F1 2017

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Kubica ponovo testira Renaultov bolid


    Poljak imaće priliku da testira ovogodišnji bolid i to na testu posle trke za VN Mađarske.


    Robert Kubica je pre samo nekoliko nedelja testirao Lotusov bolid E20 na stazi u Valensiji, gde je prema rečima ljudi iz tima prikazao dosta dobre performanse. Ali, kako nas posle trke na Hungaroringu očekuje novi sezonski test, Renault je odlučio da da Poljaku ponovo šansu i to sa ovogodišnjim bolidom.

    “Tokom prvog dana daćemo vremena Robertu da ovlada materijom i velikim brojem informacija. Predstojeći test na Hungaroringu daće nam priliku da radimo na detaljima u repezentativim uslovima. Posle toga bavićemo se analizom podataka, pa ćemo onda videti da li se mogu stvoriti uslovi da se Rober vrati u trkačku konkurenciju.” kazao je šef tima Cyril Abiteboul.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      FIA uvela nove granice oko procesa sagorevanja ulja

      Vladajuće telo želi da što pre da reši sve nedoumice oko pravila o sagorevanju ulja u motoru.


      Več duže vreme Formula 1 se susreće se slučajem sagorevanja ulja u motoru a prvi je to u praksi primenio Mercedes, kada je ovaj proces počeo da primenjuje u kvalifikacijama. Ipak, FIA je od trke u Bakuu uvela određene restirkcije, kada je stvila granicu na korišćenje ovih hemikalija koje se koriste u ove svrhe.

      Iako je novo pravilo o ovom slučaju već dogovoreno za 2018., FIA želi da tokom ove godine sve timove što bolje spremi za predstojeću promenu. Zbog toga je izdata tehnička direktiva pre VN Mađarske u kome je definisana granica potrošnje ulja od 0.6 litara na 100km koja je predviđena za narednu sezonu. Ipak, vladajuće telo je pažljivo posmatralo razvoj ovogodišnjih agregta posle čega je došla do zaključka da će ovi motori od VN Italije moći da koriste samo 0.9 litara na 100km, kako bi ih na taj način što bolje pripremila za narednu sezonu.



      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Honda: Odmah su na potrebni odgovori od Saubera


        Prvi čovek japasnog proizvođača kazao je da oni čekaju novi razvoj situacije u švajarskom timu, ali da je njihom stpljenju došao kraj.


        Iako je za vreme VN Rusije Sauber objavio da će u narednoj sezoni krenuti sa korišćenjem Hondinih motora, ovaj dogovor još nije finaliziran. Sada je i Monisha Kaltenborn napustila redove tima a na njeno mesto došao je Frederic Vasseur, koji je prošle godine radio u Renaultu, pa će njegov prvi zadatk biti rešavanje novonastale situacije sa Hondom.

        Na pitanje novinara kada očekuje odgovore o daljoj saradnji sa Sauberom, Yusuke Hasegawa je odgovorio:
        “Odmah. Što pre. Mi ne možemo više da odlažemo pripreme za sledeću godinu i moramo da znamo šta ćemo da radimo. Za sada se ponašamo kao da je dogovor postignut. Zbog toga nam je potrebna potvrda saradnje.”


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vettel: Nema panike u Ferrariju


          I pored toga što Ferrari nije pobedio na poslednje četiri trke u timu još se nije oglasio alarm za uzbunu.


          Sebastian Vettel je u intervjuu za italijansku La Repubblicu kazao da je u timu stanje normalno: “Nema panike. Mislimo da je Mercedes uspeo da nadoknadi izgubljeno. Ali i mi smo brzi, naričito u trci. Ipak u kvalifikacijama gubimo dosta. Zbog toga smo se fokusirali na ovaj elemenat. Teže nam je kada startujemo sa mestima koja nisu u prvom redu i onda nam više treba da nadoknadimo izgubljeno.”

          Od VN Kanade Mercedes je zabeležio pobede na tri trke dok od tada tim iz Maranela se nije popeo na najveći stepenik podijuma.
          “Mi smo oduvek znali da su jaki. Oni su uvek bili u pobedničkom ritmu dok smo mi prošle godine bili u sasvim drugom modu. Prošle godine napravili smo dobru analizu zbog koje ove sezone možemo da se borima sa njima rame u rame.” dodao je Sebastian Vettel.




          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Yamamoto: Honda će ostati u Formuli 1 sa McLarenom


            Hondin menadžer za motosport kazao je da oni nemaju nameru da napuštaju ovaj šampionat.


            Iako se dosta pričalo da bi japanski proizvođač mogao da napusti Formulu 1, pre svega jer njihovi odnosi sa McLarenom su dostigli određenu tačku usijanja, Honda i dalje želi da ostane tu gde jeste.

