F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    McLaren urgira na Magnussena da nastavi agresivno


    McLaren želi da mladi Danac nastavi sa agresivnim stilom vožnje


    U poslednje dve trke, Kevin Magnussen je dva puta dobio kazne od strane sudija, ali uprkos tome, McLaren želi da on nastavi sa agresivnim vožnjama.

    Na VN Belgije Magnussen je dobio 20 sekundi kaznu zato što nije ostavio dovoljno mesta Fernandu Alonsu kada je Španac poušao da ga pretekne, ali samo 5 sekundi je dobio na VN Italije kada je isto to uradio sa Valteri Bottasom.

    Dok ga mnogi napadaju zbog njegovog agresivnog stila vožnje, FIA takodje veruje da je njegov stil, pogotovo kad se brani, previše agresivan, ali sportski direktor McLarena kaže da kazna u Monzi jednostavno nije bila opravdana.

    "Mislim da je kazna u Belgiji bila opravdana, ali u Monzi mislim da su sudije pogrešile, i da nije bilo osnova da se Kevin kazni. Njegova kazna je bila nepotrebna, mi mislimo da je njegova odbrana bila normalna i da nije bilo kržšenja nikakvih pravila", izjavio je Boulier.

    "Nećemo da menjamo njegov pristup trkanju. Mislim da je Spa bila jedna od onih staza na kojima je malo preterao, ali to je jedna trka, dok je Monza bila nesrećan slučaj, Mislim da on treba da nastavi da vozi kao i do sad, jer će tako steći poverenje i voziće sve bolje i čistije".

    Da nije dobio kaznu, Magnussen bi na VN Italije završio ispred timskog kolege Buttona, a Boulier je izjavio da Danac time pokazuje da radi posao bolje nego što su očekivali.

    "Jasno je da se on popravlja. On pravi rezultate boloje od naših mogućnosti, a to je samo zato što nema dovoljno dobar bolid sa kojim bi mogao da pokaže koliko zapravo može. On uvek pokušava da izvuče najbolje iz trkačkog vikenda. Fanovi ga vole, dobar je za celokupan šou, a takodje odlično je videti ovog mladog dečaka kako se bori sa starim asovima", dodaje Boulier.

    "Njegovo samopouzdanje raste iz trke u trku, a to je dobro i za njega i za tim, i verujem da će vremenom biti sve bolji i bolji".







    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7633
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Raikkonen ce zavrsiti karijeru u Ferrariju


      Raikkonen priznao da karijeru završava u Ferrariju


      Kimi Raikkonen je potvrdio da će svoju F1 karijeru završiti u Italijanskom timu, ali je odbio da komentariše da li bi to moglo biti pre isteka trenutnog ugovora koji ima sa Ferrarijem.

      34-godišnji Finac se prošle godine vratio u Ferrari, u tim sa kojim je 2007 godine osvojio svoju prvu i jedinu titulu šampiona. Raikkonen je i poslednji vozač koji je Scuderiji doneo titulu šampiona.

      Medjutim, Raikkonenov povratak nije bio ni malo lak. Od početka sezone Raikkonen se muči sa F14T bolidom, a trenutno ima 41 osvojeni bod, 80 manje od timskog kolege Alonsa.

      To je dovelo u pitanje njegovu karijeru i to da li će ostati u timu naredne godine ili će odlučiti da po drugi put okonča karijeru u F1.

      Kada je upitan da li je spreman da se povuše iz sporta, Raikkonen je izjavio:"Ne, to nikada nisam rekao".

      "Jedino šta sam rekao je, da ću svoju F1 karijeru završiti u Ferrariju. Nakon toga su ljudi počeli da izmišljaju kako će to biti na kraju ove godine, i da pišu šta im je volja. Novine kao novine, samo iznose glasine za koje nemaju dokaze. Oni moraju nešto da napišu kako bi prodali novine. To je samo glasina", izjavio je Kimi.

      Raikkonen nije hteo da priča o tome koliko će još dugo biti u timu, ali je ponovo potvrdio da će Ferrari biti poslednji tim za koji će voziti u F1.

      "Više nisam mlad momak, tako da želim da uradim nešto više u životu, ne samo da budem u F1. Ali trenutno nemam nikakve planove za budućnost. Karijeru ću završiti u Ferrariju, to je sigurno", dodao je Raikkonen.







