F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Williams: Zadovoljni smo performansama i pouzdanoscu


    I pored toga što je još uvek rano davati prognoze, čini se da će Williams imati mnogo bolju sezonu od 2013.



    „Šteta je što je padala kiša, ali smo i pored toga uspeli da vozimo dosta krugova. Mogli smo da probamo intermedijum i full wet gume i da vidimo kakvo bi mapiranje motora najviše odgovaralo kišnim uslovima. Nije bilo problema sa bolidom što je po meni još jedan korak napred. Moramo da se dobro pripremimo za Bahrein gde nam je plan da vozimo mnogo više krugova nego ovde u Herezu. Zadovoljan sam onime što sam video ove nedelje“, izjavio je Massa.

    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Marussia: Prvi utisak je dosta dobar


      Ovo je bio uspešan dan za sve u timu.



      Za volanom bolida MR03 našao se Jules Binachi, koji je radio na kompletnoj proveri celog sistema.

      "Ovo je bio uzbudljiv dan i mogu da kažem da mi se novi bolid dosta sviđa. Zadovoljan sam jer sam uspeo da zabeležim lep broj krugova. Možda smo želeli i više ali smo morali da budemo oprezni i da pažljivo razumemo sve sisteme. Uslovi na stazi su se menjali, mada sam više uživao kada se staza prosušila jer sam mogao brže da vozim. Ovo je dobar početak godine za nas." kazao je Binachi.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Preko 1000 km za Ferrari tokom testa u Herezu


        Alonso je i danas bio u bolidu, a za razliku od jučerašnjeg dana, Španac je danas vozio čak 115 krugova.



        „Danas smo imali jako puno posla i prešli smo dosta krugova što je i bio cilj na ovom testu. Teško je reći kako se bolid ponaša u kišnim uslovima jer se staza sušila kada smo mi bili na stazi. Popodnevni deo je dobro prošao. Isprobali smo zazličite aerodinamičke i mehaničke konfiguracije i prikupili smo bitne podatke koji će nam pomoći u daljem razvoju bolida“, izjavio je Alonso.

        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Juncadella obavio fantastican posao za Force Indiu


          Poslednji dan testiranja u Herezu je ujedno bio najproduktivniji za Force Indiju čiji je bolid danas vozio test vozač Daniel Juncadella.



          „Ovo je bio moj prvi radni dan na stazi sa timom, a uslovi nisu bili laki. Bio sam veoma oprezan jutros pošto nikada nisam vozio F1 bolid po mokroj stazi. Glavna stvar je bila da steknem samopouzdanje i naučim kako tim funkcioniše. Iskustvo je bilo sjajno i mislim da sam dobro iskoristio ovu priliku. Vozili smo dosta krugova što je bilo veoma pozitivno nakon jučerašnjeg dana koji je bio frustrirajuć za sve u timu. Trebalo nam je ovo pre odlaska u Bahrein, gde ćemo konačno početi da radimo konkretne stvari sa bolidom. Želim da se zahvalim timu na današnjem danu i jedva čekam nastavak sezone“, rekao je Juncadella.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Renault priznao da je greska u samom motoru


            Rob White priznao je činjenicu da postoji razlika u podacima kada se motor nalazi u labaritoriji i na stazi.



            Bolidi koji su "napajali" Renaultovim pogonom prešli su ukupno 151 krugova za razliku od Ferrarija i Mercedesa koji su izvezli mnogo više. Najbrži krug koji je postavio bolid Renaulta bio je za pet sekundi sporiji od Ferrarijevog a sedam sekundi zaostajao je za Mercedesovim agregatom. Direktor Renault Sporta Rob White priznao je činjenicu da njihovi motori nisu bili dovoljno pouzdani.

            "Nismo izvezli mnogo krugova jer još nismo dostigli određen nivo performansi. Naši problemi nisu vezani za jednu komponentu već za ceo sistem. Problem je mnogo složeniji i zahteva kontrolu mnogih sistema i podsistema. Na primer, tokom prvog dana imali smo problema sa jednim podsistemom vezanog za energetsku jedinicu a ona se nije odnosila na baterija ni na njen rad. Takođe, imali smo problema sa turbo i sistemom za povraćaj kinetičke energije, odnosno kada njihov rad treba da se uključi u rad samog motora." kazao je White.
            On je dodao da se podaci sakupljeni u Herezu razlikuju od podataka iz labaritorije.
            "Mi smo verovali da je naša početna konfiguracija motora dobra za rad na stazi, ali izgleda da nije tako. Odradili smo nekoliko testova u labaritoriji sa sličnom postavkom i naišli smo na probleme. Znamo da je kod nas razlika između staze i labaritorije prevelika i zato smo veoma frustrirani."

