F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Red Bull nije dobio ocekivana poboljsanja od Totala


    Sebastian Vettel nije dobio dodatnu snagu iz bolida koju je trebalo da obezbedi nova mešavina goriva.



    Pre trke u Hokenhajmu, Renault je potvrdio da će njihov partner Total, isporučiti gorivo koji bi povećalo snagu motora za dodatnih 12 konja.

    "Mislim da se neke stvari nisu poklopile. Izgleda da postoje određeni razlozi za to. Teško je reći da li ćemo to uspeti da rešimo do trke u Mađarskoj. Malo sam razočaran jer sam se nadao boljim performansama, ali sam uveren da možemo da popravimo situaciju." kazao je Vettel.
    Aktuelni šampion dodao je da njegovom bolidu nedostaje prijanjanje: "Imamo nedovoljno prijanjanja. Dosta proklizavamo na stazi. Mislim da ostali timovi bolje rade ovaj posao na ovom polju."







    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/red-bull-nije-dobio-ocekivana-poboljsanja-od-totala
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Massa se ne plasi Bottasa


      Felipe Massa izjavio je da se ne oseća ugroženim zbog dobrih vožnji koje je pružio Valtteri Bottas.



      Ovaj Finac je uspeo da u poslednje dve trke prikaže odlične performanse i tako zabeleži dva druga mesta, dok je sa druge strane njegov timski kolega Felipe Massa doživeo udese. Bivši Formula 1 vozač Patrick Tambay opisao je Bottasa kao "zvezdu za sledećih deset godina".
      "On je jak konkurent. Ali nemam razloga da ga se plašim." kazao je Massa. "Znam šta mogu da uradim na stazi za sebe i tim. I ja sam puno doprineo timu tokom ove sezone, čak možda i više od njega. Nisam zabrinut. Ipak, drago mi je što mu se to dešava, zaslužio je. Da sam ja završio ove dve trke možda bi smo bili ispred Red Bulla."







      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/massa-se-ne-plasi-bottasa
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Lauda: McLaren i Ferrari imaju uzasne bolide


        Niki Lauda dao je pogrdan komentar na račun Ferrarijevog i McLarenovog bolida.



        Lauda koji trenutno vrši jednu od vodećih funkcija u Mercedesu čiji bolidi dominiraju u Formuli 1, pogrdnim pridevom opisao je bolide Ferrarija i McLarena.

        "McLaren koristi iste motore kao i mi, što znači da im je bolid s**nje. Ista stvar je i sa Ferrarijem. Sledeće sezone biće drugačije jer mogu da promene pola motora." kazao je Lauda.
        Lauda je ovom prilikom bio upitan da li je Mercedesova prednost fer u odnosu na ostale rivale koji sada zbog pravila moraju da ograničavaju štetu.
        "Pravila su jako pametno napisana. Vi ne možete da kaznite ljude iz Briksforta što su ostali bili glupi." dodao je on.
        On je dodao da je Fernando Alonso veoma frustriran jer sa prosečnim bolidom pravi odlične rezultate.
        "Siguran sam da je veoma frustriran. Ipak, veliki novac može da mu bude neka satisfakcija. On ne može tako lako da ode u McLaren jer ima ugovor koji ga obavezuje da ostane u Italiji. Sećate se Ronnia Petersona? On je bio najbolji vozač ali uvek na pogrešnom mestu." izjavio je Lauda.







        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/lauda-mclaren-i-ferrari-imaju-uzasne-bolide
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Mattiacci: Raikkonen ima punu podrsku tima


          Šef Ferrarijevog tima podržao je Kimija Raikkonena u cilju poboljšanja njegove forme.



