F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Toro Rosso: Zadovoljni smo zbog novih poena


    Jean-Eric Vergne uspeo da je zabeleži nove poene za svoj tim.



    "Zadovoljan sam ovim vikendom, mislim da je bio dobar. Tim je odradio odličan posao u trci, pre svega što me je pozvao u boks u momentima kada je sigurnosni auto bio na stazi. Znao sam da nisam imao tempa da se borim sa ostalima ali to su za mene bili uzbudljivi momenti. Ipak, moraćemo da popravimo performanse bolida ako želimo da uzimamo još bodova." kazao je Jean-Eric Vergne - 9. mesto.

    "Bila je ovo teška trka. Nisam siguran šta se desilo na startu, ali to mi se do sada nikada nije desilo. Motor se izgasio i morao sam da trku krenem iz pitlejna. Prva polovina trke nije bila tako loša, uspeo sam da nadoknadim nekoliko pozicija, ali sam se kasnije zbog istrošenih guma zaglavio iza drugih bolida. Žao mi je što nisam uspeo da dodđem do novih bodova." dodao je Danil Kvyat - 14. mesto.








    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/toro-rosso-zadovoljni-smo-zbog-novih-poena
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Mercedes zeli da preispita timska naredjenja iz Madjarske


      Nemački tim želi da preispita situaciju koja je nastala na trci između njihovih vozača.



      Posle veoma teških kvalifikacija koje su primorale Lewisa Hamiltona da u trku krene iz pitlejna, Britanac se u završnoj fazi VN Mađarske našao ispred svog kolege Nica Rosberga. Tim je tada upitao Hamiltona da propusti svog kolegu što je vozač Mercedesa odbio da uradi.

      Šef tima Toto Wolff priznao je da je Hamilton poslušao narađenje tima, Nico bi pobedio na ovoj trci. Ova situacija prikazuje da se Mercedes našao u veoma teškoj situaciji jer ovim potezom nije davao slobode vozačima da imaju fer borbu na stazi u trenucima kada se nijedan bolid tima nije nalazio na vodećoj poziciji. Hamilton je odbio narađenje da propusti Nica i tako trku završio na trećoj poziciji, ali je uspeo da smanji zaostatak za Rosbergom.

      "Bio sam veoma šokiran kada su me iz tima pitali da propustim Nica, kako bi on poboljšao plasman. To je bilo dosta čudno." izjavio je Hamilton.







      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mercedes-zeli-da-preispita-timska-naredenja-iz-madarske
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Hamilton pregovara sa Mercedesom oko novog ugovora?


        Špekuliše se da Britanac želi 90 miliona evra za tri sezone u nemačkom timu.



        Kako navodi nemački magazin Bild-Zeitung, Lewis Hamilton podigao je svoju cenu oko produženja ugovora sa Mercedesom jer trenutni dogovor između ovih strana ističe na kraju 2015. godine. Mercedes je pre nekoliko nedelja produžio saradnju i sa Nicom Rosbergom koji će prema određenim navodima dobiti 55 miliona evra za tri sezone.

        Bild prenosi da su Hamilton i njegov menadžerski tim traži 90 miliona evra za novi ugovor koji će važiti 2016., 2017. i 2018. godine. Prema nekim analitičarima baš iz ovih razloga Mercedes je pokušao da stupi u kontakt sa Sebastianom Vettelom a prvi u javnost ovu informaciju preneo je Helmut Marko.







        Preuzeto saHamilton pregovara sa Mercedesom oko novog ugovora?
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Lauda podrzava hamiltona


          Dok Lauda pordžava Hamiltona, Wolff želi da razgovara sa svojim vozačima


          Nico Rosberg se jedno vreme, pre poslednje zamene guma, nalazio iza Lewisa Hamiltona, kada je tim zahtevao od Britanca, koji je već završio sa svojim pit stopovima, da se pomeri i propusti Nemca kako bi on ostao pri svojoj strategiji.

          Medjutim, Hamilton je odabrao da ignoriše timsku naredbu, a nakon trke je rekao da je bio iznenadjen instrukcijama tima.

