F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Bottas veruje da će voziti u Maleziji


    Ipak njegov menadžer je još uvek oprezan sa ovim izjavama.



    Valtteri Bottas je zbog povrede leđa u kvalifikacijama morao da presedi prvu trku u Australiji i trenutno se nalazi u Indoneziji gde radi na oporavku i pripremi za VN Malezije. Njegov menadžer i bivši vozač Formule 1 Mika Hakkinen kazao je da još rano govoriti da li će njegov klijent biti spreman za narednu trku:

    "U ovom trenutku vam ne mogu ništa reći. Pričao sam sa Valtterijem i on je veoma optimističan i veruje da će se naći na stazi. On se sada oporavlja po planu i čini sve kako bi bio spreman." rekao je Hakkinen.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Marko: Bolidi Toro Rosso bi mogli požuteti


      Doktor Marko i zvanično je priznao kako Toro Rosso može postati vrlo lako drugi tim, tim Renaulta



      Kao što kritikuje dobavljača motora Renault za retrogradni korak u 2015.godini,tako Marko potvrđuje i dosadašnje glasine o pregovorima Toro Rosso i Renaulta, o kupovini ovog tima, koji Renault želi.
      "Pošto Renault smatra da bi se trebao predstavljati drugačije, iz marketinških razloga, ova priča je dosta dobila na težini. Mnogo se govori o kupovini tima, ili o opciji farbanja dva bolida u žuto "rekao je Marko za austrijski Speed Week.
      Takođe, on tvrdi da je Renault već imao slične pregovore sa Lotusom i Sauberom.
      Što se tiče pregovora o Toro Rosso, koji su trenutno jako aktuelni, Marko tvrdi da je gazda Red Bulla otvoren za svaki vid saradnje:
      "Ako to olakšava saradnju i poboljšava performanse, onda saradnja može biti maksimalna. Ako je Renault srecan sa takvim rešenjem, onda smo i mi srecni da razgovaramo sa njima. Tu nije samo opcija prodaje, tu je i opcija da im Toro daje dva svoja bolida, ofarbana u žutu boju, sa njihovim sponzorima."
      Na pitanje o protestu Red Bulla i o priči da ce tim prodati Audiju, on kaže:
      "Ne postoje pregovori, a što se tiče dužine ugovora do 2020.to nije nikakva prepreka. Svaki ugovor se može raskinuti. Setite se da su i Honda i BMW u trenutku povlačenja imali važeće dugoročne ugovore. Povukli su se onda kad je njima to odgovaralo."


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Chester: Meta nam je Williams


        Šef Lotusa tvrdi da njegov tim u narednih par trka može imati tempo Williamsa



        Lotus nije daleko od borbe za mjesto sa ekipom Williamsa, prema tehničkom šefu Nicku Chesteru.
        Iako tim iz Enstona nije završio prvu trku, gde se Maldonadu desio peh sa udarcem u zadnji deo bolida, pa je morao odustati, a Grosjain je imao problem sa curenjem tečnosti iz sistema klime, Chester smatra da tim ima odličan tempo. Po njemu trebali su zauzeti petu i šestu poziciju u Melburnu.
        "Performanse bolida su bil dobre od početka. Vozači su bili zadovoljni, auto je bio odličan za voziti i bili smo u situaciji i da kalkulišemo sa gumama. Ipak, desio nam se peh, a da nije siguran sam da bismo osvojili dosta bodova."
        "Pred Maleziju prilično smo zadovoljni i na narednim trkama bismo trebali biti redovni učesnici Q3. To nam nije dovoljno, želimo podići naš nivo i u narednom periodu postići tempo Williamsa. Znači,ima još posla za uraditi" rekao je Nick Chester.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Abad: Fernando će voziti u Maleziji


          Alonsov menadžer je uveren da ce Fernando nastupiti u Sepangu na VN Malezije.



          Luis Garcia Abad, menadžer Fernanda Alonsa, uverava španske navijače kako će njihov miljenik biti spreman za narednu trku idućeg vikenda u Maleziji.