          Raikkonen je na svim dosadašnjim trkama izgubio duel od svog timskog kolege gde je zabeležio samo 19 poena u odnosu na Alonsovih 97. Marco Mattiacci kazao je da Ferrari mora da zabeleži više bodova jer je tim posle VN Nemačke izgubio treće mesto u plasmanu konstruktora od Williamsa.
          "Mislim da Kimi može da odradi mnogo bolji posao. Sada je vreme da se trgne, on je profesionalni vozač. Osvojio pampionat sa nama. Motivisan je i zna gde i kako treba da se poboljša. Pored toga ima veliku podršku celog tima." kazao je Mattiacci.
          Na pitanje da li je Raikkonen dovoljno dobar da se nađe u timu i naredne sezone pošto Jules Bianchi ove godine prikazuje veoma dobre performanse, šef Ferrarija je odgovorio:
          "Kimi je vozač kakav treba timu i mi sada samo želimo da zabeležimo što više poena. Na pitvolu je ne komuniciram puno sa vozačima. Tu su Pat Fry, Andrea Stella i Antonio Spangnolo, pa zbog toga je ne moram da pritisnem dugme. Takođe, verujem da i ostali šefovi timova rade sličnu stvar kao i ja, osim ako se ne pojavi neki hitan slučaj."







          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mattiacci-raikkonenu-ima-punu-podrsku-tima
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            VN Rusije ce biti


            Organizatori VN Rusije tvrde da će trke ipak biti



            Organizatori ruskog GP-a tvrde da će prva trka Rusije biti održana kako je i planirano, bez obzira na stanje u ovoj zemlji koje je dodatno kulminiralo obaranjem malezijskog aviona u blizini ukrajinske granice.

            Kako navodi Associated Press, promoteri trke su izdali saopštenje u kome su naveli da su u toku pripreme za trku i da su „sigurni da će prva VN Rusije biti veoma ugodna za sve gledaoce.“

            Sochi Autodrom, baziran na Olimpijskom Parku, nalazi se na oko 335 milja od mesta gde je avion srušen.








            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7350
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Hamilton sumnja na zaveru


              „Definitivno sam se malo zabrinuo, bio sam siguran da će izaći sigurnosno vozilo, i to bi očito stvari učinilo dosta težim.“


              Hamiltonova euforija sa Silverstonea pre dve nedelje – kada je smanjio zaostatak na samo 4 poena – nestala je u nedelju, jer se Rosbergova prednost ponovo popela na 14 bodova. Britanac sa sa začelja probio na podijum, i šef Toto Wolff posavetovao ga je da ne bude smrknut.

              „Bio bih veoma iznenađen ukoliko se (borba za titulu) ne svede na Abu Dhabi i famozne duple bodove. Čak iako zaostajete 30 bodova, možete preokrenuti stvari u Abu Dhabiju. Ali vozaču koji izgubi na duplim bodovima trebaće malo psihološke terapije,“ nasmejao se.

              Ipak, nakon što je video parkiran automobil Adriana Sutila, Hamilton je pomislio da je bolji rezultat moguć. Sigurnosno vozilo bi stavilo tačku na Nicovu ogromnu prednost u trci.

              „Definitivno sam se malo zabrinuo, bio sam siguran da će izaći sigurnosno vozilo, i to bi očito stvari učinilo dosta težim,“ rekao je prizao je Nemac.

              Nije samo Rosberg iznenađen, posebno u ovakvom sportu gde se, u ime bezbednosti, sat vremena odlaže trka zbog popravljanja oštećene barijere.

              „Bio sam stvarno zabrinut za redare, stvarno zabrinut,“ rekao je Hamilton. „Dugo, dugo vremena nisam video ništa opasnije.“


              On je rekao da ga je prolazak pored redara koji trče stazom da bi uklonili Sutilov Sauber, podsetio na snimak VN Južne Afrike 1977, kada su redar i Tom Pryce poginuli u strašnom sudaru.

              „Ti je bilo prvo na šta sam pomilsio. Nisam mogao da verujem. Kako, pobogu, automobil može da stoji nasred staze nekoliko krugova i da ne izađe SC? Mislim da znam zašto.“

              Britanac nije želeo da objašnjava na šta je mislio u svojoj posednjoj rečenici... Mercedesov Wolff je rekao da je izostanak SC-a sigurno bio rezultat novih napora, kako bi se smanjilo mešanje u trkanje.

