F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Honda saradjuje sa Mercedesovim partnerima


    Honda prati Ferrarijev i Renaultov sistem nabavke turbo punjača


    Kako bi što uspešnije započeli novu V6 F1 eru, Renault i Ferrari su obratili za pomoć spoljnim dobavljačima za projektovanje turbo punjača.

    Renault saradjuje sa austrijskom firmom APC Pankl, a Ferrari sa Honeywillom.

    Sa druge strane, Mercedes dizajnira i pravi svoje sopstvene turbo punjače.

    Medjutim, Honda će ipak pratiti model koji su primenili Ferrari i Renault, i kako navodi Speed Week, a i odredjeni italijanski mediji,oni će započeti saradnju sa Tokijskom kompanijom za proizvodnju turbopunjača – IHI-jem.

    IHI kompanija ima solidne veze sa Mercedesovim Daimlerom, jer su pre nekoliko godina osnovali zajedničku kompaniju u Nemačkoj u kojoj su razvijali i pravili svoje turbo jedinice.

    Medjutim, ta saradnja je kratko trajala, jer su Daimler i IHI prošle godine prekinuli partnerstvo.








    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7310
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Tilke: Hteli smo da zadrzimo stari Hockenheimring



      Pre trke na Hockenheimringu ovog vikenda, dizajner staza F1 Hermann Tilke dao je uvid zašto je staza drastično promenjena 2002.


      Stari Hockenheim je sadržao dve duge sekcije po kojima se išlo punim gasom i koji su vodili u i van šume. Brza priroda staze je zadržana uprkos dodatkom šikana nakon incidenata koji su koštali života vozače, uključujući šampiona Jima Clarka (1968.) i Patricka Depaillera (1980.).

      Ipak 2002. staza je skraćena na dve-trećine svoje prvobitne dužine i njeni dugi pravci su u velikoj meri zamenjeni sporim krivinama – potez koji se tada nije dopao pojedinim vozačima i fanovima.

      U intervjuu za zvanični sajt Formule 1, Tilke je opisao opiranje da se izmeni izgled staze Hockenheimring.

      “Bilo je nešto vrlo posebno vezano za tu stazu, imala je vrlo redak izgled, pa smo baš iz tog razloga želeli da što više toga zadržimo,” rekao je.

      “Originalna ideja je bila da se postojaća staza proširi prema tadašnjim pravilima o bezbednosti, i da se staza zadrži u svom originalnom obliku. Medjutim, u to vreme, ograničenja i mogućnosti koje nam je položaj pružao nisu bile jasne i ideja se na kraju pokazala neizvodljivom.”

      Glavna prepreka da se zadrži stara staza bila je potreba da se izbegne seča drveća i takodje da se “spoji deo drveća koji se nalazio unutar staze sa šumom pored”.

      Zajedno sa vremenskim pritiskom koji je umešan u izmenu staze izmedju dva održavanja trke za redom 2001. i 2002. značio je napuštanje ideja da se sačuva stara staza. Potencijalna staza dužine 4.5 kilometara sadržala je malo stare staze osim krivudave ‘Motodrom’ sekcije na kraju kruga.

      “Oblik staze je pratio obavezu da se poštedi šumoviti deo i smanji korišćena površina, a usput da se stvori fantastična staza koja bi bila popularna medju vozačima i fanovima,” rekao je Tilke.

      Još jedna mana stare staze je što su vlasnici želeli da smanje velike troškove održavanja toliko velike površine zemlje u poredjenju sa ograničenim prihodom od ulaznica.

      “Sa novim oblikom staze, izgradili smo novu tribinu sa koje može da se nadgleda 90% nove sekcije, sa fantastičnim pogledom na krivinu Parabolika, ukosnicu i šikanu,” rekao je Tilke. “U poredjenju sa originalnim dizajnom, povećan je broj mesta za 37,000.”








      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7332
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        FIA menja kazne za nebezbedno pustanje


        FIA razmatra predlog da promeni kazne za nebezbedno puštanje sa pit lanea


        Pojedini vozači su se žalili Charlie Whitingu da je kazna za nebezbedno puštanje sa pit lanea – prestroga, jer ne samo što vozači dobiju kaznu od pet sekundi stani/kreni, već dobijaju dodatnih deset mesta na gridu sledeće trke, što uništava bilo kakvu šansu da taj vozač osvoji neke pristojne poene na toj trci, a sve zbog nečega što je van njihove kontrole i što nije njihova greška.

