F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Carmen Jorda: Moja budućnost? Vožnja F1 bolida!


    Carmen i dalje veruje u budućnost sa Lotusovim F1 timom.



    Iako je Lotus u 2015. došao u ozbiljne probleme što sa sponzorima, što sa i administracijom, prelepa Carmen Jorda nije prestala da veruje u svoj san da jednoga dana sedne u kokpit F1 bolida.

    "Uzevši u obzir sve probleme u timu ja sam veoma zadovoljna svojom prvom sezonom sa timom. Iako nisam mogla da vozim, trenirala sam dosta u simulatoru i pratila sam stalno trke uživo i radila sa inženjerima analizirajući podatke sa trka."
    "Ipak je proces postajanja profesionalca spor sa dosta uspona i padova. Lično, i dalje verujem da ću imati priliku da sednem u bolid. Nadam se za šest meseci ili godinu dana."
    Za Ecclestoneovu ideju o seriji u F1 u kojoj bi učestvovale samo žene i to istog vikenda kada se vozi i F1 trka, Carmen misli da je sasvim dobra.
    "To bi bio definitvno napredak i korak bliže za devojke koje vole motosport i trkanje i koje žele da se takmiče."


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Alonso: Moramo imati strpljenja


      Španski as idalje veruje u McLarenov projekat sa Hondom.



      Fenando Alonso oštro i javno je kritikovao svoj tim na VN Japana, kada je u trci izjavio da je njihov motor na nivou GP2 takmečenja. Već po padoku kruže glasine da bi Španac već mogao otići iz tima, razočaran lošim rezultatima u ovoj godini.

      Ipak, vozač McLarena ima drugačije namere:
      "Moj prirodni instikt je da pobeđujem. Sada me ljudi vide 30 sekundi na TV i to samo kada izlazim iz bolida. Sve vreme tokom trke ja sam u stanju tenzije, adrenalina i prekiven znojem dok vozim 300 km/h."
      "Morate da imate strpljenje, čak i kada vam ide dobro u trenucima kada je to loša trka za vas. To ne važi samo za sport, već i za život."
      Pojedini izvori navode da je jedna od mogućnosti da Alonso želi da pauzira naredne sezone, dok njegov sunarodnik i dobar prijatelj Carlos Sainz sumnja u te namere.
      "Mislim da će on biti na gridu naredne sezone. Čak i kada vam ne ide dobro Alonso će uvek ostati i boriti se do kraja." dodao je vozač Toro Rossa.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Ecclestone: Pojedini timovi i dalje žele tri bolida


        Prvi čovek Formule 1 ne brine se o stanju grida za 2016. godinu.



        Posle raspada Caterhama na kraju prošle godine ali i povratkom Marussije Manora, trenutni F1 grid broji 20 bolida. Ipak, to nije sve, jer se pojedini timovi muče sa finasijama kao što je Lotus, dok Red Bull preti da bi i oni mogli da napuste Formulu 1.

        Bernie Ecclestone je u izjavi za De telegraf kazao da nije zabrinut za budućnost ovog takmičenja: Pojedini timovi idalje žele da vide po tri svoja boida na gridu. Takođe, isto tako mnogi žele da vide treći konkurentan Ferrari nego neki tim koji nema tako dobar auto. Već sledećeg meseca mogli bi smo da znamo da li ova priča ima pravi smer."
        Takođe, šef najbržeg cirkusa dodao je da nije siguran šta će se desiti po pitanju ostanka Red Bulla.

        "Ovo je komplikovana situacija sa velikim sukobima interesa. Zašto bi vi pomogli svom konkurentu kada bi vas on mogao pobediti vašim oružjem."


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Wehrlein prvi na listi za trkačko mesto u Manoru


          Test vozač Mercedesa nalazi se na pol poziciji kada je u pitanju trkačko mesto u Manoru za narednu sezonu.



          Budućnost ovog mladog nemačkog vozača naglo je ubačena u veću brzinu kada je ozvaničena saradnja između Mercedesa i Manora po pitanju snadbevanja motora za narednu godinu. Pascal Wehrlein trenutno je vodeći u DTM šampionatu, gde je u kalendaru ostala samo još jedna trka.

          "Pascal je trenutno vodeći u DTM-u, pa je njegov glavni fokus da pobedi tamo." kazao je šef Mercedesa Toto Wolff. "Ipka, on ima obeležja vozača Formule 1 i naša je želja da mu to i obezbedimo. Pre svega moramo da mu nađemo mesto."
          Baš zbog ovog slučaja je proizašao dogovor između Mercedesa i Manora, gde se sugeriše da je Mercedes tražio dodatnu opciju za svoje vozače, kao što već odavno to imaju Red Bull sa Toro Rossom i sada Ferrari sa Haasom.
          I mladi Wehrlein ne bi imao ništa protiv ovakvom razvoju događaja: "Sada je sve na Totu. Ako me on vidi u nekom F1 timu ja bih bio presrećan tamo i da odem. Naravno da bih najviše voleo da odem u Merecdes ali su te šanse nepostojeće. Zbog toga moramo da gledamo određene alternative."


