F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Coulthard: Vettel je pod vecim pritiskom od Ricciarda


    Coulthard smatra da će Vettel biti nervozniji od novog timskog kolege


    Bivši vozač Red Bulla, David Coulthard, smatra da je Ricciardo u povoljnijem položaju i da šta god da uradi ove godine, on će biti na dobitku.

    Sa druge strane, ukoliko Vettel ne uspe da zadrži Ricciarda iza sebe, to će itekako uticati na njega.

    „U poslednje četiri godine, statistički je bolje boriti se protiv najboljeg momka, nego u sredini grida sa svojim timskim kolegom, jer, na kraju krajeva, ovde pokušavate da pobedite u trkama“, rekao je Coulthard.

    „Očekuje se da Sebastian, četvorostruki svetski šampion, ostane lider tima, tako da Daniel nema o čemu da brine. Ako mu bude parirao, ljudi će reći „pa, on stvarno ima tempo“, ako ga Sebastian bude pobedio, ljudi će to prihvatiti sasvim normalno. Tako da mislim da Daniel neće biti ni pod kakvim pritiskom.“

    Medjutim, Coulthard je upozorio Ricciarda da mora da podigne nivo igre, ukoliko želi da izazove Vettela na dvoboj.

    „On je pristupačan momak, stalno nasmejan, i ako to nije učinio do sada, mislim da će stvarno da se poveže sa Australijancima. Ali, svi moraju da znaju da je on tamo da bi odradio svoj posao. Ako stalno bude napolju kako bi potpisivao na hiljade autograma, a za to vreme Sebastian bude sakriven u zadnjem delu inženjeringa kako bi pomogao inženjerima da auto bude brži, onda znate ko će imati bolju priliku za pobedu.“


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ferrari zadrzava svoje testere


      Ferrari će zadržati svoje test vozače


      Davide Rigon, Marc Gene i Pedro de la Rosa će i ove godine biti test vozači tima iz Maranella.

      Rigon, koji je prošle godine učestvovao na Testu mladih vozača, produžio je ugovor sa Ferrarijem na još dve godine, i svoje F1 dužnosti će kombinovati sa vožnjom u WEC šampionatu gde vozi AF Corse Ferrari 458.

      Gene, koji je došao u Ferrari davne 2004. godine, i de la Rosa, koji je stigao u Maranello nakon raspada HRT F1 tima na kraju 2012. godine, će takodje ostati u Ferrariju i ove sezone.

      Ferrari je naveo da će sva tri vozača raditi na razvoju bolida kao i da će učestvovati na promotivnim dešavanjima.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Kobayashi: Renault je bio u velikom zaostatku i pre prvog testa


        Renault je u Jerez došao nespreman - Kobayashi


        Kamui Kobayashi nije bio iznenadjen problemima koji su pratili sve timove koji koriste Renaultove motore, jer kako kaže, Renault je već bio u zaostatku za Mercedesom i Ferrarijem, i pre nego što je došao u Jerez.

        Caterham je bio jedan od tri tima koji koriste Renault motore u Jerezu, i kompletirao je gotovo 80 krugova za četiri dana, što je tri puta više od Red Bulla, i gotovo duplo više od Toro Rossa.

        Kao i Red Bull i Toro Rosso, i Caterham je imao svojih problema oko Renaultovog motora, a jedan od razloga zašto je tim uspeo da odveze toliko krugova je i činjenica da su vozili sa 150 ks manje od Ferrarija i Mercedesa.

        "Nisam zabrinut, jer su tokom proteklih nekoliko godina radili dobar posao. Čak i pre nego što smo došli u Jerez, iz Renaulta su rekli da su u velikom zaostatku sa motorima, tako da kada sam ih pitao da li su iznenadjeni rezultatom iz Jereza rekli su: Ne. Sada moramo da radimo do Bahreina na podacima koje imamo i videćemo koliko ćemo se popraviti u Bahreinu. Ako u Bahreinu sve bude kako treba, mislim da će svi biti zadovoljni", rekao je Kobayashi.