      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7634
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Montezemolo dobio lepu otpremninu


        Fiat je dao lepu otpremninu odlazećem predsedniku Ferrarija


        Odlazeći predsednik Ferrarija, Luca Cordero di Montezemolo, dobiće veoma lepu otpremninu u iznosu od 27 miliona eura, a polovina te sume će mu biti paušalno isplaćena do sledećeg februara.

        Do 31. januara 2015. će paušalno dobiti sumu od 13.25 miliona evra, u zamenu za pristanak da se ne takmiči sa Fiatom do marta 2017. godine.

        Fiat je potvrdio da će Montezemolo dobiti i sumu od 13.71 miliona evra, što je jednako njegovoj petogodišnjoj plati na mestu šefa Ferrarija, isplaćenoj u poslednjih 20 godina.







        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7632
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Montezemolov odlazak je poput smrti Enza Ferrarija


          Ecclestone uporedio Montezemolov odlazak sa smrću Enza Ferrarija 1988.


          Montezemolo je bio na čelu Ferrarija poslednje 23 godine, pošto je tu dužnost prezueo tri godine nakon smrti legendarnog Enza Ferrarija. On je gubitke pretvorio u profit u delu putničkih automobila i do kraja dekade uspeo da Ferrari vrati u pobednički niz.
          Montezemolo je prvo radio sa Ferrarijem 1973. godine kada je F1 tim doveo do titule sa Niki Laudom za volanom bolida. Ecclestone, koji se često sukobljavao sa Montezemolom oko prvaca u kome treba F1 da ide, kaže da je njegova ostavka veliki šok, kako za tim tako i za čoveka.
          „Lucu sam upoznao 1973. godine. Da, šteta. Nedostajaće nam“, rekao je Bernie: „Njegov odlazak za mene je kao kada je umro g-din Enzo Ferrari. On je Ferrari. Kad vidite njega, vidite Ferrari. Ne vidite ništa drugo. Ne vidite Lucu.“
          Bivši predsednik FIA-e, Max Mosley, još jedan stari „prijatelj“ Luce di Montezemola, kaže da Ferrari više nije isti od odlaska Jeana Todta, nakon Schumacherove ere početkom 2000-te.
          „Pretpostavljam da smo došli do kraja ere u F1, dragi Luca, a sve je počelo kada smo bili veoma mladi“, kaže Mosley: „Ali, iskreno, Ferrari nije bio isti od kako je otišao Jean. Ako žele da ponovo pobedjuju, moraju da nadju još jednog neverovatnog menadžera.“






          Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9617-montezemolov-odlazak-je-poput-smrti-enza-ferrarija
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Brawn: Nisam pregovarao sa Ferrarijem


            Ross Brawn odbio je navode da je trenutno u pregovorima sa timom iz Maranela.



            Posle lošeg početka sezone kao i napuštanje tima od strane Stefana Domenicalija i Luce di Montezemola, Ferrari je počeo da okreće novi list što bi značilo i povratak Rossa Brawna na čelo tima. Ovaj Britanac je na kraju prošle godine napustio Mercedes i trenutno je bez angažmana.

            "Živim veoma drugačiji život ove godine i dobar je osećaj. Sada ne bih želeo da imam posao sa punim radnim vremenom." kazao je Ross Brawn.
            To ipak ne znači da ga Ferrari nije ponovo želeo u svom timu. Pre samo nekoliko dana Marco Mattiacchi kazao je da je imao sastanak sa Barwnom tokom njegove privatne posete u Maranelu.
            "Mislim da u ovom momentu trenutno sebe ne vidim u Ferrariju ili bilo gde drugde. Moja poseta u Maranelu u maju mesecu bila je privatne prirode. Pričali smo malo o poslu ali to nije bilo ništa ozbiljno. Nisam u kontaktu sa Ferrarijem i trenutno ne tražim zaposlenje u Formuli 1. Ostavljam malo rezervu ali ako neke opcije porastu onda i mogao da se vratim na posao." dodao je on.






            Preuzeto sahttp://f1-serbia.com/najnovije/brawn-nisam-pregovarao-sa-ferrarijem

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Marchionne: Imamo problem sa motorom


              Sergio Marchionne će od narednog meseca postati i novi šef Ferrarija.



