Ricciardo i Magnussen prvi dobijaju novi Renaultov agregat
Francuski tim trenutno je u mogućnosti da dostavi samo jednu verziju novog agregata po timu.
Prema nekim navodima Renault bi u Kanadi trebalo da donese novu verziju svog agregata, za koge se veruje da donosi 35 konjskih snaga više odnosno 0.5 sekundi po krugu. Ali kako prenosi Auto Motor und Sport, pravi problem bi mogalo da bude nedostatak rezervnih delova, što znači da bi francuski proizvođač mogao da samo dostavi jedan motor po timu.
Ova situacija mogala bi da Red Bullu napravi određen problem, jer za sada se može stvoriti određen pritisak kome dati novu verziju "Tag-Heuer" motora, mada prvi pik za ovu opciju je najverovatnije Daniel Ricciardo. Kod Renaulta ovo je već gotova stvar jer jača pogonska jedinica ide u bolid Kevina Magnussena.
Francuski tim trenutno je u mogućnosti da dostavi samo jednu verziju novog agregata po timu.
Prema nekim navodima Renault bi u Kanadi trebalo da donese novu verziju svog agregata, za koge se veruje da donosi 35 konjskih snaga više odnosno 0.5 sekundi po krugu. Ali kako prenosi Auto Motor und Sport, pravi problem bi mogalo da bude nedostatak rezervnih delova, što znači da bi francuski proizvođač mogao da samo dostavi jedan motor po timu.
Ova situacija mogala bi da Red Bullu napravi određen problem, jer za sada se može stvoriti određen pritisak kome dati novu verziju "Tag-Heuer" motora, mada prvi pik za ovu opciju je najverovatnije Daniel Ricciardo. Kod Renaulta ovo je već gotova stvar jer jača pogonska jedinica ide u bolid Kevina Magnussena.

Comment