        "Veoma je važno da do Bahreina svi radimo na rešavanju problema. Renault je izgubio dosta kilometara a imaju tri tima, tako da sam siguran da će uraditi dobar posao do Bahreina".

        Uprkos izazovima koji leže pred njima do Bahreina, Kobayashi kaže da se već odlično uklopio u Caterhamu, kao i da ima dosta poznatih lica.

        "Dosta ljudi odlično poznajem, dosta ljudi je ovde prešlo iz Toyote. Oni znaju kako ja radim i ja znam kako oni rade, tako da nam je komunikacija bila odlična od samog početka. Naporno radim kako bi inženjerima dao najbolje povratne informacije. Za sada je dobro, ali u Jerezu nije bilo dovoljno podataka jer nismo imali puno vožnji. Ipak, iako smo imali malo vožnje davali smo veoma dobre povratne informacije".


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Lotus predstavlja bolid u petak


          E22 će ugledati svetlost dana u petak u Jerezu


          Lotus neće čekati do Bahreina da i zvanično predstavi svoj novi bolid, već će to uraditi u petak i subotu na stazio u Jerezu, kada će u okviru sponzorskog dogadjaja biti predstavljen novi izazivač tim iz Enstona, navodi Italijanski Autosprint.

          Zvanično, taj dogadjaj je klasifikovan kod FIA-e kao "filmski dan" i koristiće se Pirellijeve demonstracione gume, a i vreme će takodje biti ograničeno novim pravilima.

          Medjutim, dopisnik Roberto Chinchero veruje da je predstavljanje Lotusa mnogo važnije za njihove dobavljače motora Renault, nakon debakla na prvom predsezonskom testu u Bahreinu. To će takodje biti prvi put gde će javnost imati prilike da vidi Lotusov radikalni "dvostruki nos"


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Prodromou ne odlazi iz Red Bulla?


            McLaren možda neće dobiti Peter Prodromoua


            Prošle godine, McLaren je potpisao sa visoko cenjenim Red Bullovim šefon aerodinamičara Peterom Prodromoum, ali su iz Red Bulla zahtevali da Peter bude u Red Bullu do isteka svog važećeg ugovora.

            Sada, Nemački Speed Week piše da je Red Bull iskoristio to vreme da ubedi Britanca da ostane u njihovim redovima.

            "Kruže priče da je Prodromou promenio mišljenje oko odlaska u McLaren, i da sada želi da ostane sa Red Bullom", piše u izveštaju.

            Medjutim, Prodromou je prošle godine u oktobru potpisao obavezujući ugovor sa McLarenom, tako da bi veoma lako moglo doći do "pravne bitke" ukoliko Britanac odluči da ostane u Red Bullu.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Marko: Sve ce biti u redu sa RB


              Red Bullov savetnik kaže da nema razloga za paniku


              Savetnik Red Bulla, Helmut Marko kaže da je ubedjen da će RB10 biti spreman za Bahrein i da će novi bolid brzo dostići nivo Mercedesa i Ferrarija, uprkos problemima na prvom testu.

              Tokom testa u Jerezu, Sebastian Vettel i Danie Ricciardo su odvezli svega 21 krug a RB10 je imao velikih problema sa pogonskom jedinicom i sa pregrevanjem.

              Govoreći za Nemački Auto Bild, Hemult Marko je izjavio da Adrian Newey ma dosta posla kako bi redizajnirao bolid i spremio ga za Bahrein.
              "Adrianov koncept je u principu dobar - Mislim da je naš bolid veoma lep, a lepi bolid su uvek brzi", izjavio je Marko.

              "Moramo da redizajniramo odredjene stvari. To je malo frustrirajuće ali i 2010 nismo bili na prvom testu a Sebastian Vettel je ipak osvojio titulu".

