F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Renault: Odabrali smo pogrešnu strategiju


    Franciski tim je verovao da će im strategija sa dva zaustavljanja omogućiti da napreduju.



    „Odlučili smo se za strategiju sa dva stajanja pošto su svi podaci pre trke ukazivali na to da je ona najbolja. Međutim, vidimo da je strategija sa tri stajanja kod naših rivala bila bolja. To nismo mogli odmah da vidimo, ali smo jednostavno bili prespori na mekoj komponenti, dok je degradacija na super mekoj bila veća od očekivane“, izjavio je Magnussen.

    „Sve je bilo pozitivno u uvodu u ovu trku. Imao sam dobar start i probio sam se do desetog mesta. Imao sam jako kočenje u krivini dva i spalio sam gume. Vibracije su bile ogromne i jedva sam mogao da vidim kuda idem. Udario sam u Williams kada sam pokušavao da izbegnem jednog od McLarena i oštetio svoje prednje krilo. Nakon toga nisam mnogo mogao da uradim. Ipak, možemo da izvučemo neke pozitivne stvari iz ovoga i sada se fokusiramo na drugi deo sezone“, rekao je Palmer.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ericsson: Sigurno nisam zadovoljan rezultatom


      Ovo je bio još jedan razočaravajući dan za švajcarski tim.



      "Imajući na umu da smo startovali iz zadnjeg reda, onda ovo nije ni loša trka. To je bio dobar start i već do prve krivine uspeo sam do obiđem neke bolide. Onda je neko ispred mene rano kočio, što je meni poremetilo trku. Sigurno nisam zadovoljan 18. pozicijom, ali sam znao da će to biti teška trka. Uradili smo šta smo mogli." kazao je Marcuss Ericsson.

      "To nije bila dobra dan za mene. Moj strat je prošao dobro gde sam uspeo da nadoknadim nekoliko pozicija. Moje gume su se veoma brzo trošile a izgubio sam dosta vremena tokom prvog servisa. Pred sam kraj trke ponestlo mi je snage u motoru, verovatno je neki tehnički problem." dodao je Felipe Nasr.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Oba vozača Force Indije završili u bodovima


        Nico Hulkenberg i Sergio Perez doneli su nove bodove za tim iz Silverstona.



        "Sedmo mesto je možda najbolji rezultat koji sam mogao da izvučem i to su za nas veoma važni poeni. Tim je taktički deo dobro odradio i izvukli smo maksimum iz strategije sa dva zaustavljanja, što nam je u finišu dao prostora da dođemo do ovog rezultata. Degradacija guma bila je veoma velika i bilo je teško kontrolisati gume, ali i tako smo uspeli da se nađemo isped Valtterija Bottasa." dodao je Nico Hulkenberg.

        "Mogu vam slobodno reći da mi je ovo bio najlošiji start u celoj karijeri. Zadnje gume su mi dosta proklizale, pa sam tako pao na 16. mesto. Tim je dobro obavio posao menjajući strategiju kako bi se ponovo vartio u vrh grida. Degradacija guma je bila velika a izgubio sam dosta vremena kada sam se borio sa Fernandom Alosnom. Veoma sam ponosan na tim, što je danas uradio dobar posao." dodao je Sergio Perez.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Renault: Oba vozača mogu ostati bez ugovora za narednu sezonu


          Sigurno jedna od glavnih tema prošle nedelje jesu i vruća sedišta u francuskoj ekipi, gde nijedan od vozača nema zagarantovanu opciju ostanka za narednu sezonu.



          Magnussen je u Hockenheimu i javno priznao kako je veoma neugodna činjenica saznanje da bi i on i njegov timski kolega mogli ostati bez mesta u svom sadašnjem timu.

          Ipak, malo više u prilog ostanku Danca u ovoj ekipi ide sponzorstvo njegovog pokrovitelja, Anders Holcs Povlsena čiji logo Jack and Jones za sada dominira na žutom bolidu. Magnussenov agent, Homas Badura, bio je oprezan sa izjavama:
          "Mogu samo reći da su trenutni Marcusovi komercijalni angažmani spremni za promenu i da je primarni cilj sezona 2016. I trenutni i potencijalni sponzori su svesni da je ovo prvi korak saradnje, ta iduća sezona."