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Lauda se plaši da Merecdes ponovo ne zadesi scenario iz Singapura


            Niki lauda izrazio je zabrinutost da bi njegov tim mogao da ponovi loše performanse kao što je to bio slučaj u Singapuru.



            Matematički gledano nemački tim mogao bi već na VN Rusije da obezbedi svoju novu konstruktorsku titulu, a potrebni uslovi za to su da Lewis Hamilton i Nico Rosberg zajedno skupe tri boda više u odnosu na Sebastiana Vettela i Kimija Raikkonena. Mercedes trenutno ima 169 bodova više od Ferrarija i to bi ovom timu bila druga titula u šampionatu konstruktora.

            Ipak, nemački tim je uspeo da prebrodi krizu sa VN Singapura, kada je u Japanu odneo dvostruku pobedu.
            "Hvala Bogu pa smo uspeli da izađemo iz krize. To je sve što vam mogu reći. To je za nas bilo veliko olakšanje, ali trebamo da nastavimo u ovakvom tempu. Šampionat nije gotov a u Sočiju je površina staze slična kao onoj u Singapuru. Neće biti lako, radimo naporno kako bi ostali konkurentni." kazao je Lauda.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Dve DRS zone u Sočiju


              Druga trka za VN Rusije imaće dve DRS zone.



              Prva zona za ovaj sistem smešetna je odmah posle startno-ciljnog pravca na krivini 1, odkle se proteže još jedan dugačak pravac sve do šikane i drugog zavoja. Vozači će imati priliku da dva puta upotrebe ovaj sistem a drugu priliku za to imaće izmežu 10. i 11. krivine na još jednom dugačkom kosom pravcu.



              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Horner: Situacija je kritična jer nemamo motor


                Tim Red Bulla još nije našao svog novog dobavljača motora.



                "Trenutna sitaucija je više nego kritična, jer mi nemamo motor za narednu sezonu." kazao je Christian Horner.

                Red Bull i Renault na kraju sezone završavaju svoje dugo partnerstvo, koje je zabeležilo ogroman uspeh između 2010. i 2013. godine. Sada franskucki proizvođač nije proizveo konkurentan agregat i to je glavni razlog za završetak ove saradnje.
                Ferrari i Mercedes su takođe bili jedna od opcija za ovj tim, ali izgleda da ni jedna od ove dve strane nije mogla da obeća da će se u Red Bullovim bolidima naći motor A-specifikacije.

                "Od kada su se pravila oko motora promenila, svet u ovom takmičenju se promenio. Trenutno na stazi imamo dva motora koja mogu da pobeđuju, a Renault trenutno nije jedan od njih. Izgleda da će njima trebati dve do tri godine kako bi nadoknadili gubitak, a mi kao klijenti koji plaćamo za ove usluge ne možemo to da priuštimo." rekao je šef tima.

                Na pitanje da li će ovakav buran raskid između Red Bulla i Renaulta zasmetati ostalim proizvođačima da sa njima uđu u partverstvo, Horner je kazao da ne veruje u to:

                "Sumnjam. Možda smo krivi zato što smo bili iskreni, ili ja ili Adrian Newey, pa čak možda i Helmut Marko i Dietrih Mateschiz koji na kraju dana plaća račune."


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Wolff: Formula 1 može da preživi i bez Red Bulla


                  Prvi čovek Mercedesa uveren je da ovaj sport može da preživi i bez dva tim koja su pod potkroviteljstvom kompanije za erergetska pića.



                  Budućnost ova dva tima i dalje je jako upitna, jer je Red Bull raskinuo saradnju sa Renaultom a sa druge strane Dietrich Mateschitz je kazao da oni ne prihvataju ništa drugo osim agregat A specifikacije.

                  Mercedes se odmah ogradio da je protiv ove saradnje, dok je Ferrari izgleda na kulturan način odbio saradnju i onda budućnost Red Bulla nalazi se pod znakom pitanja. Prvi čovek Mercedesa kazao je da bi bilo lepo da ova dva tima ostanu u šampionatu, ali da on trenutno ništa ne može da uradi kako bi ih zadržao.
                  "Red Bull je trenutno veliki brend i oni trebaju da ostanu u F1, što se i nadam da će se desiti. Nadam se da će naći nekog dobavljača motora. Znam da rade na pregovorima ali ne sa nama. Definitivno gubitak Red Bulla i Toro Rossa bi bio veliki gubitak za sve nas."