              Uprkos sporom startu 2010, Sebastian Vettel je na kraju osvojio titulu, ali ovogodišnji problemi su daleko veći nego tada, a Adrian Newe je izjavio "da ne zna da li su problemi sa RB10 bolidom rešivi".


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ecclestone tipuje na Rosberga


                Ecclestone bi voleo da vidi novog šampiona - Rosberga


                Poslednje četiri godine F1 je videla dominaciju jednog tima i jednog vozača, a šef F1 se nada da bi sa novim pravilima ta dominacija mogla doći kraju.

                Red Bull je bio u ogromnim problemima tokom prvog predsezonskog testa u Jerezu i odvezli su svega 21 krug. Sa druge strane, Mercedesov duo, Hamilton i Rosberg odvezli su preko 300 krugova i nalaze se na samom vrhu po performansama.

                "Sve se može desiti pod novim pravilima, tako da ne bih mnogo komentarisao šta će se desiti ove sezone. Sa onim što se desilo u Jerezu, izgleda da je Mercedes najbolje pripremljen da ima uspeh sa Rosbergom", izjavio je Ecclestone za Indijsku agenciju IANS.

                Ecclestone je dodao da bi na početku sezone moglo mnogo toga da se desi, a pojedini timovi iz sredine grida bi mogli da naprave iznenadjenje.

                "Voleo bih da vidim Force Indiju kako pobedjuje u trci. Uveren sam da oni to mogu da ostvare. Možda nisu toliko jaki kao Mercedes, ali su ipak u veoma dobrom položaju trenutno".

                Force Indija je do sada u svojoj kratkoj karijeri osvojila samo jedan podijum, drugo mesto na Vn Belgije 2009 godine sa Giancarlo Fisichellom za volanom, a poslednjih sezona Force Indija je dosta napredovala i prošle godine su završili na šestom mestu ispred glavnih konkurenata Williamsa i Saubera.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Marusijin cilj su bodovi


                  Bianchi i Lowdon se nadaju da bi ove godine mogli do prvih bodova


                  Jules Bianchi se nada da će sa promenom pravila Marussia biti u mogućnosti da osvoji prve bodove u karijeri.

                  Marussia je zajedno sa Caterhamom jedini tim koji je bez bodova u dosadašnjoj F1 karijeri,a Jules Bianchi kaže da bi pravila ove godine mogla doneti preko potrebne bodove Marussiji. Bianchi takodje navodi da se njegove želje ne zasnivaju samo na pouzdanosti novih Ferrarijevih motora, već i na samim performansama bolida.


                  "Mi smo realni, ali takodje želimo da osvojimo i neke bodove ove godine. U Melbournu ćemo sigurno pokušati da završimo trku, kao i svaku drugu.Ali nadamo se d aćemo moći da se borimo za bodove regularno u svakoj trci. To je ono što želimo i to nam je cilj. Mi znamo šta možemo da uradimo, znamo da smo mali tim, ali to nas neće sprečiti da osvojiomo bodove", izjavio je Bianchi.

                  Sportski direktor Marussie Graeme Lowdon podržao je Bianchia i dodao da tim nije napravio bolid da bi samo bio pouzdan.

                  "Mi smo mali tim, da, ali to ne znači da treba da se zadovoljmo samo sa završavanjem trka. Naravno, ne možemo se boriti sa velikim timovima oko velikih bodova, ali sa novim pravilima naš cilj da osvojimo bodove je više nego realan. Iako je pozdanost najbitnija ove godine, mi ćemo se takodje koncentrisati na ostvarenje što boljeg rezultata".

                  "Mi konstantno pokušavamo da unapredimo performanse bolida i nadam se da ćemo tako i nastaviti oove sezone, a to bi nam moglo doneti borbu za bodove. Mi se ne vodimo logikom da napravimo što pouzdaniji bolid i da onda čekmo da ostali ispadnu iz trke kako bi mi došli do rezultata, to nam nikad nije bila strategija. Mi želimo da idemo napred, jer u ovom sportu jedino tako možete da dodjete do rezultata, i mislim da je to upravo ono što mi trenutno radimo".