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              McLaren napravio promene u aero odeljenju


              Posle veoma loših rezultata u prošloj sezoni, tim iz Vokinga nastavio je da pravi promene na kadrovskom planu.



              Na čelo upravnog odbora McLarena ponovo stao Ron Dennis koji želi da zavede red u svojoj kući. Izgleda da je njegova dugogodišnja desna ruka Martin Whitmars završio sa karijerom u ovom timu, pa je zbog toga u McLaren doveden bivši šef Lotusa Eric Bouller. Takođe, raskinuta je saradnja sa glavnim aerodinamičarem Marcinom Budkowskim.

              Kao razlog za ovaj potez navodi se da se Budkowski nije složio sa novom strategijom u timu pa je njegovo mesto zauzeo Doug McKiernan.

              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Pirelli se nada aktivnijem testu u Bahreinu


                Paul Hembery izjavio je da se nada da će timovi u Bahreinu više vremena provesti na stazi.



                Pošto je večina timova test u Herezu provela u garaži, Pirelli se nada da će naredno testiranje u Bahreinu biti mnogo aktivnije kako bi se na pravi način posvetili novoj specifikaciji guma. Hembery je kazao da Pirelliju potrebno mnogo više podataka sa staze.

                "Ovaj test nije bio posvećen gumama. Jednostavno timovi su se fokusirali da što bolje razumeju novu tehnologiju. Kada oni počnu da na što bolji način razujemu svoje bolide, onda će se kilometraža na stazi povećati."
                "Naredni test u Bahreinu pomoćiće nam da što bolje razumemo gume a nama ostaje još dve nedelje da radimo na njima. Mi smo potpuno otvoreni, fleksibilni i spremni da se prilagodimo uslovima u Bahreinu." kazao je Hembery.
                Za sada nije poznato da li će Pirelli doneti neobeleženu komponentu na stazi Sakir.

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Fanovi biraju ime novog Ferrarija


                  Sledeće nedelje kreće glasanje za ime novog Ferrarijevog bolida


                  Pre nekoliko nedelja smo pisali o tome da će Ferrari ove godine naziv bolida prepustiti fanovima širom sveta.

                  Ferrari je potvrdio da je nakon nekoliko nedelja sveo spisak na 5 mogućih imena za novi bolid, a konačno ime novog bolida biće odredjeno sledeće nedelje kada će Scuderia na svom sajtu pustiti zvanično glasanje sa 5 ponudjenih predloga.

                  Za sada se i dalje ne zna kojih 5 imena je izabrano.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Massa deveti put organizuje karting trku


                    "Challenge of the Stars" ove godine imaće 9 vozača koji su vozili F1


                    Felipe Massa i devetu godinu za redom održava trku kartingom na stazi Beto Carrero, a kao i do sada, i ove godine je učešće uzelo nekoliko bivših i sadašnjih vozača F1.

                    Pored Masse jedini aktivni vozač F1 će biti Jules Bianchi iz Marussije, dok će pored njih dvojice tu takodje biti i Barrichello, Pizzonia, Piquet... Takodje, dosta Brazilskih vozača iz drugih kategorija je potvrdilo svoje učešće u ovoj trci.

                    Felipe Massa (BRA/F1) - Broj 19
                    Jules Bianchi (FRA/F1) - Broj 5
                    Sébastien Buemi (SUI / WEC) - Broj 117
                    Vitantonio Liuzzi (ITA /Superstars Series) - Broj 20
                    Felipe Nasr (BRA/GP2) - Broj 25
                    Lucas di Grassi (BRA/WEC) - Broj 11
                    Bruno Senna (BRA/WEC) - Broj 12
                    Bia Figueiredo (BRA/Indy) - Broj 33
                    João Paulo de Oliveira (BRA/Super GT) - Broj 23
                    Nelson Piquet (BRA/NASCAR) - Broj 30
                    Augusto Farfus Jr. (BRA/TMD) - Broj 16
                    Luiz Razia (BRA/GT Open) - Broj 28
                    Pietro Fittipaldi (BRA/F4) - Broj 90
                    Rubens Barrichello (BRA/Stock Car) - Broj 111
                    Popo Bueno (BRA/Stock Car) - Broj 74
                    Luciano Burti (BRA/Stock Car) - Broj 8
                    Ricardo Zonta (BRA/Stock Car) - Broj 10
                    Antonio Pizzonia (BRA/Stock Car) - Broj 3
                    Allam Khodair (BRA/Stock Car) - Broj 18
                    Daniel Serra (BRA/Stock Car) - Broj 19
                    Valdeno Brito (BRA/Stock Car) - Broj 77
                    Julio Campos (BRA/Stock Car) - Broj 4
                    Mauricio Ricardo (BRA/Stock Car) - Broj 9
                    Felipe Giaffone (BRA/F-Truck) - Broj 15
                    Beto Monteiro (BRA/F-Truck) - Broj 88


