F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Caterham: Naš tempo je mnogo bolji u trci


    Oba vozača Caterhama se nadaju da na sutrašnjoj trci mogu popraviti utisak.



    "Uradili smo naš domaći zadatak i uspeli smo da poboljšamo bolid. Staza nije bila u najboljim uslovima za vreme trećeg treninga, ali su naše performanse bile bolje nego juče. Izvukao sam maksimum iz bolida. Sutrašnja trka biće duga i izazovna pa zato moram dobro da se naspavam kako bi mogao da budem spreman." kazao je Kamui Kobayashi.
    "Tokom trećeg treninga imao sam problem sa elektronikom i u tim trenucima sam izgubio telemetriju. Moram da se zahvalim timu na naporu koji su uložili kako bih bio u mogućnosti da postavim krug. Zbog ovih tehnilkih problema nisam uspeo da nešto više uradim ali se nadam da sutra mogu da popravim utisak." rekao je Marcus Ericsson.






    Preuzeto sa f1-serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Verstappen debituje u Japanu?


      Verstappen će možda debitovati u Japanu


      Holandjanin će proslaviti svoj 17. rodjendan samo tri dana pre trkačkog vikenda u Japanu, početkom oktobra, ali, pošto je završio obaveznih 300km u bolidu Formule 1, sada čeka svoju FIA Superlicencu.

      Ukoliko Max dobije dobije svoju Superlicencu, Toro Rosso namerava da ga što pre stavi u kokpit F1 bolida, kako bi ga što bolje spremili za debitantsku sezonu 2015.

      „Max je odradio test na Adriji prošle nedelje, završio je 396km bez ikakvih problema i zaista smo oduševljeni njegovim performansama“, rekao je Franz Tost.

      „Sada je na FIA-e da odluči da li će dobiti Superlicencu do petka za prvi trening na Suzuki, a onda ćemo videti.“

      „Mi ga polako pripremamo i ja sam ubedjen da je on pravi vozač za nas za 2015.“

      Verstappen će sledeće godine postati najmladji aktivni vozač Formule 1 u istoriji ovog sporta, i on će zameniti Jean-Eric Vergnea u Toro Rosso timu, a kako se čini, izgleda da će Francuz presedeti prvi trening u Japanu, kako bi budući timski kolega Daniila Kvyata dobio priliku da, po prvi put, proba F1 bolid na pravoj trkačkoj stazi.







      Preuzeto sa f1srbija.rs
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Da li je pala odluka u McLarenu?


        Button priznaje da bi mogao da ostane bez F1 karijere


        Jenson Button priznaje da bi, zbog McLarenove odluke oko nove postave za 2015. godinu , mogao da ostane bez mesta u F1

        Medjutim, McLarenov Eric Boullier ne želi ništa da prizna novinarima u Singapuru.

        „Čekajte na odluku i objavu“, rekao je Boullier.

        Button se složio sa tim: „Strpljenje je vrlina-svi treba da budu strpljivi.“

        Njihovi komentari bi mogli da ukazuju na to da je odluka već doneta, i da bi nova „politika ćutanja“ mogla da znači da će uskoro biti i zvanične potvrde.

        Button dodaje: „Još uvek nemam odgovor.“

        On priznaje da bi ovo odlaganje moglo da ugrozi njegovu karijeru u F1.

        „Mislim da je većina drugih mesta već zauzeta.“

        Ako se McLaren okrene nekom drugom vozaču, Button bi morao da prihvati jedno od par mesta koje je preostalo u Formuli 1.

        „Želim da vozim u konkurentnom timu jer, kao svetski šampion, ne bi imalo smisla da nastavim drugačije.“







        Preuzeto sa f1srbija.rs
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vettel je idealan za Ferrari?


          Tvrdi prvi čovek F1 – Bernie Ecclestone



          Prošle nedelje su se pojavile priče oko toga da će Sebastian Vettel i Fernando Alonso zameniti svoja mesta u timovima u kojima voze, ali su Red Bull i Vettel veoma brzo negirali, dok je Alonso te spekulacije negirao u Singapuru.

          Medjutim, Bernie Ecclestone tvrdi da je Vettel „pravi čovek“ za Ferrari.

          „Ukoliko bi želeo da ode, Sebastian bi bio pravi čovek za Ferrari. On ima sve što je potrebno.“

          „Mada, on ima dugoročan ugovor sa Red Bullom.“

          Bernie je dodao da je timu iz Maranella, u ovoj krizi u kojoj se nalaze, potreban visoko-profilni vozač.