              „Pod starim duhom FIA-e, sigurnosni automobil bi izašao. Ali ja mislim da je Charlieva odluka donešena namerno, kako se trka ne bi u potpunosti preokrenula sa 15 krugova do kraja.“

              Hamilton se našao u još jednoj raspravi nakon VN Nemačke. Imao je kontakt sa svojim bivšim timskim kolegom iz McLarena, Jensonom Buttonom, ali odmah se izvinio.

              „Problem sa Lewisom je što je očekivao da ga propustim. Mislim da nisam jedina osoba koju je danas zakačio. Sa toliko bržim automobilom, pomislili biste da neće imati toliko borbi, ali eto.“

              Kasnije, nakon što je pogledao snimak, Button je priznao da je možda preterao.








              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7354
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Zasto se Kimi muci sa F14T?


                I zašto Ferari insistira na pogrešnim stvarima.


                Malo je teško pisati ovakav tekst a da on ne bude navijački obojen. Razlog za to su kritike na račun Kimija Raikonena i njegovih loših izdanja ove godine sa F14 T. Poređenje sa timskim kolegom je gotovo neminovno, jer su u timu dva vrhunska vozača, a zašto ne i reći najbolja na gridu trenutno. Međutim, taj duo tj. ona finska polovina ima veliki problem sa prilagođavanjem novom bolidu i u tome leži dobar deo zašto Kimi ne može da pruži očekivane performanse. Ali jedan deo i to dosta dobar ide na teret i samog tima ali i Alonsa, no o tome na kraju teksta.
                Prvo moramo da se podsetimo sa nekim detaljima sa ovogodišnjeg Ferarijevog bolida - bolid ima pul rod vešanje i napred i pozadi, a takođe ima problema sa trakcijom, snagom, upravljivošću i kočionim balansom. Kao što reče slavni Niki Lauda, auto je potpun promašaj, da ne ponavljamo baš svaku reč.
                Kimijev povratak u F1 sa Lotusom je bio i više nego uspešan - treće mesto nakon 3 godine pauze i puš rod ogibljenje koje je relativno lako naštelovati i napred i nazad. Kimi voli upravljanje koje daje dobar odziv upravljača, preupravljanje
                napred, bez nepotrebnog dodavanja volana kada se skreće. Kada se vratio sa Lotusom u F1, bilo je potrebno nekoliko trka da se uklopi sa tim upravljanjem, i ako se sećate u Bahreinu - već je bio na podijumu. E20 je bio poznat po brzom prilagođavanju na promenu podešavanja, i to najviše zahvaljujući efikasnom puš rod ogibljenju.
                Sada je u Ferariju mnogo komplikovanije.
                Moramo da se vratimo na kraj 2006. i početak 2007. Nakon Šumaherovog odlaska, Skuderija je tvrdoglavo forsirala podupravljanje na svojim bolidima. Ali i to se moglo rešiti sa par promena u podešavanjima i naravno, u puš rod konfiguraciji. Kimi je u Ferariju 2007,2008 i 2009. sasvim lepo sa time izlazio na kraj mada bi 2008. trebalo gledati kroz jednu drugu prizmu.