                  "U ovim uslovima bitno je da sve timove zadržimo u F1, ali svi znamo da oni jednostavno dolaze i odlaze. Ne kažem da je Red Bull drugačiji od ostalih, oni su sjajan brend. Ali pre par godina u razmaku od 18 meseci F1 su napustili Toyota, Honda i BMW. Oni su bili tri velika konstruktora i bez njih je Formula 1 preživela. To je sramna situacija, ali mi se trudimo da sve timove zadržimo. Ako ne, to je van našeg domašaja i mislim da će svakako Formula 1 preživeti." dodao je Wolff.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ecclestone: Možda prodam Formulu 1 na kraju godine


                    Prvi čovek Formule 1 kazao je da su tri strane zainteresovane za kupovinu ovog takmičenja.



                    Qatari Sports Investments i US financial group RSE Ventures predvođeni Stephaneom Rossom zainteresovani su da kupe 35.5% kapitala od CVC Capital Partnersa, koji su za sada trenutno najveći vlasnici u ovoj grupaciji.

                    "Naši akcionari u ovom momentu su u poziciji kada mogu da izgube neki deo svog udela, pa čak i sve svoje akcije. Trenutno postoji mnogo interesovanja. Mogu da kažem da se izdavaju tri partnera i bio bih iznenađen ako oni za veoma kratko vreme ne bi kupili ovo takmičenje." kazao je Bernie Ecclestone.

                    Pod terminom kratko vreme, za Ecclestona je to označavalo kraj ove godine. On je još ranijih godina sugerisao da je CVC pod velikim pritskom da proda svoje preostale akcije.

                    "To je tako sa svim investicionim fondovima. Oni investiraju novac ostalih ljudi na određen period. Njih sada ne zanima kako će se tada stvari odvijati, ali oni žele da im se pare vrate. Možda će oni želeti da ponovo ulože, ali je njihov period prošao, jer su ga produžili već nekoliko puta." dodao je Britanac.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Boullier: Nema pukotina u partnerstvu McLarena i Honde


                      Šef McLarena kazao je da svi u timu trenutno rade kao jedan tim.



                      Još od početka sezone jasno se videlo da će Honda imati velikih problema sa novom hibridnom pogonskom jedinicom, zbog čega McLaren nema dobre rezultate. Takođe, pojedini izvori navode jako velike frustracije koje vladaju u taboru McLarena i pored toga što je Honda tokom vremena napravilia određeni napredak.

                      Ipak, VN Japana nije se pokazala tako uspešna i to baš u trenucima kada su na tribinama sedili prvi ljudi McLarena i glavni čovek Hondine korporacije.
                      Ipak, šef tima Eric Boullier kazao je da svi rade zajedno na rešavanju problema:
                      "U ovom meonetu nemamo krizu. Na svim nivoima u organizaciji radimo kao jedan tim. Tako je i na polju tehnologije i menadžmenta. Postoji određen pritisak jer svi od nas očekuju da prikažemo visoke rezultate. Jasno je da za nas su ovo neprihvatljivi rezultati i da naše perforamnse nisu na željenom nivou. Postoji pritisak ali ne i pukotina."


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Alonso: Ostajem u McLarenu i u 2016. i 2017.


                        Španski vozač kazao je da će ostati u britanskom timu i naredne dve sezone.



                        Za Fernanda Alonsa se već neko vreme priča da bi možda mogao da posle tako loše sezone napusti McLaren. Ipak, sve te špekulacije pale su u vodu jer je Španac na konferenciji za medije u Sočiju potvrdio da ostaje u Vokingu.

                        On je na pitanje novinara da li će i naredne godine voziti u McLarenu odgovorio: Da, naravno. I čak i u 2017."
                        Ovom prilikom Španac je objasnio svoje komentare sa trke u Japanu, kada je oštro kritikovao Hondin motor.
                        "Kada mi vozači pričamo preko radija, to bi trebalo da bude privatna stvar, jer ja imam mikrofon na kacigi i to ne bi trebalo da ide u TV prenosu. Ovaj sport je veoma jedinstven, jer zamislite da svaki igrač u fudbalu ili košarci ima mikrofon i da svi vi možete da ga čujete kada priča. Na kraju ja sam srećan da ste samo čuli radio prenos iz Suzuke, jer da ste slušali mene i Buttona na ostalim trkama, bili bi ste veoma iznenađeni."
                        Alonso na sledećoj trci slavi svoj 250. start, ali svakako to neće biti baš najprijatnija trka, jer će Španac krenuti sa kaznom od 35. mesta.
                        "Mislim da će situacija biti manje-više ista nego na ostalim trkama. Pokušaćemo da skupimo podatke o bolidu kako bi mogli da se spremimo za narednu sezonu."


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Nico Hulkenberg najbrži na prvom treningu VN Rusije


                          Vozač Force India tima bio je najbrži na prvom treningu za VN Rusije.




