F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Pic u Lotusu


    Charles Pic postao treći vozač Lotusa


    Bivši Marussijin i Caterhamov vozač, Charles Pic, postao je treći vozač Lotus F1 tima.

    „Veoma sam uzbudjen što sam se pridružio top timu, jer Lotus F1 tim je zasigurno pokazao da su oni top tim ovog sporta“, rekao je Pic: „Ovo je velika čast i ja ću dati sve od sebe kako bi pomogao timu tokom 2014. godine.“











    Preuzeto sa
    http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6580
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Alonso nije zabrinut zbog Mercedesa


      "Ovo su samo testovi, performanse sada nisu bitne" - Alonso


      Fernando Alonso veruje da će Ferrari biti u istoj grupi kao Mercedes kad krene sezona, uprkos tome što je Mercedes pokazao "bolju" formu od Ferrarija tokom testiranja u Jerezu i prva dva dana u Bahreinu.

      Timovi pokretani Mercedesovim motorima su postavljali najbolja vremena tokom prva dva dana testiranja u Bahreinu - Hulkeberg je bio najbrži juče sa Force Indijom, dok je danas Magnussen sa McLarenom danas postavio najbolje vreme.

      Alonso je juče imao drugo, a danas treće vreme, ali kaže da nije zabrinut niti da ga pogadja činjenica da je imao veliki zaostatak za vodećim tokom drugog dana testiranja u Bahreinu.

      "Oni su jaki, niko to ne poriče", izjavio je Alonso o Mercedesovim timovima.

      "Nakon Jereza i posle dva dana ovde u Bahreinu, Mercedesovi timovi su odvezli najviše krugova i postavljaju najbolja vremena, ali to su samo testiranja. Ne znamo koliko su goriva imali u bolidima, šta su testirali, kakve su im gume bile, mnogo toga je nepoznato. Tako da nisam zabrinut, nema potrebe za tim".

      "Mislim da će manje - više svi biti na visini zadatka kada dodjemo u Melbourne. Takodje, očekujem da Mercedesovi timovi budu jaki u Australiji, isto kao što očekujem da će i Red Bull biti jak u Australiji, isto kao što će i Ferrari biti jak u Australiji. Biće to odlična konkurencija.

      Alonso je tokom dva dana prvog testa u Bahreinu odvezao 161 krug, a u petak i subotu volan će preuzeti šampion iz 2007 godine Kimi Raikkonen.










      Preuzeto sa
      http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=6579
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Rosberg najbrzi na kraju prvog testa u Bahreinu


        Mercedes je i drugi dan za redom imao najbolje vreme na stazi Šakir.



        Rosberg je danas postao prvi vozač koji je spustio vreme ispod 1m34s tokom prethodna četiri dana. On je vreme 1m33.283s postavio na mekim gumama u veoma kratkom stintu, a popodne je kompletirao simulaciju trke.
        Red Bull se sa druge strane ponovo suočio sa problemima zbog čega je Ricciardo na stazi proveo samo 15 krugova.
        Ni ostali timovi sa Renaultovim agregatima nisu imali bolji dan. Vergne je vozio samo 19 krugova, dok je Pastor Maldonado u Lotusu ponovo imao brdo problema. Ipak, ono što je pozitivno je da je i pored svega uspeo da odveze 59 krugova i da bude brži od ostalih Renault timova.
        Caterham je juče vozio skoro 100 krugova, ali su danas problemi sa elektronikom ograničili Ericssona i Kobayashija na svega 21 krug.

        Button je bio drugi najbrži na današnjoj sesiji i on je u 66 krugova koliko je vozio prikazao solidnu formu.
        Novi test vozač Williamsa Felipe Nasr je vozio skoro 90 krugova tokom kojih je uspeo da izveze četvrto vreme, dok je Sergio Perez bio šesti nakon problema sa menjačem.
        Kimi Raikkonen se vratio nakon jučerašnjeg lošeg dana. On je vozio je 82 kruga i postavio treće vreme. Finac je na samom kraju sesije imao i udes kada se izvrteo na izlasku iz krivine 4 i oštetio nos svog bolida.
        Adrian Sutil je danas vozio samo sedam krugova, nakon što je Sauber jutros otkrio problem sa šasijom. Marussija je sa druge strane imala probleme sa motorom i gorivom što je ograničilo Bianchija na svega 5 krugova.