          „Moramo da sednemo, raspravimo i analiziramo trenutak kada je Lewisu rečeno da propusti Nica. Učinićemo to smireno i proćićemo kroz to kako ne bi bilo zabune ili nesporazuma“, rekao je šef tima, Toto Wolff.

          „Bilo je toliko stvari koje su uticale na našu odluku i moraćemo da utvrdimo da li smo bili u pravu ili nismo.“

          „Ja to nisam želeo. Tim mi je rekao da će da me pusti da prodjem“, objasnio je Rosberg nakon trke.


          Lauda je, nakon trke, izjavio da je Mercedes previše paničio u toj „stresnoj situaciji“.

          „Mercedes je naučio da bude u vodjstvu i da se vozači bore jedan protiv drugog, ali ovo je bila potpuno drugačija trka, sa bezbednosnim vozilom na početku i vlažnim uslovima“, rekao je Lauda.

          „Znači svakog minuta morate da donosite odluke i u tom svom tom stresu tim je naredio Lewisu da propusti Nica jer je bio na mekšim gumama i morao je svejedno da ga prodje.“

          „Ali,Lewis je znao da ako Nico bude u DRS zoni da će morati da ga propusti. Ali, Nico se, ni u jednom momentu, nije toliko približio. I zato razumem da je Lewis rekao „Zašto da se sada zaustavim na sred staze da bih propustio timskog kolegu?“ On se i onako bori za šampionat.“

          „Sa moje tačke gledišta, Lewis je bio u pravu. A zašto je poslata poruka? To se desilo zbog panike i morali smo da nadoknadimo ono što gubimo.“

          Kada su ga pitali šta bi on uradio u toj situaciji, Lauda je odgovorio: „Ja ne bih ni odgovorio“.








          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7403
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Red Bull zeli da Lotus predje na Mercedesove motore


            Christian Horner želi da ubedi ljude u Lotusu da pređu na Mercedesove agregate kako bi Red Bull mogao samostalno da razvija motor sa Renaultom.



            Još ranije se spominjala informacija da bi Lotus naredne sezone mogao da koristi Mercedesove motore, ali za to tim iz Enstona nije dao potrebne bankarske garancije. Takođe, ovaj tim ima velikih problema sa francuskim agregatom dok sa druge strane Red Bull vrši veliki pritisak na Renault zbog veoma slabih performansi.

            Iz tih razloga Renault je promenio određene ljude u svojoj upravi što je rezultiralo povratkom Cyrila Abiteboula iz Caterhama koji će raditi na dizajniraju nove pogonske jedinice za narednu sezonu. Takođe, važan šraf u ovom projektu mogao bi da bude i Red Bull.
            Naime, Helmut Marko je skoro izjavio da je Renault napravio veliku grešku kada se odlučio da jednako sarađuje sa Red Bullom i Lotusom. On je dodao da pripremanje različitih verzija motora za ova dva tima iziskuje puno snage iz francuskog proizvođača, što se prenosi na razvoj agregata.
            "Mislim smo napravili dobar napredak u poslednjih nekoliko nedelja." kazao je Christian Horner u Mađarskoj. "Posle promene vodećih ljudi u Renaultu veoma blisko srađujemo sa njima. Sada smo mnogo više umešani u ceo projekt a Cyril obavlja veoma dobar posao."
            Iz ovoga jasno se može zaključiti da Red Bull želi samostalno da razvija motor sa Renaultom, koji bi kasnije prosledio Toro Rossu i Caterhamu koji već koriste njihove menjače.
            "Tako će sav fokus biti usmeren na Red Bull. Naravno da bi nam to dalo dodatne perforamsne. Ovo bi bilo jako pozitivno za nas i takođe ima smisla i za Renault." kazao je Horner.







            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/red-bull-zeli-da-lotus-prede-na-mercedesove-motore
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Prodata staza Kyalami


              Porsche kupio Kyalami


              Južnoafričku stazu Kyalami, koja je bila domaćin Formule 1 skoro dve decenije, kupilo je predstavništvo Porschea u Južnoj Africi.