            “Honda će ostati u Formuli 1 i sa McLareon.” kazao je Masashi Yamamoto. “Mi imamo ugovor sa McLarenom. To znači da ni oni ne mogu raditi sa drugim partnerom, čak ni na polju tradicije. Što se tiče naše strane mi se nećemo povući iz Formule 1. Ja uvek razgovoram sa predsednikom Takahirom Hachigom koji nema nameru da kompanija ode iz ovog šampionata.

            U aprilu Sauber je objavio da će od naredne sezone koristiti Hondine motore, ali se zvanična potvrda nije desila jer su se u švajcarskoj ekipi dogodile određene promene.
            “Mi smo spremni da radimo sa Sauberom. Izgradili smo dobru vezu sa Monishom Kaltenbornom i voleli bi smo da nastavimo sa ovim projektom. Sada se u tom timu sve promenilo i sada nas opet očekuju određeni pregovori.” dodao je Yamamaoto.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Aston Martin ozbiljno razmatra ulazak u Formulu 1 od 2021.


              Britanski proizvođač kazao je da razmišlja u ulasku u šampionat samo ako njegovi troškovi u budućnosti budu održivi.


              Andy Palmer predsednik upravnog odbora Aston Martina, koji je prisustvovao sastanku FIA-e na kome se diskutovalo u specifikaciji budućnih agregata, izjavio je da je njegova kompanija zainteresovana za ovaj projekat samo ako su njegovi troškovi održivi. Britanska kompanija je sponzor tima Red Bulla a Palmer trenutno blisko radi sa Adrianom Neweyom na polju putničkih automobila.

              “Uvek postoji jedno veliko pitanje, a to je da li želimo da uđemo u šampionat kao tim. Naš najveći konkurent je Ferrari pa zbog toga želimo da budemo umešani u Formulu 1. Ipak, mi nismo takva kompanija sa tako jakim profitom, pa nemamo 350 do 400 miliona dolara koje bi godišnje trošili na Formulu 1. Sa druge strane, ako se uvedu određena ograničenja na razvoj agregata, pre svega na polju troškova i broja inženjera, onda bi mogli ozbiljno da razmatramo ovaj program. Za sada imamo puno opcija, pa ćemo videti šta će se od tog sve i desiti.” izjavio je Palmer.
              On je dodao da su početni znaci obećavajući, ali ima još puno posla da se uradi.
              “Definitvno idemo u pravom smeru. Svi se slažu da Formula 1 mora biti više aktraktivna, sa bukom i bez prviše ograničenja na performansi bolida. Ipak, i troškovi moraju biti manji.”


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Button: Nekoliko puta je malo falilo da završim u Williamsu


                Britanski vozač kazao je da je ove i prošle godine razgovarao sa ovim timom u mogućem angažmanu.


                Jenson Button je prošle godine odlučio da završi svoju karijeru u Formuli 1, pa tako za sada test vozač McLarena u kome ima i ulogu ambasadora sporta. Britanac je u vremenu kada je još vagao svoju sudbinu u najbržem cirkusu obavio i određene razgovore o mogućem prelasku u Williams.

                “Mislim da je malo falilo da se pridružim Williamsu i to čak tri puta. I ove godine smo imali takav razgovor, kao i prošle. Onu su fantastičan tim, ali za mene to nije bilo pogodno vreme da se njima pridružim.” kazao je Jenson Button.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Sauber u Mađarskoj donosi velika aero poboljšanja


                  Švajcarski tim je za ovu trku spremio velika poboljšanja na svom bolidu.


                  Sauber je i ove sezone nastavio da se muči sa svojim performansama na stazi, gde je u dosadašnjem delu sezone zabeležio samo dva poena. Ipak, tim je za trku na Hungaroringu rešio da spremi velika aero poboljšanja koja bi trebalo da im donesu značajan napredak.

                  Pascal Wehrlein uveren je da će novi delovi napraviti značajnu razliku, jer su podaci koju su dobili iz vazdušnog tunela veoma obećavajući.
                  “Trka u Mađarskoj je bila ta na kojoj smo planirali da donesemo nove delove. Pre svega odnosi se na aerodinamiku što bi trebalo značajno da nam poboljša performanse. Rezultati iz vazdušnog tunela su veoma dobri, pa nam je plan bio da neke od delova probamo na Silverstonu a neke u Budimpešti.” kazao je Wehrlein.
                  Takođe na ovoj trci po prvi put pojaviće se i Frederic Vasseur u ulozi šefa tima.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Minardi: Ferrarijeva moć kod klijentskih timova polako slabi


                    Bivši prvi čovek tima Minardija misli da je Ferrarijev program za razvoj mladih vozača ugrožen.