          Dvostruki svetski prvak je bio prinuđen gledati otvaranje svetskog šampionata iz svog doma u Ovijedu nakon što mu je savetovano da preskoči trku radi potresa mozga koji je doživio ranije na testiranjima u Barseloni 22.februara. Taj lečnički savet morao je poslušati radi vlastite sigurnosti, kako bi period oporavka prošao kako treba.
          On je ranije ove sedmice radio u simulatoru u Wokingu, a par dana pre, počeo je raditi na svojoj fizičkoj spremi.
          Iako 33-godišnji Alonso treba proći ponovne medicinske testove kako bi doktore iz FIA zdravstvene komisije uverio da je potpuno zdrav, njegov menadžer smatra da je to samo formalnost:
          "Alonso je dobro i on će voziti u Maleziji. Fernando se oseća odlično i medicinski testovi su puka formalnost za njega."


          Last edited by Pro FX-Sniper; 23.03.2015, 16:22.
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Sauber: Ferrari je napravio ogroman korak sa motorom


            Monisha Kaltenborn je priznala da je iznenađena veličinom napretka koji je Ferrari napravio sa motorom za 2015.



            Sauber je oduvek pružao punu podršku Ferrariju i očekivalo se poboljšanje performansi u 2015. ali niko u timu nije očekivao takav napredak.

            Ferrari u ovom trenutku ima drugi najbolji motor, malo iza Mercedesa, dok je Renault u velikom zaostatku. Procenjuje se da su Ferrari i Sauber pronašli više od sekunde samo od performansi novog motora.
            „Napravili su ogroman napredak. Jako su dobro obavili posao i prijatno sam iznenađena. Neophodan vam je takav motor i ne svodi se sve samo na šasiju. Kompletan paket mora da bude dobar“, rekla je Kaltenborn.
            Ona je dodala da je poboljšanje motora jedan od glavnih faktora koji je doprineo Sauberovom povratku u formu, nakon sezone u kojoj nisu osvojili ni jedan bod.
            „Ovakav korak napred vam daje mogućnost da se konstantno borite za bodove i da iskoristite bilo koju priliku koja se ukaže. Prošle godine nismo ni imali prilike zato što smo mnogo zaostajali. Sada smo svakako u mnogo boljoj poziciji. Svakako ne očekujem da će nam se sada sponzori odmah nacrtati na vratima fabrike i da će odmah biti bolje. Imali smo sjajne rezultate u 2012. pa nismo imali mnogo sponzora koji su se nudili. Ipak, mislim da smo poslali poruku ljudima da smo se vratili.“

            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Ferrarijev F1 tim započeo selidbu u novo postrojenje


              Nemački Bild am Sonntag prenosi da je Ferrari konačno započeo selidbu u novu modernu zgradu pravljenu isključivo za potrebe F1 tima.



              Bivši šef Ferrarijevog F1 tima Stefano Domenicali je još 2010. odobrio izgradnju potpuno novog i super modernog postrojenja u kome će se nalaziti sve divizije F1 tima. Tim je do sada koristio stare zgrade koje datiraju još iz 1947.

              Novi šef tima Mautizio Arrivabene je potvrdio da su u ekipi trenutno zauzeti selidbom iako bi idealan scenario bio da se fokusiraju na sustizanje Mercedesa.
              „Svakako nije idealno, ali šta možemo? Trebaće nam oko tri četiri meseca da sve ljude preselimo u novu zgradu.“
              Nova fabrika ima površinu od 25000 kvadratnih metara. U njoj će raditi oko 700 ljudi, a u sklopu zdanja će se nalaziti i potpuno novi simulator, kao i platforma za testiranje hibridnog pogona vredna 40 miliona evra. Ukupna cena nove zgrade nije poznata.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Boullier: Nećemo stići Mercedes ni za dve godine


                Trkački šef britanskog tima nije siguran da li je dominacija Mercedesa toliko štetna za F1.



