F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Prodat Silverstone


    Najstarija staza u F1 kalendaru nije više u rukama BRDC-a


    Juče su se pojavili izveštaji da je staza u Silverstonu prodata, ali se i dalje ne zna ime kupca, ali se navodi da će novi investitor biti upravo ovo što je potrebno da bi staza dobila novi razvoj.

    The Indenpendent piše da je kupac pronadjen za stazu u Northamptonshire-u, koja je domaćin VN Velike Britanije od 1987. godine. Predsednik BRDC-a Derek Wawrik je ranije ove godine izjavio da su nove investicije neophodne za stazu.

    Izvor blizak British Racing Drivers’ Club (BRDC), je objasnio kako je ugovor završen.

    "Ugovor je potpisan na Silverstonu. Ne znam ko je kupac, niti kakvi su uslovi bili, ali je malo čudno kako je sve to ispalo, jer staza nije trebala da se proda za još kojimesec, i trebalo je da bude javne licitacije", objasnio je izvor blizak BRDC-u.

    Ovaj ugovor će omogućiti da se staza brzo tranformiše, a pominju se i kompletno nove tribine kao i većina objekata na stazi.

    Silverstone se našao u mračnim vodama kada su 2009. godine izgubli pravo na organizovanje VN Velike Britanije od Doningot Parka. Medjutim staza u Leicestershire je nedugo zatim upala u finansijske probleme i nije bila u mogućnosti da osganizuje trku F1, pa je Silverstone nastavio sa tradicijom.

    Nakon što je sagradjena nova tribina na startno ciljnom pravcu kao dodatak za novu konfiguraciju staze i pomeren startno ciljni pravac, staza je sa svojom infrastrukturom postala jedna od najsigurnijih u kalendaru F1. Čelnici Silverstona se nadaju da će novi vlasnik ispuniti obećanja i unaprediti stazu i okolne objekte dodatno, kako bi se bez pogovora nastavilo trkanje na Silverstonu.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Razia ne odustaje od F1


      Brazilac i dalje ne odustaje od F1 iako kaže da su pare bitnije od talenta


      Luiz Razia insistira na tome da nije odustao od svog sna Formule 1, ali kaže da je potreba za sponzorom sada bacila u drugi plan talenat.

      Brazilac je bio potvrđen kao Marussijin vozač za ovu sezonu, ali kada se njegov sponzor povukao zamenio ga je 24-godišnji Jules Bianchi.

      ''U F1 je ovih dana sve u novcu a talenat je u drugom planu – nažalost nemam pare u ovom trenutku, tako da je teško vratiti se,'' rekao je Razia.

      ''Imali smo problema početkom godine i tu je bio kraj mada još uvek pokušavamo da sredimo situaciju. Očigledno da nije bilo lako, ali nakon toga sam pozvan da ove sezone vozim u GT Openu u Bhai Tech McLarenu i to je bilo dobro iskustvo sa ove tačke gledišta. Naša sledeća trka je na Spa u septembru i sve dobro napreduje.''

      Međutim i pored toga što uživa u sportskim automobilima Razia kaže da će nastaviti da juri mesto u F1 narednih nedelja.

      ''Krajem avgusta, početkom septembra i dalje ćemo pokušavati, ali ukoliko ne vidim nikakve naznake sponzorstva onda ću preći na sportske automobile i otići u GT, Le Mans, nešto poput toga,'' dodao je.

      ''Dobro je da se traži vozač kao profesionalac, umesto toga da plaćam ceo svoj život. Ukoliko uspem u avgustu i septembru i dalje ću nastaviti da tražim, ali i dalje je teško naći 10 miliona funti. Prilično je komplikovano.''

      Razia je završio kao drugoplasirani 2012. u GP2, ali smatra da mu povratak u tu seriju ne bi pomogao da obezbedi mesto u F1.

      ''Ne postoji podsticaj vraćanja u GP2 iako sam dobio besplatnu vožnju, odradio sam dobar posao prošle godine i nema razloga da se vraćam i bilo šta dokazujem,'' rekao je Brazilac.

      ''Trebalo bi da postoji nešto između GP2 i F1, ali sa ovakvim problemima budžeta teško je promovisati se. Dakle, naravno da tragam za mogućnostima – čak bi i IndyCar bio dobar ukoliko dobijem šansu. Ali sve je u sticanju šanse i ukoliko naiđem na dobru sigurno da ču je iskoristiti.''