          Sa druge strane, šef ekipe, Frederic Vasseur, insistira kako postava za 2017 uopšte nije definisana:
          "Imam tu prednost da su 70 odsto vozača na gridu vozili za moj prethodni tim (ART) i ja sam sa njima svakodnevno u kontaktu. Ipak, bitno je da se do konačne odluke vozači fokusiraju na svoja radna mesta i to je otprilike to. Konačnu odluku sigurno nećemo doneti pre septembra. U njoj prevagu mogu imati i neke druge stvari, sem vozačkih osobina. U ovom trenutku, sve je u performansama, ali u jednom momentu mi možemo govoriti i o finasnijama. To se može pokazati veoma važno.






          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Ferrariju stao razvoj još od VN Španije


            Tema vikenda jeste očajna rasplet situacije za Ferrari, koji padaju kao kamen kroz vodu i njihovom nazadku se za sada ne vidi kraj.



            Duhovi su se opet uzburkali. Kolumne F1 časopisa pune su natpisa o timu iz Maranela, a u prilog tome ide i očajna zadnje trka u Nemačkoj. U Ferrariju vele kako je glavni krivac za zaostatak nerazvijanje šasije bolida još od VN Španije...

            Dvostruko postolje Red Bull tima u Hockeheimu donelo im je i drugo mesto u prvenstvu konstruktora. Neki će reći, ekipu je dodatno uzdrmao odlazak šefa Jamesa Allisona, u trenutku kad je možda bio i najpotrebniji. Opet, ukupno gledano, teško da je i u Barseloni bio isti taj problem, jednog čoveka.

            Gledajući vozački kadar, uši para odbijanje Sebastiana Vetella da ide u boks, i ako i ekipa i inženjeri smatraju da je trebao to udavno da uradi. To je obično početak velike disfunkcije jedne ekipe, baš taj razlaz vozača i ostatka tima.
            U intervjuu za MotorSport, Maurizio Arrivabene rekao je ovako:
            "U Kanadi smo prilično dobro reagovali sa motorom, i to je bilo konkretno. Ali, ako sagledamo sitauciju malo šire, može se reći da mi od Barselone nemamo nikakav stepen naprednog razvoja na šasiji bolida. Nemamo baš nikakav napredak u nivou prijanjanja na automobilu. I to je problem. Znamo šta moramo raditi i gde je problem, ali sigurno da sada nije lako."

            Dalje je Maurizo novinarima održao mali tehnički čas, i sugerisao im dve vrste prijanjanja, i naglasio da one u Ferrariju baš nisu u idealnoj konstalaciji, te da aero i mehanički grip njihovog bolida trenutno nemaju previše dodirnih tačaka.
            On je zatim bio rezantan u izlaganju, te tvrdi kako će tehničko odelenje u narednim danima doživeti određene reforme, a sve u cilju sustizanja Red Bulla:

            "Moram reći da Red Bull izgleda prilično dobro, i da je zaista ispred nas. Ipak, to ne znači da se predajemo, i da odustajemo od sezone. Nastavljamo sa predanim radom, a videćemo rezutate."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Renault u 2017. možda menja boje?


              Francuski tim mogao bi od iduće sezone ponovo biti u drugim bojama.



              Renault bi prema svježim međunarodnim izvještajima mogao bi od iduće sezone imati drugačiju boju svog bolida. El Mundo Deportivo prenosi kako bi trenutnu žutu mogla zamijeniti tamno plava boja. Prema njima, Renault je u pregovorima sa Movistar grupacijom, a takođe ih dovode u vezu i sa BBVA, španskom multinacionalnom bankarskom grupacijom. Navodi se da su i sa njima u određenim pregovorima.

              Da podsjetimo, zaštitne, boje obe ove korporacije su tamno plava nijansa. Ovi navodi pokrenuli su onovo priče o angažmanu španskog vozača Carlos Sainza, za čije usluge je navodno Renault zainteresovan. Takođe, pominje se i Sergio Perez, koga Renault takođe želi angažovati. Međutim, Pereza podržava Telmex, odnosno njegov vlasnik Carlos Slim, a Telmex je direktan konkurent Movistara. Iste navode o pregovorima Renaulta i Movistara te BBVA grupacije naveli su i njemački Auto Bild i francuski Auto Hebdo.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Alonso: Titulu mogu osvojiti sa Mercedesom ili McLarenom


                Španski vozač je ponovo razložio situaciju u stilu koji je njemu svojstven, te dodao kako je bio potpuno u pravu kada je doneo odluku da napusti Ferrari.