                Francuz veruje da će trebati više od dve godine da ostatak grida sustigne Mercedes i da nije nikakvo čudo što se Honda nalazi u velikim problemima u ovom trenutku.

                Razlika među Mercedesom i konkurentima je zabrinjavajuća i mnogi se boje još višeg pada popularnosti ovog sporta ali Boullier tvrdi da je to nezibežno sa novim propisima:

                "Ne znam je li to loše za sam sport. Naravno, svako želi trke kao u 2012. ali svaka promena stavki u pravilniku F1 stvara određene rupe i praznine u samom trkanju. Nisam iznenađen, to je cena koja se plaća ako naprasno promenite pravila, odjednom. Onda morate strpljivo čekati da se to nadoknadi."

                Za probleme Honde, koji iznose bukvalno više od tri sekunde po krugu, Boullier je rekao:
                "U našem slučaju, Mercedes je razvijao motor više od tri godine a Honda 18 meseci. To je već veliki deo odgovora. Za Ferrari i Renault nemam pripremljene nikakve odgovore, jer ne znam njihovu trenutnu situaciju. Za Mercedes možemo očekivati da naprave još bolji posao ove sezone. Ovi motori imaju još jako puno potencijala za iskorištenje i može potrajati više od nekoliko godina dok se oni maksimalno ne upotrebe."

                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Mercedes nudio materijalnu pomoć za Hockenheim


                  U izvještaju Observera navodi se da je nemački tim nudio značajnu materijalnu pomoć da bi se trka održala, ali je njihov predlog, ipak,odbijen


                  Šampion u konstruktorskoj konkurenciji, Mercedes,nudio je organizatorima VN Nemačke pokriće čak polovine ukupne sume troškova, ali je njihov predlog ostao bez odobrenja, tvrdi u svom izdanju britanski Observer.
                  Ova trka i zvanično je izostavljena iz Fia ovogodišnjeg kalendara, a Mercedes je pokušao na ovaj način spasiti stvar i odložiti, ipak neodložnu stvar. Po Observeru, razlog neodržavanja trke je nepostizanje dogovora zvaničnog nosioca komercijalnih prava trke i sa druge strane promotera.
                  Iz Mercedesa su dali svoje viđenje situacije:
                  "Organizacija trke, kalendar i neki pojedini događaji su pitanje za FIA, nosioca komercijalnih prava i na kraju, promotera. U principu, mi ne verujemo da je model finansijske podrške od strane nekih timova za određena takmičenja, prihvatljiv model za budućnost ovog sporta. Ipak, nemački GP je jezgro kalendara F1 i mi imamo mnogo interesa u ovoj trci."
                  "Iskreno, Mercedes-Benz je učestvovao u raspravama povodom odgađanja i ponudio značajan finansijski doprinos da bi se ovaj događaj održao. Na žalost, naš predlog je odbijen" stoji u saopštenju njemačkog tima.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Force India: Najveća poboljšanja posle prelaska u Evropu


                    Ovaj tim je zabeležio dobar plasman u Australiji, ali najviše zahvaljujući odustajanju velikog broja vozača


                    Force India ne očekuje svoja najveće tehnološka unapređenja bolida sve do prelaska karavana na evropsko tlo. Nico Hulkneberg i Sergio Perez su u Australiji završili šesti, odnosno deseti, ali najviše radi odustajanja 11. vozača. Ipak,šef tima Vijay Mallya tvrdi da zna kako tim zadržati u zoni osvajanja bodova:
                    "Mi tek počinjemo razvojni put našeg bolida i znamo da moramo poboljšati njegovu efektivu, ako želimo i dalje da osvajamo bodove. Imaćemo neke male prepravke za naredne trke, ali ništa veliko do prelaska u Evropu" rekao je Mallya.
                    "Malezija je zanimljiva staza za nas. Prošle godine tu smo imali dobre rezultate i Niko je odvezao odličnu trku. Vrućina obicno nama donosi prednost, a kiša je dodatni element koji može biti iskorišten odličnom strategijom. To je efekat iznenađenja. Mislim da možemo iskoristiti sve te elemente i biti konkurentni u Sepangu."
                    Hulkenberg je pre svega bio objektivan:
                    "U Melburnu nismo pravili nikakve greške, a znamo da je naš novi bolid jako pouzdan. Uspeli smo doći do bodova, ali u Sepangu ce biti mnogo teže to izvesti. Čvrsto stojimo nogama na zemlji i mislim da će nam trebati mnogo sreće da bismo u Maleziji ušli u zonu bodovanja" rekao je nemački vozač.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      FIA na pragu nove istrage oko protoka goriva