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Marko- Na Spa se nece znati novi vozac RB


        Savetnik Red Bulla kaže da u Belgiji neće biti objavljen novi timski kolega Vettela


        Red Bullov savetnik je odbacio mogućnost da se na VN Belgije obelodani ime novog timskog kolege Sebastiana Vettela, iako je pre neki dan Raikkonen i zvanično objavio da nije više u pregovorima sa Red Bullom.

        U ponedeljak je menadžer Kimija Raikkonena izjavio da su pregovori sa Austrijskim timom propali, jer se tim navodno odlučio za mladog Australijanca Daniela Ricciarda.

        Pojedini mediji su sugerisali da će Daniel Ricciardo i zvanično biti predstavljen kao novi vozač Red Bulla na VN Belgije, ali je Helmut Marko odbacio te tvrdnje.

        "Kada bude došlo vreme za to, mi ćemo izaći sa zvaničnom objavom novog timskog kolege Sebastiana Vettela, ali to sigurno neće biti u Belgiji", izjavio je Marko za SID novinsku agenciju.

        Na prošloj trci u Majdarskoj, šef tima Christian Horner je izjavio da će nvi timski kolega Sebastiana Vettela biti poznat do VN Italije.

        "Spa ili Monza. Do tad ćemo objaviti nvog timskog kolegu Vettela. Ne posle toga", izjavio je Horner.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Alosno bi doneo nevolje u tim


          Ako Raikkonen ne ode u Red Bull, Ferrari bi trebao da pokuša da ga dobije


          To je mišljenje trostrukog svetskog šampiona i predsedavajućeg Mercedesa, Niki Laude, koji je odbacio sugestije da je Fernando Alonso pravi kandidat za mesto pored Sebastiana Vettela u Red Bullu.

          „On bi samo doneo nevolje timu“, rekao je Lauda za Alonsa.

          Zato on tipuje na dva već poznata kandidata.

          „Sa najverovatnije četvorostrukim svetskim šampionom, Vettelom, Red Bull ima taj luksuz da polako i smireno razmišlja o Raikkonenu ili Ricciardu.“

          „Jedan je bolje rešenje za kratko vreme, a drugi za duži period. Na kraju krajeva, oni mogu i da rizikuju. Ferrari to ne može.“

          Lauda očigledno vidi smisao u najnovijim glasinama koje tvrde da se Kimi Raikkonen vraća u Ferrari.

          „Ako Raikkonen ne ode u Red Bull, Ferrari bi onda trebao da pokuša da ga dobije“, rekao je Lauda: „Kao suprotnost Alonsu.“


          „Nakon šest godina bez titule, Ferrari je pod velikim pritiskom“, rekao je Lauda na kraju.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Opasnost me uzbudjuje


            Lewis Hamilton kaže da ga i dalje uzbudjuje opasnost u Formuli 1


            U intervju-u za Al Jareezu, Lewis Hamilton je otkrio da ga opasna strana trkanja i dalje uzbudjuje, i to je nešto zbog čega se on i njegove kolege razlikuju od ostalih sportista.

            Bez obzira na njegovo hladno i mirno držanje, Hamilton priznaje da je i dalje prilično nervozan.

            „Izazov je kontrolisati nervozu“, kaže Hamilton: „Čak i danas ja sam još uvek nervozan. Ako nema te nervoze znači da nisam spreman.“

            Saznanje da se svakog momenta može desiti strašna nesreća može uplašiti mnoge, ali Hamiltona uzbudjuje i sama pomisao na to.

            „Definitivno je opasno i meni je drago da i dalje postoji taj faktor opasnosti, jer zbog toga je i uzbudljivo. To nas i razdvaja od drugih sportova.“

            Mnogi kritikuju modernu F1, i veruju da joj nedostaje opasnost i izazov, zbog raznoraznih tehnoloških pomagala koje su vozaču na raspolaganju.

            Medjutim, u Formuli 1 nije bilo smrtnih slučajeva od 1994. godine i to samo dokazuje koliko su bezbednosni standardi napredovali, ali udesi, kao onaj što je doživeo Robert Kubica u Kanadi 2007.godine, pokazuju da je opasnost itekako prisutna u današnjoj Formuli 1.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Marko tipuje na Hamiltona


              Red Bullov Helmut Marko misli da će Hamilton da osvoji ovogodišnju titulu


              „Mi veoma ozbiljno shvatamo Mercedes“, rekao je Helmut Marko: „Prošle godine smo pre letnje pauze bilo na 44 poena iza Alonsa, a na kraju smo ipak bili šampioni. Toliko brzo se stvari menjaju.“

              „Sada je njihova šansa i oni će sve da ulože u Hamiltona“, predvidja Helmut Marko.

              Takva izjava, posebno od strane glavnih rivala itekako može da uznemiri jedan tim, i razumljivo je što nemački tim negira svoje šanse.