                Sada se opet vraćamo u 2012. Ferari je odlučio da svoj F2012 bazira na pul rod ogibljenju, na nečemu što su timovi napustili krajem 2010. Red Bull je to implementirao na svoj bolid 2011, ali je napred i dalje držao puš rod vešanje.
                Pul rod ima svoje prednosti a one se ogledaju u spuštanju samog nosa bolida ukoliko je takvo vešanje postavljeno napred, zatim spuštanje samog vešanja, centra gravitacije, i samog bolida. To je i više nego odlično za Ferarijevo rešenje podignutog nosa koje forsiraju od 2012. Svi znamo šta je Ferari pretrpeo zbog tunela i lošeg usaglašavanja podataka sa staze i tog pokvarenog tunela i 2013. nakon promene specifikacije guma. A da ne pominjemo zabranu testiranja.
                Pored prednosti, mane pul roda leže u sledećem - izuzetno limitirano podešavanje držanja automobila zbog nepristupačnosti nekim delovima bolida. Na primer za podešavanje zadnjeg pul rod vešanja potrebno je skinuti pod pa i menjač da bi se fino podesile opruge jer jednostavno nema mesta za drugačiji prilaz istim i za podešavanje. Treba li ponoviti da F14 T kuburi sa balansom i trakcijom? Držanje je jedan od glavnih elemenata trakcije i veoma važno za balans bolida ali i kočenja. Pored toga, ukoliko je auto pravljen da podupravlja, gotovo je nemoguće Kimijevim mehaničarima da to prevaziđu sa više preupravljanja između dve sesije. Reći ćete, pa prošlo je skoro 8 trka kako to ne mogu da reše, a evo i odgovra na to - ako samo za podešavanje pozadi treba skidati pod i menjač a znamo kakva su ograničenja sa vremenom, šta mislite, koliko je onda teško naći pravi balans za Kimijev stil vožnje? Jednostavno, nema se dovoljno vremena da se rastavi i sastavi auto tokom treninga dok se Kimiju ne napravi da mu odgovara držanje i jako je teško to postići iz prve. Čak i kada bi mehančari našli optimalno podešavanje, pul rod vešanje je vrlo konzervatian sistem koji ne reaguje precizno toliko na promene za razliku od puš roda. Kimi je sam rekao da je njegov stil vožnje problem, ali stil vožnje ne možete da menjate tako lako niti u ovako ograničenom manevarskom prostoru.
                Daklem, petak u garaži je veoma naproan kada morate da nađete balans pogotovu sada kada je svaki kilometar važan. Prepakivanje pul roda napred bi bilo možda rešenje ali bi uticalo na sveopšti balans auta i moglo bi da pogorša stvari. Najbže rešenje bi bilo aerodinamički podstaći preupravljanje, ali je za to potrebno proizvesti delove koje morate da ispitate u petak na stazi jer - tunel i CFD nisu pouzdani toliko da možete na njih da se oslonite za tako važnu stvar. I to zahteva nekoliko dobrih vikenda. Kimi je u Nemačkoj izjavo da se stvari menjaju na bolje, videlo se da je bio dosta upravljivi, ali setite se da je bio dva puta u sendviču i da je njegovo prednje krilo bilo oštećeno.

                I za kraj Fernandova uloga u svemu tome - njemu je lakše da se prilagodi ovom vešanju jer se već susretao sa njime - 2001. kada je debitovao u Minardiju. Ferari je odlučio da 2012. ubije 2 muve jednim udarcem - previsok nos spusti sa pul rodom, Fernandu koji je već vozio takvo ogibljenje, da poznato vešanje, i to sve upari sa naprednim rešenjima na svom bolidu. Svi znamo kakav je bio F2012, ali ako pogledamo F14 T, slobodno možemo reći da je to bio nepotreban rizik. Nos F14 T jeste visoko pozicioniran, ali je i Mercedesov, pa su se odlučili za puš rod, a znamo da Mercedes sada uživa u ulozi dominantnog tima. Džejms Alison je najavio da će F15 biti bez ovog ogibljenja, ali dotle treba završiti aktuelnu sezonu. Alonso jeste u blagoj prednosti jer već treću sezonu vozi ovakvo ogibljenje, ali moramo da razumemo da Kimi nije naglo zaboravio da vozi već se teže uklapa u priču Ferarija koja se i dalje vrti oko španca. Daklem da zaključimo - Kimi nije za penziju, niti ne ume da vozi, niti je manje talentovan od Fernanda već ne može da se u ograničenom prostoru i vremenu jednog trkačkog vikenda uklopi sa ovim izuzetno komplikovanim sistemom vešanja.