              Na aukciji, koja je prošle nedelje održana u Johanesburgu, našla se i čuvena staza, dužine 4.26 km, koja se prostire na 72 hektara površine, i tom prilikom je prodata Porscheu za 205 miliona randa (oko 11.4 miliona funti).

              Nakon završenog procesa kupovine, Porsche je jasno stavio do znanja da će mesto, koje je prošle godine bilo domaćin internacionalne kategorije u formi Svetskog Superbike šampionata, biti i dalje otvoreno za trke u budućnosti.

              „Najvažnija stvar je da je Kyalami sačuvan za trke i mi ćemo nastaviti da ga koristimo kao trkačku stazu“, rekao je Toby Venter, koji se nalazi na čelu Porscheovog predstavništva u Južnoj Africi.

              Kyalami je je organizovao trke Formule 1 u periodu od 1967. do 1985. godine, pre nego što je bojkotovana zbog bivšeg aparthejd režima.

              1992. i 1993. godine se na kratko vratila u kalendar F1, ali je ubrzo ostala bez glavnog sponzora, pa je opet ispala iz Formule 1.








              Preuzeto sa
              http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7405
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Fry nije otpusten., tvrdi Ferrari


                Izvori Sky Sporta navode da je Pat Fry ostao bez posla u Maranelu


                Ferrari je negirao glasine da je njihov direktor inženjera, Pat Fry izbačen iz tima, kao posledica rekonstrukcije tima.

                Sky Sport je kontaktirao Ferrarijevog potparola u ponedeljak, i tom prilikom je on rekao da Pat Fry nije dobio otkaz, niti je izbačen iz tima. Medjutim, prema izvorima koje ima Sky Sport, Pat Fry jeste ostao bez posla u Ferrariju, zbog sveukupne situacije i rezultata u prvoj polovini sezone, koja je jedna od najgorih u poslednjih 20 godina.

                Marco Mattiacci je zamenio Domenicalija u aprilu, dok je Marmorini napustio Ferrari prošlog meseca.

                Pat Fry je došao u Ferrari 2010 godine, i do sada je radio u tehničkom delu tima. Medjutim, od prošlog meseca, Fry, kao i ostali inženjeri rade pod vodjstvom Jamesa Allisona, koji je doveden u tim prošle godine iz Lotusa.

                Ferrari se od početka godine muči sa bolidom, ponajviše sa pogonskom jedinicom, koja je, kako se do sada pokazalo, najpouzdaniji, ali ne toliko jak, kao Mercedesovi agregati, pa su zbog toga Alonso i Kimi još uvek bez pobede.

                I uprkos tome što je Alonso završio na drugom emstu na VN Madjarske, Raikkonen je završio sa zaostatkom od pola minuta za vodećim Ricciardom.

                Nakon trke u Madjarskoj Fry je izjavio:"Nakon letnje pauze idemo na dve trke koje će biti teške za nas, na dve staze na kojima će biti vitalno iskoristiti svaku šansu koja se ukaže. U ime tima, želeo bih da čestitam Alonsu i Raikkonenu na današnjoj trci. Mi smo im obećali iskupljenje i održali smo reč. Znamo da ima još mnogo do kraja sezone, i nastavićemo da se unapredjujemo i poboljšavamo iz dana u dan".

                Ali, ukoliko se glasine obistine, Englez neće biti deo tog tima koji će nastaviti sa razvojem ovogodišnjeg bolida.








                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7411
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Mallya ne menja vozacku postavu


                  Šef Force Indie ne vidi razloga da menja svoje vozače za sledeću godinu


                  Force India uživa u najboljoj ikada prvoj polovini sezone u svojoj istoriji i trenutno se nalaze na petom mestu u plasmanu konstruktora.

                  „Mi imamo opcije za obojicu“, rekao je Mallya kada su ga pitali da li želi i namerava da zadrži oba vozača.: „Veoma sam zadovoljan obojicom i ne vidim nijedan razloga da nešto tu menjamo.“

                  On je ubedjen da njegov tim može da zadrži tu poziciju u šampionatu, kao i da postoji mogućnost da napreduju ka vrhu poretka: „Mislim da nećemo pasti“, rekao je on.