              Italijanski tim ove sezone nije uspeo da zabeleži niti jednu pobedu pa je prvi čovek Fiata i sada Ferrarija kazao je da je glavni krivac za ovakav rezultat loš dizajn pogonske jedinice. To znači da će italijanski tim i šestu godinu za redom ostai bez titule. Upravo ove slabe performanse navele su Lucu di Montezemola da napusti kormilo Ferrarija, koje će od 13. oktobra preuzeti upravo Sergio Marchionne. On je za španski list Marca naveo glavne probleme u ovogodišnjem projektu.
              "Očigledno je da imamo problem sa motorom. Ne mislim da je 2014. bila dobra sezona za Ferrari. Moramo da razmislimo kako ćemo dalje." kazao je Marchionne.






              Preuzeto se http://f1-serbia.com/najnovije/marchionne-imamo-problem-sa-motorom
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                FIA i zvanicno blokirala odredjene radio poruke


                FIA je obavestila timove da neće tolerisati poruke u kojim se saopštava vozaču kako da poboljša svoje performanse.



                U poslednjih nekoliko godina timovi su veoma često sugerisali svojim vozačima preko radija na koje načine mogu da poprave svoje performanse. Ipak, tehnički direktor ovog tela Charlie Whiting je u pismu obavestio sve timove da će takve poruke biti zabranjene i da ovaj slučaj opravdava član 20 u kome se naglašava da vozač mora da samostalno i bez pomoći vozi svoj bolid.

                Ovo pravilo se ne odnosi na neke radio poruke koje se tiču strategije i bezbednosti, ali da vozači neće moći da pozovu tim i traže savet kako bi poboljšali svoje performanse.







                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/fia-i-zvanicno-blokirala-odredene-radio-poruke
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Pirelli odabrao gume za Rusiju


                  Pirelli odabrao gume za Rusiju i Japan


                  Zvanični dobavljač guma za Formulu 1, Pirelli, odabrao je nešto konzervativniji pristup za novu trku i stazu u Sochiju.

                  Timovi će na potpuno novoj stazi imati priliku da koriste medium i soft gume.

                  Pirelli je takodje potvrdio da će tokom VN Japana timovi imati priliku da voze na hard i medium gumama.








                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7637
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Buducnost Ferrarija-Sta ce sad biti?


                    Šta će biti s' kućom - iz Maranela......



                    Sada kada je i najveća domina u Ferrariju pala, šta će dalje biti? Ko će zameniti Lucu Di Montezemola?
                    Manje od šest meseci nakon što je Stefano Domenicali šokiirao svet ostavkom na mesto šefa tima Scuderie Ferrari u predveče kineskog gran prija - Luca Di Montezemolo prati obrazac, nekoliko dana nakon poricanja da će napustiti tim.

                    Ni traga o tome da je tim u haosu....

                    Dok je Di Montezemolov odlazak druga velika zverka koja je napustila Scuderiju - u stvari treća ako računate odlazak Luce Marmorinia - ovi odlasci nisu znak da je kompanija u haosu.
                    Dok je Gestione Sportiva definitivno u problemu bez sumnje, sama korporacija Ferrari je sve jača i jača, i u centru pažnje nadolazeće integracije FIAT-a i Chryslera.
                    Ali da bi Maranelo zaista bio srećan, Ferrari mora da bude uspešan i na stazi kao što je na poslovnom planu. Performanse su ispod očekivanja, ali postoje razlozi za oprezni optimizam, ne samo zbog Jamesa Alisona koji radi na dizajnu bolida za sledeću godinu.

                    Ono što timu treba sada je pravo vođstvo, neko - ili grupa nekih ljudi - koji mogu da povrate Ferrari na puteve pobeda.


                    Povratak Rossa Brawna?

                    Pa gde će Scuderia krenuti sada? Dok je Ross Brawn zvezda koja se pominje u svakoj priči oko mesta šefa, za diskusiju je da li će ili neće britanac biti u iskušenju da se vrati iz veoma udobne penzije.
                    I treba se takođe podsetiti da istoga dana kada je Domenicali objavio da odlazi iz Ferrarija, Bob Bell je tiho napustio Mercedes.