          „Promena je zdrava u bilo kom okruženju“, kaže Bernie.

          „Ukoliko Ferrari nadje nekoga ko ima iste izglede kao Fernando Alonso, onda bi mogli da naprave izmenu“, tvrdi Bernie.







          Preuzeto sa f1srbija.rs
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Vettel ne moze da izbegne kaznu


            Vettel neće moći da izbegne kaznu za šesti motor


            Vettelova sezona je tokom prvih treninga u Singapuru prešla sa loše na mnogo goru, jer, iako je za ovu trku dobio potpuno novu šasiju, ovog puta je Renaultov motor otkazao.

            Da stvar bude još gora, Sebastian Vettel je već iskoristio dozvoljen broj motora po sezoni – pet, a svaki sledeći motor donosi kaznu pomeranjem deset mesta na startu trke.

            „Motor je, i onako, bio na pola života, tako da je to iznenadjenje i šteta, jer smo imali malu šansu da prodjemo celu sezonu bez upotrebe šestog motora“, rekao je Remi Taffin iz Renaulta.

            „Zbog ovoga ćemo morati da se posvetimo šestoj pogonskoj jedinici.“

            Šesti motor znači kaznu plus deset mesta, ali još uvek ne mora da znači da će se to desiti na uskoj uličnoj stazi Singapura.

            „To je bio motor za petak“, potvrdio je Christian Horner.

            Vettel je dodao: „Idealno bi bilo da smo mogli da ga koristimo i tokom petka u Japanu. Očigledno je da nećemo moći.“

            Vettel je uspeo da se vrati na stazu u poslednjim minutima drugog treninga, ali to je bio motor spremnjen za trku u Singapuru.

            Red Bull i Renault će sada morati da odluče na kojoj trci će promeniti motor.


            „Sada je pitanje gde ćemo ga promeniti, a ne da li ćemo ga promeniti“, rekao je Taffin.

            Horner dodaje: „Izgleda da Sebastian sada nema baš sreće.“

            Vettel je pokušao da zvuči pragmatično.

            „Mi smo oduvek znali da ćemo jednog dana morati da koristimo šesti motor ove godine. Tako da ne mislim da su se naši planovi mnogo promenili.“

            Njegov bivši timski kolega, Mark Webber, misli da je Vettel nalsedio njegovu „lošu sreću“ sa bolidima.

            Medjutim, Vettel, koji je poznat po svom sujeverju, tvrdi: „Naravno, uvek postoji razlog zbog koga se nešto pokvari, ali mislim da ne postoji objašnjenje zbog čega se to dešava samo jednom bolidu.“







            Preuzeto sa f1srbija.rs
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Izjave nakon kvalifikacija za VN Singaporea





              Izjave vozača Caterhama nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Kamui Kobayashi:
              „Odradili smo domaći zadatak i poboljšali smo bolid danas. Staza nije bila u najboljem izdanju tokom 3. treninga pa, iako su naše performanse bile bolje u odnosu na juče, to se nije pokazalo u vremenima kruga. Izvukao sam sve što sam mogao iz bolida tokom kvalifikacija i to je bio najbolji rezultat koji smo mogli da ostvarimo večeras. Sutra nas čeka dugačka i izazovna trka pa moram dobro da se naspavam i da se sutra vratim spreman za borbu na ulicama Singapura.“

              Marcus Ericsson: „Bio je ovo težak dan. Tokom 3. treninga smo imali problema sa elektronikom i nismo imali telemetriju, tako da smo imali izazovan start i veliki stres za tim izmedju sesija, ali smo na kraju uspeli da udjemo u Q1. Moram da se zahvalim timu za sav njihov napor da me spreme na vreme za brzi krug, ali sam razočaran sveukupnim rezultatom jer smo mogli bolje danas da nisam imao tehničkih problema. Ovo je bila kompromitujuća sesija, što je šteta, ali lepo smo se oporavili i jedva čekam sutrašnju trku- biće izazovno ali zabavno.“




              Izjave vozača Force Indie nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Nico Hulkenberg:
              „Kvalifikacije u Singapuru su uvek intezivne i stresne, ali sam se nadao da ću biti malo konkurentniji i da ću se provući medju top 10. Kako je ispalo, mesto u Q3 je bilo nekoliko desetinki ispred, ali moj krug je bio prilično dobar. Osećam se pozitivno kada je trka u pitanju jer mogu da biram gume za start, a Singapur je uvek dugačka trka sa puno dešavanja. Postoji nekoliko strategija jer smo juče videli da obe komponente dosta degradiraju. Cilj nam je da sutrašnju trku završimo u poenima.“