                  „Mi nastavljamo da dajemo sve od sebe. Williams je odradio izvanredan posao. Mislim da je to bilo prilično jasno i tokom pred-sezone. Rezultati se jasno vide. Ali mislim da je razlika izmedju Williamsa, McLarena, Sahare Force Indie i Ferrarija veoma mala i može biti zatvorena čak i u jednoj trci.“


                  „Naravno, dupli poeni u zadnjoj trci mogu potpuno da promene jednačinu, i nikada se ne zna u čiju korist. Mi smo ubedjeni da možemo da se borimo da ostanemo gde jesmo a možda čak i da se pomerimo napred.“

                  „Mislim da je realno da budemo optimistični. Sve dok imate poverenje u ono što radite i dok auto obavlja dobar posao, nema priče o lošoj sreći, imate čemu da se radujete i da željno iščekujete trke koje nailaze.“








                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7407
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Alonso i Hamilton hvale Ricciarda


                    Daniel Ricciardo se pridružio listi najboljih vozača u F1


                    U padoku se naveliko govori o tome da Honda, koja se sledeće sezone vraća u Formulu 1 sa McLarenom, razmišlja o tri „najveća vozača današnjice“, a to su Fernando Alonso, Lewis Hamilton i Sebastian Vettel.

                    Medjutim, u tom „kraju“ se pojavio i „novi klinac“, koji je tokom dosadašnjeg dela sezone oduševio sve u padoku Formule 1, a to je Daniel Ricciardo.

                    On je u prvom delu sezone nesumljivo mnogo bolji od aktuelnog svetskog šampiona,Sebastiana Vettela i do sada već ima dve pobede iza sebe u ovoj „Mercedesovoj godini“.

                    Na pitanje da li je Ricciardo, ovim rezultatima, zaslužio mestu medju najboljim vozačima Formule 1, Fernando Alonso je rekao: „Da, definitivno. Mislim da on sad vodi ovaj šampionski tim. To govori sve o njemu.“

                    Hamilton se složio sa tom konstatacijom: „On je, bez ikakve sumnje, ne samo jedan od najfinijih momaka u padoku, već i jedan od najboljih vozača na gridu.“

                    Tokom 2014. godine, iako je redovno bio lošiji od Ricciarda, Vettel je zadržao ljubazan kontakt sa svojim timskim kolegom, uključujući i vikend u Madjarskoj, kada se pojavio na slikanju posle njegove pobede.

                    Medjutim, pohvale baš ne izlaze iz njegovih usta.

                    „Ovo nije bila dobra trka“, rekao je Vettel: „To je bilo samo pitanje da se u pravom momentu nadjete na pravom mestu.“

                    On je dodao da je izlazak bezbednosnog vozila pomogao Ricciardu.

                    „To je bila njegova sreća. A onda je sve ispravno uradio.“








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7404
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Villeneuve: Rosberg je pokusao da Hamiltonu upropasti trku


                      Nicova radio poruka je glavna tema posle trke na Hungaroringu


                      Bivši svetski šampion Formule 1 Jacques Villeneuve je dao svoj komentar na Rosbergov “vapaj” koji se jasno čuo tokom trke u Mađarskoj kada je tražio od svog tima da naredi Hamiltonu da ga propusti. Pošto su oba vozača Mercedesa bila u istom krugu, u borbi za 3.poziciju, mnogima je Rosbergov zahtev zvučao nerazumno. Dodatno, treba uzeti u obzir i činjenicu da su obojica još uvek u borbi za titulu. Dakle, nije bilo nijednog realnog razoga da Hamilton uspori i skloni se timskom kolegi.

                      Upravo zato se mnogo polemiše o celom slučaju, a Villeneuve kaže:

                      “Nije bilo razumno sa Nicove strane da pošalje takvu poruku. Da je Lewis hteo da ga propusti, izgubio bi oko 2 sekunde i pokvario svoju trku. To čak ne bi mnogo pomoglo ni Nicu pošto je on tada već gubio tlo pod nogama zbog guma. Dakle, bio je značajno sporiji od Lewisa i znao je to. Zbog toga tvrdim da je njegovo cviljenje i plakanje imalo samo jedan cilj- uništiti trku Lewisu Hamiltonu”.

