F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Kimi postaje otac


    Kimi Raikkonen i Minttu Virtanen će postati roditelji


    Kimi Raikkonen trenutno odmara na svojoj jahti na Mediteranskom ostrvu Korzika, a nedavno su se pojavile fotografije sa jahte na kome Kimijeva supruga deluje kao da je trudna.

    Minttu Virtanen je nakon toga postavila nekoliko fotografija na instagramu, sa navodima "beba na putu" i "ponosni roditelji".

    Raikkonenov potparol, Riku Kuvaja, je izjavio za Finski Turun Sanomat:"Minttu i Kimi se nadaju da će, više od svega, biti daleko od medija u ovim radosnim trenucima".








    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7450
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Grosjeana ne iznenadjuje sto se Kimi muci


      Bivši timski kolega iz Lotusa kaže da zna šta smeta Kimiju


      Romain Grosjean kaže da nije iznenađen što vidi svog bivšeg timskog kolegu Kimia Raikkonena da se muči ove godini i veruje da je to do najnovije generacije Pirellijevih guma.

      Raikkonen se ove godine dosta namučio, nakon dve odlične sezone pored Grosjeana u Lotusu 2012. i 2013.

      Grosjean veruje da su ovogodišnje gume - koje su tvrđa komponenta nego predhodnih sezona - prepreka Raikkonenu da ima onako kako želi prijanjanje napred.

      "Znam šta ne voli i mislim da mu ovogodišnje gume baš i ne odgovaraju," kaže Romain.

      "Njemu treba dobar prednji kraj, a ove gume mu ne daju takav osećaj. Teško je objasniti ali to može malo da vam poljulja samopouzdanje."

      Upitan da uporedi njegov odnos sa Raikkonenom i sada sa Maldonadom Grosjean kaže:"To je veoma različito. Pastor je dobar momak i otac, tako da mi pričamo o tim nekim stvarima van staze, što nisam mogao sa Kimijem jer on nema dodirnih tačaka sa mnom oko toga."


      I Grosjean i Maldonado su se ostvarili u ulozi roditelja dok Kimija to tek čeka.

      "Naš odnos na poslu je veoma sličan, iako zapravo malo više pričam sa Pastorom na sastancima nego što sam sa Kimijem. Kimi je veoma zanimljiv kao timski kolega jer je u automobilu bio veoma dobar i odrađivao odličan posao, tako da je bilo veoma lepo imati ga kao kolegu."








      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7451
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Mercedes ostaje uz Schumachera


        Mercedes je obećao da će ostati uz svog bivšeg vozača dok se oporavlja od povreda


        Kao što smo već pisali, u junu je jedan od Schumacherovih ličnih sponzora-flaširana voda Rocbacher, objavila da prekida saradnju sa povredjenim šampionom.

        Medjutim, predsedavajući Daimlera, Dieter Zetche, tvrdi da Mercedes-Benz neće napustiti Michaela Schumachera i da će nastaviti sponzorstvo sa njim bez obzira na njegovo trenutno stanje.

        „Mi smo zadovoljni pozitivnim razvojem“, rekao je Zetche, pozivajući se na izveštaje o poboljšanju stanja sedmostrukog šampiona: „Mi se žarko nadamo da će se to nastaviti i dalje.“

        Kada su ga pitali o Mercedesocoj posvećenosti Schumacheru, uzimajući u obzir ozbiljnost njegovih povreda i tok oporavka, Zetche je rekao: „Mi nismo ni pomislili da nešto menjamo u ugovoru.“

        On je dodao da još uvek nije posetio Schumachera, jer „veoma poštuje“ privatnost njegove porodice.







        Preuzeto sa F1 forum - Formula 1 Srbija • Mercedes ostaje uz Schumachera
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Nico je najjaci timski kolega


          „On je najjači timski kolega koga sam imao u Formuli 1“


          Nakon razočaravajuće sezone u McLarenu, Sergio Perez je prešao u Force Indiu i tu je za timskog kolegu dobio veoma talentovanog Nica Hulkenberga.

          „Nico je najjači timski kolega koga sam imao u Formuli 1, tvrdi Perez: „On je skoro najkompletniji vozač.“

          Pre Nica Hulkenberga, Perez je u Sauberu vozio sa Pedrom de la Rosom i Kamuijem Kobayashijem, a u McLarenu sa Jensonom Buttonom.

          Ove godine, na polovini sezone, ima 29 poena u poredjenju sa Hulkenbergovih 69, a sve je izvesnije da će taj par ostati u Force Indiji i sledeće godine.