                    Tim Haas koji se od početka smatra Ferrarijevim B timom je tokom prošle nedelje objavio svoju vozačku postavu koju će sačinjavati ovogodišnji vozači Romain Grosjean i Kevin Magnussen. Ova potvrda je zatvorila vrata Ferrarijevom mladom vozaču Antoniju Giovinazziju da uđe u svoju punu Formulu 1 sezonu.

                    Sa druge strane i Sauber koji trenutno koristi agregate iz Maranela na putu je da završi dogvovor sa Hondom, pa će se tako na testu u Mađarskoj u bolidu švajcarskog tima naći japaski vozač Nobuharu Matsushita.
                    “To bi bio veliki poraz za ceo sistem Ferrarijevih mladih vozača. Tada bi bilo jasno da oni ne dobijaju nikakvu zaštitu od strane tima. Onda, Ferrari ne bi više imao nikakvog uticaja na timove koje snabdeva, ali ja još odbijam da poverujem u to.” kazao je Giancarlo Minardi.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Verstappen od Red Bulla traži šampionski bolid


                      Mladi Holanđanin ove sezone nije srećan zbog slabih perormansi svog bolida.


                      Max Verstappen ove sezone mnogo je više očekivao od svog tima, gde se pre svega nadao da nekako može da se umeša u borbu za titulu. Ipak, RB13 nije mogao da isporuči traženu brzinu na stazi, gde su Holanđanina zadesili određeni mehanički problemi kao i problemi sa Renaultovom pogonskom jedinicom. Zbog toga pojavile su se priče da bi Max Verstappen mogao da na kraju sezone pređe u Ferrari, ali je njegov otac Jos nastavio da vrši pritisak na Red Bull kako bi mu oni omogućili šampionski bolid.

                      “Max želi da postane šampion i učiniće sve kako bi to postao. U ovom trenutku on nema takvu priliku, pa tako želi da se što bolje pripremi za sledeću godinu. Naredne sezone svima je jasno koji je naš cilj. Mi želimo da pobedimo a ako se to ne desi, situacija će postati još složenija. Mi trenutno uradimo sve kako treba ali rezultata nema. To se vidi i kod Maxa. To razočarenje kod njega pravi dodatne probleme. On do sada nije ima takvo iskustvo.” kazao je Jos Verstappen.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Pirelli još nije utvrdio uzrok pucanja gume kod Kimija Raikkonena


                        Ipak italijanska kompanija uspela je da reši slučaj defekta svojih pneumatika kod Sebastiana Vettela.


                        Ova vozača Ferrarija doživela su pravu dramu na VN Velike Britanije kada su im u finišu trke popucali pneumatici na svojim bolidima. Zbog toga je Kimi Raikkonen izgubio drugo poziciju i trku završio na treće mestu dok je Sebastian Vettel kroz cilj prošao kao sedmi. Pirelli je odmah posle trke krenuo sa istragom ovih slučajeva, pa je tako veom brzo rešen Vettelov problem po kome je utvrđeno da je do defekta došlo zbog sporog pucanja gume i gubitka pritiska.

                        Istog momenta objavljeno je da su ova dva problema potpuno različita, pa je tako slučaj kod Kimija Raikkonena bio dosta zahtevniji. Pirelli je zbog toga ove pneumatike poslao u Milano na dalju analizu, ali još uvek nije poznat uzrok.

                        “Kod Kimija Raikkonena trenutno imamo mnogo manje dokaza i materijala, pa tako smo primorani da uradimo dodatne analize u našim labaritorijama. To će potrajati još nekoliko dana kako bi došli do konačnog rešenja.” pisalo je u Pirellijevom saopštenju.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alonso želi vikend bez problema na Hungaroringu


                          Španski vozač veoma je optimističan po pitanju rezultata na VN Mađarske.


                          Fernando Alonso smatra da staza Hungaroring poseduje određene karakteristike koje ne zahtevaju puno od agregata a što je u poslednje tri godine najslabija tačka na McLarenovom bolidu. Zbog toga, Alonso veruje da će ovoga puta imati više sreće sa pouzdanošću bolida, pa tako da može doći do prilike da ponovi jedan od ova dva rezultata, gde je 2015. trku završio na petom mestu a prošle godine je kroz cilj prošao kao sedmi.