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Frijns negira spekulacije


                      Robin Frijns ne zna da li ide u Caterham


                      Caterham je jedini tim na gridu koji još uvek nije potvrdio svoju vozačku postavu, ali Robin Frijns se pominje kao mogući kandidat.

                      „Svestan sam priča koje kruže okolo, ali još uvek ne znam ništa“, rekao je Frijns.

                      „Još uvek radimo na mojim planovima za 2014. Radimo na Formuli 1, naravno, ali sve ostalo je još uvek nepoznato.“

                      Frijns je potvrdio da pregovara sa Caterhamom: „Nadam se da će moja budućnost uskoro biti jasna. Za sada, ništa nije sigurno.“

                      Potparol Caterhama je rekao da će njegov tim potvrditi vozačku postavu pred početak testa u Jerezu.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Frijns rezervni vozac Caterhama


                        Robin Frijns na pragu potpisivanja ugovora sa Caterhamom kao rezervni vozač


                        Jedina dva presotala mesta za ovu sezonu koja nisu zauzeta su Caterhamova. Za sada, špekulacije kažu da bi bivši vozač Saubera Kamui Kobayashi i Švedjanin Marcus Ericsson mogli dobiti mesta u caterhamu, dok bi Robin Frijns mogao kompletirati postavu kao rezervni vozač.

                        Za mladog, 23-godišnjeg Frijnsa, Caterhamova uloga rezervnog vozača bi mogla biti dobra odskočna daska, s obzirom da je mladi Holandjanin veoma cenjen zbog svojih vozačkih sposobnosti. Iako je prošle godine ostao bez mesta rezervnog vozača u Sauberu, Frijns nije digao ruke od povratka u padok F1.

                        Sada, Holandske novine Dagblad de Limburger pišu da je dogovor izmedju Frijnsa i Caterhama "skoro kompletiran" i da je Holandjanin "gotovo sigurno" obezbedio mesto u Caterhamu kao rezervni vozač.
                        Kao rezervni vozač, novine navode da će on sigurno dobiti 16 sesija za volanom Caterhama - osam sesija na prvim treninzima, i osam na testiranjima i drugim dogadjajima.

                        Dagblad de Limburger novine dodaju da će Frijns debitovati na testu u Jerezu, dok će imati i nekoliko vožnji na kasnijim testovima u Bahreinu. Frijns nije potvrdio ovu vest, ali je u izjavi rekao:"Mi radimo na sezoni 2014, a naravno, prva opcija nam je F1", rekao je Frinjs.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Zasto Lotus ne ide u Herez


                          Da li je neučestvovanje u Jerezu posledica crash testova novog E22 bolida?


                          Lotus je na kraju prošle sezone ostao bez dosta važnih ljudi u timu. Nakon toga tim iz Enstona je počeo da zapada u finansijske probleme za koje mnogi veruju da još uvek postoje.

                          Nedavno, Lotus je objavio da neće biti na prvom predsezonskom testu u Jerezu, uz objašnjenje da njihov bolid još uvek nije spreman za testiranje. Medjutim, sada su se pojavili izveštaji da Lotus neće ići u Jerez zbog toga jer njihov bolid nije prošao crash testove -tj. prednji deo bolida nezadovoljava sigurnosne standarde FIA-e.

                          Jedan od inženjera Lotusa je izjavio da novi nos bolida E22 "ne bi mogao da prodje testove" i da je to glavni razlog odsustva iz Jereza. Navodno, takav nos bolida je velika inovacija, ali je takodje nedovoljno bezbedan za FIA-in crash test, pa zbog toga tim iz Enstona nije ni bio na crash testu.