              Sergio Perez: „Staza je bila potpuno drugačija danas i nismo očekivali tako dramatične promene kada smo stigli na kvalifikacije. Kako je sesija prolazila, mučili smo se da dovedemo gume u radnu atmosferu, onako kako smo želeli. Rano smo izašli u Q2 kako bi pokušali da imamo čist krug i pripremimo gume, ali smo znali da ćemo da izgubimo na performansama kako je staza evoluirala. Čak i sa ovim izborom, nismo mogli da napredujemo kako smo želeli. Gledajući na trku, znamo da je preticanje na ovoj stazi veoma teško, ali sa dobrim startom i jakom strategijom možemo da nadoknadimo par mesta. Staza je veoma teška, što se tiče degradacije guma i očekujem da će to sutra imati veliku ulogu u trci. Imaćemo borbu za poene, ali na ovakvoj stazi sve je moguće.“




              Izjave vozača Saubera nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Esteban Gutierrez:
              "Zadovoljan sam današnjim ishodom. U kvalifikacijama smo mogli da izvučemo više nego što smo očekivali. Napravili smo najbolje od onoga što imamo. Sutra neće biti laka trka ali ćemo se u isto vreme boriti da iščupamo maksimum iz auta. Nastavićemo vredno da radimo i da se fokusiramo na trku"

              Adrian Sutil:"Šteta što kvalifikacije nisu bile dobre onako kako smo očekivali. Ali sa druge strane imali smo problema sa pogonskom jedinicom i upravljanjem energijom iz baterija još od juče. I zbog toga, nismo mogli da izvučemo svu snagu u kvalifikacijama što me je koštalo mnogo vremena na pravcima. Više od Q1 je bilo nemoguće u takvim uslovima. Moramo da se saberemo i da nađemo rešenje za sutrašnju trku. "




              Izjave vozača Toro Rossa nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Daniil Kvyat:
              „Mislim da smo danas definitivno izvukli maksimum iz automobila, bravo za tim. Q3 je bio malo loš i automobil je kroz sesiju bio težak za vožnju. Ali na sreću, uspeli smo da se saberemo, odvezemo dobar krug u Q2 i prođemo u Q3. P10 je bio najbolji mogući rezultat danas. I dalje imamo domaći za večeras, da bi automobil bio konstantniji sutra, ali što se tiče današnjeg dana – uradili smo sve što smo mogli.“

              Jean-Eric Vergne: „Danas sam imao malo problema sa prednjim delom automobila. Prosto nisam mogao da dovedem gume u radnu temperaturu, što je uzrokovalo blokiranje prednjih točkova. Onda sam napravio grešku i izgubio više od tri desetinke. Q3 nije bio daleko, šteta. Ali sutrašnji dan se računa i mi ovde imamo konkurentan automobil za nadoknađivanje pozicija i osvajanje bodova.“




              Izjave vozača Marussije nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Jules Bianchi:
              „Prilično sam zadovoljan svojim drugim krugom jer osećam da sam izvukao sve što sam mogao iz bolida. Napravio sam par grešaka u mom prvom krugu, ali smo na kraju odradili maksimalno koliko smo mogli.Što se sutrašnjeg dana tiče, mislim da immo pravi balans za trku. Moj prvi cilj je da zadržim tri bolida iza sebe, a onda ćemo videti šta će se desiti nakon toga i koje prilike će da nam se ukažu.“

              Max Chilton: „Malo sam frustriran jer sam se celog vikenda mučio sa bolidom na stazi koja je konstantno evoluirala ali uspeo sam prilično dobro da odradim tu sesiju. U prvom krugu smo imali problema sa mapiranjem, što je značilo da nisam mogao da izvučem punu snagu, pa sam otišao na još jedan pripremni krug. Moj drugi krug je bio pravi brzi krug. Mislio sam da je to dobar krug, ali vreme to nije pokazalo i to ćemo morati da pogledamo večeras. Što se sutra tiče, mislim da možemo da obidjemo Kobayashija na startu a onda ćemo se osloniti na strategiju.“




              Izjave vozača Red Bulla nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Daniel Ricciardo:
              "Za ovaj vikend smo mislili da ako budemo dve ili tri desetinke iza Mercedesa da će biti realne šanse da ostanemo sa njima u trci. Mi smo zapravo završili bliže njima nego što smo očekivali u kvalifikacijama i to je dobro. Ako start prođe kako dobro treba samo biti pametan i uraditi nešto sa strategijom. Ako mogu da se približim, pokušaću da prođem, nisam stidljiv da to ne uradim, ali je to jako teško na uličnoj stazi. Ovde sam bliže kući i lepo je videti nekoliko zastava Australije u publici. Nadam se da ćemo moći do podijuma sutra za njih."

