F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Lauda dobio Ecclestonea


    Trostruki svetski šampion dobitnik Ecclestoneove nagrade


    Pred ovogodišnju VN Italije, trostruki svetski šampion, Niki Lauda će dobiti „Bernie Ecclestone nagradu“ za svoje izuzetne preduzetničke napore.

    Nagrada je zaživela 2011. godine kada je predsednik Brembo kočnica, Alberto Bombassei, ovu nagradu dodelio Berniju Ecclestoneu. Sledeće godine, sam Bernie Ecclestone je odlučio da se ova nagrada dodeljuje i drugim uspešnim ljudima u kompaniji.

    Ferrarijev Luca di Montezemolo je imao čast da prvi dobije tu nagradu, dok će Niki Lauda zauzeti drugo mesto na toj listi.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Alonso posvecuje buducnost Ferrariju


      Alonso želi da ostane u Ferrariju i duže nego što je do sada potpisao


      Nakon susreta njegovog menadžera i Christiana Hornera pojavile su se spekulacije da Fernando Alonso traži mesto u šampionskom timu, a situaciju je dodatno podgrejala njegova rodjendanska želja „da ima brži auto.“

      Nakon izjave Luce di Montezemola gde navodi da Ferrari ostaje a da se vozači menjaju, mnogi su pomislili da je to kraj ne baš uspešne veze izmedju Alonsa i Ferrarija.

      Ali, Španac je negirao sve te glasine, i tokom razgovora sa novinarima u Italiji izjavio da bi želeo da produži ugovor sa Ferrarijem do kraja svoje karijere.

      „Bilo je mnogo glasina, samo glasina“, rekao je Alonso: „Bilo je glasina o Red Bullu, bilo je glasina u Italiji da ću da uzmem godinu dana odmora. Bilo je previše glasina. Ali ja i dalje imam ugovor na tri i po godine sa Ferrarijem, koji nameravam da ispoštujem do kraja i nadam se da ću malo i da ga produžim, kako bih završio karijeru u najboljem timu na svetu, Ferrariju.“

      Kada su ga pitali o glasinama da će da uzme godinu dana odmora, Alonso je rekao: „To nikada nije bila opcija. Ja se nalazim u najboljem trenutku u svojoj karijeri, sa najboljim iskustvom. Neću da propustim nijednu priliku. Znam da sam i dalje u veoma dobroj kondiciji za možda još četiri, pet ili više godina.Uložiću svu svoju strast, jer to je motorsport i to je moja karijera.“

      Alonso je tada nastavio da komentariše ostatak sezone i svoj stav prema razlici koju ima sa Sebastianom Vettelom.

      „Mi smo smanjili razliku samo u Silverstoneu, kada je on odustao. To moramo da promenimo, i bićemo veoma srećni ako završimo ispred njega ovde u Monci i Singapuru. A završiti ispred njega znači da moramo da završimo na podijumu. Mi znamo koliko je jak i koliko Red Bull može da bude konkurentan.“

      „Ako ne budemo mogli da završimo ispred njega i ako počenmo da gubimo poene, onda treba da počnemo da razmišljamo o projektu za 2014., jer će ostati šest ili sedam trka sa ogromnom razlikom u poenima. Ove dve trke su veoma važne.“


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Vettel: Ne znam zasto me ne vole


        Vettel smatra da navijači nisu fer prema njemu


        Vettel smatra da navijači nisu fer prema njemu

        Iako je prošlo dosta vremena od VN Velike Britanije, Vettel i dalje nije siguran zašto su navijači prema njemu bili negostoljubivi.

        Vettelovo odustajanje sa trke u Britaniji je primljeno sa velikim oduševljenjem medju publikom, dok je njegova pojava na koncertu posle trke takodje loše primljena.

        Sve to je došlo nakon samo tri nedelje pošto je na podijumu u Canadi dobio "negativne" ovacije, ali Vettel kaže da iako je iznenadjen reakcijom u Silverstonu, to ne utiče na njega.

        "Nisam razumeo zašto", izjavio je Dailly Mail."Nisam ništa loše uradio da bi bio tako loše primljen. Posle trke sam otišao na koncert, i ponovo me publika nije volela. Nakon toga sam gledao u svoju kameru i pomislio"Ako skandirate loše o meni, makar to radite kako treba".