                      “Rosberg je znao da su mu gume u lošem stanju. Da je prošao ispred Lewisa, on bi ga značajno usporio u nadi da će dodatno izgubiti još par poena. Ipak, ne isključujem mogućnost da bi pokušao da se nekako bori za pobedu, ali Ricciardo je bio jako brz. Dakle, verovatno bi mogao samo da se bori sa Hamiltonom za 3.mesto i to bi bilo sve.”

                      “Što se tiče njihove međusobne borbe u Mercedesu, ova epizoda će više ići na ruku Hamiltonu. On je već dokazao da iz ovakvih okršaja uglavnom izlazi kao pobednik. Lewis je i ranije najbolje reagovao kada se činilo da je u lošoj situaciji. Navikao je na to. Na kraju krajeva, možda je sada trenutak da se stavi tačka na stare priče kako su oni najbolji prijatelji na svetu”, rekao je Villeneuve.








                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7409
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Horner: Vettel je verovatno frustriran


                        Niko nije očekivao ovakvu Ricciardovu sezonu.


                        Daniel Ricciardo je u prvom delu sezone iznenadio sve svojim vožnjama. Čak ni u Red Bullu nisu verovali da je moguće da novajlija u njihovom timu zaseni četvorostrukog svetskog šampiona Sebastiana Vettela. Naravno, u analizi njihovog dosadašnjeg učinka, treba uzeti u obzir i činjenicu da je Vettel više puta imao tehničke probleme sa bolidom, ali ipak ostaje utisak da Nemac ove godine vozi bledo i neubedljivo.

                        Christian Horner tvrdi da bez obzira na Vettelove probleme, ekipa Red Bulla ima razloga za zadovoljstvo. Sa osmehom na licu, on kaže:

                        “Ovo je Danielova sezona. Od trke do trke, posmatrali smo ga šta radi. Uložio je ogroman trud i bio je zaista impresivan. Nadmašio je sva naša očekivanja, čak možda i svoja. Za naš tim je dobro što znamo da imamo dva konkurentna vozača koji dobro sarađuju. Do sada je Sebastian imao više poteškoća, ali kada nađe odgovarajući setap, ponovo će se pokazati u najboljem izdanju.”

                        “Vettelovi problemi su bili vezani najviše za motor, prianjanje i pouzdanost. Kada vam to pokvari vikend, teško je ostati smiren. Ponekad ne vredi da pokušavate da shvatite zašto se sve to dešava. Jedina dobra stvar je što to brzo postane samo ružno sećanje”.

                        Iako je na Vettelov račun ove sezone upućeno mnogo oštrih kritika, ipak se većina slaže da je najveći krivac Renault. Zato su novinari pitali Hornera da li je teško voditi tim u kome imate nezadovoljnog šampiona:

                        “Donekle je frustrirajuće i naporno raditi. Međutim, znajući Vettelov karakter, tvrdim da će iz cele situacije izaći još jači”.

                        U nastavku sezone Red Bull mora da obrati pažnju na još jednog protivnika-Williams. Ukoliko budu i dalje napredovali, oni će se boriti za drugu poziciju u šampionatu konstruktora.

                        “Ići ćemo korak po korak, od trke do trke. Na kraju sezone ćemo se baviti tabelom da bismo videli gde smo. U timu su svi motivisani i daju sve od sebe kako bismo se vratili u vrh. Toliko trijumfa imamo iza sebe i normalno je da je cilj uvek visoko postavljen. Još uvek smo konkurentni. Matematički, šanse postoje i sve je još uvek otvoreno”.

                        Posle pobede u Mađarskoj Ricciardo je podsetio na pravilo o duplim bodovima koji će se dodeljivati u poslednjoj trci. Dok on gaji makar malu nadu u svoje šanse za osvajanje titule, Horner je realniji i kaže:

                        “Mislim da će se borba za naslov šampiona voditi između vozača Mercedesa. Međutim, sve dok postoji i najmanja šansa, nećemo se predati. Svaka trka je nova prilika za nas”, završio je Horner.









