F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #61
    Bernie: Razočaran sam Sebastianom ove godine


    Gazda Formule 1 kaže da se razočarao radi pristupa nemačkog vozača u odbrani titule.



    Nakon četiri titule u nizu, Vettel se ove sezone borio za peto mesto u poretku vozača. Bio je nadmašen od svog timskog kolege Daniela Ricciarda i sezonu je završio bez ijedne pobede. Nakon svega toga, na kraju godine je najavio svoj prelazak u Ferrari.

    "Ja sam super pobornik Sebastiana. Međutim, na kraju sezone sam bio malo razočaran sa njegovim stavom, koji se promenio u odnosu na prethodne sezone, bar ja tako mislim." kaze Bernie. "On se ponaša kao poražen momak ,što u stvari nije jednostavno, mislim da to nije deo njegovog mentaliteta." napisao je gazda u predgovoru za službeni F1 pregled.

    Ecclestone je takođe kritikovao onoga koga Vettel menja u Ferrariju, odnosno Fernanda Alonsa:

    "Ferrari je bio vrlo razočaravajuci, izgubljen u prostoru. Fernando je na pola delovao kao Sebastian, tako da sam se i u njega razočarao, kada sve sagledam."






    Preuzeto sa f1.serbia.com
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #62
      McLaren neće uskoro objaviti svoju vozačku postavu?


      Pojavile su se nove informacije o raznim dešavanjima u britanskom timu.



      Tim iz Vokinga je idalje stavio na čekanje svoju odluku o objavi vozačke postave. Baš zbog ovog poteza McLaren je dosta kritikovan od strane medija jer budućnost Jensona Buttona i Kevina Magnussena još nije rešena.

      "Ovo što se dešava u McLarenu sigurno ne priliči renomeu takvog tima." kazao je Mika Hakkinen.
      Španski magazin As prenosi vesti da se vozačka postava odlaže sve dok se tim ne dogovori sa dva velika sponzora, ali su se sa jednom od njih razgovori malo zakomplikovali. Navodi se da su to španska telekomunikaciona kompanija Moviestar dok drugi dolazi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.
      Sa druge strane priča se da postoji dosta problema oko Alonsovog ugovora, odnosno kako piše La Gazzetta dello Sport još uvek nije dogovorena izlazna klauzula za vozača iz Ovijeda. Auto Motor und Sport prenosi da Španac možda nije zadovoljan tetsom McLaren-Honde i da čak razmišlja o tome da narednu sezonu provede u Le Man seriji zajedno sa Porscheom.






      Preuzeto sa f1-serbia.com
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #63
        I Bob Bell dolazi u Ferrari?


        Kako piše La Gazzetta dello Sport bivši tehnički direktor Mercedesa je na putu za Maranelo.



        Kako piše ovaj list Bob Bell trebalo bi da od marta naredne godine počne sa radom u Ferrariju, jer je ranije tokom ove godine napustio redove pobedničkog Mercedesa. Njegov ugovor sa nemačkim timom prestao je da važi pre samo nekoliko dana a on se ujedno obavezao na vernost u Ferrariju.

        Italijanski tim je na kraju ove godine krenuo u veliku reorganizaciju a poslednji koji je napustio Ferrari bio je dugogodišnji dizajner Nikolas Tombazis. Prema pojedinim informacijama pred vratima Ferrarija je i Rob Marshall, trenutno jedan od vodećih dizajnera u Red Bullu. Naime, baš zbog njega se ujedno digla i velika prašina jer je tim iz Milton Kinsa okrivio njega za grešku oko ilegalnih krila tokom poslednjeg vikenda u Abu Dabiju.






        Preuzeto sa f1-serbia.com
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #64
          Kvyat imenovan za debitanta godine


          Prikazanim performansama ne samo da je dobio priliku u Red Bulu, već je i dobio laskavu titulu koju dodeljuje Autosport.


          Nakon titule u GP3 Seriji u sezoni 2013, Red Bul je doveo Kvyata pravo u Formulu 1, preskačući GP2 kategoriju. Trkajući se za Toro Roso u sezoni 2014, osvojio je 8 bodova, a najbolji rezultati su mu tri završetka na poziciji 9, kao i solidne kvalifikacione performanse.

          Prikazane performanse odvele su ga u Red Bul, nakon samo godinu dana u F1, a pored toga dobio je i laskavu titulu Debitant godine koju dodeljuje Autosport.
          Primajući trofej upravo od šefa u narednoj sezoni, Hornera, Kvyat je rekao:"Bila je ovo odlična godina, protekla je veoma brzo. Imao sam sreću da radim sa odličim ljudima u Toro Rossu. Moja prva trka bila je posebna".