        "Ipak, ne volite kada ljudi skandiraju vaše ime u lošem kontekstu. Naravno, ako vozim u Britaniji a oni žele da njihov vozač pobedi onda je očigledno da me ne vole, ali da loše skandiraju o meni... Mislim da to nije fer. Ako jedan krene da skandira, ostali će ga pratiti. Ne verujem da su svi hteli da skandiraju loše, ali su se jednostavno pridružili pojedincima koji me ne vole, tako da se ne osvrćem mnogo na to".

        I dok se Vettel bliži četvrtoj uzastopnoj tituli, mnogi veruju da je najveća njegova pretnja Mercedesov Lewis Hamilton. Nemac kaže da se njegov odnos sa Hamiltonom popravio ove godine, ali i da nema nameru da vodi raskošan život, poput 28-godišnjeg Hamiltona.

        "U poslednje vreme ja i Lewis se odlično slažemo. On ima drugačiji stil života. Ja nisam na Facebooku, Twitteru. Ja sam daleko od grada, na farmi. Možda su za njega grad i provod ono što ga čini srećnim, i ne osudjujem ga zbog toga".

        "Mislim da je potrebno da budem ono što jesam. Kada počnete da budete neko drugi, tad nastaju problemi za vas. Ako neko želi da vodi život slavnih, da izlazi i zabavlja se - kao Lewis - onda je to verovatno jer se tako oseća srećnim i tako daje najbolje od sebe na stazi".


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Hamilton zabrinut zbog kocnica


          Hamiltona zabrinjavaju kočnice pred VN Italije


          Mercedesov vozač, koji je prošle godine sa McLarenom pobedio na VN Italije, objasnio je da je FRIC (Front and Rear Inter-Connected) sistem delimično kriv za loše kočenje W04, jer menja način na koji kočnice rade.

          „Auto je drugačiji od McLarena, ponaša se drugačije i drugačije koči“, rekao je Hamilton: „To je samo zbog današnje tehnologije, jer postoje stvari koje nam pomažu da na drugim mestima imamo prednost, ali mi otežavaju kočenje. To je nešto na čemu radimo i to vremenom možemo da poboljšamo.“

          On dodaje da će dati sve od sebe u subotu i nedelju, ali priznaje da to može da im bude „Ahilova peta“.

          „Nije bilo toliko loše u poslednjih par trka. Mislim da izvlačim najbolje iz toga. Ako uporedite moje kočenje sa Nicovim, koji je mnogo opušteniji po tom pitanju, videćete da su slična. Ali, ako pogledate u poslednjih sedam godina, moje kočenje je mnogo drugačije od Jensonovog, još više od Heikkijevog a uvek je bilo mnogo više od Fernandovog. To je razlika koju ja vidim ove godine, ali pokušavamo to da ispravimo i ja činim sve što mogu sa tim.“

          „Mislim da će moja najveća briga biti kočenje, tako da je to moj pravi fokus, da povećam stabilnost vozila a da izvučem maksimum iz kočnica.“

          „Potrebno mi je to poverenje kako bih mogao zaista da napadnem, jer to je nešto što sam imao godinama, a osećam da sada to nemam. Nema razloga da ovaj vikend bude drugačiji, ali to je posebna tačka na koju treba da se fokusiram više nego na bilo šta drugo ovog vikenda.“


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Alonso zeli Sainza u Toro Rossu


            Alonso se nada da će njegov zemljak doći na mesto Daniela Ricciarda


            Carlos Sainz Jr. je jedan od šest vozača koji se nalaze u Red Bullovom juniorskom timu, i trenutno se takmiči u GP3 seriji. Ovaj mladi Španac je testirao sa oba Red Bullova tima na održanom testu mladih vozača u Silverstoneu.

            „Dobra vest je da je Daniel potpisao sa Red Bullom, ali i za našu zemlju jer otvara dobru priliku za Carlosa Sainza Jr. da se pridruži Toro Rosso timu“, rekao je Alonso: „To je najbolja vest za nas.“

            Bez obzira na Alonsov optimizam i želje, vozač Formule Renault 3.5, Antonio Felix da Costa, još jedan od Red Bullovih mladih vozača, i dalje ostaje na vrhu liste za zamenu Daniela Ricciarda u Toro Rosso timu.