                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7410
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          McLaren menja radarski sistem na pit wall-u


                          Radarski sistem McLarena je kriv što Button nije ostao na drugom mestu



                          McLarenov trkački direktor Eric Boulier je izjavio da se mora popraviti radarski sistem kao i strategije tokom promenljivih uslova na stazi ukoliko žele da izbegnu situaciju iz Madjarske, kada je Button bio na drugom mestu, ali je prilikom boksa stavio nove intermedium gume, jer je timski radar pokazivao još kiše.

                          Button je završio na desetom mestu na kraju trke, ali je nakon prvih odlazaka u boks bio na drugom mestu zbog izlaska bezbednosnog vozila. McLaren se kockao sa gumama, pa je Button dobio nove intermedium gume, dok su svi ostali prešli na slikove. U timu su bili ubedjeni da će biti još kiše, ali to se nije desilo.

                          To je značilo da Button mora na još jedno zaustavljanje pod trkačkim uslovima kako bi se vratio u borbu sa ostalima, a to je značilo gubitak dosta pozicija.

                          Tim iz Vokinga je za Buttonov neuspeh okrivio radarski sistem i pogrešnu strategiju koja je bila bazirana na radaru, i rekao da će u buduće morati da se posveti više pažnje strategijama u promenljivim uslovima, kao i da se unapredi radarski sistem tima.

                          "Moramo da se osvrnemo na ovo i saznamo zašto se to desilo, kao i da se postaramo da više ne bude takvih grešaka, jer na skupo koštaju u šampionatu", izjavio je Boulier.

                          "Mislim da odluke o strategijama moraju da se donose brže, i da budu prostije. Znamo šta treba da promenimo, tako da će nam u buduće biti lakše prilikom donošenja bitnih odluka", dodao je Boulier.









                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7412
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Honda planira samo uspehe


                            Honda planira samo pobede od sledeće godine


                            Honda se sledeće godine vraća u Formulu 1 kao dobavljač V6 motora za McLaren i tom prilikom tvrde da je njihov jedini cilj-pobeda.

                            Svi ostali dobavljači motora u F1-Mercedes, Ferrari i Renault, snabdevaju i druge timove svojim motorima,i tako pokrivaju ogromne troškove proizvodnje ovih visoko-softiciranih V6 motora.

                            Medjutim, japanski proizvodjač, Honda, nema nameru da svoje motore prodaje ostalim timovima, jer želi isključivo da se posveti McLarenu.

                            „Mi ne razmišljamo o tome“, rekao je Hondin F1 šef Yasuhisa Arai na pitanje Speed Weeka o potencijalnim planovima za nove kupce: „Sada jedino želimo da se skoncentrišemo na povratak u F1 2015. godine.“

                            Hondin poslednji boravak u F1 nije bio uspešan, jer je njihov „Earth Dreams“ bolid iz 2008. godine ostao bez sponzora, a sezonu je završio na devetom mestu od 11 timova koliko ih je tada bilo na gridu.

                            „To ne možete da poredite“, rekao je Arai: „Mi potpuno drugačije prilazimo 2015. sezoni, počevši sa činjenicom da više mi ne pravimo taj bolid sami.“

                            Kada su ga pitali koji im je cilj za 2015. godinu, Arai je rekao: „Da pobedimo u trkama sa McLarenom. To je razlog zbog koga smo se odlučili za ovo partnerstvo sa njima. Želimo da pravimo istoriju.“

                            Nesumljivo, Honda želi da oživi staru slavu, kada su osvajali titule 80-tih i 90-tih, uključujući i skoro savršenu 1988.godinu sa McLarenom.

                            „Mi očekujemo poene u svakoj trci, očekujemo pobede“, rekao je Arai.

                            On je opet dodao da su nova pravila, oko pogonskog sistema, bila „okidač“ da se vrate u F1.

                            „Ovo je veliki izazov za inženjere i put napred za industriju“, rekao je Arai.