          „Nadam se da će stvari biti jasnije u narednih nekoliko meseci“, rekao je Perez.

          Šef tima, Vijay Mallya je već izjavio da nema razloga da ne zadrži trenutni vozački par i sledeće godine.

          „Činjenica da ga je McLaren izabrao“, misleći na Sergia Pereza: „znači da su videli nešto u njemu, a McLaren je vrhunski tim.“

          „Očigledno je da ima talenat i mi treba da ga imamo. I mi smo veoma zadovoljni sa njim“, tvrdi Mallya.







          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7447
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Samo "vanredne" timske naredbe u Mercedesu


            Zetsche tvrdi da neće biti klasičnih timskih naredbi u Mercedesu


            Predsednik Daimlera, Dieter Zetsche, tvrdi da u Mercedesu više neće biti timskih naredbi koje bi mogle da utiču na borbu za šampionat izmedju Lewisa Hamiltona i Nica Rosberga.

            Njegovi komentari su došli kao „šlag na tortu“ nakon poslednje trke u Madjarskoj kada je Lewis Hamilton odbio da propusti Nica Rosberga u borbi za pozicije.

            „To nije bila vanredna situacija prošle nedelje“, tvrdi Zetsche: „Njih dvojica nisu bili točak uz točak, i zato mogu da razumem zbog čega Lewis nije usporio da propusti Nica.“

            On tvrdi da će tim na pit wallu moći da upotrebi timske naredbe samo u „hitnim slučajevima“.

            „U Mercedesu ne postoje timske naredbe“, kaže Zetsche: „Ja stojim iza toga.“

            „Veština vozača i malo sreće će na kraju odrediti pobednika.“

            „Medjutim, istina je da Rosberg i Hamilton ne bi trebalo da ometaju jedan drugog ako su na različitim strategijama, na primer dva u odnosu na tri pit stopa.“








            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7449
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Webber kritikuje F1


              Gospodin „20 posto“ kritikuje modernu Formulu 1


              Čuveni „gospodin 20%“ Willi Weber, bivši menadžer Michaela Schumachera, kritikovao je današnju Formulu 1.

              „Postoji mnogo razloga za propadanje Formule 1“, tvrdi Weber: „Riba smrdi od glave.“

              „Bernie Ecclestone je previše mator da bi mogao da se nosi sa novom erom medija. A predsednik FIA-e, Jean Todt, nema snagu da sve to sprovede.“

              Weber je takodje okrivio i novu generaciju vozača.

              „Ko želi da gleda današnje mlakonje, koji se žale preko radija?,“ pitao se Weber: „Nema više vozača poput Michaela Schumachera, Ayrtona Senne, Jacques Villeneuvea. Oni se ne bi žalili preko radija, već bi na stazi dali svoj odgovor.“

              Weber dodaje da ne krivi fanove koji dižu ruke od F1.

              „Bolidi nisu samo ružni, već ne možete ni da ih čujete. Klinci više vole da stvore svoj svet na PlayStationu“, tvrdi Weber.







              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7454


              P.S. webber je 100% u pravu....svaka cast
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Williams cilja na pobede


                Williams cilja pobede na Spa i Monzi


                Bez obzira što tehnički direktor tima, Pat Symonds tvrdi da je Williams treći najbrži auto na gridu, iza Mercedesa i Red Bulla, Rob Smedley tvrdi da će Spa i Monza odgovarati njihovom FW36.

                „To je moguće“, rekao je Smedley kada su ga pitali da li Williams može da računa na pobede.

                „Mislim da će obe staze veoma dobro odgovarati našem bolidu. To je zato što su staze veoma osetljive na snagu motora, tako da svaka KS više vredi nego na drugim stazama, a vučna sila, posebno na Spa, je veoma visoka.“

                „Mi znamo da je naš bolid veoma jak u tim oblastima. Na stazama poput Spa, sa tvrdjom komponentom guma, može ponekad da bude teško dosvesti ih u radnu atmosferu, a mislim da naš auto to može da uradi, posebno ako je problem na prednjem kraju. Ubedjen sam da naš bolid može da prodje dobro na obe te trke, ali kao što sam i pre rekao, mi se ne bojimo ni za jednu stazu.“

                „U Madjarskoj su ljudi govorili: Williams, sa svojom vučnom konfiguracijom neće biti nigde na ovoj toploj i problematičnoj stazi. A onda smo u kvalifikacijama bili na 0.1s iza Red Bulla.“








                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7453
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Allison: Timu je potrebna bolja koordinacija


                  Ferrarijev tehnički direktor smatra da je timu neophodna bolja koordinacija


                  Odgovarajuća koordinacija između odeljenja za šasije i motore Ferrarijevog F1 tima će biti ključ povratka Skuderije u bolju formu, smatra James Allison.