            Čak je i sam Sainz Jr., nakon testa mladih vozača, priznao da se ne oseća spremnim za ulazak u F1.

            „Ovaj test je veliki podsticaj za moje samouverenje, i podstiče me da pritiskam u svim oblastima. Ali ja sam još uvek mlad i nema šanse da udjem u Formulu 1 sledeće godine“, rekao je Sainz Jr.: „Nema žurbe. Ja sam strpljiv. Znam da je ispred mene dugačak put i to što sam odradio test sa Formulom 1 ne znači da ću biti vozač Formule 1.“


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              TR sa dodatnom reklamom


              Toro Rosso će na VN Italije imati dodatnu Red Bull reklamu


              Kako bi promovisali „italijansko izdanje“ svog pića, Red Bull će se reklamirati dodatnom reklamom na liverju svog mladjeg tima, Toro Rossa.

              Tokom VN Italije, usisnici oba Toro Rossa će imati jarko crveni dizajn posebnog pakovanja Red Bull pića za „italijansko tržište“.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Vergne Br.1 u Toro Rossu


                Vergne tvrdi da će postati No.1 u timu kada Ricciardo ode u Red Bull


                Jean-Eric Vergne priznaje da je razočaran što nije dobio mesto Marka Webbera u Red Bullu od sledeće godine, ali dodaje da je odlazak Daniela Ricciarda „dobra stvar za njega“.

                „Izbor je sasvim logičan, jer Daniela podržava Red Bull i iskusniji je od mene“, kaže Vergne: „Bio je bolji od mene u nekim aspektima koji su važni za njih, kao što su kvalifikacije , ali u trci je drugačija situacija, tu smo veoma blizu.“

                Čak se i Vettel slaže sa Vergneovom konstatacijom.

                „Ja ne vidim veliku razliku izmedju njih“, kaže Vettel: „Oni su imali slične rezultate ove godine iako mi imamo bolji pogled unutar tima.“

                „Daniel je bio malo konstantniji, ali obojica imaju istu brzinu.“

                Vergne smatra da Danielov uspeh ima uticaja i na njega, jer ostanak u Toro Rosso timu vidi kao svoju prednost.

                „Naučiću mnogo toga kao vozač Br. 1 u Toro Rossu“, kaže Vergne: „I pokušaću da poguram tim napred.“

                „Postoji mnogo pozitivnih stvari u timu za sledeću godinu. Verovatno ćemo imati bolji automobil, imamo novog tehničkog direktora Jamesa Keyja, a Renaultovi motori će nam mnogo pomoći.“

                „Mislim da kada bi imao izbora da odem negde drugde, ja bih odabrao da ostanem u Toro Rossu.“

                Što se Vettela tiče, on ne vidi razliku u promeni timskog kolege.

                „Siguran sam da će on (Ricciardo) dati sve od sebe da me pobedi, ali ništa se nije promenilo“, kaže Vettel: „Opet će tu biti Australijanac koji će pokušavati da mi oteža život“, nasmejao se Vettel.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Ricciardo ce morati da smrsa


                  Daniel Ricciardo će morati da smrša kako bi stao u Red Bull


                  Dizajner Red Bulla, Adrian Newey, je poznat po svojim uskim kokpitima svojih bolida, a već smo pisali o tome da Daniel Ricciardo ima malo šire kukove i da je tokom podešavanja sedišta u Red Bullu konstatovao kako će morati da uradi nešto po tom pitanju.

                  „On zapravo i ne jede slaninu“, rekao je Helmut Marko za Daniela Ricciarda: „Ali možda će morati da prodje specijalan trening kako bi smanjio mišiće na pojedinim mestima.“


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Rano je za Bianchia


                    Domenicali smatra da je još rano za Bianchija da predje u Ferrari


                    Šef Ferrarija, Stefano Domenicali stavio je tačku na sugestije da će Jules Bianchi zauzeti mesto Felipea Masse od 2014. godine.

                    „Jules nastavlja sa svojim razvojem, i mi ga pažljivo pratimo i nadam se da će da bude prvi koji će ostvariti svoj san“, rekao je Domenicali.