                Fernando kaze kako mora voziti za McLaren ili Mercedes, ako želi da osvoji svoju treću titulu svetskog prvaka. Nakon pet sezona sa Ferrarijem, ekipu je napustio krajem 2014., a imao je mogućnost ostanka u Maranelu do kraja 2016. Za tu situaciju, Alonso kaže:

                "Bio sam u pravu. Bio sam u pravu jer sam osećao da je to ispravna odluka, da tada napustim Ferrari. Imao sam još dve godine ugovora, ali sam osećao da treba da idem. Bez obzira na rezultate koje su postigli u 2015. i 2016., ili one koje će postići u budućnosti, ja imam taj fantastičan osećaj kad pomislim na moje vreme provedeno tamo, i hteo sam da završim sa takvim osećajem moj boravak u Italiji."

                "Svake godine je pomalo više stresa, jer ne pobeđujete, a čini vam se da je to vaša krivica. Međutim, sa Ferrarijem ne želim nikakve probleme, jer ću taj tim uvek nositi u svom srcu. U smislu vožnje i konkurentnosti, mogu reći da, ako želim treću titulu, onda moram voziti za McLaren ili Mercedes. To je moje mišljenje i takav osećaj imam."


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Horner: Pravila moraju biti jednostavna


                  Šef ekipe Red Bulla smatra kako su trenutna pravila previše zbunjujuća za F1 ekipe a kamoli za ljubitelje ovog sporta.



                  On smatra kako ograničenja na stazi moraju biti jednostavna i ista za sve, kako bi se izbegle zbunjujuće stiuacije u toku trke. Tema koja je sigurno bila najviše pominjana prošlih nedelja, nakon kompromitujućih ivičnjaka u Austriji, preko diskvalifikacionih vremena u Britaniji, do konačne odluke FIA radne grupe koja je sve to izbacila kao nevažeća pravila.

                  Kompromis je postignut Nemačkoj, gde su vozači smeli koristiti puni ivičnjak u krivini broj 1. Dok FIA traži kompromis pravila za ostatak sezone, Horner smatra da postoje samo dve moguće opcije:

                  - Ili potpuno smanjivanje ograničenja, ili totalno ukidanje istih. On misli da je najgori primer taj da vozači smeju potpuno koristiti određene ivičnjake, dok na nekim i ne smeju nagaziti početak ruba:

                  "Mislim da to pravilo ne možete koristiti od krivine do krivine." rekao je on za MotorSport. "Moje mišljenje je da se mora smisliti nešto jednostavno. Tu je bela linija koja ide oko čitave staze. Znamo šta se mora desiti ako sa sva četiri točka izađete van te linije. U nekim drugim sportovima se to dešava kad lopta ili noga izađu van linije. Ne možete imati jedno pravilo u krivini broj jedan, a drugo u krivini broj 17."

                  Ipak, Horner je jako zadovoljan sa jednom stvari, sa ukidanjem zabrane radio komunikacije:
                  "Sigurno je to dosta više akcije na stazi. Pruža uvid fanovima u taktike timova, i u ono što se dešava na stazi, između vozača i mehaničara. Na kraju, to je timski sport, i mislim da u takvim sportovima, što je više otvorenosti i transparentnosti, to je i taj sport bolji."


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Bottas stigle ponude Renaulta i Williamsa


                    Prema pisanjima finskih medija Valtteri Bottas dobio je ponude da naredne godine nastupa za francuski tim.



                    Ovo je tvrdnja poznatog finskog novinara Oskara Saarija, koji ujedno komentariše trke Formule 1 za finsku MTV televiziju. Očigledno je da Williams želi da naredne sezone zameni oba svoja vozača, a na njihovoj listi želja nalaze se Jenson Button, Lance Stroll, Daniil Kvyat, Sergio Perez i Felipe Nasr.

                    "Ovo je najzanimljivije doba godine. Valtteri još ništa ne želi da kaže, ali zasigurno znam da imao ponudu od Williamsa i još jednu od Renaulta." kazao je Saari.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Button posle letnje pauze odlučuje o svojoj budućnosti


                      Ovaj Britanac želi da se posle pauze sastane sa vodećim ljudima McLarena.