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari-Istorija brojeva


                    Kimi Raikkonen i Fernando Alonso su odabrali 7 i 14 za svoje trkačke brojeve...


                    Oba broja su se već pokazala kao pobedonosna za Ferrari u Formuli 1, ali njihovi slavni dani su zreli za ponovno oživljavanje.

                    Broj 7 se prvi put pojavio VN Velike Britanije 1953, na automobilu 500 Luigija Villoresija. Italijan je startovao sa šestog meta, ali je - dok je bio na trećoj poziciji - odustao zbog tehničkih problema. Što se tiče 14, prvi put je viđena na Ferrariju 125 Britanca Petera Whiteheada. Na VN Francuske, trku je započeo sa zadnjeg mesta a završio na trećem.
                    U 36 trka sa brojem 7, Ferrari je dva puta pobedio, oba puta na VN Nemačke 1963. i '64, a za volanom je bio John Surtees. Drugih mesta je bilo četiri, trećih pet i još jedanaest završetaka u poenima. Prošlo je 50 godina od zadnje pobede, i na Kimiju je da to prekine.
                    Osam Ferrarijevih vozača je nosilo broj 7, dok je Felipe Massa to radio najviše - 19 puta 2010.

                    Broj 14 se trkao 23 puta, ali je samo jednom pobedio, i to zahvaljujući Peteru Collinsu 1956. na VN Francuske. Još imena je povezivano sa njim, ukupno 18, delom zbog pravila tokom pedesetih, kada su dodeljivani samo parni brojevi. Najviše ga je koristio - bar do ovogodišnje VN Španije - Mike Hawthorn, šampion iz 1958. i to četiri puta, a zadnji put je završio na drugom mestu. Broj 14 je zabeležio još četiri drugih mesta, treće i još tri završetka u poenima. Zadnji put je ovaj broj nosio Ferrarijev vozač 1970, na VN Austrije, kada je Ignazio Giunti završio na sedmom mestu za volanom 312 B.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Sutil zabrinut zbog "nepredvidivih" bolida


                      Hladne gume i nepredvidivi bolidi će biti "zaštitni znak" ove godine


                      Nakon četiri dana testa u Jerezu vozači su izjavljivali da će ove godine bolidi biti veoma nepredvidivi, da će biti dosta proklizavanja i da će novi stil vožnje biti potreban za nove bolide, kao posledica gubitka downforca i većeg obrtnog momenta.

                      Zagrevanje guma će takodje biti jedan od problema ove godine, a Adrian Suttil - koji je imao dva izletanja tokom testa u Jerezu - kaže da će zbog toga bolidi biti veoma nepredvidivi.

                      "Dosta smo se mučili da zadržimo radnu temperaturu guma", izjavio je Suttil. "Najbolji krugovi su bili odmah nakon izlaska iz boksa, jer su gume bile zagrejane, ali kako su krugovi prolazili gume su postajale sve hladnije i sve je teže bilo za vožnju".

                      "Bilo je kao da vozite na ledu.Veoma je teško kontrolisati sav tj obrtni moment u tim uslovima. To je učinilo bolide nepredvidivim i teškim za vožnju".

                      Nemac je dodao da ne veruje da je za to bila zaslužna samo hladna staza u Jerez.

                      "Na hladnijim trkama, imaćemo veliki problem. Do sada smo imali vrele gasove koji su grejali gume, a sada ćemo videti koliko smo izgubili zbog toga. To nam je davalo dosta mirniji bolid".

                      "Sada imamo samo jedno krilo nazad, i mnogo će opeterećenja nedostajati na zadnjem delu, mnogo smo izgubili trakcije od ove godine", dodao je Suttil.

                      U medjuvremenu, povratnik u F1 Kamui Kobayashi je izjavio da će ove godine vozači morati da nadju način da prebrode manjak downforca.