                    Medjutim, kada su ga pitali da li je Bianchi na listi zamena za Felipea Massu, Domenicali je rekao: „Moramo da budemo realni.“

                    „Ferrari je težak teret za mladog vozača, i zato ne želimo da na njega vršimo dodatni pritisak, tako što ćemo da mu postavljamo rokove.“

                    „On zna koje su naše ambicije, ali sačekaćemo pravo vreme“, dodao je Domenicali.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Raikkonen sa duzim bolidom u Monzi


                      Samo će Kimi Raikkonen imati duži E21 na stazi u Monci


                      „Kimi će voziti duže medjuosovinsko rastojanje u petak, a po potrebi možemo da se vratimo u kraći oblik“, rekao je trkački inžinjer Mark Slade: „Ali očekujemo da će ovaj duži auto biti bolji.“

                      Medjutim, Raikkonen ne očekuje da će promena biti tolika da će mu doneti pobedu u nedelju.

                      „Staze sa niskim downforceom nisu dobre za nas“, kaže Kimi: „Ali sačekajmo da vidimo kako će novi delovi da rade.“

                      Nemački Auto Motor und Sport piše da je novi Lotus duži deset santimetara od uobičajenog bolida koji će voziti Grosjean u Italiji.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Sirotkin testira sa F1 bolidom


                        Sirotkin će testirati sa starim bolidom


                        Mladi Rus i njegova nova šefica, Monisha Kaltenborn su najavili da će njegovi testovi sa bolidom F1 krenuti krajem oktobra.

                        Finski Turun Sanomat piše da će program trajati od 10 do 15 dana za volanom bolida iz 2011. godine, ali da se još uvek ne zna da li će šasija biti Sauberova ili Ferrarijeva.

                        Mladi Sirotkin takdoje namerava i da dobije F1 super licencu.

                        „Nemam mnogo informacija o tome šta treba da uradim, ali znam da moram da se dokažem“, rekao je Sergey: „Verujem da ću uspeti u tome.“

                        „Moramo fizički da ga spremimo i zato ćemo mu pružiti test kilometre u automobilu iz 2011.“, rekla je Monisha: „Datumi i automobil još uvek nisu poznati, ali test bi trebalo da se održi ubzo nakon sezone.“

                        „Planiramo i rad u simulatoru, ali još uvek treba da rešimo gde i kako.“

                        Sirotkin je u Monci takodje izjavio da još uvek ne zna ko će mu biti timski kolega u 2014.

                        „Mislim da još nije vreme za to“, rekao je Sirotkin: „Što se mene tiče, ja sam u Moskvi potpisao ugovor za 2014. tako da sve ide po planu.“


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Lotus odustao od bolida sa vecim medjuosovinskim rastojanjem


                          Kimi Raikkonen neće voziti novu specifikaciju bolida.



                          Lotus je za ovu trku spremio bolid koji je imao veće medjuosovinsko rastojanje u odnosu na bolid koji je vozio Roman Grosjean. Tim je posle slobodnih treninga odlučio da Kimijev bolid vrati na staru specifikaciju, ali nije u potpunosti odustao od razvoja ovog sistema.

                          Lotus ima nameru da na još nekoliko trka donese ovaj paket kako bi ga što više razvijao.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Vettel najbrzi i na trecem treningu


                            Sebastian Vettel je ponovo bio najbrži, ali su rivali ovoga puta bili dosta bliži.



