F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Ricciardo i Magnussen prvi dobijaju novi Renaultov agregat


    Francuski tim trenutno je u mogućnosti da dostavi samo jednu verziju novog agregata po timu.



    Prema nekim navodima Renault bi u Kanadi trebalo da donese novu verziju svog agregata, za koge se veruje da donosi 35 konjskih snaga više odnosno 0.5 sekundi po krugu. Ali kako prenosi Auto Motor und Sport, pravi problem bi mogalo da bude nedostatak rezervnih delova, što znači da bi francuski proizvođač mogao da samo dostavi jedan motor po timu.

    Ova situacija mogala bi da Red Bullu napravi određen problem, jer za sada se može stvoriti određen pritisak kome dati novu verziju "Tag-Heuer" motora, mada prvi pik za ovu opciju je najverovatnije Daniel Ricciardo. Kod Renaulta ovo je već gotova stvar jer jača pogonska jedinica ide u bolid Kevina Magnussena.

    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Mercedes radi prekovremeno kako bi spremio bolide za Monako


      Pored štete koja je naneta na trci, timi iz Berklija radi naporno kako bi oporavio bolide za VN Monaka.



      Nemački proizvođač doživeo je debakal na VN Španije, kada su njihovi vozači imali incident već u prvom krugu. Oba bolida Mercedesa su završila u pesku, a tom prilikom načinjena je i određena materijalna šteta. Sada, prvi na udaru je operativni šef Rob Thomas, koji sa njegovim timom treba da ove bolide pripremi za narednu trku.

      "Naažlost, ovi incidenti su veoma retki za nas. Ali to se dešava i sada postoji određen proces koji trebamo da prođemo. Kada se to desi mi odmah upitamo fabriku šta i kako trebamo da radimo. Dok sastavljamo bolid u garaži non stop smo na telefonima sa ljudima iz baze, gde im šaljemo slike pojedinih delova. Takođe, imam i listu od 1200 sumnjivih delova, koji veoma oprezno ugrađujemo i koji su prošli veoma zahtevne kontrole u fabrici. Sve to moramo da sastavimo za 24 sata. Sada je stvar malo teža, jer imamo dva bolida koja trebamo da sagradimo, pa zato radimo i prekovremeno." kazao je Thomas.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Renaultov novi motor debituje već u Monaku?


        Nova pogonska jedinica farncuskog proizvođača je na testu u Barseloni prošla generalnu probu.



        Renaultovo odelenje za agregate odradilo je dobar posao oko unapređenja nove pogosnke jedinice, što su potvrdili i vozači klijentskog tima Red Bulla. Ipak, ograničeni resursi učinili su da samo jedan vozač od ovih timova dobije novu specifikaciju agregata.

        "Pogonsku jedinicu koji smo koristili na prvoj trci u Australiji je bila veoma defanzivnog dizajna i zasnovana je na specifikaciji motora sa kraja prošle sezone. Do tada radili smo na novim idejama pre svega turbo sistema, ged smo morali da uradimo i određene modifikacije. Zbog toga je i ICE komponenta mnogo efikasnija i sada nam daje oko pola sekunde po krugu. Za ovu nadogradnju iskoristili smo mali broj tokena." kazao je šeg odelenja za agregate Remi Taffin.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Honda se sprema za novi radikalni dizajn agregata u 2017


          McLarenov partner planira nove velike promene za narednu sezonu.



          Zbog ograničenog prostora za razvoj motora, koji se sve više sužava od naredne godine, Honda želi da ponovo razmotri svoj dizajn pogonske jedinice. Japanska kompanija je u ovoj sezoni napravila korak napred, gde je tim počeo da dolazi do poena a ujedno se Fernando Alonso plasirao u poslednji deo kvalifikacija. Nažalost, konfiguracija Hondinog motora još uvek nije dovoljno jaka, pre svega slaba karika u ovom lancu je ERS sistem.