        „Mislim da je preoštra kazna“, rekao je Esteban Gutierrez, koji je zbog iste greške tima kažnjen tokom VN V.Britanije.

        „Vi već gubite vreme kada se vraćate u pit lane na dodatnih pet sekundi stani/kreni, a onda imate još deset mesta za narednu trku. To je previše“, dodao je on.

        I mnogi drugi vozači su prošli sa istom kaznom, dok su njihovi timovi kažnjeni samo novčano.

        Ovo pitanje je postavljeno na poslednjem sastanku FIA-e i timova, i FIA je tom prilikom obećala da će sagledati situaciju i utvrditi da li postoji drugi način da se kazni tim, umesto vozača.

        Tom prilikom bi timovi mogli da dobiju veću novčanu kaznu, a pominjalo se i oduzimanje poena, mada se zvanična potvrda očekuje u narednih nekoliko nedelja.

        Ukoliko se timovi jednoglasno slože sa promenama, predlog će otići pred Savet svetskog motorsporta. Ukoliko ga Savet odobri, mogao bi da udje u pravilnik do VN Belgije.








        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7340
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Stopama Huana Manuela Fangio-a: groznica '54


          Hamilton i Rosberg ispisuju nove stranice istorije


          Lewis Hamilton i Nico Rosberg imaju priliku da ovog vikenda ispišu nove stranice istorije najbržeg cirkusa na svetu jer, ako neko od njih pobedi u trci, biće prvi vozač koji je pobedio za Mercedes kod kuće, na Hockenheimu.

          Mercedes je poslednji put pobedio u Nemačkoj davne 1954. zahvaljujući legendi ovog sporta, Argentincu Juanu Manuelu Fangio-u. Trka je vožena na istorijskoj stazi Nordschliefe, ali ceo vikend je poremetila pogibija vozača Maseratija Onofrea Marimona u subotu. Bez obzira na to, trka je usledila po planu u nedelju, i Fangio je ostvario svoju četvrtu pobedu te godine, na putu ka novoj tituli šampiona.

          Čuveni automobil W196 korišten je u sezonama 1954. i 1955. pre nego što se Mercedes povukao iz Formule 1. Uprkos radu kao dobavljač motora, nisu postojali kao tim do 2010. kada su se vratili kao naslednik Brawn GP-a, i od tada imaju sve dominantniju ulogu u šampionatu.

          Pored problema za oba vozača, koji se dogodio u Kanadi, pravo je pitanje koji će Mercedesov vozač pobediti. Samo 11 dana pre 60-godišnjice Mercedesove poslednje pobede u Nemačkoj, Hamilton ili Rosberg će imati čast da idu Fangiovim stopama i da se nemačka himna čuje u nedelju na Hockenheimu.

          Mercedes bi mogao da postane prvi nemački konstruktor koji je pobedio u svojoj zemlji od ’54 ako Srebrne Strele pobede u nedelju. Gledajući kvalitet nemačkih timova u Formuli 1– Zakspeed, ATS, Rial – nije baš iznenadjujuće.

          Od početka ovog veka, tri domaća vozača imaju ukupno pet pobeda u Nemačkoj – Michael Schumacher, njegov brat Ralf i Sebastian Vettel. Nico ima priliku da proširi ovu listu i poveća svoju prednost u šampionatu, ako bude ostvario pobedu.

          Jedan od vozača ućiće u istoriju. Nekoliko narednih trka može biti vrlo bitno kako bi saznali ko će ići stopama velikog Fangio-a i postati Mercedesov prvi šampion od 1955.








          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7329
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Novi vlasnici odobrili dodatna sredstva


            Novi vlasnici Caterhama odobrili dodatna sredstva za razvojni program


            Caterham nije imao neka velika poboljšanja na svom CT05 od VN Španije ,zbog manjka sredstava u budžetu, ali novi vlasnici-konzorcijum Švajcarskih i srednje-istočnih ivestitora- odobrili su dodatna sredstva za dalji razvoj bolida.

            Govoreći za Autosport, novi šef tima, Christijan Albers je rekao da njegov tim već radi na novim delovima koji će biti spremni za VN Belgije, koja se vozi krajem avgusta.


            „Želim neka poboljšanja, i to što je pre moguće“, rekao je Albers: „To neće biti lako, jer oni uvek mnogo koštaju, ali upravamo radimo na tome.“

            Tim očekuje da tokom sezone osvoji svoje prve poene i tako preskoče Marussiju na listi konstruktora, kako bi sezonu završili na 10. mestu.