              Sebastian Vettel:"Nisam zadovoljan sa poslednjim krugom, malo sam jače pritisnuo i nije mi se sve složilo, tako da nisam zadovoljan skroz, ali tako je kako je sad. Mislim da je pol mogao da bude naš domet danas. Nadam se da ćemo imati dobru trku sutra sa dobrim pit stopovima i sa dobrom strategijom i videćemo šta ćemo izvući iz toga. Mislim da imamo dobru brzinu, ali izgleda da svi imaju dobru brzinu ovde. To je dugačka trka pa ćemo videti kako će gume raditi i šta mi možemo sa njima da učinimo."




              Izjave vozača Lotusa nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Romain Grosjean:
              „Mogli smo da budemo i na 13. mestu u kvalifikacijama danas, automobil je delovao dobro i vredno smo radili celog vikenda. Zadovoljan sam E22 automobilom, onoliko koliko je to moguće, pa je frustrirajuće što smo imali problem sa motorom, koji me je koštao dosta vremena. U trci svašta može da se desi, daćemo sve od sebe.“

              Pastor Maldonado: „Nažalost, imali smo neke probleme, koji su značili da ne možemo da završimo kvalifikacioni krug sa punom snagom, što nas je previše koštalo u zadnjem sektoru. Obično smo konkurenti sa trkačkim tempom i to i ovde očekujemo. Takođe, imamo dosta novih guma koje možemo iskoristiti za strategiju. Duga je trka, automobili su bliži i to nam daje mogućnost da se dobro pokažemo.“



              Izjave vozače McLarena nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Kevin Magnussen:
              "Izukli smo najviše iz onoga što imamo danas - i što je najvažnije podvući - uspeli da da dođemo u Q3 što je veoma pristojno, ali nismo u potpunosti zadovoljni. Moramo da guramo napred sa razvojem automobila. Mislim da nije bilo mnogo toga što sam mogao da uradim: nismo dovoljno brzi ovde, pa se nadam da sutra može biti Safety Car u nekom pogodnom trenutku i još nekoliko prilika ako neki odustanu i to nam pomogne u napretku. Uradićemo najbolje što znamo sutra i uraću najjače što mogu. Ja sam trkač - tako da ako mi se ukaže prilika da napredujem tako šti ću ugrabiti nekoliko prilika - zašto da ne? Nemamo šta da izgubimo, tako da ćemo pokušatti da uvećamo ono što imamo. Učiniću sve što mogu u trci - i ništa manje. Nadam se da ćemo osvojiti poene. Frustrirajuće je sve to jer mi radimo dobro ali i dalje nismo dovoljno brzi."

              Jenson Button:"Neulazak u Q3 je razočarenje, posebno kada se uzme u obzir napredak koji smo napravili tokom Q1. U mom poslednjem krugu u Q2 izgubio sam dosta vremena u ukosnici - blokirao sam prednje točkove i i išao široko - i izgubio sam nekoliko desetinki. Posle toga je baš bilo veoma gusto - pa čak i da sam dospeo u top 10, mislim da bi baš bilo teško napredovati u poretku u Q3. Da pojasnim ovo još malo, za vreme Q1 već sam podesio prednje krilo na maksimum, i kako je staza poostajala sve bolja u Q2, počeo sam da se mučim jer nisam imao dovoljno prijanjanja napred. Učinio sam sve što sam mogao da to nadoknadim, korišćenjem diferencijala i kočenjem motorom, ali ni to nije bilo dovoljno. Nisam baš detaljno zagledao strategiju za sutra ali se nadam da ćemo moći da izaberemo našu strategiju sa gumama koja će nam pomoći da napravimo neki napredak."