          Preuzeto sa f1-serbia.com
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #65
            Williams:Mi smo primer uspeha


            Mlada Claire Williams mislim da je njen tim pravi primer kako treba poslovati u F1


            Williams misli da je njihov uspjeh u 2014.godini savršen odgovor onima koji tvrde da prevencija troškova u F1 sprečava manje timove da se takmiče na najvišem nivou.
            Naime Williams je član Strategy Group,tela koje je početkom godine glasalo protiv uvođenja ograničenja troškova u F1.To je u velikom delu dovelo do propasti dva tima.
            Posle tih dešavanja Sauber,Force India i Lotus,poveli su aktivnu borbu za uvođenje ograničenja budžeta,i pravilniju raspodelu prihoda u F1,iako se nacrt rezolucije tek treba naći na stolu.
            Glavni šef tima,Claire Williams,smatra da je ovogodišnja pozicija njenog tima dokaz da manji budžet nije uvek u potpunosti restriktivan:
            "Za nas,ova sezona je bila neverovatan uspeh,u odnosu na,recimo Ferrari,koji ima dvostruko veći proračun od našeg.To je za mene merilo uspeha, i sa moje strane,sve što imam reći u ovom trenutku oko svih razgovora koji se vode oko toga."
            Na pitanje o zahtevima tri tima o kontroli troškova Claire kaže:
            "Formula 1 je ono što je.Dovoljno dugo sam u ovom sportu da znam kakva je situacija.Činjenica je da i mali tim može biti konkurentan u pravoj meri.Ron Denis već dugo tvrdi da mušterija,odnosno tim koji nema svoj motor, ne može nikada parirati na stazi onom timu koji mu isporučuje motor.Mi smo praktičan primer da je i to moguće,i to na pravi način."






            Preuzeto sa f1-forum.eu

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • jevrem
              CBC Senator XXL
              • 04.11.2006
              • 948
              • Smederevska Palanka
              • A4 2.0TDI quattro

              #66
              McLaren potvrdio postavu za 2015. Alonso i Button! Magnussen je rezervni vozač.
              Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
              Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #67
                Da da....upravo tako. Otprilike, tako nesto sam i ocekivao. Dva svetska sampiona.
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #68
                  McLaren započinje novu eru sa Hondom uz Alonsa i Buttona


                  Britanski tim je konačno potvrdio svoju vozačku postavu za 2015.



                  Ekipa je potvrdila pisanja medija u proteklim mesecima koji su Fernanda Alonsa selili iz Ferrarija u McLaren, a njegov timski kolega će biti Jenson Button. Kevin Magnussen ostaje u timu i biće test vozač ekipe.



                  Fernando Alonso: “Nikada nisam krio svoje divljenje uspesima Azrtona Senne koji je moj omiljeni vozač i idol. Kada sam bio dete, otac je meni i sestri napravio kartinge koji su imali boje McLaren-Honde iz tog perioda i stalno sam maštao da ću jednog dana biti kao Senna. Čast mi je što sam sada i ja deo partnerstva McLarena i Honde. Pridružujem se ovom projektu sa velikom dozom entuzijazma i odličnosti. Svestan sam da će nam biti potrebno vreme da ostvarimo željene rezultate i to za mene ne predstavlja problem. Tokom prethodnih godinu dana sam imao nekoliko ponuda i neke su bile veoma primamljive, ali McLaren i Honda su me prvi put kontaktirali još ranije i pitali me da li sam zainteresovan da učestvujem u njihovom zajedničkom povratku u Formulu 1. Imao sam razgovore sa ljudima i iz McLarena i iz Honde, video sam sa čime raspolažu i jasno mi je da su ove dve strane na putu da ponovo formiraju veoma uspešno partnerstvo. Ja ći svakako pružiti sve što mogu da im pomognem. Imamo vreme, imamo nadu i imamo neophodne resurse. Neka se legenda vrati – to je naš izazov.”



                  Jenson Button: “Veoma sam uzbuđen što ću započeti i svoju šesnaestu sezonu u Formuli 1 i šestu sa McLarenom. Siguran sam da će McLaren i Honda ostvariti velike stvari i verujem da ćemo uz zajednički rad svih u timu stvoriti efektivan i pobednički tim. Jako sam cenio Ayrtona Sennu, ali me je Prost najviše inspirisao dok sam bio dečak. Biti deo ovog novog partnerstva je sjajna prilika za sve nas i jako sam zadovoljan što sam pozvan da odradim svoj deo. Drago mi je što će Kevin ostati sa nama. On je izuzetno brz vozač i sjajna osoba. Što se tiče Honde, poznajem ih dobro pošto sam bio u njihovom timu od 2003. do 2008. i znam da će dati sve od sebe da sa McLarenom dođu do novih uspeha. Jako mi je drago što ću za timskog kolegu imati vozača kakav je Fernando i verujem da ćemo odlično sarađivati.”