                      "Moram reći da ćemo sada imati mnogo manje downforca nego do sada, a i zadnje gume su do sada radile mnogo bolje jer smo imali vrele izduvne gasove. Ranije je bilo veoma lako dovesti gume na radnu temperaturu i održavati je jer smo imali vrele gasove iz izduvnog sistema, ali sada je sve drugačije".

                      "Iako se kočnice greju na visokim temperaturama, mi ne koristimo mnogo zadnje kočnice, tako da nećemo mnogo dobiti vrelog vazduha iz njih. Zbog toga ćemo morati dosta da radimo i da se privikenmo na manjak downforca, što automatski znači više proklizavanja", objasnio je Kobayashi.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ecclestone nudi nagradu za dokaz o prekoracenju budzeta


                        Ko donese "čvrste dokaze" o prekoračenju budžeta timova, dobiće 1 milion evra


                        U decembru prošle godine vladajuće telo je donelo odluku kojom se zabranjuje timovima da od 201 godine troše više od 200 miliona dolara, kako bi F1 postala ekonomski podnošljivija.

                        "Plan mi je da dam nekome 1 milion evra ukoliko obezbedi tačne i precizne informacije o tome da li je neko od timova prekoračio dozvoljeni budžet. Onda, ako utvrdimo da je izvor tačan, reći ćemo tom timu da će izgubiti tri najbolja rezultata te godine, p ćemo videti da li hoće i dalje da varaju", izjavio je Ecclestone.

                        Poznato j da timovi troše mnogo više od 200 miliona godišnje, a to je pogotovo izraženo ove godine kada je F1 pretrpela najveće promene u poslednjih 20 godina.

                        Prošle godine nekoliko vozača se požalilo kako nisu plaćeni, medju kojima je i svetski šampion iz 2007 godine Kimi Raikkonen, koji je otišao iz Lotusa zbog ne isplaćenih dugovanja.

                        Ecclestone je dodao:"Mi moramo da odobrimo novi budžet. To će se desiti. Ono što nije dogovoreno je, šta će sve ulaziti u tih 200 miliona. Ukoliko ne uključimo sve u tu cifru, siguran sam da će ljudi naći načina da zaobidju taj budžet i povećaju ga. Biće teško sve to sprovesti u delo".

                        Ecclestone je dodao da će nagrada biti isplaćena bilo kome, ne samo ljudima koji rade u timovima, već bilo kome ko pruži istinite informacije o prekoračenju budžeta.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          McLarenovi volani na svim bolidima


                          Novi volani na ovogodišnjim bolida su kreacija tima iz Vokinga


                          McLaren će ove godine biti jedini dobavljač volana za sve timove F1. Novi LCD display je kreacija tima iz Vokinga, i ove godine svi timovi F1 će koristiti njihove volane, kao i ECU sisteme. Iako su najveći konkurenti, Ferrari, Mercedes i Red Bull će takodje koristiti McLarenove komponente.

                          Upotreba multi funkcionalnog displaya prikazuje vozačima stepen prenosa, svetla upozorenja, i druge grafike neće biti obavezna za sve timove,a veruje se da će Red Bull nastaviti da koristi volan sa drugačijim informacijama od ostalih, kako je to bio slučaj i proteklih godina. Nemački Auto Motor und Sport piše da će novi 13-centimetarni ekran nositi ime PCU-8D.

                          "Veoma je raziličit", izjavio je Rosberg nakon prve vožnje u Jerezu."Deluje kao da imate smartphone u kokpitu", dodao je Nemac.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ferrarijeva nova fabrika "raste" prema planu