                      Jenson Button se preko društvenih mreža obratio javnosti gde je govorio o svojoj budućnosti:

                      "Još nisam pričao sa drugim timovima. U septembru sešću i obaviću potrebne razgovore gde ću kasnije odlučiti o mojoj budućnosti i da li želim da se takmičim u Formuli 1 i da li on a mene idalje želi."
                      Jenson Button je do sada zabeležio 296 startova, gde se 2009. okitio šampionskim odličjem.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Vettel: Poslednjih nekoliko trka bile su izuzetno teške


                        Nemački vozač kazao je da je Ferrari imo nekoliko teških trka u poslednje vreme.



                        "Nekoliko poslednjih trka su bile veoma teške za sve nas, ali sa druge strane bile su veoma korisne. Uspeli smo da dosta toga razumemo oko bolida, kao i da na koje stvari trebamo da se fokusiramo, jer nam pojedine situacije oko bolida nisu bile baš najjasnije. Za to je bilo veoma teško pronaći rešenje, jer nismo mogli da budemo konkurentni onako kako smo želeli." kazao je Sebastian Vettel.

                        Ono što je očigledno je činjenica da je timu iz Maranela ponestala forma, gde ni Kimi Raikkonen ni Sebastian Vettel nisu uspeli da zabeleže podijum još od VN Austrije, dok su u Nemačkoj izgubili drugo mesto u konkurenciji konstruktora od strane Red Bulla.
                        "Mislim da znamo šta trebamo da uradimo. Jasno je da se ništa ne može promeniti preko noći, ali našli planovi su veliki za drugi deo sezone. Moramo da se poboljšamo. Za nešto će nam trebati mnogo više vremena, ali najvažnije je da imamo izazov ispred sebe. Naš cilj je da napredujemo kao i da razumemo probleme." dodao je Nemac.




                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Ocon menja Haryanta u Manoru


                          Ovaj Francuz nastaviće da se trka za ovaj tim pošto Rio Haryanto nije uspeo da obezedi finansijska sredstva.



                          Ovaj Indonežanin pokušao je da u poslednjih nekoliko meseci obezbedi finansijska sredstva koja bi mu obezbedila mesto u timu da kraja sezone, ali to se ipak nije desilo. Zbog toga Mercedes je odlučio da svog test vozača a ujedno i Reanultovog trećeg vozača stavi tim Manora gde će mu timski kolega biti Pascal Wehrlein.

                          "Veoma sam oduševljen što ću moju karijeru nastaviti sa Manorom, takođe što će se moj debi desiti na stazi Spa, koja je jedna od mojih omiljenih staza. Mislim da sam spreman za sledeći korak i hvala svima koji su pomogli. Želim da iskoristim ovu priliku. Već sam posetio Manorovu fabriku kako bi dao otisak za sedište, upoznao sam se timom i da ću sve od sebe da se na što bolji način pripremim za kraj sezone." kazao je Ocon.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Symonds: Mi smo već doneli odluku da se fokusiramo na narednu sezonu


                            Williams je jedno od večih razočarenja u ovom delu sezone, zbog čega se tim odlučio da već sada promeni planove.



                            Pat Symonds izjavio je da je zadovoljan učinkom u poslednjih dve godine sa timom, jer sva unapređenja koja su doneta na stazu jesu radila onako kako je bilo očekivano.

                            "Tokom poslednje dve sezone, samo jednu komponentu koju smo izradili nije funkcionisalla na zamišljen način, tako da mislim da je ovo dobar rezultat. Tačno je da smo imali i delova sa kojima smo rizikovali, ali smo znali da oni neće raditi na taj način kako smo ih projketovali. Ali, tako Williams funkcioniše i želimo da znamo sve detalje. Zbog toga smo odlučili da se više posvetimo narednoj sezoni kako bi mogli da imamo više uspeha." dodao je Symonds.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Alonso: Ferrari će ponovo biti jak


                              Španski vozač kazao je da nije zabrinut za formu italijanskog tima i da će se on pre ili kasnije vratiti na prave staze.



                              Iako se Fernando Alonso dosta muči sa performansama McLaren Honde, on je kazao da njegov bivši tim ima puno snage i da može da prebrodi trenutnu krizu.

                              "Kada sam ja bio tamo, to je bilo lepo vreme. Tim se borio za titulu i svi su bili veoma zadovoljni. Ali sam osećao da je pravo vreme da odem, jer bi 2016. to meni bila sedma godina sa Ferrarijem i mi smo tada već bili daleko iza Mercedesa. To je bila moja odluka. Uvek mi je bilo teško da pričam o ovom timu kada više nisam sa njima. Oni su svake godine sve bolji i bolji. Prošle sezone pobedili su na tri trke, ali su zaostajali 150 bodova iza Mercedesa, što nije dobro. Teško je dostići nemački tim, ali siguran sam da se stvari mogu promeniti. Uveren sam da će Ferrari ponovo biti snažan." izjavio je Alonso.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Rosberg pobedom započeo drugi deo sezone


                                Nemac je kontrolisao trku od početka do kraja i izbegao je brojne incidente koji su odredili tok trke.