              Izjave vozača Mercedesa nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Lewis Hamilton:
              "Ovo je bila jedna od najuzbudljivijih kvalifikacija koje ja pamtim. Na početku mog poslednjeg brzog kruga sam izgubio dosta vremena, i u tom trenutku sam pomislio kako je pol pozicija van mog domašaja. Ali, nastavio sam da vozim i na kraju sam uspeo da izvučem dobro vreme. Kao vozač, vi uvek želite da kroz vikend konstantno napredujete i da vaš poslednji krug u kvalifikacijama bude najbolji u celom vikendu. Zbog unapredjenja staze, taj poslednji krug u Q3 bi i trebao da bude najbolji, jer sve treninge posvetite podešavanju bolida i setupa za kvalifikacije. Na kraju kvalifikacija sam zaista bio iznenadjen koliko su svi bili blizu jedni drugima - Red Bull i Ferrari su bili brzi celog vikenda i zaista je bilo zabavno tokom sesije. Tim je ponovo uradio odličan posao sa bolidima koje su doneli u Singapur, ovo je staza gde je downforce veoma bitan i naša kvalifikaciona mesta pokazuju koliko su momci u fabrici radili na bolidu, zato im se ponovo zahvaljujem. Trka će sutra definitivno biti teška. Dolazeći na ovaj trkački vikend imali smo mišljenje kako bi gume mogle da se ponašaju, ali nakon dugih stintova juče promenili smo mišljenje. Upravljanje gumama će biti veliki izazov, ali siguran sam da će to fanovima doneti zanimljivu trku. Startujem sa čiste strane, i nadam se normalnom startu a potom i normalnoj trci".

              Nico Rosberg:"Generalno, ovo je bila najteža kvalifikaciona sesija u mojoj karijeri. Bilo mi je veoma teško da nadjem pravi ritam. Morao sam da promenim kočnice za kvalifikacije, a potom sam morao da menjam i balans, a to me je usporilo tokom prve dve sesije. Pomislio sam da ću sigurno završiti na 6 ili 7 mestu. Ali pred kraj sam našao dobar balans i uspeo sam da odvezem odličan krug. Kada sam čuo da je Lewis odvezao najbolji krug pomislio sam:"na koliko mesta sam mogao da odvezem malo bolje i dobijem nekoliko hiljaditinki, a pogotovo u poslednjoj krivini".Ipak, na kraju je on bio bolji za 0.007 sekundi, tako da je pošteno pobedio. Drugo mesto je dobro za start trke, i nadam se normalnom startu. Prošle godine sam pretekao Sebastiana u prvoj krivini, tako da je moguće pobediti iako ne startujete sa pol pozicije. Sve će biti podredjeno gumama i ko ih najbolje sačuva imaće najveće šanse za pobedu. Naučio sam dosta toga o gumama tokom jučerašnjih dugih stintova, tako da se nadam uzbudljivoj trci sutra".




              Izjave vozača Williamsa nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Felipe Massa:
              "Ovo su bile obećavajuće kvalifikacije za nas jer smo napravili velika poboljšanja u odnosu na juče i mi smo sada pomešani sa timovima oko nas. Top 4 je možda moguće, posebno ako se uzme u obzir koliko je bilo tesno i šesto mesto je dobar rezultat. Ono što je zaista ohrabrujuće je to što smo pronašli probleme koje smo imali juče i promene koje smo napravili su poboljšale auto, kao što smo očekivali, tako da je tim odradio odličan posao. Sutra će biti teško. To je najduža trka u sezoni, uslovi su izazovni i može biti i SC-a. Naš prvi cilj je da oba automobila dovezemo do cilja."

              Valtteri Bottas: "Napravili smo jak napredak od jučerasnjih trening sesija do FP3, i to smo ponovili u kvalifikacijama. Mehanički setup na automobilu se poboljšavao tokom celog vikenda i odradili smo dobar posao dovodeći gume na pravu radnu temperaturu, a sa time smo se mučii juče. U mom izlaznom krugu u Q3 bio sam malo poremećen i napravio sam grešku u prvoj krivini. S obzirom koliko je bilo tesno, mogao sam da budem na boljoj poziciji ali moramo da budemo zadovoljni sa onim gde smo. Mi znamo da imamo tempo da se borimo sa bolidima oko nas, tako da će sutra biti uzbudljiva trka."



              Izjave vozača Ferrarija nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Fernando Alonso:
              "Da ste mi juče rekli da ćemo imati iste performanse u kvalifikacijama kao na slobodnim treninzima ne bih verovao. Ovo peto mesto je različito u odnosu na ostala peta mesta koja sam osvajao ove godine jer je razmak u odnosu na vodeće dosta manji. Ovog vikenda sam imao totalnu kontrolu nad bolidom od prvog treninga i osećao sam se udobno u bolidu, a to je verovatno zbog samih karakteristika staze. Ovu stazu je nemoguće porediti sa ostalim, jer Singapur i Monako su dve unikatne staze. Ali definitivno smo napravili korak napred u odnosu na početak sezone, i siguran sam d aćemo nastaviti sa unapredjenjem bolida sve do poslednje trke. Sutra će trka biti duga i veoma zahtevna - mehanički. Pouzdanost će biti veoma bitna kao i upravljanje gumama, koje mogu napraviti veliku razliku sutra".