            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7315
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Rosberg odneo pobedu na Hockenheimu


              Nico Rosberg pobedio je na VN Nemačke ispred Valtterija Bottasa i Lewisa Hamiltona.



              Za razliku od jučerašnjeg dana vremenski uslovi nisu bili tako topli. Temperatura staze bila je 35 a vazduha 26 stepeni. Zbog promene menjača i dela kočionog sistema Lewis Hamilton je u trku krenuo sa 20. mesta dok je Marcus Ericsson startovao iz pitlejna pošto je njegov tim prekršio park ferme pravilo.

              Samo par stotina metara posle starta zbog udesa Kevina Magnussena i Felipea Masse na startu se pojavio sigurnosni auto. Nico Rosberg je idalje ostao na prvom mestu a pratili su ga Valtteri Bottas, Sebastian Vettel i Fernando Alonso. Posle samo dva kruga sigurnosni auto je otišao do boksa dok je Kevin Magnussen morao na zamenu pneumatika.
              Hamilton se odmah bacio na posao i već posle četvrtog kruga došao je do 14. pozicije. Britanac je u nastavku trke zajedno sa Ricciardom uspeo da obiđe Adriana Sutila. U osmom krugu Sergio Perez i Danil Kviyat imali su mali incident prilikom duela, pa se tako Rus okrenuo na stazi, dok su u tim trenucima veliku brobu vodili Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen i Lewis Hamilton.
              Ferando Alonso je bio prvi od vodećih koji je u 13. krugu otišao na zamenu pneumatika, dok je Hamilton uz kontakt uspeo da obiđe Raikkonena i Ricciarda na šestoj krivini. Koji momenat kasnije Britanac u Mercedesu našao se ispred Sergia Pereza. Sebastian Vettel je uspeo da se posle izlaska iz boksa nađe ispred Fernanda Alonsa, kao i da je uz mali kontakt uspeo da obiđe Kimija Raikkonena baš u trenucima kada su Rosberg i Bottas otišli na prvi servis.
              Nico Rosberg se posle prve serije pit stopova nalazi na prvom mestu ispred Bottasa i Hamiltona koji u tim trenucima nije išao na svoj servis dok su ih u stopu pratili Vettel i Alonso. Tek u 27. krugu Hamilton je otišao na redovanu zamenu posle čega je na stazi zauzeo osmu poziciju. Samo krug kasnije Roman Grosjean je morao da odustane sa trke zbog tehničkih problema.
              Lewis je idalje nastavio u brzom tempu, pa je po drugi put na stazi obišao Ricciarda. U sledećem duelu Hamilton je sa Buttonom imao kontak posle čega je vozač Mercedesa imao oštećenja na prednjem krilu. Ipak, to nije smetalo Hamiltonu da u 31. krugu obiđe svog nekadašnjeg timskog kolegu.
              Fernando Alonso je u 34. krugu otiašo na svoju drugu zamenu penumatika a krug kasnije istu stvar čini i Sebastian Vettel. Vettel je uspeo da se posle izlaska na stazu nađe ispred Alonsa koji je u narednoj krivini iskoristio toplije pneumatike, obišao Nemca i preuzeo šestu poziciju. Špancu je naredna meta u šestoj krivini bio Hulkenberg a ovu situaciju iskoristio je i Vettel. Valtteri Bottas se odlučio da u 41. ode na novu zamenu pneumatika, a u stopu ga je ispratio Nico Rosberg, dok je Lewis Hamilton to učinio krug kasnije.
              Sebastian Vettel je treći put do boksa otišao 4 kruga kasnije od vozača Merecdesa u trenucima kada se bolid Danila Kvyata zapalio na stazi. Odmah po prestanku žutih zastava Hamilton je iskoristio situaciju i obišao Alonsa pa se tako popeo na treću poziciju. Ipak, trkački tempo nije dugo trajao pošto se Adrian Sutil okrenuo na startno-ciljnom pravcu. To je iskoristio Hamilton koji je otišao na svoju poslednju zamenu pneumatika.
              U finišu trke Fernando Alonso imao je problema sa pneumaticima pa je još jednom morao do boksa. Španac u Ferrariju je odmah krenuo u poteru za Jensonom Buttonom dok je trećeplasirani Hamilton smanjivao razliku za Bottasom. Posle dugačke i odlične borbe, Alonso je uspeo da u osmoj krivini pretekne Ricciarda dok je Hamilton na pet krugova pre kraja jurio za Bottasom.
              Na kraju Nico Rosberg odeo je pobedu za VN Nemačke ispred Valtterija Bottasa koji je uspeo da iza sebe zadrži Lewisa Hamiltona. Četvrti je bio Vettel, peti Alonso dok su bodove još zabeležili Ricciardo, Hulkenberg, Button, Magnussen i Perez.