                  Ron Dennis: “Presrećan sam što su McLaren i Honda na pragu početka novog partnerstva u Formuli 1. Svi kod nas u timu, ali i svi u Hondi imaju jaku želju za uspehom. Što se vozača tiče, uvek smo želeli da imamo najjaču moguću postavu i verujem da ta sada i imamo sa Fernandom i Jensonom. Sa Fernandom smo dogovorili saradnju pre nekog vremena, ali nismo želeli ništa da objavimo dok ne odlučimo ko će mu biti timski kolega. Ima više razloga zašto su se pregovori sa Jensonom odužili, ali uvereni smo da ćemo sa njegovim iskustvom imati prednost u budućnosti. On i Fernando kao par sa sobom nose veliko iskustvo. Alonso iza sebe ima 234 trke od kojih su 32 pobede i 97 podijuma. On je prava klasa. Ima 33 godine i potpuno je fizički spreman i pun entuzijazma. Što se Jensona tiče, on sa svoje 34 godine nije ništa manje spreman od Fernanda. Od 266 trka je pobedio na 15 i bio na podijumu 50 puta. Ukupno gledano, njih dvoje imaju preko 500 trka za sobom i mislim da to dovoljno govori koliko su oni važni za tim. Na kraju želim da zahvalim i Kevinu koji je bio sjajan ove godine i on će nastaviti da bude bitin deo tima i u 2015. On će biti naš rezervni i test vozač, a budućnost je pred njim i dalje svetla."

                  Yasuhisa Arai: "Naše partnerstvo sa McLarenom je bilo jako u prošlosti i sada imamo isti cilj za budućnost. Zato sam jako srećan što mogu da poželim dobrodošlicu dvojci velikih šampiona, Alonsu i Buttonu. Ovo je velika stvar za nas i svi smo jako uzbuđeni, ali moramo što pre ozbilno da se fokusiramo na izazove pred nama. Kevin je prikazao veliki napredak tokom 2014. i verujem da će nastaviti da se razvija i tokom iduće sezone. Honda je posvećena ubrzanju razvoja motora nakon rezultata koje smo dobili u Abu Dabiju. Saradnja sa ovim veoma iskusnim vozačima će za nas biti od velikog značaja.”






                  Preuzeto sa f1-serbia.com
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #69
                    Button: Krucijalno je bilo obezbijediti ugovor duzi od sezone


                    Jenson je konačno došao do finalizacije novog ugovora sa svojim timom.



                    Osiguranje ugovora na period duži od jedne sezone bilo je ključno u odluci ovog vozača da i 2015. godine ostane u McLarenu. Button je rekao da je vodio računa o tome da njegov zahtjev o ugovoru dužem od jedne sezone bude na vrhu liste prioriteta u razgovorima sa Ron Dennisom. Njegov suparnik za mjesto u timu, Kevin Magnussen, "morao" se zadovoljiti mjestom rezervnog i test vozača za narednu sezonu.

                    "Mislim da smo se obojica složili da nam je potrebno više od godinu dana. To je novi i fantastičan projekat. Biti dio legendarnog partnerstva McLarena i Honde nije stvar od samo godinu dana. To je nešto puno više i ja nisam htio biti tu samo godinu. Ne mogu govoriti o detaljima ugovora, ali nije vrijedan samo jedne godine."
                    "Ovdje sam da se takmičim za titulu i svjetsko prvenstvo. Naravno, možda ne već 2015. ali već u idućim sezonama. Radujem se što ću još duži period biti ovdje i stavljam akcenat na to duži."riječi su bivšeg šampiona.
                    Ron Dennis kaže za ugovor:
                    "Ugovor na dvije godine bio je moja ideja. On nije imao tu opciju. Mi smo napravili prijedlog i on ga je prihvatio. Nadam se na obostranu korist."








                    Preuzeto sa f1-serbia.com
                    Last edited by Pro FX-Sniper; 12.12.2014, 15:50.
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #70
                      Dennis: Razlog odlaganja objave je zbog uvođenja trećeg bolida


                      Direktor britanskog tima bio precizan i dosljedan sebi u objašnjenju kašnjenja o odluci.