              Kada su ga upitali da li njegov tim može da osvoji ovogodišnju titulu, Niki Lauda je rekao: „Ne.“

              „Red Bull je i dalje sveukupno veoma jak. A imaju i bodovnu prednost. Na papiru, mi i dalje imamo šanse, ali u stvarnosti je mnogo teže.“

              Za sada, tim ne razmišlja o timskim naredbama.

              „Mi imamo čistu situaciju, sve ostaje otvoreno, dok ne postane stvarno ozbiljno.“

              Niki Lauda dodaje da Mercedes nastavlja sa razvojem ovogodišnjeg bolida, bez obzira na promene koje slede u 2014.

              „Mi poboljšavamo automobil za svaku trku, ali sledeće tri trke će biti ključne.“

              „Na kraju, takodje moramo da razmišljamo gde ćemo okrenuti naše resusre. Pokušaćemo to da odložimo koliko god možemo, ali u jednom momentu vreme odluke će doći.“

              On dodaje da je bitno razumeti Pirellijeve gume ukoliko žele da pobedjuju.

              „Znamo više, ali ne znamo sve. Mogu da kažem da znamo 70%. Na početku sezone ništa nismo razumeli.“


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ne mogu da pobedim Vettela bez pobeda


                Kimi Raikkonen tvrdi da su mu potrebne pobede kako bi osvojio šampionat


                Finac je pobedio na prvoj trci sezone, u Australiji, i od tada je imao pet drugih mesta i stalno je završavao u poenima. Bez obzira na to, on se nalazi na drugom mestu, 38 poena iza Vettela.

                Zato Kimi smatra da konstantnost nije dovoljna da bi pobedio Vettela u šampionatu.

                „Sad sam se vratio na drugo mesto, što je dobar način da se započne letnja pauza“, rekao je Raikkonen: „Završio sam ispred Seba u Madjarskoj, što znači da sam tu osvojio više poena od njega.“

                „Da bih ga pobedio, treba da pobedjujemo u trkama, jer ako nastavimo da završavamo na drugom mestu, kao mnogo puta do sada, to verovatno neće biti dovoljno za osvajanje šampionata, ali nikada ne znate šta sve može da se desi.“

                On dodaje da je Lotusov trkački tempo dovoljan za pobede u trkama, ali da zbog kvalifikacijskog tempa ne uspeva da startuje ispred rivala.

                „Očigledno nastavljam da se mučim subotama, na kvalifikacijama i tada plaćamo cenu, ali i dalje imamo dobar automobil u trkama. Sada imamo gume koje su malo drugačije, i moramo da shvatimo kako najbolje da ih iskoristimo. Napravili smo pomak u Budimpešti, tako da bi trebalo da nam bude lakše na Spa, ali tu će svima biti isto. Da bi pobedili, uvek je bolje startovati blizu prednjeg reda.“


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Lotus mozda bez "uredjaja" na Spa


                  Lotus možda neće koristiti DDRS na VN Belgije


                  „Nismo doneli konačnu odluku o tome da li ćemo ga koristiti“, rekao je direktor operacija Alan Permane: „Ali, odradili smo dosta simulacija sa njim kako bi lakše doneli odluku, i postoji dobra šansa da će se pojaviti na stazi.“

                  DDRS je posebno koristan na stazama poput Spa, koje imaju dugačke pravce. Medjutim, teško ga je podesiti, jer on ne sme da se koristi na veoma brzim krivinama, kao što su Eau Rouge ili Blanchimont.

                  Permane kaže da će tim učiniti sve što je u njihovoj moći kako bi poboljšali performanse automobila na sledećim trkama.

                  „Iako smo imali pristojnu pauzu izmedju trka, dve nedelje su eliminisane zbog prisilnog zatvaranja fabrika. Ostaju nam dve nedelje, što je dovoljan period da se predstave novi delovi, kao što se to obično i radi kada imamo dve nedelje pauze.“

                  „Prednost koju imamo sa Spa je što smo tako blizu, pa možemo da radimo na automobilu u fabrici sve do utorka uveče, i da imamo dovoljno vremena da stignemo na stazu, spremni za posao u četvrtak ujutru. Imamo nekoliko poboljšanja, mehaničkih i aerodinamičkih, tako da smo sigurni da ćemo napraviti još jedan iskorak.“


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Povratak Austrije dobar za F1


                    Mark Webber smatra da je povratak VN Austrije dobar za Formulu 1


                    U poslednje vreme, Formula 1 se okrenula ekonomski jačim tržištima, pa smo tako dobili VN Indije i VN Koreje, a dobili smo i neke novo-stare trke, kao što je VN Amerike koja se vozi u Austinu.