                            Prvi brzi krugovi su postavljeni desetak minuta nakon početka sesije i u tim trenucima je prvo mesto držao Perez sa krugom 1m26.489s, a sledio ga je dvojac Force Indie predvođen di Restom. Škot i Meksikanac su se u narednih nekoliko minuta smenjivali na prvoj poziciji, a Perez je održavao prednost sa vremenom 1m26.004.
                            Privi od vodećih koji je vozio brzi krug je bio Kimi Raikkonen koji je prvi spustio vreme ispod 1m26s i on je nakon par krugova spustio vreme do 1m25.514s.
                            Sebastian Vettel je izašao na stazu četrdeset minuta pre kraja i on se odmah probio na vrh sa krugom 1m24.947s, a iza je bio Webber koji je ponovo imao nešto veći zaostatak za timskim kolegom.
                            Vozači Ferrarija su se na stazu vratili polovinom sesije i kao i prethodne godine su Massa i Alonso stvarali jedan drugom zavetrinu na pravcu radi postizanja većih maksimalnih brzina. Španac je uspeo da se probije na drugo mesto sa dve desetinke zaostatka za Vettelom, dok je Massa bio tek deseti.
                            Prvi i jedini incident na treningu je imao Paul di Resta koji je izleteo u Parabolici i izazvao žute zastave.
                            Sebastian Vettel je po uklanjanju bolida Force Indie vozio 1m24.551s i tako dodatno povećao svoju prednost nad Alonsom, a nešto kasnije se poboljšao i Webber što mu je pomoglo da se vrati na drugu poziciju.
                            Onaj ko je dosta napredovao u odnosu na petak je bio Button koji je bio četvrti sa osam desetinki zaostatka.
                            Timovi su prelazak na medijum gumu izvršili u samom finišu sesije. Vettel je svoje vreme popravio za oko dve desetinke, i to je bilo dovoljno da zadrži prvo mesto ispred Alonsa koji je ponovo preskočio Webbera. Četvrto mesto je na kraju pripalo Hamiltonu koji je zaostao tri desetinke za vodećim, peti je bio Perez, šesti Ricciardo, sedmi Massa, osmi Button, deveti Maldonado, a deseti Raikkonen.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Pirelli ima ugovore sa svim timovima za narednu sezonu


                              Ovo je izjavio direktor Pirellijevog motorsport odelenja Paul Hembery.



                              Hembery je dodao da oni još nisu potpisali ugovor sa FIA-om, kao i da Pirelli nastavlja da radi prema svom zacrtanom planu.

                              "Mi imamo ugovore sa svim timovima, kao i sa promoterom", kazao je Hembery.
                              On je na prošloj trci u Belgiji izjavio da su svi osim jednog tima potpisali ugovor.
                              "Za dve nedelje timovi će dobiti podatke o specifikaciji novih guma a za tri nedelje dobiće sve o gumama za vazdušni tunel. Takodje, mi pored razvoja ovogodišnjih pneumatika radimo i na gumama za narednu sezonu", kazao je on.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Vettel ubedljiv na kvalifikacijama u Monci


                                Sebastian Vettel je došao do pol pozicije za VN Italije, a uspeh Red Bulla je upotpunio Mark Webber osvajanjem drugog mesta.



                                I pored toga što je juče najavljivano da bi danas moglo da bude promenljivo vreme, vozače su dočekali vedro nebo i idealni uslovi za kvalifikacionu sesiju.

                                Najbolje vreme u prvih dvadeset minuta je imao Vettel koji je vozio 1m24.319s, dok su iza njega bili vozači Mercedesa predvođeni Rosbergom koji je za razliku od većine ljudi oko sebe svoje najbolje vreme postavio sa medijum komponentom.
                                Pored ispadanja vozača Caterhama i Marussije, od kvalifikacija su još morali da se nakon Q1 oproste još Gutierrez i Bottas.
                                Drugi deo kvalifikacija je doneo mnogo uzbuđenja u finišu pošto se vodila velika borba za plasman među prvih deset. Na kraju su na veliko iznenađenje ispali Raikkonen koji jednostavno nije imao tempo i Hamilton koji je imao dosta grešaka u prvom stintu, dok je u drugom bio u velikoj gužvi na stazi. Pored njih su se od Q3 oprostili još Grosjean, Sutil, Maldonado i di Resta.
                                Na vrhu je Vettel nastavio da diktira tempo. Ovaj put je njegovo najbolje vreme iznosilo 1m23.977s, a Sledili su ga Alonso i Webber sa po dve desetinke zaostatka. Veliki uspeh je ostvario Nico Hulkenberg koji je u svom Sauberu imao impresivno peto vreme što mu je omogućilo da prođe u finalnu rundu.
                                Vettel je imao potpunu kontrolu u finalnih deset minuta. U svom prvom pokušaju je vozio 1m23.859s a u drugom 1:23.755s što je na kraju bilo dve desetinke brže od Webbera. Veliko iznenađenje je priredio Nico Hulkenberg koji je neverovatnom vožnjom došao do treće pozicije, a na kraju je imao svega tri desetinke zaostatka za Vettelom. Četvrti je bio Felipe Massa koji se u samom finišu bolje snašao od Alonsa koji je ponovo morao da se zadovolji petom pozicijom. Šesti je bio Rosberg, sedmi Ricciardo, Perez je bio osmi, Button deveti, dok je Vergne bio deseti.

                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X