                    Uloge Mattiaccija i Machionea

                    Postavljanje Mattiaccija je bilo isto iznenađenje koliko i odlazak Domenicalija. Marchioneovo trenutno vođenje Ferrarija nece biti za stalno. Šef FIAT-a je već u velikim obavezama oko korporacije, sa listom titula koje uključuju CEO FIAT-a, CEO Chrysler Grupe, LLC, precedavajući CNH Industrial NV, precedavajući SGS-a i još mesto u bordu direktora Filipa Morrisa. I još na sve to dodati spajanje FIAT-a i Chryslera i izlazak na berzu na Wall Street-u koji treba nadgledati, Marchione ima dovoljno stvari o kojima mora da brine.


                    Mattiaci - naslednik Di Montezemoloa?

                    Dozbvoljavajući Mattiacciju da proveede ovu tešku sezonu kao šef Ferrarija, Marchione može da računa na to da sadašnja super-zvezda-trkački-šef može da zauzme mesto Di Montezemoloa potpuno svesna odgovornosti koju imane samo prema kompaniji, nego i prema armiji Tifosa koji možda ne kupuju Ferarijeve automobile, ali čija je strast ključ duha brenda kao što je i profit. Služiti Ferrariju je isto i služiti zemlji, jer te dve stvari su povezane na način koji ni jedna kompanija nije uspela da postigne.
                    Mattiacci je davno zaradio ugled u diviziji putničkih automobila, i iako su male šanse da dodje do promena u korporaciji u procesu floracije, on je logični izbor koji će preuzeti ulogu koja je ekvivalentna bila Di Montezemolovoj.
                    Takođe može biti promena u načinu strukture trkačkog tima, dok mattiacci trenutno koristi znanje stečeno u odborima da pomogne Scuderia upotrebi svoje kapacitete još efikasnije, konkretno racionalizuje strukture i takođe pokušajima da eliminiše kulturu svaljivanja krivice koja potiskuje inovacije u zapećak.


                    Uzimanje znanja iz Mercedesa

                    Umesto da Brawna vrate iz penzije, ili pokušaja da privuku veliko ime - a njih ima podosta - iz drugog tima, potpuno je izvesno da će Ferrari umati sličnu strukturu kao Mercedes koja se pokazala kao efikasna, deleći korporativu i tehničku odgovornost između ljdui kojima odgovara takva uloga. Ako tako budu odlučili, Bell bi bio odličan šef tehničkog departmana, dok bi Mattiacci nastavio sa svojim delom posla i oko komercijalnih stvari.







                    Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9619-buducnost-ferarrija-sta-ce-sada-biti
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Timski radio- sta je dozvoljeno a sta ne


                      Neke novine u radio komunikaciji na relaciji tim-vozač


                      FIA je odlučila da pojača zabranu na radio komunikaciju između timova i vozača u pokušaju da skine stigmu da su vozači samo lutke koje kontrolišu veće snage u timu.

                      Zabrana, koja dolazi je u skladu sa Članom 20.1 sportskih pravila koji kaže:"Vozač mora sam da vozi auto, i bez pomoći," doneće pad u broju emitovanja komunikacja jednostavno jer većina poruka danas je povezana sa performansama.

                      I šta se podrazumeva pod zabranom, šta smeju a šta ne smeju reći?

                      Napomena: ova lista je sa samo nekoliko primera i nije taksativna.


                      Zabranjena radio komunikacija


                      -
                      Gorivo: Ako je vozač ostao sa malo goriva, koristeći previše ili premalo, onda ova informacija mora biti prikazana na volanu.

                      -
                      Kočnice: Pregrejane ili hladne? Da li će vozač profitirati promenom balansa naprad/pozadi? Ovo nije dozvoljenom da se prenosi radio vezom.

                      -
                      Gume: Ako vozač ima malo oštećenje koje polako ispušta vazduh, ili previše troši zadnje gume u odnosu na rivala, onda vozač mora da primeti i prijavi problem timu.

                      -
                      Šifre: Smeša 5, Hammer Time, Mapa 2 i tako dalje. I to će biti zabranjeno

                      -
                      Formacijski krug: Tim ne može da traži određen broj spaljivanja gume, startnu proceduru, gume/kočnice zagrevanje, to sve treba biti dogovreno ranije.

                      -
                      Vremena: Koliko smo često čuli, vozač X je brži kroz krivine 7 i 8, pokušaj da sačuvaš ERS za tu sekciju. To više nije dozvoljeno.


                      Dozvoljena radio komunikacija


                      -
                      Timska naređenja: Pošto su timska naređenja dozvoljena pravilima i ne tiču se performansi, već strateije, ona i dalje mogu ići preko radija.