                    Medjutim, Mark Webber smatra da je povratak tradicionalnim evropskim stazama dobar za dokazivanje vrednosti ovog sporta.

                    Red Bullova staza u Austriji je bila domaćin Formule 1 u svom originalnom, super-brzom, Osterreichring izdanju od 1970. do 1987. godine.

                    Renovirana verzija, A1-Ring se vratila u kalendar F1 od 1997. do 2003. godine.

                    „Mislim da je to apsolutno brilijantno, i ja sam veoma srećan kada vidim da se F1 vraća na super tradicionalne staze“, rekao je Webber.

                    „U prošlosti smo imali toliko trka tamo. Izgubili smo mnogo toga sa trkama na koje odlazimo u poslednjih šest ili sedam godina, tako da je odlično vratiti se na stazu koja ima taj super-osećaj faktor i koja ima tako odličnu lokaciju ušuškanu u planinama.“

                    On veruje da će Austrija biti uspešnija od većine novih staza koje smo dobili u proteklim sezonama.

                    „Pravo je vreme za njih da dobiju trku. Zajedno sa Amerikom, to će biti jedna od najboljih dodatih staza koje smo imali u proteklih nekoliko godina.“

                    „Očigledno je da smo imali neke koje nisu bile tako super jake, ali mogu da kažem da će ova biti. Ona će odlično raditi.“

                    „A to će biti i odličan lek za Austriju, jer nije lako sada u Evropi.“


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Torro Rosso priprema Ricciarda


                      Ricciardo se prirpema za veliki izazov u Red Bullu


                      Juče su svi mediji objavili da će Daniel Ricciardo, od 2014. godine voziti za Red Bull tim, pored trostrukog, a možda i četvorostrukog svetskog šampiona Sebastiana Vettela.

                      Franz Tost, šef Toro Rosso tima, kaže da to nije prvi put da mladi vozač ovog tima prelazi u svoj glavni tim, Red Bull, ali da je ulog sada mnogo veći.

                      „To (2008.) je bilo potpuno drugačije vreme“, kaže Tost: „U to vreme, Vettel je otišao u tim koji je još uvek bio u izgradnji. Sada, ako ode u Red Bull, Daniel ide pravo u šampionski tim.“

                      „To je sada veoma visok nivo. Mi ga pripremamo na najbolji mogući način, ali na kraju se sve svodi na vozača koji mora da izadje na kraj sa tim i da dokaže da je sposoban.“

                      Postoji još jedna razlika izmedju 2008. i 2013., a to je da je Vettel odlazio u Red Bull da vozi pored Marka Webbera, dok će Daniel Ricciardo da vozi pored trostrukog, a možda i četvorostrukog svetskog šampiona.

                      „Morate da budete disciplinovani da bi vozili pored Sebastiana Vettela, koji je svetski šampion, i to ne smemo da zaboravimo“, rekao je Tost: „To je sada mnogo visok nivo.“


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Fanovi u kljuc mog uspeha


                        Lewis Hamilton kaže da su fanovi zaslužni za njegov uspeh u F1


                        Lewis Hamilton je jedan od najpopularnijih vozača na gridu, i ima ogroman broj fanova koji vole njegov način vožnje i podržavaju ga tokom uspeha ali i padova.

                        „Oni prave atmosferu“, rekao je Hamilton: „Fanovi koje imamo prave veliku razliku, posebno kada putujete po celom svetu i vidite ljude iz Engleske koji putuju u Japan, Koreju, Brazil ili negde tako daleko.“

                        „Odlično je imati takvu podršku jer oni te podstiču da ideš napred. Toliko pozitivne energije dolazi od fanova i oni vam pomažu da zadržite motivaciju.“


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Raikkonen- Najvise volim da voizm u Belgiji


                          “Svi vole Spa”


                          Narednog vikenda Kimi stiže na svoju najomiljeniju stazu u šampionatu, na kojoj je ranije već zabeležio četiri pobede. To je razlog za optimizam i Finac se nada da će se posle ove trke još malo približiti Vettelu u borbi za titulu:
                          “Bilo bi divno kada bih uspeo i peti put da pobedim u Belgiji. Volim da se trkam na Spa, odatle nosim samo lepe uspomene. To je prava trkačka staza sa dugom tradicijom. Osećaj koji imate dok se trkate ovde, ne možete imati ni na jednoj drugoj stazi. Postoje neke staze na kojima vam sve ide glatko, dok na drugima uopšte nemate sreće. Na Spa je pozicija na startnom gridu veoma bitna, iako ovde ima mesta za preticanje. Krivine su brze, a pravci dugi, pa je aerodinamika bolida od ključnog značaja. Prošle godine nismo bili previše uspešni na Spa, ali sada imamo daleko bolji bolid, tako da se nadam da mogu do pobede. Moram da uhvatim dobar ritam od početka.
                          Ovo je moja najomiljenija staza, ali mislim da nema nijednog vozača koji je ne voli”, rekao je Kimi.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Timovi ne bi trebali da razmisljaju o pneumaticima za 2014.