          "Još uvek nismo se odlučili sa kojim dizajnom motora želimo da uđemo za 2017. Lepo je što imamo nekoliko ideja nego da nemamo niti jednu. Učinićemo sve da poboljšamo naš motor. Imamo još malo vremena da o tome i odlučimo. Sve ove odluke trebamo da donesemo pred kraj ove sezone, odnosno svi timovi žele da svoje prepravke na dizajnu urade do oktobra." kazao je prvi čovek Honde Yusuke Hasegawa.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Boullier: Možemo da pobedimo Ferrari u Monaku


            McLaren-Honda ima šansu da nadmaši u kneževini Scuderiu zahvaljujući svojoj superiornoj šasiji, tvrdi Boullier.




            Vijugava staza u Monaku će verovatno pokazati snagu McLarena Mp4-31. Na pitanje gde očekuje da će biti njegovi vozači na trci u kneževini Boullier kaže:"Na papiru možemo biti između 6. i 8. mesta."
            Na konstataciju da će to značiti iza Mercedesa, Ferarija i Red Bulla, on samouvereno dodaje:"Nisam siguran za Ferrari da nam je pretnja. Red Bull definitivno, čak i Toro Rosso koji ima veoma dobar auto i Mercedes."
            Boullier veruje da McLaren ima treću najbolju šasiju trenutno u F1 - mesto za koje je siguran da bi njegov tim već imao 2015, ali sada misli da je ipak tako, u odnosu na Williams i Ferrari.
            "Prošle godine mi smo bili treći ali blizu Williamsa i Ferrarija. Sada je stvar ovakva, Mercedes, Red Bull, mi, pa Ferrari, Toro Rosso i Williams. Očito, sada su iza nas."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Sauber: Haasov pristup u Formuli 1 nije baš dobar


              Šefica švajcarskog tima ne veruje u sistem koji je američki tim primenio u ovom šampionatu.



              Haas, koji je ove sezone debitovao u šampionatu Formuile 1 uspeo je da u prvih pet trka zabeleži 22 poena. Američki tim trenutno ima veliku zaleđinu od strane Ferraija, od kojih uzima pojedine delove kako bi smanjio troškove tima. Ipak, sa ovakvim pristupom se ne slaže i Monisha Kaltenborn.

              "Kako god bilo, oni rade dobar posao. Mislim da to rade na najbolji način, ali mi ne želimo da koristimo njihov sistem. Sauber ne veruje u sistem nasleđivanja delova, već želimo da sami budemo konstruktori." kazala je šefica Saubera.
              Ona je dodala da se nada da će uskoro biti rešeni i njihovi finansijski problemi.
              "Ne mogu da vam kažem kada će se to tačno desiti. Radimo na tome."


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Hamilton: Priča o trci u Barseloni je zatvorena


                Aktuelni šampion kazao je da je prevazišao incident sa timskim kolegom na VN Španije.



                Nico Rosberg i Lewis Hamilton doživeli su incident već u prvom krugu na VN Španije, što je rezultiralo da oba vozača već u prvom krugu završe trku. Zbog toga, Mercedesu je u interesu da prikaže snažan odgovor već na trci u Monte Karlu.

                "Barselona je ostavila velika trag na sve nas, ali kao što uvek kaže bitno je da pokažemo pravu snagu već na narednoj trci u Monaku. Imali smo teške trenutke posle VN Španije, ali to je već sada završena priča." izjavio je Lewis Hamilton.

                On se pritom osvrnuo na svoju jedinu pobedu na ulicama Monaka.
                "Neverovatan je osećaj kada vam bolid igra na ovim ulicama, posebno kada se u trkačkom automobilu. Dugo vremena nisam imao dobar rezultat na ovoj stazi, ali veujem da imamo dobar tempo da to ponovimo. Za sve nas je ovo neverovatan vikend."


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Dennis: McLaren će pobediti u šampionatu posle Mercedesove dominacije


                  Prvi čovek McLarena kazao je da će njegov tim biti sledeći koji će osvojiti šampionat Formule 1.



                  U odnosu na prošlu godinu, tim iz Vokinga je ove sezone uspeo da poboljša formu, što je već rezultiralo i većem bodovnom saldu, kao i da je Fernando Alonso na kvalifikacijama na VN Španije uspeo da dođe do poslednjeg dela kvalifikacija. Za vreme Mercedesove dominacije, Ferrari je uspeo da zabeleži samo tri pobede, dok je Red Bull ostvario četiri trijumfa, ali Ron Dennis uveren je da će i pored svega njegov tim uspeti da osvoji šampionat.