                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7359
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Hamilton na fizioterapiji


                  Lewis Hamilton – nakon vikenda na Hockenheimu - planira nedelju fizioterapije


                  Čak i pre trke, Mercedesov vozač je navodno imao akupunkturu, kako bi mu pomogla sa bolom nakon udarca u barijere od 30G.

                  „Moja kolena nisu problem, ali leđa i vrat stvarno jesu bili. Potrebna mi je fizioterapija, jer me leđa bole više nego obično. Ali biću OK, odradiću nešto ove nedelje.“

                  Takođe, Hamilton planira i terapiju koja bi okončala njegovu lošu sreću.

                  „Možda moram da posetim Indijance ili protrljam stomak Bude. Probaću sve religije da vidim mogu li dobiti malo sreće,“ našalio se.


                  Ali fizio i molitve na stranu, Mercedesov Toto Wolff misli da će Hamiltonu biti potrebne ozbilje terapije, ukoliko u novembru izgubi od Rosberga zbog duplih bodova u Abu Dhabiju.

                  „Izgleda da će Bernie možda biti u pravu. Poslednja trka će biti odlučujuća. Mislim da to nije fer. Mislim da nije trebalo to da uradimo (F1). Niko od njih dvojice neće mariti ukoliko pobedi na taj način. Ali onome ko izgubi na duplim bodovima, biće potrebni psihološki tretmani,“ nasmejao se.








                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7367
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Montezemolo upozorava FIA-u


                    Montezemolo tvrdi da su pravila previše komplikovana


                    Žestoko kritikujući smer u kome Formula 1 ide, uzimajući u obzir tihe, hibrdine motore, predsednik Ferrarija, Luca di Montezemolo je nedavno napisao pismo u kome je pozvao sve glavne akcionare na što hitniji sastanak.

                    „Pravila su previše komplikovana“, rekao je on za nemački Fokus: “Vozači su se pretvorili u taksiste.“

                    „Moraju da štede gorivo i gume, umesto da brzo voze. Timovi moraju da razmišljaju u količini goriva i habanju guma.“

                    „Pre se sve svodilo na to da pobedi najbolji čovek u najboljem bolidu.“

                    „Gledaoci, kako oni na tribinama, tako i oni pored malih ekrana, više ništa ne razumeju. Mi moramo da uradimo nešto po tom pitanju. U suprotnom, Formula 1 nema nikakvu šansu“.

                    Montezemolo je tom prilikom rekao da je Bernie Ecclestone dužan da reaguje: „Ako on neće, ja ću da reagujem. To je moja dužnost.“

                    „Podhitno moramo nešto da uradimo kako bi vratili šarm Formuli 1.“

                    U isto vreme, mnogi veruju da Ferrari vrši dodatni pritisak samo zbog svoje loše forme.

                    Luca Marmorini je platio cenu loših performansi F14 T, a sve se više priča o tome da su Pat Fry i Nikolas Tombazis „na vratima“ da napuste Maranello.







                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7324
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Mercedes ogranicava strategije svojim vozacima


                      Oba vozača moraju da imaju slične strategije


                      Iako se naveliko priča o tome da Mercedes i Daimler već vide Rosberga kao svog novog nemačkog šampiona Formule 1, ovaj tim tvrdi da su oba vozača slobodna da se trkaju do samih granica i da neće biti nikakvog mešanja ili favorizovanja.

                      Da bi dokazali da su vozači ravnopravni, Mercedes će od VN Nemačke ograničiti pit stop strategije Nicu Rosbergu i Lewisu Hamiltonu.


                      „Oba vozača moraju da imaju isti broj pit stopova“, pisalo je u Italijanskom Autosprintu.

                      To znači da će njihovi vozači moći da odaberu gume koje će koristiti u trci, ali da broj pit stopova mora da bude isti, kako ne bi došlo do priča da se favorizuje jedan ili drugi vozač.








                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7339
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Rosberg zali Vettela


                        Rosbergu je žao Vettela


                        Nico Rosberg vodi u generalnom plasmanu vozača, pre neki dan se oženio, njegov omiljeni fudbalski tim je osvojio svetski kup, a danas je potpisao nov trogodišnji ugovor sa Mercedesom.