                      -
                      Saobraćaj: Tim i dalje može obaveštavati vozača ako se približava saobraćaju ili ako treba da naprave razmak - ovo se obično dešava na treninzima i na kvalifikacijama i od čega ostaju ograničenja oko radio veze.

                      -
                      Pit Stop: Tim poziva vozača u boks, ili mu govori u kom krugu da obavi zaustavljanje.

                      -
                      Bezbednost: Ukoliko je pruka preko radija iz bezbednosnih razloga, to je dozvoljeno. Na primer ako je neko stao na stazi, ili ukoliko ima krhotina, tim može tu informaciju da prosledi vozaču.





                      Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9621-timski-radio-sta-ce-biti-dozvoljeno-a-sta-ne
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Montezemolov odlazak ne menja nista


                        Izvor blizak Alonsu tvrdi da se ništa ne menja zbog Montezemolovog odlaska


                        Čak i pre nego što je Ferrarijev predsednik Luca di Montezemolo podneo ostavku, i pre smrti Santanderovog Emilia Botina koji je godinama podržavao i sponzorisao Fernanda Alonsa, pričalo se o vezi izmedju McLarena i Španskog šampiona.

                        Novine širom sveta su pričale da će odlazak Montezemola možda biti „okidač“ za vidno frustriranog Fernanda Alonsa da predje u neki drugi tim.

                        Ali, izvor blizak Ferrarijevom vozaču, koji ostaje pod ugovorom do kraja 2016. godine, izjavio je za Špansku Marcu: „Štampa je sve to prenaduvala.“

                        „Za vozača, dolazak novog predsednika kompanije, ne menja ništa.“

                        Ipak, Montezemolo je imao veliki uticaj ne samo za Ferrari, već i za celu Formulu 1.

                        Mercedesov predsednik, Niki Lauda, čiji odnos sa Montezemolom datira još od njegovih vozačkih dana u Ferrariju, izjavio je da ga je vest o odlasku prvog čoveka Ferrarija-iznenadila.

                        „Po mom mišljenju, Montezemolo nije ni hteo da ode u Alitalia, on je bio predsednik Ferrarija 23 godine i postigao je mnogo toga.“

                        „Ali, kao što se dešava u svim kompanijama, kada stvari krenu nizbrdo, onda dolazi i do promena“, rekao je Lauda.

                        „Ja shvatam Marchionnea i ne kritikujem njegovu odluku. Nadam se da ću ga uskoro sresti, kao predsednika Ferrarija, kako bi razgovarali o Formuli 1.“

                        „Neće biti lako vratiti Ferrariju u onu konkurentnost koju su imali pre, ali ovo je pravo vreme za donošenje odluka za narednu sezonu.“

                        „Bilo je vreme za promenu. Biće im teško da se povrate ove godine, ali mogu da planiraju sledeću sezonu i da rade na poboljšanju motora, jer to je pravi problem Ferrarija.“






                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7640#p38080
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          FIA potvrdila kalendar za F1


                          FIA potvrdila 20 trka sledeće sezone



                          Formula 1 se vraća na Autodrom Hermanos Rodriguez u Meksiku, i mnoge stvari nisu promenjene u kalendaru za 2015., osim što se sezona završava nedlju dan kasnije.


                          Kalendar trka za 2015.:


                          15.03.-
                          Australija
                          29.03.-
                          Malezija
                          05.04.-
                          Bahrein
                          19.04.-
                          Kina
                          10.05.-
                          Španija
                          24.05.-
                          Monako
                          07.06.-
                          Kanada
                          21.06.-
                          Austrija
                          05.07.-
                          Britanija
                          19.07.-
                          Nemačka
                          26.07.-
                          Madjarska
                          23.08.-
                          Belgija
                          06.09.-
                          Italija
                          20.09.-
                          Singapur
                          27.09.-
                          Japan
                          11.10.-
                          Rusija
                          25.10.-
                          Amerika
                          01.11.-
                          Meksiko
                          15.11.-
                          Brazil
                          29.11.-
                          Abu Dabi






                          Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9623-fia-potvrdila-kalendar-za-f1
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Wolff zabrinut


                            Ostali smo bez senfa na Koti 45 i licenca za maloletne vozače....


                            Da li ćemo imati možda ovakve poruke preko radija ili nešto slično onom plava riba, kljukana dinastija?