                  "Iskreno vreujem da ćemo mi posle Mercedesa biti naredni šampioni. Uspećemo mi to da uradimo pre ostalih. To jeste izazov, ali ja verujem u tehnički tim McLarena i Honde. Novi propisi za narednu sezonu nam idu na ruku, jer nam takođe daju puno prostora da se razvijamo sa Hondom. Mislim da nam to može ostvariti priliku da pobedimo na trkama. Mercedes je pravi izazov ali mi svakako želimo da ih pobedimo i to pre svih ostalih." kazao je prvi čovek McLarena.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Pirelli uživo nadgleda pritiske u gumama tokom VN Monaka


                    Italijanski dobavljač se odlučio na ovaj potez pošto postoji određena sumnja da su dva tima pronašla rupu u pravilima.



                    Prošle nedelje pojavili su se navodi da su dva tima na drugi način protumatičla pravila, što im je omogućilo da kontrolišu minimalni pritsak u gumama tokom trke. Zbog toga, Pirelli će od VN Monaka uvesti praksu da tokom trke kontroliše ovaj parametar.

                    "Ovu tehnologiju smo usavršavali godinama. Možda se to dešava i ranije nego što smo mislili, ali je veoma značajno za sve nas." kazao je Paul Hembery.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Honda će iskoristiti sve preostale tokene za VN Belgije


                      Japanski proizvođač planira da za trku na Spa iskoristi maksimalno tokene za unapređenja performansi.



                      To je Auto Motor und Sportu rekao neimenovani inženjer tima iz Sakure. Prvi korak u dvodelnom planu unapređenja je donošenje jednog dela poboljšanja u Kanadu. Fernando Alonso se nada da će ovog vikenda u Monaku japansko-engleska saradnja imati još jedan uspeh, nakon ulaska u Q3 po prvi put na VN Španije:"U teoriji, Monako je najbolja staza za nas," izjavio je Alonso za španski Movistar na trci MotoGP-a u Muđelu.
                      Za 2017, Honda planira da predstavi totalno redizajniran motor gde turbina više neće biti između blokova motora.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Allison ohrabren napretkom Ferrarija kroz nedavne testove


                        Tehnički šef Ferrarija smatra kako su nedavni testovi bili odlična prilika ekipi da testira određene sklopove i sisteme.



                        On procjenjuje da je tim napravio odličan napredak sa radom na njihovom SF16, na testu održanom prošle sedmice, nakon trke u Barseloni. Ferrari je u Barseloni osvojio drugo i treće mjesto, ali nisu imali brzinu Red Bulla u sporom i zahtevnom trećem sektoru staze, pa su fokus, prema Allisonu, obratili baš na taj segment u svom prošlosedmičnom radu sa bolidom:

                        "Proveli smo nekoliko dana u Barseloni radeći na čitavom nizu tehničkog setupa i poboljšanja na našem bolidu." rekao je Allison. "Bio je to veoma uspješan test za nas, i radujemo se napretku koji smo pomoću njega ostvarili, sa nadom da ćemo određene rezultate testa primijeniti već na stazi u Monaku."
                        Allison je naglasio maksimalnu važnost dobrog kvalifikacionog mjesta u Monaku:
                        "To je staza, gdje sigurno, dobra kvalifikaciona pozicija donosi mnoge beneficije za osvajanje najviše pozicije na podijumu. Ta dobra pozicija na gridu dolazi iz dobre forme čitavog vikenda, i mi tu sebi ne možemo priuštiti nikakve greške. Kako vikend prolazi, tako se i staza mijenja i evoluira, tako da morate ispratiti ovakav razvoj događaja. Ovo je staza sa ogromnim nivoom pritisne sile, pravci su veoma kratki, i bolidi koji imaju najviše prijanjanja generalno najbolje prolaze u ovoj trci."




                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Tost: Želimo istu specifikaciju motora kao i Ferrari


                          Juniorski tim koji ove godine ostvaruje zapažene rezultate, smatra kako bi iduće godine morao imati odgovarajuće agregate iz fabrike iz Maranela.