              Kimi Raikkonen:"Veoma sam zadovoljan sa ponašanjem mog bolida. Juče smo napravili manje promene u setupu a takodje i neke danas pre kvalifikacija. Konačno sam bio u mogućnosti da vozim kako želim. Na žalost, u poslednjem krugu u Q3 sam zbog problema morao ranije u boks. Mislim da smo mogli da imamo i bolju poziciju od ove, ali šta je tu je. Sada želim da imam dobru trku, i da imam isti osećaj kao u i kvalifikacijama, i nadam se da će tim uspeti da reši sve probleme. Sutra ćemo dati sve od sebe da odnesemo što je više bodova moguće, i sigurni smo da sada idemo u dobrom pravcu".




              Izjava Pirellija nakon kvalifikacija za VN Singapura

              Paul Hembery:
              „Videli smo najbliže kvalifikacije ove godine, a dosta toga je zbog razlike od dve sekunde između komponenti, koja je zapravo malo pala u odnosu na juče. Zbog te vremenke razlike, postojao je strateški element od samog starta kvalifikacija, i svi vozači su koristili super meke već u Q1. Bitka za pol je bila ekstremno uzbudljiva, sa brojnim vozačima u konkurenciji za prvo mesto, što je odlično za sport. Očekujemo da strategija od tri zaustavljanja bude najbrža, ali sa sada malo smanjenom razlikom između komponenti, potreban je samo pravi menadžment tempa ili sigurnosni automobil u pravom trenutku da dva pit stopa budu uspešna.“

              Predviđanje: „Izgleda da će strategija od tri zaustavljanja biti najbolja za ovu trku dugu 61 krug. Naša teoretska simulacija, s obzirom na veliku verovatnoću izlaska sigurnosnog automobila - posebno na početku trke – sugeriše sledeće: start na super mekim, super meke u 20. krugu, ponovo promena na super meke u 36. i onda završetak trke na mekim, od 51. kruga. Na papiru, ovo bi rezultiralo kumulativnim vremenom trke koje je oko 10 sekundi brže nego najbrže sa dva zaustavljanja (start na super mekim, promena na supermeke u 22. i meke u 44). Zapravo, postoji stopostotna verovatnoća za sigurnosni automobil u Singapuru, i to će očito imati značajan uticaj na strategiju.“



              Preuzeto sa
              f1srbija.rs
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Hamilton ubedljiv u Singapuru


                Britanac je preuzeo prvo mesto u šampionatu vozača zahvaljujući odustajanju timskog kolege Nica Rosberga.



