre startno ciljnog pravca i to je izazvalo izlazak sigurnosnog automobila na stazu. U tim trenucima su svi požurili u boks i promenili gume. Jedini iz vrha koji to nisu učinili su bili Raikkonen i Sutil.
                Nakon restarta u 46. krugu su najviše profitirali Webber i Alonso koji su montrali medijum gume što im je omogućilo da najviše profitiraju u finišu. U poslednjim krugovima se dogodilo još jedno pucanje zadnje leve gume. Ovoga puta je žrtva bio Perez kome se pneumatik raspao na Hangar pravcu.
                Nico Rosberg koji je tokom perioda sigurnosnog vozila montirao tvrde gume i na kraju je uspeo da se odbrani od Marka Webbera, dok je Alonso nakon svog pit stopa od osme napredovao do treće pozicije. Četvrti je i pored peha na početku bio Hamilton koji je zahvaljujući dobroj strategiji uspeo da se probije ka vrhu.

                Raikkonen je na kraju bio veliki gubitnik pošto je nakon Vettelovog odustajanja pao sa druge na petu poziciju. Odličan povratak kao i Hamilton je imao Felipe Massa koji je došao do šeste pozicije. Prvih deset su kompletirali još Sutil, Ricciardo, di Resta i Hulkenberg.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Rosberg hvali Mercedes


                  Nico je na VN Velike Britanije ostavrio drugu pobedu u ovoj sezoni.



                  Nemac je u trku krenuo sa druge pozicije, ali je posle osmog kruga već preuzeo prvo mesto. Ipak, vozač Mercedesa je tokom pit-stopova izgubio prvu poziciju, sve do 46. kruga kada je vodeći Vettel odustao od trke zbog problema sa menjačem.

                  "Ova pobeda mi je dosta znači, jer je VN Velike Britanije domaća trka za naš tim. Fabrika nam je od staze udaljena 10 minuta i skoro svi članovi tima su ovde na stazi. Mislim da smo ovu pobedu zaslužili jer smo dosta naporno radili a ona je došla u pravom trenutku za nas", izajvio je Rosberg.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Vettel: Vratiću se jači


                    Sebastian Vettel je sebi zacrtao cilj da se sledeće godine vrati u Silverston i pobedi.



                    Nakon starta, Vettel se probio na drugu poziciju ispred Rosberga, a iza Hamiltona. Britancu je međutim pukla guma već u osmom krugu što je omogućilo Vettelu da doće do prvog mesta i delovalo je da će Nemac lagano privesti trku kraju.

                    Ipak, njegov menjač se pokvario deset krugova pre kraja i Vettel je bio primoran da odustane.
                    „Peta brzina je napravila problem i nije bilo moguće nastaviti. Bilo bi lepo da sam uspeo da pobedim ovde. U samom bolidu je teško osetiti u čemu je problem, a videli smo danas i puno problema sa gumama i rečeno mi je da izbegavam ivičnjake. Moramo da se vratimo sledeće godine i pokušamo da konačno pobedimo na Silverstonu“, rekao je Vettel.

                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Hamilton: Ovo je neprihvatljivo


                      Britanac je nakon trke izjavio da Pirellijeve gume nisu bezbedne i da su neophodne promene.



                      Hamilton je vodio trku do osmog kruga kada mu je eksplodirala zadnja leva guma, a identičan incident su još imali Massa, Vergne i Perez.

                      „Bezbednost je ovde najveći problem. Ovo je neprihvatljivo. Imali smo test guma i rezultat svega su četiri potpune delaminacije zadnje leve gume kod četiri različita tima. O bezbednosti se priča samo kada se neko povredi ili ne daj Bože pogine. Mislim da je priča sa FIA-om gubljenje vremena, i ako ne urade ništa to će dovoljno govoriti o njima.

                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Pirelli radi na ispitivanju problema


                        Italijanski dobavljač guma sprovodi detaljnu istragu zbog pucanja pneumatika tokom VN Velike Britanije.



                        Još za vreme trećeg treninga Sergio Perez ostao je bez svoje zadnje leve gume, da bi se isti scenario ponovo na trci kod Lewisa Hamiltona, Felipe Masse, Jeana-Erica Vergnea i ponovo kod Pereza. Esteban Gutierrez je takodje imao incident ali je u pitanju bio prednji pneumatik. Pirelli je došao u Silverston verujući da je posle VN Kanade rešio probleme raspadanja i pucanja guma, ali je trka pokazala da to nije tako.

                        "Očigledno da ovo nije dobar dan za nas. Danas smo videli nešto sasvim novo, odnosno drugu vrstu problema. Trenutno sprovodimo istragu kako bi razumeli šta se tačno dogodilo. Kada budemo imali neke nove podatke, iznećemo ih u javnost", kazao je Hembery.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Webber: Imao sam sreće


                          Australijanac je rekao da su mu brojni incidenti i problemi drugih vozača u velikoj meri pomogli da dođe do podijuma.



