Pa ja samo pitam... Vidim da je ovo jako ozbiljan forum, da se uglavnom sve zna... Ali ja ne znam da li je tih T16 i bilo kod nas da se kupe...A i da jeste ko zna sta se sa njima desilo! Po mojim proracunima taj motor staje u dlaku u BX-a...
Da ne bi ja lupao gluposti, potrazicu tacne informacije... Na jednom spanskom forumu sam nasao tu sliku, nije odavde. Nesto mi pala na pamet ideja o ubacivanju turbine u BX-a pa sam malo rovario da vidim da li je moguce, a ovom slikom je dokazano da je moguce. Sa tom turbinom sa slike (ne znam da li ima interkuler) auto ima 230ks... Sad tata i ja lupamo glavu gde da nadjemo T16 motor, jer ih i u inozemstvu nema. A ne znam da li ovde kod nas ume da radi turbine na ovom motoru... Video sam jednog BX-a koji me je skroz zabunio. Prvo sam mislio da je dizel jer sam video turbinu sa bx-a turbo dizela, a kad ga je upalio! Benzinac! Cudo jedno! Trebalo bi da bude moguce da se na 16v stavi turbo i interkuler sa turbo dizela uz manje prepravke... Nisam majstor za te stvari, tako da molim za pomoc!
Evo link ka tom BX-u koji me je zabunio. Obratite paznju na obrtaje koje razvija! Kao trkacki motocikl!
...ovaj klip koji si postavio je na momente veoma smešan...
U svakom slučaju nije ozbiljan i merodavan...
Na dosta mesta je snimak ubrzavan, kao i dodavan ton koji ne odgovara snimku...
Vožnja na parkingu na početku snimka je ubrzana, vožnja po onim uskim ulicama takođe...
Najbolji primer za priču oko tona je sam kraj snimka, jer ono nikako ne može biti zvuk automobila...pogotovo što ne odgovara onome što se čuje najveći deo snimka...
Čini mi se da je čak onaj deo kad snima menjanje brzina ustvari sa zvukom koji je on sam pravio...kao deca kad se igraju...
Onaj atraktivan snimak rada nogu neću ni da komentarišem...
Ma znam da je ubrzano, ali me je malo zabunio zvuk... Znaci ubacio je i zvuk... Po svemu sudeci to je 1.8 TZD Turbo sa 90ks sa ocajnom hidraulikom... Nego jel moguce da se na benzinca stavi turbo i interkuler sa dizela, nevezan za onaj klip?
Najsmesnije je sto i sa ubrzanim snimkom ne deluje kao da ide nesto...
i molim te kad ubuduce pises,izbegavaj reci kao sto su najudobniji i najkomforniji,jer sigurno nije ne sporim njegovu udobnost i ostalo,ali moras biti bar malo objektivan kad koristis naj i ostalo.
poz
Andrej, nadji mi auto koji je udobniji od Citroena... Govorim o udobnosti pravog citroena tipa DS-a, CX-a,GS-a, BX-a, XM-a(mada ova poslednja 2 nisu pravi citroeni), a verovatno i C6-ice(govorim verovatno jer nisam imao jos uvek priliku da se provozam u istom)...
Glupo je zaista porediti udobnost Citroena sa hidraulikom i bilo kog "obicnog" automobila sa normalnim vesanjem... Tu neme price...
Evo, nece me mrzeti da pronadjem "obrazovni" klip da vidis na kom principu radi hidraulika, i onda ce ti biti jasne neke stvari i kako je "taj" Citroen najudobniji automobil...
To je kao kada bi poredili nekvalitet Zastave sa nekim drugim automobilom... Naravno, Zastava dobija!
V-Tec, potpuno si upravu, ovaj 16V ima malo tvrdje oslanjanje... Mora...
kao sto rekoh,ne sporim ja njegovu komfornost ali kad kazes,najkomforniji znaci da je i dan danas najkomforniji,sto svakako nije ... ok,slazemo se,u to vreme,u toj klasi jeste bio,ali danas tesko.
a c6 je ladja na tockovima ali to je vec nesto drugo.
takodje,po meni se pojam udobnost ne odnosi samo na to kako auto upija rupe,vec i sveukupan utisak kad sednes u njega.znaci ambijent,koji su materijali upotrebljavani,kako je uradjena instrument tabla itd. a sve to je danas kod novijih automobila bolje jednostavno. ako se kapiramo
Heh, Andrej... Kod novih automobila (sem ovih najvise klase) je plastika ocajna! O materijalima ne treba raspravljati... Pogledaj samo kakvi su materijali na novim kolima, a kakvi na starim. Ranije su se kola pravila da bi trajala, a danas da bi se menjala posle odredjenog broja godina...
Za ono vreme su bili najkomforniji i najudobniji, dok su danas samo najudobniji...
heh,zaista je impresivno sta moze taj citroen,ali tako nesto mi nece zatrebati sigurno
nego,vidim ja da si ti ogorcen na golfove i to je ok,ali ima jos dosta drugih automobila za uporedjivati. sto se tice te plastike,to opet zavisi od proizvodjaca,uzecu za primer bilo koji noviji chevrolet (za nase trziste) i stvarno je ocaj zivi na sta ono unutra lici. pa cak ni epica ne moze da poboljsa situaciju.
ali sa druge strane,uzimimo nemce ili japance (novije) i stvar je drugacija. iako je golfov enterijer zaista monoton i siv nekako,ne mozes reci da je nekvalitetan i da nece trajati
Slazem se u potpunosti da je sve monotono u golfu! Zato tata nije hteo golfa nego bitla! Jesam ogorcen na golfove, moze se reci generalno na VW, iz razloga sto mi svi pricaju da je najbolji auto... A zasto pricaju, jer je jeftin za odrzavanje a opet mnogo bolji od zastave! Kod nas ce G2 jos malo postati kultni auto! Drugo, nenormalno su skupi, i to samo u zemlji Srbiji!
Svapski kvalitet ne treba dovoditi u pitanje, ali jos kad bi malo paznje obratili na udobnost...
E imas u mojoj prethodnoj poruci link ka rapidshare-u za citroena, super je, savetujem ti da pogledas.
Comment