                      Naime, Ron Dennis nije ni pokušao da se izvini za veliko kašnjenje povodom objave vozačke postave za 2015. Kako je rekao, glavni razlog za odlaganje bilo je nešto bitnije za tim, a to je opcija uvođenja trećeg bolida na grid iduće sezone.

                      Nakon sedmica nagađanja, tim iz Wokinga jutros je potvrdio da će vozačku postavu činiti Alonso i Button, dok će test vozač biti Magnussen. Tako tim sebi ostavlja prostor,jer i u slučaju trećeg bolida ima vozača koji može da opravda renome tima. Dennis dalje kaže da su i ranije mogli presijeći i donijeti odluku, ali da su ipak čekali jednoglasnu odluku McLarenovog upravnog borda:
                      "Ja i moja dva šefa, Eric i Jonathan, smo mogli odlučiti još u novembru odlučiti i riješiti pitanje vozača ali šta bismo dobili sa timom?"upitan je bio on.
                      O vozačima, Ron je rekao:
                      "Jenson i ja samo dogovor potpisali sinoć. Fernando i ja dogovor smo potpisali još onda kad većina ljudi nije mogla ni da zamisli takvo nešto. Međutim, u našoj objavi omela nas je prvenstveno rasprava o trećem bolidu, jer jednostavno morali smo da znamo da ili ne. To direktno utiče na raspodjelu naših materijalnih sredstava i morali smo znati gdje smo."

                      "Ja još uvijek mislim da su još dvije ekipe na gridu, koje su trenutno u stečaju, puno bolje rješenje od trećeg bolida. Nisam za tu soluciju i mislim da to nije dobro rješenje za F1 u cjelini. Ipak,radi te stvari smo sebi morali obezbijediti najbolje vozače,ako se desi i takvo nešto."riječi su direktora McLarena.






                      Preuzeto sa f1-serbia.com
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #71
                        Ecclestone želi da izbaci V6 motore?


                        Prvi čovek Formule 1 želi da u šampionat vrati V8 ili V10 agregate.



                        Bernie se još u utorak susreo sa nekolicinom odabranih novinara uključujući i Forbsovog reportera koji se bavi ekonomijom u Formuli 1 Christiana Sylta. Ecclestone je tom prilikom objasnio prisutnima da želi da do 2016. u šampionat varti V8 ili V10 agregate i da je na timovi da odluče koja od ova dva motora žele da koriste.

                        On je dodao da Formula 1 ne bi odustala od hibridnih sistema, već da bi novi-stari motori imali KERS opciju. Ako se uzme u obzir ranije izjave, ovo bi značilo da bi Honda i Merecdes napustile takmičenje, jer ne žele da ponovo razvijaju motor od 1000 konjskih snaga.






                        Preuzeto sa f1-serbia.com


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #72
                          Dennis: Lewis je igrao veliku ulogu debaklu iz 2007.


                          Ron Dennis je sada uperio prst u Lewisa Hamiltona i kazao da je on imao veliku ulogu tokom dešavanja u timu na kraju 2007. godine.



                          Juče je posle višemesečnih odlaganja potvrđeno da će za McLaren naredne godine voziti Fernando Alonso, koji se vratio u tim iz Vokinga i Jenson Button koji je dobio bitku sa Kevinom Magnussenom za preostalo mesto u timu. Tokom jučerašnje ceremonije predstavljanja novog tima i pratnerstva, Ron Dennis se okrenuo i 2007. godinu kada je Španac prvi put napustio McLaren. Većina ljudi je za taj razvoj događaja okrivila upravo Alonsa i Dennisa ali prvi čovek McLarena je kazao da određenu krivicu snosi i Lewis Hamilton.

                          "Ja sam uvek oštar prema sebi i svu tu energiju koju imam po nekad se dobro ne odrazi na moj privatni život. Mislim da sam u poslednjih dve godine dosta smekšao, gde sam postao mnogo više zatvoren što mi je pomoglo da što više uspeha donesem kompaniji. Ali, ako se vratimo na pomenuti period, sa jedne strane imali smo Lewisa koga su mnogi ljudi u to vreme opisali kao izabranog ali je tada imao i dozu nezrelosti. Kada sada pogledam ko je tada napravio prvi udarac, onda bi reko da je Lewis spremio klimu za proces koji je eksplodirao."

                          "Ali, to su odnosi koji se dešavaju između vozača. Imao sam ih ja dosta pogotovu u periodu kada su tu bili Prost i Senna, koje smo nekako uspevali da ublažimo. Ovom prilikom sam je pogledao u prošlost i video sam potrebnu emociju koju je Fernando izrazio, gde je čak izrazio žaljenje zbog određenih grešaka koje je napravio u životu." rekao je Ron Dennis.