                          Početak starta 1. treninga zbog velike količine prljavštine na stazi odložen je za 30 min. Navodno iz vozila za održavanje koje je bilo ranije u inspekciji staze, u krivini 8 je iscurelo dosta tečnosti koja se prosula na velikoj površini. Sesija nije bila produžena za izgubljeno vreme. Timovi nisu mogli da koriste ekstra setove guma, a razlog nemogućnosti produženja sesije su druge serije koje se voze nakon F1 treninga, GP2 i GP3. Nakon pola sata vozilo kontrole trke je izašlo u inspekciju staze, i trening je zvanično počeo.
                          Prvi na stazu izlaze Marcus Ericsson i Fernando Alonso koji na svom bolidu ima aeroboju. Vozači izlaze na intermedium gumama zbog velike količine vode u krivini 8. Valteri Bottas je čak izašao na wet gumama i imao je mnogo problema pi ulasku u boks. Navodno, ulazak u pit stop je dosta uzak u jednom delu. Vozači uglavnom odrađuju instalacione krugove, poneki start.
                          Prvi koji je izašao na soft gumama je Fernando Alonso, na 45 min. do kraja sesije. Takođe, Alonso je i odradio prvi mereni krug od preko 2 minuta. Sledeći njegov mereni krug je 1:56.327. Još jednom Alonso spušta na 1:53.854. Sledeći mereni krug je Marcusa Ericssona od 1:58.926. On svoje vreme popravlja na 1:57.142. Staza je počela polako da se suši i Jenson Button takođe postavlja vreme na medium gumama i to 1:55.781. Button vozi 1:50.920 na 20 min. pred kraj sesije. Alonso spušta na 1:49.240. Valteri Bottas dodatno spušta granicu na 1:47.959. Alonso ponovo postavlja nabrže vreme od 1:47.443, a krug kasnije Bottas spušta na 1:47.076. Hulkenberg preuzima prvo mesto sa 1:45.987, dok Ericsson ima problema sa motorom na izlasku iz boksa. Vettel na 5 min. pred kraj vozi najbrže 1:45.491.Na minut i po pred kraj Vettel spušta na 1:44.9. Na 10ak sekundi pred kraj Nico Hulkenberg voyi najbrže, 1:44.355 ispred Rosberga i Vettela.



                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Felipe Massa najbrži na drugom kišnom treningu u Rusiji


                            Vozač Williamsa postavio je najbrže vreme na drugom treningu za VN Rusije.



                            Brazilac je zabeležio vreme od 2m00.458s na gumama za kišne uslove pošto kiša padala tokom čitavog dana. Kasnije na stazi su se pojavile i bare, što je nateralo vozače da veći deo vremena provedu u garažama.

                            Baš iz ovih razloga skoro svi timovi moraće da svoje programe odrade sutra ako im i tada vreme bude dozvoljavalo. Max Verstappen je baš iz tih razloga odlučio da ostavi neki set guma ukoliko se slični vremenski uslovi budu ponovili u subotu i nedelju.
                            Felipe Massa je zauzeo prvo mesto, iza njega našao se Sebastian Vettel dok je Valtteri Bottas bio na trečoj poziciji. Max Verstappens a Toro Rossom je zazeo četvrto, Alonso peto a Danil Kvyat šeszo mesto. Spisak prvih deset vozača zaključili su Carloz Sainz, Jenson Button, Nico Rosberg i Marcus Ericsson.




                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Raikkonen: U ovim uslovima nisam mogao ništa da naučim


                              Obe sesije u Sočiju su vožene u lošim uslovima, pa Ferrari nije mogao da sprovede svoje planove u delo.



                              „Na kraju prvog treninga morali da izađemo na stazu kako bi smo bar videli da li ima nekih problema sa bolidom. Uslovi su bili jako loši. Jedan deo staze je bio potpuno suv, dok je drugi bio mokar. Zbog toga nismo mogli ništa da naučimo. Međutim i drugi su imali iste probleme. Prva sesija je bila idealna da odradimo neke stvari, ali je curenje dizel goriva na stazi upropastilo i taj trening. Tek sutra ćemo videti da li možemo da smanjimo zaostatak za Mercedesom na ovim gumama. Danas je nemoguće praviti bilo kakvo poređenje“, izjavio je Raikkonen.




                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Kvyat se nada da neće ponoviti grešku iz Japana


                                Rus se nada da će izbeći greške koje je pravio na trećem treningu u Japanu usled nedostatka krugova na prve dve sesije.



                                „Nadam se da ćemo sutra moći da vozimo više krugova. Sesija će biti jako bitna i svi će pokušavati da urade što više. Treći trening će pokazati pravu formu timova. U Japanu sam imao loš treći trening i to je uticalo na moje kvalifikacije. Nadam se da se taj scenario neće ponoviti i ovde“, izjavio je Kvyat.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X