                            Radovi se nastavljaju na novom "domu" Ferrarija


                            Pre samo godinu dana, iskopavanja su počela izmedju Cavallino restorana i lokacije gde se trnutno nalazi Ferrarijeva F1 fabrika. Pre 13 meseci, Stefano Domenicali je označio početak radova na novom kompleksu fabrika. Sada, fabrika je već i poodmakloj i veoma sofiaticiranoj fazi izgradnje. Kada su iskopavanja konačno završena, nastavak radova je tekao mnogo bolje nego što je zamišljeno. U julču mesecu prošl godine, iskopavanja su završena i počelo je sa izgradnjom same fabrike.
                            Radovi su se nastavili i tokom avgustovske pauze, i već na kraju meseca prvi cement je počeo da dolazi kako bi fabrika dobila svoje temelje. Radovi su do oktobra meseca toliko napredovali da je jsno moglo da se vidi koliki će kompleks biti i noseći stubovi su već bili na mestima. U novembru su izliveni i prvi zidovi fabrike. Do kraja meseca fabrika je dobila svoj prvi sprat. Poslednjeg dana prošle godine moglo se videti da novi potporni stubovi idu ka drugom i trećem spratu, pa je moglo da se nasluti koliko će kompleks biti velik.

                            Radovi na novoj fabrici će biti kompletirani tokom leta ove godine, i to će biti jedna od najzanimljivijih projekata koje je Ferrari uradio u poslednjih nekoliko godina. Prilikom dizajniranja nove fabrike mislilo se na sve - kriterijume, funkcionalnost, inovacije, stil, efikasnost, a sve u cilju kako bi se obezbedila najbolja moguća okolina onima koji rade u njoj.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Olivier Quesnel u trci za sefa Lotusa


                              Bivši šef Citroena i Peugeot reli tima bi mogao da zameni Bouliera u Lotusu


                              Nakon što je Boulier prešao u McLaren, mediji su sugerisali da je Whitmarh najjači kandidat za otvoreno mesto šefa u Lotusu. Medjutim, sada se veruje da je Whitmarsh povezivan sa mestom šefa u Lotusu samo zbog mogućeg sponzorstva sa Japanskim Sonyem.

                              Francuski L'Equipe piše da je možda Whitmarshovo mesto u Lotusu previše optimistično, jer je vlasnik Lotusa Gerard Lopez od nedavno u "konstantnim razgovorima" sa 64-godišnjim Olivier Quesnelom, bivšim šefom Citroena i Peugeota u reli takmičenju.
                              Francuski RMC je potvrdio da je Lopez potvrdio Olivierovu kandidaturu. Isti izvor navodi da na potencijalnoj listi ima i drugih imena, ali da je Olivier najjače, jer ima i podršku predsednika FIA-e Jean Todta.


                              "Lopez i Quesnel su se već sastajali nekoliko puta i razgovarali o toj temi, a i jedan predlog je dat od strane Lopeza", navodi se u izveštaju RMC agencije, mada ima i sumnje u Oliviera zbog njegovih godina i ne tao dobrom poznavanju F1.

                              Lotus je bio jedini tim koji nije došao u Jerez na prvi predsezonski test. Oni su svoj bolid predstavili prošlog petka na stazi u Španiji u okviru "filmskog dana". Unikatni izgled nosa E22 bolida je podstaklo mnoga pitanja u padoku, a pojedini izvori kažu da je novi bolid sa Renaultovim motorom prešao samo jedan krug tokom predstavljanja.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Hakkinen ocekuje da Kimi pobedi Alonsa


                                "Njegov stil vožnje savršeno odgovara turbo motorima“


                                Ne misle svi da će Raikkonen biti pobedjen od strane Alonsa u Ferrariju ove godine. Uprkos tome što je Raikkonen poslednji vozač koji je za Ferrari osvojio titulu, nedavno je Massa izjavio da će Alonso pobediti Finca zbog „njegovog talenta i načina razmišljnja“.

                                Medjutim, šampion iz 1998 i 1999 godine Mika Hakkinen veruje da će Ferrari osvojiti titulu sa Raikkonenom.

                                „Mislim da njegov stil vožnje savršeno odgovara turbo motorima. Alonso previše forsira, zato mislim da će ga Kimi pobediti“, izjavio je Hakkinen za Špansku Marcu.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X