        Preuzeto sa Rosberg najbrži na kraju prvog testa u Bahreinu
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Rosberg: Velika razlika zbog male kolicine goriva


          Nico Rosberg se ne uzbuđuje previše Mercedesovom dobrom formom u Bahreinu.



          „Vozili smo simulaciju kvalifikacija jutros i sigurno je da ostali nisu vozili sa tako malom količinom goriva kao mi. Zbog toga smo na kraju imali ovako veliku prednost. Teško je reći šta tačno rivali rade, ali osećaj je dobar čak i kada pritiskamo. Danas sam kompletirao i simulaciju trke i to je bilo dobro. Međutim, bolid se kasnije pokvario tako da ipak imamo još da radimo i na polju pouzdanosti. Problemi se javljaju tu i tamo , ali moramo da budemo potpuno spremni do Melburna koji će biti veliki izazov“, rekao je Rosberg.






          Preuzeto sa Rosberg: Velika razlika zbog male količine goriva
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Maldonado: Mislim da se sve dobro proslo


            Pastor Maldonado je ovaj dan opisao kao veoma produktivan.



            Tim je i danas imalo malih tehničkih problema sa bolidom ali je Pastor Maldonado uspeo da izveze 59 krugova.

            "Uspeli smo da izvezemo puno krugova danas, što je dobro za sve. Dosta vremena utrošili smo da isprobamo drugačija podešavanja i na aero testu i na ovaj način sakupili smo puno informacija. Bolid je sada mnogo pouzdaniji, što bi trebalo puno da nam olakša dalji rad." rekao je Maldonado.







            Preuzeto sa Maldonado: Mislim da je sve dobro prošlo
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Perez: Steta sto smo izgubili toliko vremena


              Force India je danas imala probleme sa bolidom zbog čega je Perezov boravak na stazi bio ograničen.



              „Šteta je što smo izgubili ovoliko vremena popodne, ali mislim da možemo biti zadovoljni onime što smo naučili ove nedelje. Svaki krug nam pruža nove informacije i stalno pokušavamo da uradimo nešto novo. Nisam uspeo da odradim duge stintove koji su bili planirani za drugi deo dana, tako da nam to ostaje sledeće nedelje. Takođe moramo što pre da krenemo da jurimo performanse i da radimo na setupu“, rekao je Perez.








              Preuzeto sa
              Perez: Šteta što smo izgubili toliko vremena
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Ricciardo: Treba nam jos vremena


                Ovo je bio još jedan razočaravajući dan za sve u timu.



                Daniel Ricciardo izvezao je samo 15 krugova na poslednjem danu prvog testa u Bahreinu. Problemi sa softverom zadržali su Australijanca u garaži a jedva je uspeo da izveze stint od 10 krugova.
                "Iako sam malo vremena proveo na stazi mislim da smo napravili korak napred. Naišli smo na jedan mali problem koji nas je sprečio da pokažemo sav svoj potencijal. Nadam se da ćamo naredne nedelje uspeti da izvezemo više krugova. Treba nam još vremena da sredimo sve probleme i verujem da će se to desiti naredne nedelje." kazao je Ricciardo.








                Preuzeto sa
                http://f1-serbia.com/najnovije/ricciardo-treba-nam-jos-vremena

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Vergne otvoreno o problemima Toro Rossa


                  Francuz je i većinu današnjeg dana proveo u garaži zbog problema sa kojima se Toro Rosso susreo.