                          Scuderia Toro Rosso bila je prošle sezone u dosta nezavidnom položaju, kada su zbog odlike Red Bulla umalo ostali bez pogonskih jedinica. Budući da se radilo o bliskom završetku sezone, bili su u situaciji uzmi ili ostavi, sklopljen je dogovor sa Ferrarijem, o isporuci agregata iz prošle godine. Ove sezone, izvršni i glavni direktor Franz Tost misli da je došlo vrijeme da njegov tim iduće godine ima specifikaciju motora 2017.

                          "Moramo dobiti istu specifikaciju kao Ferrari." rekao je on za Austrijski Autosport. "Zbog prošlogodišnje kasne odluke Red Bulla, bili smo u autu i nismo imali drugačiji izbor. Sada, mi smo u dosta drugačijoj situaciji i želimo istu specifikaciju iduće godine."
                          Iako koriste godinu dana stariju specifikciju, Toro Rosso zabilježila je nekoliko izvrsnih rezultata, a trenutno ima više bodova od timova pogonjenih Ferrari agregatima Haasa i Saubera, koji koriste čak ovogodišnju verziju agregata.
                          "Prilično smo zadovoljni performansama motora." kazao je Tost. "Sa strane toga, Ferrari nam daje odličan materijal."


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Alonso dobija novi motor za VN Monaka


                            Španski vozač dobiće svežu pogonsku jedinicu za sledeću trku.



                            Fernando Alonso dobio je potpuno novi motor za VN Bahrena, jer mu prva pogonska jedinica nije preživela udes na stazi Albert Park. Od tada se u bolidu McLarena vrti upravo ovaj motor, za koga Honda veruje da je došao do kraja svog radnog ciklusa.

                            Kako tim iz Vokinga veruje da može da napravi dobre rezultate u Monte Karlu, Honda ne želi da upravo njena pogonska jedinica želi biti izvor mogućih problema, pa je tako donešena odluka da Fernado Alonso dobije potpuno nov agregat. Za sada ovaj motor koji je svoj trkački kraj imao na VN Španije, nastaviće da se koristi na slobodnim treninzima.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Raikkonen: Definitivno smo brži od Red Bulla


                              Vozač Ferrarija izjavio je da je forma njegovog tima trenutno bolja od tempa koji ima Red Bull.



                              "Očigledno ono što se desilo Mercedesu na prošloj trci stvorilo nam je veliku priliku za pobedu, ali smo mi smo uspeli da dođemo do drugog i trećeg mesta. Želeli smo da pobedimo ali to se nije desilo. Trijumf u Barseloni nismo mogli da ostavrimo iz više razloga, ali baš zbog toga ne mislim da je sada Red Bull isperd nas. U Španiji su nas pobedili samo sa jednim bolidom, ali to nije prava slika naše forme."

                              "Što se mene tiče, ja mislim da smo mogli da pobedimo na trci i prošle sezone i ne mislim da mi radimo ništa loše. To je deo ove igre. Siguran sam da smo sada mnogo bolji, ali je i Mercedes dosta jak. Zbog toga imam još jaču želju za pobedom. Za sada neke stvari se nisu desile kako smo i planirali a jasno je da je bolid mnogo bolji i da je naš paket dosta konkurentniji." kazao je Kimi Raikkonen.




                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Od 2019. vozači će imati samo dva motora po sezoni?


                                Izgleda da će se pravila po pitanju pouzdanosti motora natno pooštriti.



                                Pre samo nekoliko nedelja, vodili su se određeni razgovori sa ciljem da se smanje troškovi izrade agregata, kao i njihova dalja cena prema klijentima. Sa druge strane i FIA ima svoj plan, gde želi da smanji broj pogonskih jedinica po sezoni. Trenutno, svakom vozaču pripada po pet motora u sezoni, ali Auto Motor und Sport prenosi da bi od 2019. godine vozači imati na raspolaganju samo dve pogonske jedince.

                                Na pitanje novinara da li proizvođači mogu da odgovore ovom izazovu, Charlie Whiting je ogovorio: "Uveren sam da će oni uspeti, jer su i sami proizvođači uvereni u to i slažu se sa ovim brojkama."


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X