                          “Na papiru, Hungaroring nam pruža najbolju priliku da dođemo da lepih bodova. Staza sa kratkim pravcima i puno krivina ne zahteva mnogo od motora pa se tako performanse svode sa učinak same šasije. Najvažnija stvar je pouzdanost. Čak i da naš bolid može da ostvari dobra vremena, nama je potreban vikend bez problema kako bi iskoristili svaku priliku. Mi smo na Silverstonu želeli da se što pripremimo bolje za ovu trku, pa smo zbog toga menjali određene delove i odradili potrebne kazne. To znači da smo sa naše strane želeli da budemo u najboljoj mogućoj poziciji.” izjavio je Fernando Alonso.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Pirelli utvrdio uzrok defekta Raikkonenovog pneumatika


                            Italijanski dobavljač guma sproveo je detaljnu istragu povodom slučaja sa VN Velike Britanije.



                            Pirelli nije mogao da posle trke za VN Velike Britanije odmah utvrdi zbog čega su nastali problemi sa pneumaticima kod Kimija Raikkonena, pa su tako te gume upućene na dalju analizu u Milanu. Vozač Ferrarija je u završnici trke na Silvesrtonu na svojim pneumaticima ostao bez gazećeg sloja, što nije prizor koji se viđa svaki dan.

                            “Ovo oštećenje nije prisutno ni na jednom drugom pneumatiku. Glavni pojas gume nije pokazao nikakve znake da je došao do kraja svog radnog veka. Jedan od mogućih uzroka je kontakt sa nekim stranim telom, koje je posle polako oštetilo sam pneumatik. Takođe, zbog toga se veruje da je i na taj način gazeći sloj gume polako počeo da se raspada.” pisalo je u novom sopštenju Pirellija.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Renault: Kubica neće zameniti Palmera u ovoj sezoni


                              Prvi čovek francuske ekipe izjavio je da je mesto Jolyona Palmera u timu sigurno.



                              Pošto je Robert Kubica imao prilike da testira Renaultov bolid na stazi u Valensiji, a odmah posle njega odradio je i jednu demo vožnju, francuski tim nastaviće da radi sa ovim poljakom i na testu posle VN Mađarske. To će biti Kubici prvi test sa ovogodišnjim bolidom, pa pošto se Palmer već neko vreme nalazi u krizi svojih performansi, pojavila se vest da bi Poljak mogao da zameni Britanca, ali je na kraju Cyril Abiteboul sve to demantovao.
                              “Jasno je da je Kubica odradio test sa bolidom iz 2012. ali pored toga uradili smo i razne medicinske provere kao i vožnju u simulatiru. Tačno je da sada želimo sve to da isprobamo i na stazi i da vidimo da li Robert može da se takmiči sa trenutnim bolidima. Stvorila se prilika da se to uradi u Mađarskoj. To je sve trenuto stanje.” kazao je on.
                              Abiteboul kao i Reanult nastaviće da prati Kubicin razvoj, ali da performanse koje on bude prikazao sledeće nedelje neće ga odmah staviti na listu vozača koji će u 2018. konkurisati za mesto u timu.
                              “Robert može da bude kandidat za trkačko mesto u timu naredne godine, ali pre nego što se to desi, moramo da sve stvari uzmemo u obzir. Sada trebamo da vidimo kako će se on ponašati sa bolidima koji imaju više snage i prijanjanja. Čak i ako sve to dobro prođe, to ne znači da ćemo se odmah odlučiti za njega.”


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Vettel ne žuri oko svog novog ugovora sa Ferarijem


                                Nemac trenutno navodi da mu je za sada najveći fokus na poboljšanju performansi bolida sa svojim timom.



                                Četvorostrukom šampionu sveta i trenutno vodećem u šampionatu na kraju sezone ističe ugovor sa Ferarijem, zbog čega su se pojavili navodi da je prvi čovek kompanije Sergio Marchionne spremio pozamašnih 120 miliona evra za svog pulena na konto produženja saradnje. Ipak, na konferenciji za novinare, Sebastian Vettel je naveo kako se nije mnogo fokusirao na svoj ugovor već da se pre svega koncetrisao na samo trkanje.

                                “Tačno je da ja još nisam kontaktiran od strane tima po tom pitanju. Mislim da naš primarni cilj nije da se bavimo papirima već da se borimo za titulu. Moramo da budemo sigurni da nastavimo sa dobrim radom i imamo rezultate a sledeća prilika da to pokažemo je svakako Mađarska. Posle te trke imaću više vremena da se bavim drugim stvarima.” kazao je Vettel.

                                Na pitanje novinara zbog čega odlaže potvrdu o tome gde će nastaviti svoju karijeru, Nemac je odgovorio:
                                “Ja nisam znao za nikakvo kašnjenje po tom pitanju, jer sam bio zauzet drugim stvarima. Kao što sam rekao imam ceo letnji odmor da se bavim time. Parče papira može veoma brzo i lako da se potpiše.”




                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X