                  „Nema svrhe negativno komentarisati pošto smo svi svesni da imamo ogromne probleme i nismo jedini. Znali smo da između Hereza i Bahreina nije bilo dovoljno vremena da se svi nedostaci otklone. Ono što je pozitivno je da smo neke stvari ipak uspeli da rešimo. Ako ništa drugo, bolid je dobar za vožnju i mislim da su nam mehanički i aero paket dobri. Moramo da ostanemo mirni i pokušamo da se maksimalno skoncentrišemo u narednim nedeljama do Melburna“, rekao je Vergne.










                  Preuzeto sa
                  Vergne otvoreno o problemima Toro Rossa
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Raikkonen: Udes nije bio strasan


                    Finac u svom stilu odgovorio novinarima kada su ga pitali da prokomentariše svoj udes krajem današnje sesije.



                    Upitan da prokomentariše svoj udes u krivini 4, Finac je u svom stilu odgovorio: „Izvrteo sam se, udario u zid i to je to.“

                    Komentarišući ovonedeljni test, Raikkonen je izjavio: „Nemam predstavu kakvi ćemo biti u Australiji. Stvari nisu bile jasne u Herezu, nisu bile ni ovde tako da verovatno ni sledeća nedelja neće biti mnogo drugačija. Svake godine se nagađa ko će biti gde, ali nemogu da kažem ništa pošto ne zanmo šta ostali rade. Treba sačekati prve trke i onda ćemo znati sve. Nadam se da će sve biti u redu. Mesta za paniku svakako nema i mi trenutno radimo na stvarima za koje smatramo da su važne.“









                    Preuzeto sa
                    Raikkonen: Udes nije bio strašan
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Tezak dan za Caterham


                      Nakon fantastičnog jučerašnjeg dana, ekipa Caterhama je danas imala veliki broj problema.



                      „Ovo nije bilo idealno. Ipak, ako uzmemo u obzir da sam juče vozio skoro 100 krugova koji su mi omogućili da se bolje upoznam sa bolidom, različitim sistemima i gumama, onda je test generalno bio pozitivan. Sada imamo nekoliko dana za pripremu sledećeg testa i jedva čekam da se ponovo nađem u bolidu“, rekao je Ericsson.

                      „Ekipa je vredno radila kako bi se otklonio problem sa elektronikom koji je oduzeo mom timskom kolegi dragoceno vreme. Bolid je bio spreman tek kasno popodne tako da ni ja nisam mogao mnogo da vozim. Ipak, probali smo neke stvari koje će nam koristiti na sledećem testu“, izjavio je Kobayashi.








                      Preuzeto sa
                      Težak dan za Caterham
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Odlican debi Nasra u Williamsu


                        Nasr je danas vozio 87 krugova i imao je ukupno četvrto najbrže vreme.



                        „Jako mi je drago što sam po prvi put vozio bolid Formule 1. Kroz glavu mi je prolazilo brdo stvari pre nego što sam seo u bolid. Kao što je bilo i očekivano, osećaj prolikom vožnje je bio potpuno drugačijii u odnosu na neke druge serije. Nikada nisam vozio bolid sa toliko prijanjanja i snage i veoma efikasnim kočnicama. Danas je bilo dosta učenja, ali sam i prosleđivao povratnu informaciju ekipi i mislim da smo našli neka dobra rešenja“, rekao je Nasr.









                        Preuzeto sa
                        Odličan debi Felipea Nasra u Williamsu
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Los dan za Sauber


                          Švajcarski tim je danas imao problema sa šasijom.



                          Sauber nije uspeo da tokom jutra izveze svoj bolid na stazu, jer su imali problem sa unutrašnjim delom monokoka. Zbog toga tim je bio prinuđen da promeni šasiju i taj posao im je oduzeo puno vremena.

                          "Ovo je razočaravajući dan za nas. Izgubili smo puno vremena a moji mehaničari su odradili fantastičan posao jer su uspeli da veoma brzo zamene šasiju. Ove stvari se dešavaju na testiranjima. Sada ostaje da se na najbolji način pripremimo za poslednja četiri dana testa." kazao je Sutil.