                      Izvršno telo svetskog moto sporta smatra da su neki timovi možda kalkulisali sa pravilima



                      Na pomolu je nova afera, koja već okružuje padok, a ovaj put meta su kontroverzna pravila o protoku goriva kod pogonskih jedinica F1 bolida.
                      Već je prošlo godinu dana od kako je Daniel Ricciardo diskvalifikovan na trci za VN Australije, a razlog za to je tada bio povećan protok goriva u njegovoj V6 jedinici bolida. Nakon godinu dana, opet je protok u pitanju, ali ovaj put iz drugih razloga.
                      Italijanski Omnicorse tvrdi da je FIA izdala tehničku naredbu timovima, a koja će postati važeća od VN Kine, sledećeg meseca. Ona će nalagati proveru kompletnog sistema goriva kod svakog tima.
                      Dosada, kao što znamo, FIA je dopuštala maksimalni protok goriva u promeru 100 kilograma po satu, isključivo uz upotrebu njihovog, standardizovanog, merača goriva. Sad, upravno telo želi proveriti pritisak i protok u svim ostalim delovima sistema goriva.
                      Oni sumnjaju da su neke ekipe i proizvođači pronašli put pored pravila, povećavajuci protok goriva u drugim delovima motora, istovremeno osiguravajući da nikad ne pređe 100 kg/h, kroz FIA merač protoka. Po Omnicorse, to je razlog ovogodišnjeg napredka određenih timova, precizno Ferrarija i Mercedesa. Na taj način Scuderia je napravila ogromni pomak, a Mercedes zadržao svoju ogromnu dominaciju.
                      Ovaj list tvrdi da su ovi timovi na taj način povećali iskoristivost svog turbo punjača, koji radi do pritiska od čak 500 bara, dok Renault turbo punjač ima maksimalni stepen iskorišćenja od samo 250 bara. Razlika je po Omnicorse napravljena i kod Honda agregata, koji takođe ima maksimalnu iskoristivost od 500 bara, a u Melburnu je bio do pola odvrnut, radi pozudanosti. Ostaje da vidimo razvoj događaj u toku idućeg meseca.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Cp6uH
                        CBC Senator XXL
                        • 22.09.2008
                        • 553
                        • Beograd
                        • Corolla TSn

                        Ferrari napravio dobar pregled trke u Melburnu
                        Visit the Official Website of the Scuderia Ferrari Formula 1: all the news on the Team, the Drivers and the races of the F1 World Championship

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Renault: Red Bull laže!


                          Partnerstvo Red Bulla i Renaulta nastavlja da se urušava.



                          Cyril Abiteboul, šef Renaultovog F1 programa je optužio tehničkog direktora Red Bulla Adriana Neweyja da laže. On je rekao da je pogrešno što Newey svaljuje svu krivicu na Francuskog proizvođača.

