Renault: Odabrali smo pogrešnu strategiju
Franciski tim je verovao da će im strategija sa dva zaustavljanja omogućiti da napreduju.
„Odlučili smo se za strategiju sa dva stajanja pošto su svi podaci pre trke ukazivali na to da je ona najbolja. Međutim, vidimo da je strategija sa tri stajanja kod naših rivala bila bolja. To nismo mogli odmah da vidimo, ali smo jednostavno bili prespori na mekoj komponenti, dok je degradacija na super mekoj bila veća od očekivane“, izjavio je Magnussen.
„Sve je bilo pozitivno u uvodu u ovu trku. Imao sam dobar start i probio sam se do desetog mesta. Imao sam jako kočenje u krivini dva i spalio sam gume. Vibracije su bile ogromne i jedva sam mogao da vidim kuda idem. Udario sam u Williams kada sam pokušavao da izbegnem jednog od McLarena i oštetio svoje prednje krilo. Nakon toga nisam mnogo mogao da uradim. Ipak, možemo da izvučemo neke pozitivne stvari iz ovoga i sada se fokusiramo na drugi deo sezone“, rekao je Palmer.

Franciski tim je verovao da će im strategija sa dva zaustavljanja omogućiti da napreduju.
„Odlučili smo se za strategiju sa dva stajanja pošto su svi podaci pre trke ukazivali na to da je ona najbolja. Međutim, vidimo da je strategija sa tri stajanja kod naših rivala bila bolja. To nismo mogli odmah da vidimo, ali smo jednostavno bili prespori na mekoj komponenti, dok je degradacija na super mekoj bila veća od očekivane“, izjavio je Magnussen.
„Sve je bilo pozitivno u uvodu u ovu trku. Imao sam dobar start i probio sam se do desetog mesta. Imao sam jako kočenje u krivini dva i spalio sam gume. Vibracije su bile ogromne i jedva sam mogao da vidim kuda idem. Udario sam u Williams kada sam pokušavao da izbegnem jednog od McLarena i oštetio svoje prednje krilo. Nakon toga nisam mnogo mogao da uradim. Ipak, možemo da izvučemo neke pozitivne stvari iz ovoga i sada se fokusiramo na drugi deo sezone“, rekao je Palmer.

Comment