                          Webber je imao očajan start nakon koga je pao na četrnaesto mesto, a imao je i oštećenje prednjeg krila. Ipak, on je na kraju uz odličnu vožnju i malo sreće trku završio na drugoj poziciji, svega sedam desetinki iza pobednika.

                          „Malo su pomešana osećanja kada završite par desetinki iza pobednika, ali mislim da je Rosberg vozio sjajnu trku i da je zasluženo pobedio. Mi smo uspeli da se povratimo nakon lošeg starta i imali smo dosta sreće. Nije mi jasno zašto se naša forma menja iz trke u trku i to je svakako veliki minus. Ipak, na kraju je ovo odličan rezultat za mene i ekipu. Moram da se zahvalim i britanskim fanovima na podršci. Bila je privilegija voziti na ovoj stazi“, rekao je Webber.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Alonso: Čeka nas još dosta posla


                            Fernando je uspeo da posle veoma teških kvalifikacija trku završi na podijumu.



                            Španac je uspeo da na VN Velike Britanije smanji zaostatak za vodećim Vettelom, jer je vozač Red Bulla odustao od trke a Alonso je uspeo da se domogne podijuma.

                            "Ovo je bila dobra trka za nas. Imali smo dobar i srećan oporavak trke. Kako su pojedini vozači imali velike probleme sa gumama, moj bolid se dosta dobro ponašao prema pneumaticima. Malo su mi pomešana osećanja, jer sam postigao da smanjim zaostatak za Vettelom, ali treće mesto nije dovoljno dobro", kazao je Alonso.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Alonso srecan, ali i zabrinut zbog tempa


                              Iako je zadovoljan trećim mestom, Alonso zabrinut lošim tempom u trci


                              Alonso je nakon trke u Velikoj Britaniji rekao da iako je zadovoljan sa trećim mestom, isto je tako zabrinut lošim tempom tokom celog vikenda.

                              Iako su u trci imali dobre rezultate, oba Ferrarija su imali jako loše kvalifikacije i uspeli da dodju samo do 10. odnosno 12. mesta.

                              Massa je nakon probušene gume morao da se probija kroz trku ali je uspeo da dodje do 6. mesta na kraju, dok je Alonso sa devetog mesta na početku došao do podijuma i trećeg mesta.

                              "Sve u svemu mislim da je ovo bila srećna trka za nas", rekao je Alonso.

                              "Kada pogledamo probleme sa gumama koje su imali neki vozači, oni koji nisu imali tih problema trebaju da budu srećni".

                              "Moja osećanja su mešovita. Srećan sam što smo uspeli da smanjimo zaostatak u odnosu na lidera u ovoj trci, ali sa druge strane, videli smo ove nedelje da naš tempo nije dobar".

                              "Verujem timu, imamo dosta posla pred nama, ali smo ujedinjeni".

                              Alonso je priznao da je ovo bio dobar dan iako nisu imali tempo kao u nekim ranijim trkama, ali je ovoga puta sreća bila na njihovoj strani što nije bio slučaj u prošlosti.

                              "U nekim prethodnim trkama smo bili konkurentniji, ali smo ipak gubili bodove. Danas je bilo suprotno, i uspeli smo da osvojimo neke bodove".

                              Španac je takodje rekao da je bio srećan što je izbegao nekoliko incidenata u trci, uključujući i situaciju kada je bio iza Pereza kada je Meksikancu pukla guma.

                              "Imao sam dve situacije. Prva je bila sa Perezom, i bio sam veoma uplašen kada mu je pukla guma, jer sam to uspeo da izbegnem za samo nekoliko santimetara. Druga situacija je bila na samom startu kada sam blokirao točkovima i umalo polomio prednje krilo".


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Button: Bio sam nemoćan


                                Jenson Button je izjavio da nije mogao ništa da uradi u finišu trke tokom koga je pao sa šeste na trinaestu poziciju.



                                Britanac je bio jedan od vozača koji nisu menjali gume tokom poslednjeg izlaska sigurnosnog vozila na stazu i to ga je na kraju koštalo bodova.

                                „Imao sam dosta stare gume još u trenucima kada je sigurnosni automobil izašao na stazu i posle toga sam bio potpuno nemoćan. Nisam mogao da zagrejem gume i samo sam gledao kako ljudi prolaze pored mene. Bilo je teško. Odlučili smo da počnemo trku sa tvrdom gumom, ali je za nas uprovo to bila problematična komponenta tako da je bilo dosta problema. Bio sam mnogo zadovoljniji medijum gumom koja se ponašala onako kako bi ste očekivali da se ponaša tvrda“, izjavio je Button.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X