              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/rosberg-odneo-pobedu-na-hokenhajmu
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Mercedes: Bitna pobeda na domacoj trci


                Rosberg je ubedljivom vožnjom došao do nove pobede u sezoni, dok je Hamilton sa dvadesetog mesta napredovao do podijuma.



                „Ovo je fantastično. Neverovatan je osećaj pobediti kod kuće. Ovo je bio poseban dan za mene. Hvala publici na velikoj podršci tokom celog vikenda. Večeras ćemo malo slaviti, ali već kroz nedelju dana nas čeka trka u Mađarskoj. Jako sam zahvalan timu koji nam je omogućio da imamo ovakav bolid i verujem da će i u Mađarskoj biti dobra borba“, rekao je Rosberg.

                „Bilo je jako zabavno danas. Lepo je videti da imamo veliku podršku ovde i želim da se zahvalim svima. Ja sam vozio najbolje što sam mogao. Bilo je jako teško probiti se bezbedno ka vrhu. Imao sam kontakt sa Jensonom u jednom trenutku. Mislio sam da mi ostavlja mesto da ga prođem, ali sam loše procenio situaciju. Na kraju je bilo nemoguće preteći Bottasa. Bio je jako brz na pravcu, ali zadovoljan sam i trećom pozicijom“, izjavio je Hamilton.








                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mercedes-bitna-pobeda-na-domacoj-trci
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Bottas: Nisam mogao da trazim bolje od ovoga


                  Finac je danas došao do svog trećeg uzastopnog podijuma.



                  „Ponovo sam jako srećan. Ovo je moj treći uzastopni podijum. Mercedesi su danas bili prebrzi za nas, ali sam jako srećan što smo uspeli da zadržimo bar jednog od njih iza sebe. Nije bilo lako, pokušavali smo sa različitim podešavanjima motora da umanjimo gubitke i na kraju se isplatilo. Želim da se zahvalim svim navijačima na tribinama, pogotovo Fincima kojih je danas bilo dosta“, rekao je Bottas.







                  Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/bottas-nisam-mogao-da-trazim-bolje-od-ovoga
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ricciardo zadovoljan prikazanim


                    Australijanac je reako da je današnja trka za njega bila veoma zabavna.



                    „Bilo je veoma zabavno i uživao sam tokom cele trke osim prvog kruga. Bio sam rešen da napravim sjajan povratak, a tim mi je maksimalno pomogao u tome. Osećam se veoma ponosno i mislim da smo na kraju postigli ono što smo želeli i da smo ostavili jak utisak na sve“, rekao je Ricciardo.







                    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ricciardo-zadovoljan-prikazanim
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Magnussen: Prava steta sto se ovako zavrsilo


                      Danac se izvinio za incident koji je prouzrokovao na početku trke.



                      „Baš je šteta što se ovako završilo. Mogao sam da imam dobru trku da nije bilo incidenta na startu. Moraću ponovo da pogledam snimak, ali ja sam uradio sve kako bih izbegao kontakt. Odlučili smo da nakon toga promenimo gume, a zamenili smo i nos. Tokom prvog dela trke sam sustizao vozače na začelju i pokušavao da se probijem. Bolid se odlično ponašao i nije bilo problema sa održavanjem guma u životu. Drago mi je da sam na kraju osvojio bodove i nadam se boljem rezultatu u Mađarskoj“, izjavio je Magnussen.







                      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/magnussen-prava-steta-sto-se-ovako-zavrsilo
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vozaci Force Indije se mucili sa gumama


                        Hulkenberg i Perez su imali velikih problema sa degradacijom prednjih guma




                        „Bila je ovo teška trka i nije bila onakva kakvu smo očekivali. Niže temperature su odigrale svoju ulogu i to nas je potpuno poremetilo. Očekivali smo veliku degradaciju na zadnjem delu bolida, ali smo nakon nekoliko krugova shvatili da će prednji deo biti problematičan. Kada se sve uzme u obzir, mislim da smo izvukli maksimum“, izjavio je Hulkenberg.