                          Preuzeto sa f1-serbia.com
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #73
                            Bernie:Još kontrolišem F1


                            Vlasnik Formule 1 o glasinama,najavama,i mogućnostima za dalji rad



                            Bernie Ecclestone kaže da ima razrađen plan sukcesije,ali da se još nije spreman odreći svog celicnog stiska na F1.
                            Prošlih nedelja,aktuelno je bilo promaknuće Paul Walsh od strane većinskog dioničara F1,CVC kompanije,te njegova najava za novog direktora,i umesto dosadašnjeg Peter Brabeck-Letmathe.To je potaklo određene glasine,ali Bernie tvrdi da još uvek sve drži pod kontrolom:
                            "Vodim firmu kao da pripada meni,"rekao je novinarima u Londonu.
                            Na pitanje šta misli o radu uz Walsha.Bernie je odgovorio:
                            "Ne trebam raditi ništa,ni uz koga.Na svu sreću, u godinama sam za penziju,imam uštedenih nešto dolara u banci,i ne tražim posao.
                            Srećan sam što je kompletan odbor zadovoljan mojim radom.Kad budem mislio da ne mogu više,ja ću otići u penziju,"rekao je Bernie.







                            Preuzeto sa f1-serbia.com
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #74
                              McLarenov bolid za 2015. prošao crash test


                              Britanski tim je potvrdio da njihov novi bolid uspešno završio obavezne bezbednosne testove FIA šest nedelja pre prvog predsezonskog testa u Španiji.



                              McLaren je vest potvrdio na svom twitter profilu, a za razliku od ove sezone, ovoga puta nije bilo problema kada MP4-29 nije prošao svoj prvi obavezni crash test. Novi MP4-30 će biti prvi bolid ekipe sa Hondinim motorom u poslednjih dvadeset godina.







                              Preuzeto sa f1-serbia.com
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                #75
                                Alonso:"Podijumi realističan cilj za sezonu 2015"


                                Fernando Alonso je izjavio da tim Meklaren-Honda treba da postavi realističan cilj za sledeću godinu, kao i da su završeci na podijumu razuman cilj



                                Alonso se pridružio Meklarenu u kom će pokušati da osvoji treću titulu prvaka nakon pet godina provedenih u Ferariju, bez titule. Ipak, svestan je da prva godina za Meklaren i novog dobavljača motora - Hondu, neće biti lagana.

                                "Ne možemo da kažemo da nećemo da osovjimo šampionat, ko zna. Moramo steći iskustvo u radu sa novim agregatom. Nadam se da će sve dobro funkcionistai već od prve trke, ali nikad se ne zna. Bolidi u sezoni 2014 pokazali su nam koliko kompleksna Formula 1 može biti".
                                "Mislim da bi realističan nivo performansi bio onaj sa kojim bi se mogli boriti za podijume, a nadamo se i pobedama u sezoni 2015, što bi bio doobar znak za budućnost. Videćemo kako će se stvari razvijati, jer ako uspemo da razvijemo dobar auto tokom zime i malo nam se posreći....videli smo ove godine veliku prednost Mercedesa ali nismo znali da će Rikardo konkurisati za šampionat skoro do samog kraja. Mislim da trebamo da napravimo dobro početnu poziciju, da budemo konkurentni, a ostalo je na Džensonu (Baton) i meni da pokušamo".

                                Alonso se vraća u Meklaren posle neslavnog rastanka sa Ronom Denisom. Njegov motiv za povratak pokrenut je željom da ispravi neke stvari.
                                "Sve ove godine imao sam osećaj da samo još jednu stvar treba da uradim. Srećan sam sa svim dosadašnjim rezultatima izuzev onih iz 2007. godine. Nisam postigao, nisam dao sve od sebe što mogu. Sada, sedam godina kasnije, naučio sam neke stvari i razumeo neke koje i nisam baš sa 25 godina. Sada sam došao da završim posao koji sam započeo u 2007. godini. To mi je prvi prioritet".
                                "Ron i ja smo dosta razgovarali tokom godine i razumeli da smo obadvojica sličnog takmičarskog duha, volimo moto sport - ponekad toliko da se ponekad ne slažemo u svemu. Ali kao što sam rekao, kada imate 25 godina ne razmišljate baš isto kao kada imate 32", rekao je Alonso.






                                Preuzeto sa f1srbija.com
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X