                          Preuzeto sa
                          Loš dan za Sauber
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Marussia: Nastavak problema sa pouzdanoscu


                            Marussia je i danas imala problema sa određenim komponentama bolida zbog čega je Bianchi vozio samo 5 krugova.



                            Ovi problemi su se po prvi put javili ove nedelje i zbog toga se tokom prethodnih par dana u fabrici radilo na novim redizajniranim delovima.

                            Ti delovi su jutros stigli u Bahrein i doneta je odluka da se žrtvuje veća kilometraža vožnjom sa starim delovima zarad instalacije i probe novih komponenti.
                            Svi u timu su uložili veliki trud i Bianchi je uspeo da se vrati na stazu u poslednjih desetak minuta. Međutim onda se dogodio udes Raikkonena, tako da nije bilo prilike da se ozbiljnije testira.
                            Sesija nakon toga nije nastavljena tako da ćemo tek sledeće nedelje morati da obavimo testiranje ovih novih delova.








                            Preuzeto sa Marussia: Nastavak problema sa pozdanošću
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Renault priznao da zaostaje za ostalima


                              Ipak i pored svih problema francuski proizvođač uspeo je da napravi korak napred.



                              Renault je sa svoja četiri tima uspeo da izveze 619 krugova u Bahreinu, dok je Mercedes sa svojim klijentima odradio 1147 krugova. Francuski proizvođač je imao problema sa svojom pogonskom jedinicom a izvršni direktor ove kompanije kazao je da su uspeli da naprave korak napred.

                              "Uspeli smo da napravimo napredak kada je u pitanju pogonska jedinica. Poboljšali smo performanse i ovaj test je bio mnogo bolji u odnosu na Herez. Ipak sada samo otkrili nove probleme koje ćemo pokušati da rešimo do sledećeg testa.".

                              "Trenutno zaostajemo u našim planovima ali situacija se kreće u pravom smeru. Promene koje smo izvršili su urodile plodom i prvi cilj nam je da obezbedimo dobru pouzdanost. Kada to odradimo onda ćemo krenuti da radimo na performansama. Trenutno radimo na sistemima drugog nivoa u pogonskoj jedinici. Želimo da na narednom testu u Bahreinu zabeležimo veću kilometražu kako bi sakupili što više podataka." kazao je White.








                              Preuzeto sa
                              Renault priznao da zaostaje za ostalima
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Ko je "ledeni" Raikkonen?


                                Zanimljivosti iz života poznatog finskog vozača...



                                Iceman - nadimak koji je Kimiju dodelio Ron Dennis na početku sezone 2002. - pristaje savršeno šampionu iz 2007.

                                Finska zvezda je sigurno najhladniji čovek u Formuli 1... Ikada. Ne postoji ništa što može stvarno da ga uznemiri, naljuti ili usreći na više od petnaest minuta. Kimi brzo sve ostavlja iza sebe. Hladna priroda je urođena.

                                Kimijeva majka, Paula, seća se da je samo jednom bio veoma nervozan i izgubio svoju hladnu spoljašnost. Tada je imao šest godina.

                                Paula je odvela svog sina na redovnu kontrolu kod doktora i Kimi je morao da sačeka u uglu, sa igračkama, dok su majka i doktor razgovarali. Bilo je mnogo igračka, ali odjednom je Kimi postao nervozan, grickao nokte i ponašao se veoma uznemireno.

                                "Doktor je počeo da misli da Kimi možda ima problem sa koncentracijom," objasnila je Paula, "ali to je bilo samo pitanje igračaka!"

                                "Tih dana, Kimi je bio zainteresovan za slagalice, i mislio je da su slagalice dostupne na hirurgiji bile prelake. Video je one za stariju decu - za 10-15 godina - ali nije mogao da dođe do njih. Doktorov asistent nije hteo da mu ih da, i rekao mu je da su te slagalice za stariju decu, ne za njega."

                                "Na kraju je Kimi dobio teže slagalice, stavio delove na mesto i nasmešio se. Doktor se smejao, sada uveren da dete nema nikakav problem sa koncentracijom," priča Paula sa roditeljskim ponosom u glasu.

