Americki inovativni sistem na novom Ferrariju
Mezzo Tehnologies je zaslužan za Ferrarijevo inovativno hladjenje
Novi koncept hladjenja za koji se veruje da stoji u novom F14T bolidu bi mogao biti dobitna kombinacija za tim iz Maranella. Ferrari je priznao da ima inovacije "ispod Kevlarskepovršine", ali se ne otkriva šta je u pitanju. Špekuliše se da bi to mogao biti visoko-tehnološki sistem za hladjenje, Američke kompanije Mezzo Tehnologies.
Visoko tehnološka ustanova u Baton Rouge je specijalizovana za proizvodnju i sklapanje "neverovatno tankih (mikroskopski) linija". Sa istom rashladnom količinom, ovom sistemu je potrebno i do 15% manje vazduha nego koncencionalnom metodom, pa zbog toga možete sačuvati i uštedeti dosta prostora i težine.
Ova relativno nova tehnologija se ne nalazi samo u trkačkim automobilima, već ga koristi i vojska u novom Boeing dron bespilotnom avionu koji koristi vodonik za pogonsko gorivo. Radijatori ove kompanije su na tržištu nekoliko godina, ali do sada niko nije hteo da koristi njihove sisteme za hladjenje.
Postojale su sumnje oko pouzdanosti tih rashladnih sistema, ali je Ferrari te sumnje opovrgao na testu u Jerezu. Pojedini izveštaji tvrde da je Ferrari te hladnjake imao i na poslednjoj trci prošle godine.
Mezzo Tehnologies je zaslužan za Ferrarijevo inovativno hladjenje
Novi koncept hladjenja za koji se veruje da stoji u novom F14T bolidu bi mogao biti dobitna kombinacija za tim iz Maranella. Ferrari je priznao da ima inovacije "ispod Kevlarskepovršine", ali se ne otkriva šta je u pitanju. Špekuliše se da bi to mogao biti visoko-tehnološki sistem za hladjenje, Američke kompanije Mezzo Tehnologies.
Visoko tehnološka ustanova u Baton Rouge je specijalizovana za proizvodnju i sklapanje "neverovatno tankih (mikroskopski) linija". Sa istom rashladnom količinom, ovom sistemu je potrebno i do 15% manje vazduha nego koncencionalnom metodom, pa zbog toga možete sačuvati i uštedeti dosta prostora i težine.
Ova relativno nova tehnologija se ne nalazi samo u trkačkim automobilima, već ga koristi i vojska u novom Boeing dron bespilotnom avionu koji koristi vodonik za pogonsko gorivo. Radijatori ove kompanije su na tržištu nekoliko godina, ali do sada niko nije hteo da koristi njihove sisteme za hladjenje.
Postojale su sumnje oko pouzdanosti tih rashladnih sistema, ali je Ferrari te sumnje opovrgao na testu u Jerezu. Pojedini izveštaji tvrde da je Ferrari te hladnjake imao i na poslednjoj trci prošle godine.

Comment