                            „Ali ovo nije jednosmerna ulica-projekat Formule 1 će takodje imati koristi od našeg iskustva sa hibridnom tehnologijom u proizvodnji modela.“

                            Arai je negirao spekulacije da će McLaren testirati ranu verziju V6 motora u modifikovanom automobilu, tvrdeći da će nova V6 pogonska jedinica ugledati svetlost dana prvi put u Jerezu.

                            I na kraju, novinari su ga pitali za mišljenje o novom zvuku F1.

                            „Zvuk motora nije problem za inženjere“, nasmejao se Arai: „Ali ako fanovi žele više buke, onda ne treba da ih ignorišemo.“









                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7408
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Mercedes vise nece koristiti timske naredbe


                              Nakon VN Madjarske, Mercedes je odlučio da više ne koristi timske naredbe tokom trke



                              Nakon debakla koji se desio tokom VN Madjarske, kada je Lewis Hamilton odbio da postupi po timskoj naredbi i propusti Nica Rosberga, Mercedes je odlučio da više neće koristiti ovakve naredbe tokom trka u ostatku sezone.

                              Situacija iz Madjarske je samo stvorila još veću tenziju medju Mercedesovim pilotima, ali je tim odlučio da se ubuduće drugačije ponaša u takvoj situaciji s obzirom da imaju veoma lepu prednost u šampionatu.

                              „To je jedna od ideja koje imamo“, rekao je Toto Wolff, kada su ga pitali da li će im Mercedes dozvoliti da se ubuduće slobodno trkaju.

                              „Trenutno imamo prednost od 170 bodova u šampionatu konstruktora i možda je ovo momenat da im malo popustimo, naravno uz dogovor sa obojicom.“

                              Wolff ima nameru da porazgovara sa obojicom svojih vozača tokom letnje pauze, i dok se bitka za titulu izmedju njih pojačava, priznaje da bi Mercedes mogao da ih pusti da se slobodno bore na stazi.

                              „Kako sezona odmiče, tenzija je sve veća i sve je teže pobediti svog timskog kolegu“, rekao je Wolff.

                              „Možda smo došli do trenutka kada ono što smo imali na početku sezone više ne funkcioniše, jer ne možemo više da pitamo vozače da prepuste pozicije jedan drugome ili da ugroze svoje šanse za osvajanje titule zbog dobrobiti tima.“









                              Preuzeto sa f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7413
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Nema promene restarta u 2015.


                                Ecclestone obećava da neće biti promene restarta u 2015.


                                Bernie Ecclestone je danas obećao da neće biti promene restarta nakon perioda bezbednosnog vozila u 2015. godini, zbog prevelikog pritiska javnosti oko tog kontraverznog pravila.

                                Novi propis je već odobio Savet Svetskog Motorsporta, tako da nikome nije jasno kako Bernie planira da ukine to pravilo, jer mu je za tako nešto potrebna jednoglasna odluka.

                                Ali, ovaj 83-godišnjak je nepopustljiv, pa je nakon VN Madjarske potvrdio da Formuli 1 ne trebaju neke velike promene da bi se „začinio“ spektakl.

                                „Neće biti statičnog restarta nakon izlaska bezbednosnog vozila“, obećao je Ecclestone: „Ono što smo videli u Budimpešti je bilo dovoljno dobro.“

                                „Potrebno nam je samo fino podešavanje. Ne bi trebalo da bude više glupih i nepotrebnih pravila, kao što smo imali u proteklim godinama.“

                                Prošlonedeljna trka je bila „neverovatna“ kako je Bernie opisao, tvrdeći da je odluka da se vozači ne kažnjavaju za sitne incidente dovela do poboljšanja trkanja.

                                I zaista je bilo tako prošlog vikenda, kada nismo imali dodatnih istraga ili kazni za vozače tokom i nakon trke, bez obzira na neke sumljive poteze u trci.

                                „Rekli smo sudijama da ne bi trebalo da kažnjavaju za sitnice. Želim da vidim vozače koji se trkaju jedan protiv drugog, a ne da stalno pitaju da li smeju ili ne smeju da to urade.“








                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7414
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X