                                Kimi je u tom dobu naučio da vozi i - kao što je postavljao stvari na svoje mesto u slagalicama - postajao je majstor u stavljanju stvari na mesto u trkanju, bez gubljenja koncentracije u bilo kojim uslovima.

                                Paula je potvrdila da je Kimijeva snaga volje uvek bila neverovatno jaka.

                                "On uvek radi po svome. Šta god da radite, ne možete promeniti njegovo mišljenje ako je već odlučio nešto. Dok je bio malo dete, kada sam želela da mi pomogne u nekim kućnim obavezama - kao na primer u iznošenju smeća - ako bih videla da on ne želi to da uradi, morala sam da ga zamolim na obrnut način. Tada bih mu rekla: "Nemoj ti iznositi smeće, sama ću to uraditi." Obično je Kimi na taj način radio," priseća se njegova majka.

                                Kada su roditelji saznali da njihov mlađi sin ima talenat da postane moto sport zvezda svetske klase?

                                "Najbliži ljudi - kao što su roditelji - nikada takve stvari ne uoče sami," kaže Paula. "Mislim da smo prvi put primetili neke obećavajuće znake kada je Kimi imao deset godina i počeo da vozi u juniorskim karting takmičenjima u Finskoj. Otac jednog takmičara - koji je imao dosta iskustva kao mehaničar svog sina - počeo je da pita "ko je dečak u automobilu broj 104?" (to je bio Kimi).

                                Rekao je da će sa njegovim stavom i brzinom daleko dogurati, i bio je u pravu," nasmešila se Paula.

                                Majka takođe zna snagu svog sina.

                                "Apsurdna volja za pobedom svaki put i 'nikad-ne-odustaj' stav: to je Kimi. Od kada je počeo da se trka, okretao je volan sve dok su točkovi mogli da se pokreću. Mislim da ima taj finski uporan borilački duh u sebi, koji mi zovemo 'sisu'."

                                Koliko je Paula bila iznenađena kada je Kimi odlučio da se vrati u Formulu 1?

                                "Da budem iskrena, bila sam zapanjena. Kimi nikada ne priča o sovm poslu sa mnom, ukoliko ne pitam prva, ali čula sam neke glasine o njegovom pregovaranju sa Williamsom i pitala sam ga o tome. Odgovorio je da će otići u Lotus, jer je to bolja opcija za njega."

                                "To je bilo iznenađenje. Njegovi prijatelji su mi pričali da je umoran i da je završio sa Formulom 1, i odjednom se vratio. Mislim da je bilo veoma dobro za njega da se odmori, jer izgleda da stvarno uživa u tome što se ponovo trka."

                                Najbliži ljudi - rođaci i prijatelji - poznaju potpuno drugačijeg Kimija Raikkonena u poređenju sa onim koga vide trkački fanovi. Daleko od toga da je bez emocija i da je naporan. Čak nasuprot, on voli da pomaže, voli da bude tu i da se brine o svojoj porodici.

                                Kimijev brat Rami ima dva sina, Justusa i Tiitusa. Kimi je kum starijem, Justusu, i stalno donosi poklone obojici.

                                "Dečaci su slični onome što smo bili Kimi i ja: takmiče se na svaki mogući način. Kimi voli da oni budu opremljeni raznim trkačkim stvarima za decu. Za ovaj Božić im je doneo tablet računare, ili bolje da kažem, Deda Mraz je doneo tablet računare za njih," otkriva Rami.

                                A koliko su danas bliski Rami i Kimi?

                                "Kimi je moj brat. Mislim da imamo veoma normalan bratski odnos. Razgovaramo gotovo svake nedelje, igramo hokej na ledu i bavimo se drugim sportovima zajedno. Obojica imamo svoje poslove i to oduzima vreme, naročito Kimiju koji dosta putuje zbog posla."

                                Toni Vilander je Kimijev bliski prijatelj još od kada su počeli da se trkaju zajedno kao 10-godišnjaci, i takođe su i u vojsci bili zajedno.