                          „Pored problema koje mi imamo sa motorom, postoje i neke loše stvari kada je Red Bullova šasija u pitanju i to svakako ne pomaže situaciji. Zadnji deo je jako nestabilan i tu prave problem i motor i šasija.“
                          Kada je upitan da li je teško i neprijatno čuti od Neweyja da je jedini problem na RB11 motor, Abiteboul je rekao: „Da, teško je kada mate partnera koji laže.“
                          „Adrian je šarmantan gospodin i izvanredan inženjer, ali ceo život je isključivo kritikovao proizvođače motora koji su snabdevali timove u kojima je radio Sada je previše star da bi promenio takve stavove.“

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Hakkinen nije oduševljen Kimijem u Australiji


                            Legendarni Finac nije fasciniran prvim ovosezonskim nastupom svog zemljaka u Ferrariju.



                            Kada je otišao u penziju na kraju 2001. godine, Mika kaže da je tada rekao Ronu Dennisu: "Ako želite pobeđivati, dovedite ovog Finca."

                            Prošle sezone, 35-godišnji Raikkonen grčevito se borio uz Alonsa u Ferrariju i ipak je opstao u timu kao konkurentan vozač. Međutim, ove godine na startu sezone gurnut je u drugi plan, dok je na čelo tima istupio debitant u Ferrariju Sebastian Vettel i na taj način zaokupio pažnju javnosti.
                            "Ja sam definitivno više očekivao od Kimija", kaže Hakkinen. "Očekivao sam da će imati prednost u odnosu na Vettela jer je dosta duže u Scuderiji. Međutim, Sebastian ga je odmah istisnuo sa čela kolone."
                            Specifično je to da Hakkinen učestvuje u radu menadžerskog tima druge finske zvezde Valtterija Bottasa, koji se spominje kao Kimijeva zamena u Ferrariju.
                            Sa Mikom se slaže još jedan veliki vozač David Coulthard: "Stari Sebastian se vratio i on je doneo pobednički mentalitet u Ferrari. Baš kao što je pobedničkim timovima napravio Toro Rosso i Red Bull, sada će to uraditi od Ferrarija."



                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Kinezi kupili Pirelli


                              Kompanija China National Chemical, koja je u državnom vlasništvu, kupila je većinski udeo u Pirelliju čija se vrednost procenjuje na 7 milijardi evra.



                              Prema pisanju Forbesovog sajta, ovakav potez će na raspolaganje velikom Kineskom tržištu staviti 140 godina italijanskog istraživanja i razvoja putnih pneumatika.

                              Takođe je objavljeno da će Pirellijev dosadašnji generalni direktor Marco Tronchetti zadržati svoju poziciju.

                              Ipak, novi čovek zadužen za investicije će biti Zhang Yi koji podnosi izveštaj državnoj komisiji za nadgledanje i administraciju, a takože je i član centralnog komiteta vladajuće Komunističke partije.
                              U izveštaju se navodi da promena vlasništva verovatno neće imati uticaja na učešće kompanije u Formuli 1.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Allison očekuje da Ferrari bude bliži Mercedesu u Maleziji


                                Tehnički direktor Ferrarija veruje da će njegov tim imati manji zaostatak za Mercedesom na ovonedeljnoj trci.



                                Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen su bili četvrti i peti na kvalifikacijama u Australiji, a Nemac je u trci došao i do podijuma. Ipak, Allison smatra da su greške tokom pit-stopova koštale Ferrari vremena.

                                „Ako pretpostavimo da Mercedes neće napraviti ni jednu grešku, svakako ih očekujemo na vrhu. Međutim, mi smatramo da možemo da im budemo bliže ako odradimo sve kako treba na trci. U Melburnu je bilo grešaka i nadam seda ćemo ovoga puta u kvalifikacijama zauzeti treće i četvrto mesto.“

                                Allison je dodao da će izazov u Sepangu biti sličan onome u Australiji, ali kaže da bi drugačija klima mogla da predstavlja problem za timove.
                                „Sepang je potpuno drugačiji kada je u pitanju klima, ali kada su u pitanju važnost snage motora i prijanjanje, nema mnogo razlike u odnosu na Melburn. Zato smatram da će nivo performansi biti sličan kao na prvoj trci. Razlika je što je u Maleziji jako toplo i treba paziti na temperature bolida i guma“, izjavio je Allison.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X