                                Rosberg je imao čist start, dok je Verstappen loše krenuo i našao se pod velikim pritiskom Ferrarija koji su ga do prve krivine prošli. Verstappen je kasnije kočio, stvorila se gužva i došlo je do kontakta između njih trojice. Svi su pretrpeli štetu, a najgore su prošli vozači Ferrarija. Vettel je pao na 16. Mesto, dok je Raikkonen zbog požara na bolidu proveo ceo krug u boksu, pa je po povratku na stazu imao krug zaostatka. Za to vreme, na drugo mesto se probio Hulkenberg koji je fantastično startovao i iskoristio gužvu na stazi. Treće mesto je držao Ricciardo, a u prvih deset su se između ostalog našli i oba vozača Renaulta i Haasa.
                                U šestom mestu je došlo do velikog incidenta na izlasku iz O Rouge krivine kada se Magnussen izvrteo i završio u zaštitnom zidu. On na je na svu sreću prošao bez većih posledica, a na stazu je izašlo vozilo bezbednosti. Neki su u tim trenucima iskoristili priliku da promene gume, a jedini koji nisu išli u boks su bili Rosberg i Ricciardo, kao i Hamilton i Alonso koji su startovali na srednje-tvrdim gumama i koji su se probili do četvrtog i petog mesta.
                                Oštećenja na zaštitnoj ogradi u koju je udario Magnussen je bila znatno veoma oštećena, zbog čega je trka prekinuta u desetom krugu.
                                Trka je nastavljena nakon petnaestak minuta pauze, a Hamilton je neposredno po nastavku lako prošao Alonsa i popeo se na četvrto mesto.
                                Veliki duel se ponovo razvio između Verstappena i Raikkonena za četrnaesto mesto, a Holanđanin je u nekim trenucima ponovo bio pre agresivan i nije dopuštao Raikkonenu da ga prođe sve do svog sledećeg odlaska u boks.
                                Hamilton je u 18. krugu prošao Hulkenberga na Camel pravcu i došao do trećeg mesta, dok je Vettel uspeo nakon restarta da se probije do osme pozicije.
                                Hamilton je otišao u boks na 22. Krugu i vratio se na stazu na deveto mesto ispred Raikkonena.
                                Par krugova kasnije su gume promenili i Vettel i Raikkonen, a jako zanimljiv duel se dogodio nakon pit-stopa koji su obavili Hulkenberg i Alonso, koji su se na izlasku iz pit-lanea borili za četvrto mesto. Oni su gurali jedan drugog, ali je na kraju Hulkenberg uspeo da zadrži svoju poziciju.
                                Rosberg je obavio poslednje stajanje u 27. krugu, dok je u 29. i Verstappen morao u boks nakon što je u odbrani pozicije od Vettela ozbiljno oštetio gume jakim kočenjem na kraju Camel pravca.
                                Sergio Perez je poslednjoj trećini trke krenuo u napad i redom je prošao Massu i Alonsa i našao se na petom mestu iza timskog kolege Hulkenberga.
                                Hamilton je u 33. krugu obavio još jedno stajanje i vratio se na četvrto mesto između vozača Force Indije.

                                Vettel je desetak krugova pre kraja napravio napredak do šestog mesta, dok je Raikkonen ostao zaglavljen iza dvojca Williamsa i Alonsa koji su bili u koloni. On je na kraju uspeo da se izbori sa Massom, ali nije imao dovoljno vremena da više napreduje.
                                Rosberg je na kraju lako došao do pobede koja ni u jednom trenutku nije dolazila u pitanje, Ricciardo je bio drugi, dok je Hamilton nakon starta sa začelja završio kao treći. Četvrto mesto je pripalo Hulkenbergu i Perezu i zahvaljujući tim pozicijama je Force Indija preskočila Williams u generalnom plasmanu konstruktora. Šesti je bio Vettel, sedmi Alonso koji je kao i Hamilton dosta profitirao, osmi je bio Bottas, deveti Raikkonen, a deseti Massa.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X