                            Lauda smatra da bi timovi trebali da prihvate ono što dobavljač pneumatika ponudi


                            Niki Lauda je govorio za nemački Auto Motor und Sport i priznao da bi pneumatici za sledeću sezonu mogli biti malo veći i širi kako bi više odgovarali novim turbo V6 motorima.

                            Pojavile su se špekulacije da dok Renault i Ferrari žele da specifikacija za 2014. bude ista kao u 2013., Mercedes – koji po priči ima prednost u snazi sledeće godine – želi veće pneumatike.

                            ''To je veoma važno pitanje,'' rekao je Lauda.

                            Najnoviji izveštaji sugerišu da je FIA odlučila da zadrži specifikaciju za sledeću godinu uglavnom sličnu ovogodišnjoj.

                            Međutim Lauda je dodao: ''Charlie Whiting je pisao svim timovima da Pirelli želi veći prečnik i šire pneumatike.''

                            ''Kako sam razumeo to je sada odlučeno od strane FIA-e.''

                            Rekao je da bi jedina uloga timova i snabdevača trebala da bude da Pirelliju daju podatke o pneumaticima.

                            ''Ukoliko ne, ne bi trebali da budemo iznenađeni ukoliko se sledeće godine u Melburnu opet budemo žalili na pneumatike.''

                            ''Pirelli bi trebao da odluči kako će pneumatici za sledeću godinu izgledati bez uticaja timova. Sa novim bolidima i motorima bitno je da imamo stabilne pneumatike.''


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Symonds zapocinje rad sa Williamsom


                              Novi tehnički šef Pat Symonds počinje da radi sa Williamsom


                              Pat Symonds će prisustvovati svojoj prvoj Velikoj Nagradi kao Williamsov tehnički šef u Belgiji ovog vikenda.

                              Symonds, koji je prošlog meseca napustio mesto u Marussiji kao rehnički konsultant započeo je svoj posao sa Williamsom danas.

                              Od njega se očekuje da prvi deo ove nedelje provede u fabrici pre nego što odu u Belgiju gde ga čeka procena posla tima.

                              Williamsov zamenik šefa tima Claire Williams se nada da će Symonds biti u mogućnosti da ima veliki uticaj na tim i na kratkoročnom i na dugoročnom planu, ali upozorava da na njega ne gledaju kao na ''magičan štapić''.

                              ''Nadam se da on može isporučiti performanse do kraja sezone na FW35 a onda pomogne na razvoju FW36 za sledeću godinu,'' rekla je Williamsova za Autosport.

                              ''Ali mi ne verujemo da je to naš magični štapić.''

                              ''Naivno je misliti da jedan čovek može doći u organizaciju od 550 ljudi i očekivati da preokrene celu stvar u roku od par meseci.''

                              Williams i dalje planira da doda neke nove delove na njihov trenutni bolid nakon pauze u avgustu.

                              Kao i izgradnja na prvim bodovima Pastora Maldonada na nedavnoj VN Mađarske, očekuje se da će tekući radovi na bolidu pomoći četrnestoplasiranom Williamsu.

                              ''Plan je i dalje razvoj bolida,'' rekao je Xevi Pujolar.

                              ''Na Spa i u Monzi imaćemo različite pakete (nižu silu potiska), a onda ćemo u Singapuru i dalje nastaviti da pokušavamo da poboljšamo bolid.''

                              ''Ono što smo naučili sa ovim bolidom koji ima probleme od početka godine će nam pomoći sa bolidom za sledeću godinu.''


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Rediznajnirana krivina 10 u SIngapuru


                                Šikana u Singapuru dobija novi izgled


                                Krivina 10. na stazi u Singapuru će ove godine pretrpeti prepravke pa će biti leva krivina umesto šikane, piše u F1 magazinu.

                                Prepoznatljiva šikana je bila kontraverzna od samog početka, a kako su gopine prolazile sve više vozača je bilo "katapultirano" u vazduh pa su zvaničnici odlučili da to promene.

                                Pored toga, promena asfalta će biti uradjena izmedju krivina 1 - 3 i 5-8.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X