                            Toto Wolff nije oduševljen sa ograničenja radio komunikacije. On je u petak izrazio svoju zabrinutost oko toga.

                            Christian Horner i F1 legenda Alain Prost su ranije podržali vest da će radio poruke biti predmet kazni FIA od VN Singapura.

                            Kao što smo već naveli, potez je u saglasnosti sa pravilom oko toga da vozač mora da vozi sam, i zabriutosti fanova da volan umesto njihovih heroja drže u stvari inženjeri.

                            Ali, iako je Mercedes je član strateške F1 grupe koja je u Monci prošloga petka odobrila FIA-inu zabranu, šef Toto Wolff je bio jasan da se on sa time ne slaže.

                            "Ovo je kompleksna i kontroverzna odluka koja će zahtevati značajan napor timova da nadju najbolji načik kako da se snađu u tome," kaže austrijanac.

                            "Direktiva nije još uvek jasna i neizbežno je da će biti nekih kontroverzi, tako da će biti potrebno kasnije i dodatno tumačenje i koliko će to uticati na procedure na stazi - posebno na one pred početak trke."

                            Kalendar sa 20 trkka koji sada sadrži i Meksiko je odobren, ali se takođe raspravljalo oko toga kako se stiče Superlicenca.

                            Obavezna akreditiva je bila pod lupom nedavno, dok se Max Verstappen pripremao za svoj debi - 16-togodišnjak je izvezao 300km F1 testa za kvalifikovanje za vožnju Formule 1, ali nije u mogućnosti da dobije običnu vozačku dozvolu u svojoj rodnoj Holandiji.

                            Način dobijanja je takođe bio predmet diskusija šefova Formule 1.

                            "Imali smo diskusiju," potvrdio je Wolff,"i mi i dalje verujemo da je Formula 1 vrh autosporta i da vozači Formule trebaju da budu ljudi koji inspirišu, vozači koji inspirišu, i oni trebaju da da imaju potrebne kvalifikacije."

                            Tako da u petak, Svetski Savez Motorsporta je rešen da "revidira kvalifikacije i uslove za izdavanje superlicence" na vreme za 2016.






                            Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9624-wolff-zabrinut-superlicence-na-reviziji
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Mercedes menja prenosni odnos u menjaču za VN Singapura


                              Kako prenosi Auto Motor und Sport Mercedes želi da koriguje odnos svojih brzina u menjaču.



                              Po pravilima svaki tim pred početak sezone mora da prijavi odnose svojih brzina koji se automatski zamrzavaju tokom godine. Ipak, učesnici šampionata imaju pravo na jedan "džoker" odnosno da izvrše dodatnu korekciju.

                              Mercedes je sada odlučio da pred poečtak azijske turneje odradi ovu mogućnost. Kako prenose nemački mediji, tim nije bio zadovoljan maksimalnom brzinom bolida tokom vikenda u Monci.
                              "Osma brzina bila bi predugačka na svim ostalim stazama." kazao je Aldo Costa.

                              Ipak, sa druge strane Williams je od početka sezone imao pravilan odnos brzina.

                              "Pred početka sezone bili smo malo nervozni jer smo verovali da Mercedes najbolje zna svoj motor. Posle nekoliko trka oni su već morali da menjaju neke stvari. Ovi agregati imaju mnogo manji obrtni momenat i mogli bi smo da imamo samo pet brzina. Tako bi uštedeli na težini i prostoru." kazao je Pat Symonds.






                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mercedes-menja-prenosni-odnos-u-menjacu-za-vn-singapura
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                FIA preispituje način za dobijanje F1 super licence


                                Tokom vikenda u Pekingu FIA je objavila da će preispitati način za dobijanje F1 super licence.



                                Vladajuće telo u Formuli 1 spremno je da preispita postupak za dobiajnje F1 licence. Na ovaj potez FIA je primorana pre svega zbog slučaja Maxa Verstappena koji je odradeo potrebnih 300km u F1 bolidu ali ovaj Holanđanin je i suviše mlad za sticanje vozače dozvole u svojoj zemlji.

                                "Imali smo razgovor na ovu temu, mi idalje verujemo da je Formula 1 idalje inspirativna i da svi vozači moraju da budu primer ostalima." kazao je Toto Wolff.






                                Preuzeto sa
                                http://f1-serbia.com/najnovije/fia-preispituje-nacin-za-dobijanje-f1-super-licence
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X