                Nico Rosberg je još pre početka trke imao dosta problema sa svojim menjačem, a po početku kruga za zagrevanje on nije mogao da pokrene svoj bolid i zbog toga je morao da startuje iz pit lanea.
                Hamilton je na startu trke odlično krenuo i zadržao prvo mesto, dok se na drugo mesto probio Alonso ispred Vettela, Ricciarda i Raikkonena. Vettel je tokom prvog kruga uspeo da povrati poziciju od Alonsa, a velika bitka se vodila i iza prve petorice, gde je najveći napredak napravio Button koji je došao do sedmog mesta iza Masse.
                Vodeća dvojca su u prvih nekoliko krugova počeli da stvaraju prednost i jedini su konstantno vozili krugove ispod 1m54s.
                Nico rosberg je za to vreme imao velikih problema na začelju. Nakon 10 krugova je bio zaglavljen na 20 mestu, sa veoma lošim tempom i jako je teško preticao čak i vozače Caterhama i Marussije.
                Prva runda pit stopova za vodeće je krenula u 11. krugu, a Massa je prvi promenio gume što mu se isplatilo krug kasnije kada je Ferrari promenio gume Raikkonenu nešto sporije pa se probio na peto mesto ispred Finca. U 13. krugu su gume promenili Vettel, Alonso i Ricciardo i tu promena u plasmanu nije bilo. Hamilton je bio poslednji od vodećih koji je promenio gume i bez problema je zadržao svoju poziciju.
                Nico Rosberg je za to vreme morao da odustane kada je otišao na svoj prvi pit stop. Ekipa je pokušala da promenom volana popravi problem sa menjanjem brzina i kvačilom, ali Nemac nakon toga nije mogao ni da izabere prvu brzinu tako da je ostao zaglevljen ispred svoje garaže.
                Tokom drugog stinta je uglavnom bilo mirno, a samo je Alonso smanjivao zaostatak za Vettelom koji je bio deset sekundi iza vodećeg Hamiltona. Vozači Williamsa su prvi išli na drugu zamenu guma u 23. i 24. krugu i oni su prešli na meke gume. Alonso je prvi od vodeće trojce povukao potez i u trećem stintu je odlučio da ostane na super mekim gumama. Vettel je odgovorio već u sledećem krugu, ali jeon prešao na meku gumu i vratio se na stazu iza Alonsa koji je bio mnogo brži na svežim pneumaticima.
                Hamilton je kao i Alonso ostao na super mekoj komponenti i vratio se na stazu četiri sekunde ispred Alonsa.
                U 31. krugu je na stazu moralo da izađe vozilo bezbednosti nakon duela Sutila i Pereza u kome su delovi prednjeg krila Force Indije ostali na stazi.
                Alonso i Riakkonen su iskoristili priliku i prešli na meke gume pa je poredak bio Hamilton, Vettel, Ricciardo, Alonso.
                Trka je nastavljena u 38. krugu, a Hamilton je odmah počeo da pravi prednost na super mekim gumama. Vettel i Ricciardo nisu mogli da odgovore, a Hamilton je do 53. kruga napravio prednost od 25 sekundi što nije bilo dovoljno da se vrati na prvo mesto ispred Vettela nakon poslednjeg pit stopa. Ipak, Hamilton je imao veliku prednost na novim gumama i lako je povratio prvo mesto 7 krugova pre kraja trke.
                Zahvaljujući Rosbergovom odustajanju i svojoj novoj pobedi, Hamiltn je preuzeo prvo mesto u šampionatu vozača. Vettel i Ricciardo su na kraju nekako uspeli da izdrže na svojim starim mekim gumama do kraja i zabeleže dupli podijum za Red Bull. Alonso je na kraju ispao najveći gubitnik pošto je po prelasku na meke ostao zaglavljen iza Ricciarda pa je morao da se zadovolji četvrtim mestom. Massa i Vergne su bili peti i šesti, dok su bodove još osvojili Perez, Raikkonen, Hulkenberg i Magnussen.









                Preuzeto saf1-serbia.com
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Hamilton zadovoljan a Rosberg razocaran trkom


                  Pobedom na VN Singapura Lewis Hamilton preuzeo je prvu poziciju u generalnom plasmanu.



                  Britanac u Mercedesu vodio je tokom cele trke, osim na dva kruga pre kraja kada je zbog pit stopa pao iza Sebastiana Vettela. Lewis je odmah uspeo da iskoristi prvu priliku, obiđe Nemca i tako dođe do svoje sedme pobede u sezoni.

                  "Bio sam veoma uzbuđen, jer sam želeo da imam čist vikend što se upravo i desilo. Ali to nije slučaj sa timom jer Nico nije uspeo da završi trku." kazao je Lewis Hamilton.
                  Ipak, Nico Rosberg morao je da odustane sa trke zbog problema sa elektronikom na volanu.
                  "Moj volan nije dobro radio pa tako se ni bolid nije dobro ponašao. Moramo da što pre rešimo ovaj problem kako bi poboljšali pouzdanost bolida. To je za sada naša najslabija tačka. Zbog toga moramo da naš bolid napravimo 100% ispravnim." rekao je Nico Rosberg.







                  Preuzeto sa f1-serbia.com
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Alonso: Izlazak vozila bezbednosti mi je upropastio trku


                    Španac ističe da se za njegovu trku izlazak vozila bezbednosti dogodio u pogrešnom trenutku.



                    „Nismo imali sreće sa prekidom trke pošto smo kao Hamilton bili na super mekoj gumi. Ipak, on je imao prednost od dve sekunde po krugu i mogao je to da iskoristi da stvori razliku pred odlazak na poslednji pit stop. Mi tako nešto nismo mogli da priuštimo, a kasnije nismo mogli da sa svežijim gumama obiđemo Red Bullove. Strategija je bila dobra, ali nas je izlazak vozila bezbednosti poremetio. Ipak, bilo je dosta pozitivnih stvari ovog vikenda i bili smo konkurentni. Moramo da nastavimo u ovakvom ritmu i dodatno popravimo bolid“, izjavio je Alonso.