                                Toni je osvojio FIA World Endurance šampionat 2012. za Ferrari u GTE klasi, i veoma je iskusan GT trkač.

                                "S obzirom na to da se trkamo na različitim mestima, ne viđamo se veoma često, ali mislim da je prijateljstvo zauvek," rekao je.

                                Toni je otac, a Kimi je takođe kum i njegovom sinu Luukasu.

                                Da li je bilo iznenađenje za Tonija da vidi kako konstantnu sezonu ima njegov prijatelj, nakon dve godine odsustva?

                                "Bio sam više iznenađen Kimijevim povratkom, nego njegovim performansama tokom sezone," kaže Toni. "Kada je prestao, bio je tako sit Formule 1 i govorio je "nikada više". Mislim da je bila dobra stvar to što se distancirao od svega i radio nešto potpuno drugačije, kao što je reli. Tako se način mišljenja promeni i pristup postaje sve jači i jači."

                                "Kimi je Kimi. Nebitno koliko su automobili, gume ili pravila drugačiji, potrebno je samo par krugova i on je odmah u razmaku od sekunde iza najbržih momaka. To je radio i na početku ere sa Lotusom takođe."

                                Slika Kimija kao opuštene osobe je čak i više viđana tokom njegove prve sezone sa Lotusom. Njegov fizioterapeut, Mark Arnall, radi sa Kimijem još od 2001. i tvrdi da opuštena slika daje pogrešan utisak o tome koliko naporno trenira finska zvezda.

                                "Kada se Kimi trka, on nije opušten. On se bori i bori sve dok se auto kreće. Tako on radi i na treninzima, takođe. Od kada smo počeli, on je uvek bio takav. On daje 110% svaki put, nezavisno od programa."

                                Kimi se takođe brine da njegov trener ostane u top formi. "Za Božić mi je dao najnoviji pulsmetar finske kompanije Suunto," rekao je Mark.

                                Jedan dugoročni prijatelj od poverenja ima veliki značaj za to kako Kimi izgleda na stazi. Uffe Tagtstrom - jedan od vodećih dizajnera kaciga u svetu trkanja - dizajnira Kimijeve kacige još od kartinga.

                                Vozač je takođe veoma umešan u dizajnerski proces. Koliko Kimi ima smisla za umetnost?

                                "Umetnost? Ne bih rekao da je on veoma umetnički nastrojen, ali zna šta hoće i veoma je moderan. On je svakako iz svoje generacije," kaže Uffe.

                                Kimi je na neki način uvek postavljao trendove u dizajnerskom stilu. "Nekada, šta god bi Kimi stavio na svoj dizajn kacige, ne bi trebalo mnogo vremena da prođe, pa da vidimo istu ideju na kacigi nekog drugog takođe."

                                Kimi čuva sve svoje kacige i priseća se sezone samo na osnovu pogleda na dizajn kacige.

                                "Obično Kimi da nagoveštaj šta bi trebalo da bude na njegovoj kacigi za nadolazeću sezonu," kaže Uffe. "Ja onda napravim na kompjuteru pet različitih verzija te ideje, i on izabere šta mu se najviše sviđa."

                                "Prošle godine je želeo da ima svoj trkački broj na gornjoj strani. Ranije je imao broj tokom vožnje za McLaren, ali onda je on bio pozadi. Sada se broj promenio iz 9 u 7, ali nema velikih promena, samo neki novi partneri," objasnio je Uffe.

                                Na VN Monaka 2012, Kimi je pokazao svoje poštovanje prema vozaču iz '70-ih, kada je postavio dizajn i ime Jamesa Hunta na svoju kacigu.

                                "Ideja je bila tu već nekoliko godina, ali sa McLarenom i Ferrarijem nije bilo prilike da se iskoristi. Prošle godine je bila savršena, a i utisci takođe," pohvalio se Uffe.

                                Hajde da vidimo šta će nam Monako ovoga puta doneti...











                                Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Upoznajmo Icemana: Šta se nalazi ispod površine?
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X