                        „Ostaje još samo da pobedim na domaćoj trci“, rekao je Rosberg.

                        Medjutim trenutnom aktuelnom šampionu i Rosbergovom zemljaku, Sebastianu Vettelu, „ne cvetaju ruže“. Rosbergu je žao zbog toga.

                        „Veoma je teško ako ste navikli na uspeh i onda odjednom više nemate najbolji bolid“, rekao je Rosberg.

                        „To je posebno teško jer je on veoma konkurentan momak.“

                        Bez obzira na to, Vettel tvrdi da neće „napuštati brod“ u kome se nalazi.

                        „Pre ću da budem u mom bolidu“, rekao je Vettel: „Jasno nam je da stvari ne idu tako dobro, ali mislim da je to samo trenutno stanje.“

                        „Red Bull je veoma specijalan tim za mene, ne samo zbog proteklih godina u Formuli 1, već i zbog podrške koju su mi davali od početka moje karijere.“

                        Medjutim, Vettel priznaje da bolid nije jedini problem koji imaju, jer očigledno je da Daniel Ricciardo trenutno "završava posao" za Red Bull.

                        „Pravi manje grešaka od mene i zato moram da mu odam dužno poštovanje“, rekao je Vettel.








                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7338
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Rosberg produzio ugovor


                          Mercedes je objavio da će Nico Rosberg ostati u timu još nekoliko godina


                          Glasine o novom ugovoru su se pojavile pre nekog vremena, ali sada je potvrđeno da je trenutni lider šampionata potpisao višegodišnje produženje ugovora.
                          Nemački Bild tvrdi da Rosbergov novi ugovor na tri godine i da vredi ukupno 55 miliona evra.

                          Nico Rosberg: „Veoma sam ponosan što vozim F1 Srebrnu Strelu modernog doba. Kao Nemcu, nasleđe Mercedes-Benza je veoma posebo za mene i ponosan sam što mogu da predstavljam najbolji automobilski brend širom sveta. Prošli smo težak put da bismo bili ovde gde smo, ali svi su verovali i zahvaljujući fantastičnoj podršci iz Mercedes-Benza – mi smo sada vodeći u Formuli 1. Ostvarili smo ogoroman napredak tokom proteklih godina. Imamo sjajan tim i verujem da imamo prave ljude na svakom novou. Radujem se dolazećim godinama koje ćemo provesti zajedno, gde ćemo nastaviti da se trudimo da ostvarimo još više pobeda i – nadamo se – šampionata.“


                          Toto Wolff: „Nico je deo projetka Srebrnih Strela još od provog dana i ima veliki udeo u razvoju tima od 2010. Njegova brzina, predanost i fokus pomogli su u pronalaženju pravog puta i vodili tim napred. Svojim performansama u 2014. Nico je pokazao svetu ono što smo mi u timu već znali – da je jedan od najboljih vozača u Formuli 1. Novi ugovor nam donosi važnu stabilnost i kontinuitet za budućnost. Drago mi je što smo ovo objavili pred domaću trku Mercedes-Benza i Nica – trku na Hockenheimu.“

                          Nicu je ovo peta sezona u timu. Do sada je zabeležio 6 pobeda, 17 podijuma i 8 pol pozicija sa Srebrnim Strelama.








                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7335
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Vettel: F1 moze biti veoma okrutna


                            Aktuelni svetski prvak prolazi kroz teške trenutke u 2014-oj.


                            Posle nekoliko uspešnih godina, niza pobeda i rekorda, svetski šampion Sebastian Vettel je ove sezone zabeležio više odustajanja nego podijuma.

                            Nemački as ima samo 70 poena, dok je vodeći u generalnom plasmanu Nico Rosberg stigao čak do 165.

                            "Imali smo loš start i veoma tešku sezonu do sada. Prethodnih godina sam iskusio kako F1 može da bude fantastična. Međutim, kada uđete u probleme i odustajanja, shvatite kako je ovo veoma okrutan sport. Uz sve svoje umeće, ipak morate da se oslanjate na svoj bolid. To je deo igre."