                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ricciardo zadovoljan podijumom


                      Australijanac je tokom trke imao određenih problema sa bolidom.



                      „Prilično sa zadovoljan rezultatom s obzirom da je motor u nekim momentima zvučao loše. Na kraju sam se približio Sebastianu i voleo bih da sam mogao da ga obiđem, ali dobro je i ovako. Na startu nisam video gde je Sebastian. Očekivao sam ga sa unutrašnje strane, ali je onda od jednom Alonso proleteo spolja. Start i prvi stint nisu bili dobri, ali su se stvari popravile pred kraj“, rekao je Ricciardo.






                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vettel krivi sigurnosni auto


                        Aktuelni šampon izjavio je da je sigurnosni auto izašao u najgorem mogućem trenutku za njega.



                        Sebastian Vettel je trku završio na drugom mesto odmah iza Lewisa Hamiltona dok je poslednje mesto na podijumu zauzeo Danile Ricciardo. Oba vozača Red Bulla su na zamenu pneumatika otišla baš pred izlazak sigurnosnog automobila što je značilo da će na tom setu morati da završe trku.
                        "Imao sam dobar start, obišao sa Daniela i sve se dobro odvijalo po mene do izlaska sigurnosnog automobila. Pokušao sam da ostanem na istom setu pneumatika do kraja trke, što mi je uspelo. Bilo je velikih pritiska od strane Daniela i Frenanda. Trka je trajala 2 sata i ja sam dao svoj maskimum." izajvio je Sebastian Vettel.






                        Preuzeto sa f1-serbia.com
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Massa srecan sto je uspeo da zadrzi peto mesto


                          Brazilac nije bio siguran da li će njegove gume izdržati do kraja trke.



                          „Bila je ovo sjajna trka. Teško smo mogli do boljeg rezultata od ovoga pošto su Mercedes, Red Bull i Ferrari bili brži od nas. Ekipa je odlučila da ne idemo na treće stajanje i nismo bili sigurni da li je to ispravna odluka. Prvo su mi govorili da pritiskam, a onda su mi poručili da čuvam gume pošto idemo do kraja. Mislio sam da se šale i da je to nemoguće. Vozio sam kao baba do finiša i nekako sam uspeo da zadržim mesto






                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Vergne: Osecam se kao da sam zavrsio na podijumu


                            Francuz smatra da je pokazao svoj potencijal sa izuzetno agresivnom vožnjom u finišu trke.


                            Vergne je i pored starta sa dvanaestog mesta i dve kazne od po pet sekundi tokom trke u uspeo da dođe do odličnog šestog mesta.

                            „Šesto mesto je za nas kao podijum i jako sam srećan. Ovo je jako dobar rezultat za ovu sezonu, ali moram da nastavim da pritiskam kako bih obezbedio mesto i sledeće godine. Mislim da sam danas pokazao svoj potencijal. Mislim da sam uradio sve što sam mogao“, rekao je Vergne.







                            Preuzeto sa f1-serbia.com
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Sauber: propustili smo priliku da stignemo do poena


                              Oba vozača tima odustala su od trke zbog tehničkih problema.



                              "Ne mogu vam ništa više reći o ovoj trci. U ovom momentu nismo u mogućnosti da zabeležimo dobar rezultat. Izvukli smo 120% naših mogućnosti ali se u takvim situacijama jave tehnički problemi. Ja trenutno ništa ne mogu da uradim povodom ove situacije." kazao je Esteban Gutierrez.
                              "Danas smo bili u dobroj poziciji da stignemo do poena. To je za nas bila teška trka i imali smo puno problema sa motorom. Neke od njih smo uspeli da rešimo i trku nastavimo po planu. Osim kontakta koji sam imao sa Sergiom nemam šta da vam više kažem o trci." rekao je Adrian Sutil.






                              Preuzeto sa f1-serbia.com
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Button: Mogao sam do sestog mesta


                                Britanac je morao da odustane sa VN Singapura u trenucima dok je jurio Valtterija Bottasa.



                                „Motor se ugasio baš u trenucima kada smo se prebacili na agresivnije podešavanje sa kojim bi smo vozili do kraja trke. Znali smo da Bottasove gume neće izdržati i imali bi smo odličnu priliku. To se na kraju i dogodilo, ali mi nismo mogli da profitiramo pošto smo već bili odustali. Mislim da bi smo uhvatili Bottasa, ali Felipe je bio van domašaja“, izjavio je Button.






                                Preuzeto sa f1-serbia.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X