                  Allison je došao u Ferrari iz Lotusa u završnim delovima prošle sezone i ima zadatak da obezbedi da odeljenja za šasije i motore rade mnogo bliže.

                  Ovo je viđeno kao ključna stvar Mercedesovog tima, koji je dominirao na prvih 11 trka pod novim pravilima.

                  "Moja uloga je da se pobrinem da odeljenja budu koordinisana lepo, tako da njihvi programi budu usaglašeni dobro i da im ciljevi budu takođe isti", objašnjava Allison.

                  "Tako onda možemo mnogo komfornije da pristupimo problemu, i vremenu koje imamo na raspolaganju do krajnjeg roka."

                  "Možda je malo grubo kada se govori tako ali je veoma važno da se te dve stvari dobro koordinišu i posebno je važno u kompaniji gde je svo ljudstvo pod jednim krovom, i prilika da se ima takva objedinjenost je veoma bitna."

                  Allison takođe kaže da je novi šef tima Mattiacci "poboljšanje" promenama u Ferrariju (Allison je upotrebio izraz galvanizovao), u naporima da se tim povrati od teškog prvog dela sezone sa F14 T.

                  "Svaki tim u F1, bio dobar ili loš, je veoma impresivna oranizacija - i veoma veoma je lako napraviti ih lošim nego ih poboljšati."

                  "Morate da pravite istovremeno i male i velike promene."

                  "Te promene koje moraju da se naprave su generalno gledano veoma male, ali njih ima mnogo i one se događaju mesecima."

                  "Markov dolazak nam je pomogao da poboljšamo mnoge od njih, i mislim da će te promene biti veoma od pomoći da krenemo u željenom pravcu."

                  Ferrari nije pobedio na trci preko godinu dana, i njihov najbolji rezultat ove godine su dva podijuma Fernanda Alonsa.

                  Allison opisuje slabosti F14 T kao stvari koje su veoma očigledne.

                  "Nemamo potisak kao oni ispred nas, nemamo snage kao oni ispred nas, i auto je veoma težak za vožnju."

                  "Zadnji deo bolida je nestabilan, kao posledica svega toga, čak i pored dva vozača koja su veoma i osetljiva i veoma nežna sa gumama, auto i dalje troši gume malo brže nego što bi trebalo."








                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7452
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Covek optuzen za kradju Schumacherovih podataka, nadjen mrtav


                    Lopov pronađen mrtav u Cirihu.


                    Čovek koji je nudio da proda podatke iz Schumacherovog medicinskog kartona je uhapšen ranije ove sedmice. Njegov identitet nije objavljen, ali je poznato da je radio za švajcarsku kompaniju koja je helikopterom prevezla Schumachera iz bolnice u Grenobleu do Švajcarske, tokom juna meseca.

                    Lopov je za medicinske podatke od medija tražio 67,000$.

                    Istražitelji su mu ušli u trag preko IP adrese računara, koji je u vlasništvu kompanije koja je organizovala Schumacherov transport.

                    Iz kancelarije istražitelja je u međuvremenu stigla vest da svi dokazi upućuju na uhapšenu osobu, te da nema skoro nikakve sumnje u njegovu krivicu.

                    On je pronađen mrtav u svojoj zatvorskoj ćeliji u Cirihu, a dokumenta nisu nikada objavljena.








                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7456
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Massa: Ferrari treba da uci od Williamsa


                      “Ovo iskustvo je dragoceno”


                      Felipe Massa, tvrdi da njegov bivši tim, ekipa Ferrarija, treba da uči od Williamsa o tome kako se za par godina vratiti u vrh.

                      Naravno, u priči o oporavku britanske ekipe nikako ne treba zanemariti činjenicu da koriste Mercedesov motor. Ipak, poznavaoci prilika u Formuli 1 složno ocenjuju da je Williams postao “tim iznenađenja”.

                      Sezonu 2013. su završili na skromnom 9.mestu u šampionatu konstruktora, dok se sada nalaze na odličnoj 3.poziciji.
                      Ove godine se isprva činilo da im, upravo zbog Mercedesovog motora, više odgovaraju brze staze, međutim, oni su ostvarili zapaženi uspeh i na sporijim stazama, poput Hungaroringa.

                      Dakle, FW36 se pokazao kao konkurentan bolid u svim uslovima.