                          Lotusovi inženjeri su uspeli nekako da u okviru pravila podignu nos bolida, ali i pored toga što je po pravilima za ovu godinu, što se tiče visine, nos ipak ne može da prodje crash testove. Iako je sve to nepotvrdjeno, Jo Bauer i njegove kolege smatraju da je takav nos Lotusa "opasan"

                          Isti inženjer koji je izjavio da bolid ne bi prošao test, je takodje rekao da "očekuju" da će E22 biti spreman za drugi predsezonski test, a prvi koji se održava na stazi u Bahreinu.

                          Još jedan od razloga što Lotusa neće biti u Jerezu je i činjenica da "imaju odredjena aerodinamička rešenja koja ne žele da pokažu prerano konkurenciji".


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Horner: Nema dobrih zenskih vozaca


                            Šef Red Bulla ne veruje da današnji ženski vozači mogu da uspeju u F1


                            Bernie Ecclestone godinama pokušava da dovede ženskog vozača na grid Formule 1, kako bi povećao gledanost ovog sporta medju ženskim fanovima, ali mu to do sada nije uspelo.

                            Šef Red Bulla smatra da ženski vozači trenutno ne mogu da uspeju u Fomruli 1 i da bi dovodjenje nekog ženskog vozača na grid bio samo „marketinški trik.“

                            Susie Wolff je trenutno razvojni vozač Williamsa a pre izvesnog vremena je odradila testove na pravcu koji su deo procedure za dobijanje F1 licence. To je, pre nje, učinila i Maria de Villota, koja je zbog povrede glave i oka zadobijenih na testu Marussie, preminula prošle godine.

                            Danica Patrick je takodje više puta povezivana sa dolaskom u F1, ali nije uspela da pronadje odgovarajuće sponzorstvo, pa je odustala od te ideje i fokusirala se na IndyCar i NASCAR.

                            Horner sumnja da bi Wollfova, koja je trenutno najbliža ulasku u F1, bila dovoljno konkurentna.

                            „Strašno puno se priča o ženskim vozačima u Formuli 1“, rekao je Horner: „Najbolju marketinšku stvar koju bi mogli da uradimo je da dovedemo ženskog vozača.“

                            „To ne znači da toga neće biti, ali trenutno ne postoji nijedna koja bi mogla da se istakne.“

                            „Susie je veoma sposoban vozač. Teško je proceniti da li bi ona mogla da se probije u Formuli 1 sada.“


                            Medjutim, Horner smatra da će se to jednog dana desiti.

                            „Ima nekoliko talentovanih mladih devojaka koje se probijaju i samo je pitanje vremena kada će se to desiti.“


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              F1 sistem je bolestan


                              Sponzori GP2 šampiona kažu da je sistem Formule 1 „bolestan“


                              Čak i sa milionima sponzorskih dolara u džepu, novi GP2 šampion, Fabio Leimer, nije ušao u Formulu 1. Do sada, njega je sponzorisao Rainer Gantenbein, medjutim, Blick izveštava da je sponzorstvo prestalo prošle nedelje.

                              Gantenbein je to i potvrdio: „Sistem Formule 1 je bolestan.“

                              Neue Zurcher Zeitung tvrdi da su čak tri tima dobili ozbiljno sponzortsvo od strane Gantenbeinovog i Leimerovog menadžmenta, za 2014., uključujući i Sauber.

                              „Spreman sam da platim nižu dvocifrenu milionsku cifru, ukoliko ga uzmu (Leimera)“, rekao je Gantenbein: „Paradoks je da je ga je toliki uspeh doveo samo do ćorsokaka.“

                              Leimerov menadžer, Stefan Meier tvrdi da sreća još uvek nije napustila Leimera.

                              „Ako ne uspe ove sezone, isplaniraćemo 2015.“


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Dacia ulazi u F1?


                                Neverovatno ime je povezano sa ulaskom u F1


                                Pre nekoliko dana smo pisali o tome da se bivši šef HRT tima, Colin Kolles sa neimenovanim timom, prijavio za ulazak na grid 2015. godine.

                                Caradisiac publikacija tvrdi da Kollesa podržava „Rumunski subjekat“, sa ciljem „da promoviše državni imidž i biznis.“

                                Dacia ?

                                Rumunski proizvodjač automobila, poznat po svojim nespektakularnim modelima Loganom i Dusterom.

                                Od 1999.godine, Dacia se nalazi u vlasništvu Renaulta, francuskog brenda i dobavljača F1 motora.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X