                        „Nadao sam se boljem početku trke, ali nikako nisam mogao da sačuvam gume i zbog toga sam se tokom većeg dela dana mučio sa balansom. Trka je bila veoma čudna pošto su se uslovi dosta promenili od petka i to je dodatno poremetilo bolid“, rekao je Perez.









                        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/vozaci-force-indije-se-mucili-sa-gumama
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alonso: Ovo je bila moja najbolja trka ove godine


                          Španac veruje da su nešto niže temperature danas pomogle Ferrariju.



                          „Bilo je dobro. Na samom početku smo prošli Massu i Ricciarda koji su izleteli van staze, a nakon toga smo imali bolji tempo od Force Indije tako da smo bez problema gradili prednost. Na početku smo planirali dva stajanja, ali posmatrajući vremena drugih i našu potrošnju smo shvatili da takva strategija neće uspeti. Možda smo u par navrata malo i iznenadili Red Bull nekim strateškim potezima, a na kraju smo mogli da se borimo sa Danielom zahvaljujući svežijim gumama. Peto mesto je bio maksimum danas i mislim da je ovo bila moja najbolja trka ove godine pošto je bila veoma kompleksna. Verujem da su nam danas malo pomogle i niže temperature, ali mislim da je i tim vukao dobre poteze. Zadovoljan sam“, izjavio je Alonso.







                          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/alonso-ovo-je-bila-moja-najbolja-trka-ove-godine
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Marussia: Solidan rezultat za nase vozace


                            Bianchi i Chilton su VN Nemačke završili na petnaestom i sedamnaestom mestu.



                            „Na startu sam imao problem zbog koga sam pao u poretku, ali sam se oporavio i brzo sam se vratio ispred Maxa i Kobayashija. Trka je nakon toga tekla kako treba i bio sam brži od ljudi koji su bili iza mene. Nismo bili dovoljno brzi da uhvatimo Sauber i nastavićemo da radimo kako bi smo i to ostvarili u bližoj budućnosti“, izjavio je Bianchi.

                            „Dobro sam startovao i uspeo sam da izbegnem incident u krivini 1. Ipak, moja trka nije bila dobra nakon toga. Pokušali smo da sa drugačijom strategijom preskočimo Kobayashija, ali nam nije uspelo. Čini mi se da smo malo izgubili nakon promena koje smo napravili pre ovog vikenda, tako da ćemo morati da pokušamo da povratimo formu u Mađarskoj“, rekao je Chilton.









                            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/marussia-solidan-rezultat-za-nase-vozace
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Sauber: Malo smo poboljsali nase performanse


                              Oba vozača potvrdila su da je tim na VN Nemačke napravio napredak.



                              "Tim je odradio dobar posao tokom vikenda. Od petka jako smo se trudili na poboljšamo naše performanse. Ipak, 14. mesto nije zadovoljavajuće. Imamo i pozitivane momente jer sam uspeo da se na kraju trke borim za pozicije ali nismo imali dovoljno tempa da dođemo do bodova. Nadamo se da u Mađarskoj možemo stići do prvih bodova." izjavio je Guterrez.

                              "Ovo je bila uzbudljiva trka sa puno borbi. Imao sam dosta zabave na stazi i uspevao sam da sa ostalima održavam neki ritam. Pozitivna stvar je ta što je naš bolid bio konkurentan ovog vikenda. Posle mog poslednjeg pit-stopa izgubio sam snagu u bolidu i u poslednji deo staze ušao sam sa isključenim motorom kada sam se i okrenuo." kazao je Sutil.







                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/sauber-malo-smo-poboljsali-nase-performanse
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Mercedes zeli visegodisnji ugovor sa Hamiltonom


                                Nemački tim želi da posle Nica Rosberga u timu zadrži i Lewisa Hamiltona.



                                "Mi smo već započeli razovore sa Lewisom. Radi se o produženju saradnje na više godina." kazao je Toto Wolff.

                                On je dodao da je Mercedes više nego zadovoljan trenutnom vozačkom postavom.
                                "Lewis je jedan od glavnih delova našeg tima i nadam se da će tako još dugo ostati." dodao je on.

                                Dosta se pričalo da bi povratkom Honde u McLaren, Hamilton mogao da se vrati u tim iz Vokinga.

                                "Moj ugovor ističe tek ga godinu dana. Imam vremena i još ne žurim sa odlukom. Ne vidim zašto ne bih mogao da ostanem u Mercedesu još nekoliko sezona. Imali smo teške momente koje smo uspešno rešavali." kazao je Hamilton.








                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mercedes-zeli-visegodisnji-ugovor-sa-hamiltonom
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X