                            Ipak, Vettel ne želi da se preda. On se nada da će naći način da “bolje razume svoj RB10”:

                            "Mnogo testiramo i probamo puno prazličitih stvari. Neka podešavanja daju rezultate, a neka ne. Još nije došlo naše vreme, ali se ne predajemo. Zbog toga i isprobavamo razne varijante”.

                            "Odvezao sam par odličnih krugova tokom testova, međutim, ne mogu konstantno da vrtim brze, dobre krugove, kao što je bio slučaj prethodnih godina. Međutim, bitno je da ceo tim vredno radi na rešavanju problema. Na kraju ćemo sigurno shvatiti koje korake treba da preduzmemo kako bismo došli do rešenja", rekao je Vettel.







                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7344
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              FIFA zeli da zabrani "specijalnu" Rosbergovu kacigu


                              Nico je želeo da simbolično podrži nemačku reprezentaciju, ali...


                              Nakon što je Nemačka postala šampion sveta u fudbalu, Nico Rosberg je želeo da se na nedeljnoj trci pred domaćom publikom pojavi sa posebnom kacigom.

                              Za tu priliku je dizajnirana kaciga na kojoj dominira nemačka zastava, zajedno sa slikom FIFA trofeja koji se dodeljuje svetskim prvacima u fudbalu.

                              Ovim gestom Rosberg je takođe želeo da simbolično odgovori na Hamiltonove prozivke na temu njegove nacionalnosti i da dokaže da je "100% Nemac".

                              Međutim, nemački mediji prenose da će FIFA zabraniti Nicovu specijalnu kacigu uz obrazloženje da “bilo koja neautorizovana upotreba zvaničnih simbola loše utiče na integritet FIFA-e i njenog marketing programa, a takođe i urušava ugled fudbala u svetu”.

                              Ipak, Rosberg će zadržati dobro raspoloženje čak i ako ne bude mogao da pruži podršku reperezentaciji svojom specijalnom kacigom. Naime, nemački as će ove dane pamtiti do kraja života jer se oženio svojom dugogodišnjom devojkom Vivian Sibold, a potom je i obnovio ugovor sa Mercedesom.







                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7343
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Raikkonen: Trenutno nije zabavno uopste, ali vraticemo se


                                Vozač Ferrarija ne gubi nadu.


                                Posle udesa na prethodnoj trci Kimi Raikkonen će ipak voziti trku u Nemačkoj. Škrt na rečima, kao i uvek, finski as je na redovnoj konferenciji za štampu u četvrtak pričao o povredi, dosadašnjem delu sezone i planovima za budućnost.

                                “Još uvek me pomalo boli noga i žao mi je što sam propustio testiranje, ali stigao sam u Nemačku sa željom da pružim svoj maksimum-svih 100%”.

                                “Verovatno sam tokom karijere imao i ozbiljnije incidente, srećom ne često, i znam da je to sastavni deo našeg posla. Međutim, sada sam se baš loše osećao, iako udes nije izgledao toliko ozbiljno kao neki prethodni”.

                                O sezoni 2014 Kimi kaže:

                                “Za mene je ovo veoma teška godina, tu nema dileme. Nadamo se da ćemo moći da napravimo neki pomak, jer ne mogu još dugo ovako da se mučim. Nije mi uopšte zabavno. Naravno, dešavalo mi se i ranije da prolazim kroz teške trenutke, ali sam uvek uspevao da preokrenem situaciju u svoju korist. Moramo da rešimo neke probleme i siguran sam da će sve doći na svoje mesto. Vratićemo se na pozicije koje zaslužujemo”.

                                Raikkonen nije želeo previše da komentariše svoju budućnost u Ferrariju.

                                “Na neke buduće odluke utiče mnogo faktora. Trenutno imam ugovor i ne razmišljam previše o tome”.







                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7346
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X