                      Zbog toga ne čudi što je Massa zadovoljan razvojem situacije:

                      “Trebalo nam je malo vremena, ali uspeli smo. Naravno, još uvek ima prostora za poboljšanja. Imamo konkurentan auto, a to je najvažnije. Da li bih imao neki savet za Ferrari ako bi me zvali da se vratim? Naravno, ali neću da se namećem. Ukoliko bih jednog dana ponovo promenio tim, preneo bih svoje iskustvo iz Williamsa”.

                      Novi šef Ferrarija Marco Mattiacci je nedavno izjavio da su definisali 4 glavne oblasti na koje moraju da se fokusiraju tokom letnje pauze.







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7457
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Parabolika dobija zonu izletanja


                        Legendarna krivina u Monzi više nije toliko opasna


                        Pre ovogodišnje trke u Italiji, Monza će u svojoj legendarnoj krivini uraditi asfalt, na mestu gde se do sada nalazio šljunak, kako bi omogućili vozačima koji naprave grešku da se vrate na stazu i nastave sa trkanje.

                        Parabolika je do sada imala manji deo trave a potom šljunak, koji bi kažnjavao vozače koji žele da prošire putanju u toj krivini i tako dobiju na vremenu. To više neće imati uticaj na trkanje, jer su jutros osvanule slike iz Monze gde se vidi da je šljunak zamenjen za asfaltom.

                        Ova promena možda i nije toliko vezana za F1. Superbike šampionat bi trebao da se vrati na Monzu od naredne godine, a nedavno su predstavnici tog šampionata razgovarali sa čelnicima staze, i izneli zabrinutost oko manjka zona za izletanje. Sa druge strane, zna se da je Ecclestone želeo da VN Italije bude na drugoj stazi, a ne Monzi, ukoliko ne promene pojedine stvari na samoj stazi.

                        Da li je u pitanju opstanak staze ili neka druga serija je manje bitno pitanje, ono što je veoma važno, je pitanje zašto se sve stare, dobre i trkačke staze konstantno uništavaju?







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7458
                        Last edited by Pro FX-Sniper; 08.08.2014, 12:26.
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Cp6uH
                          CBC Senator XXL
                          • 22.09.2008
                          • 553
                          • Beograd
                          • Corolla TSn

                          Nema ti na slici zone za izletanje od asfalta

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Ma zakasnio sam da fotografisem...nisu majstori hteli da cekaju.
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Sauber zeli da ostane na Ferrarijevim motorima


                              I pored toga što Ferrari nije prikazao zadovoljavajuće performanse sa svojom pogonskom jedinicom, Sauber nema nameru da menja dobavljača agregata.



                              Švajcarski tim se poslednjih godina muči sa finansijskom krizom a u dosadašnjem delu šampionata nije uspeo da zabeleži niti jedan bod. Sauber se trenutno nalazi na pretposlednjem mestu u konkurenciji konstruktora a ispred njih u poretku je i Marussija.

                              Za ovakvu situaciju šef tima Monisha Kaltenborn priznala je da je Ferrarijev motor glavni razlog za izostanak bodova.
                              "Mislim da je previše lako kada krivicu prebacujete na drugog. Mi moramo prvo da pogledamo naš rad i da budemo iskreni da ovogodišnji bolid nije najbolji proizvod koji smo mogli da napravimo." kazala je Kaltenbornova.
                              U novoj turbo eri motor se pokazao kao presudan element, pa se sada Sauber spominje kao prvi tim koji bi mogao da uzme Hondine motore a da to nije McLaren.
                              "Motor je sada najvažniji deo bolida. Mi imamo dugogodišnju saradnju sa Ferrarijem, koja je imala puno uspona i padova i sigurana sam da ćemo iz ovoga izaći još jači."







                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/sauber-zeli-da-ostane-na-ferrarijevim-motorima
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Alonso demantovao glasine oko svoje buducnosti u F1


                                Španac koji je trenutno na odmoru u Italiji je izdvojio vreme da demantuje glasine koje su se pojavile u medijima tokom proteklih dana.



                                Među ovim glasinama su pre svega one koje se tiču njegovog prelaska u McLaren, a nedavno se pojavila i informacija da on od Ferrarija u novom ugovoru traži skoro 50 miliona dolara po sezoni.
                                “Informacije koje nisu istinite će uvek ostati pogrešne, čak iako ih prenesu hiljadu puta. To uvek treba imati na umu”, napisao je Alonso na svom zvaničnom Twitter profilu.







                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/alonso-demantovao-glasine-oko-svoje-buducnosti-u-formuli-1
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X