Yugo 1.1 EFI Power

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • YUgisa
    CBC Senator XXL
    • 05.06.2008
    • 793
    • Subotica
    • Yugo 1.1 EFI

    Nabavljene maglenke:


    Nastavljeni radovi na braniku:




    Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

    Comment

    • zoranc
      CBC Senator XXL
      • 31.03.2005
      • 1313
      • Beograd
      • AR 147

      Dobar telefon
      Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

      Comment

      • YUgisa
        CBC Senator XXL
        • 05.06.2008
        • 793
        • Subotica
        • Yugo 1.1 EFI

        Najbolji Jedini koji radi u kanalu ispod auta
        Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

        Comment

        • YUgisa
          CBC Senator XXL
          • 05.06.2008
          • 793
          • Subotica
          • Yugo 1.1 EFI

          Stigle neke sitnice za Yugica. Vodonepropusni konektori, kuka za slepanje, otvori ventilacije za roof scoop i plasticni rubovi koje treba prosiriti jos nekih 30ak milimetara:

          Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

          Comment

          • YUgisa
            CBC Senator XXL
            • 05.06.2008
            • 793
            • Subotica
            • Yugo 1.1 EFI

            Nastavljeni radovi. Prvo na spisku je bio problematicni sper, pa je menjac ponovo skinut, rastavljen, modifikovan sper drugim oprugama, preradjena feroda i dodatnim kanalima za odvodjenje ulja:






            Dok se sper krcka u menjacu, nastavljeni radovi i na braniku. Napravljeni donji nosaci branika i kuka za slepanje:


            Pa sam to modifikovao laksim alu nosacima i prohromske podloske zamenio konusnim od aluminijuma:




            Onda je vareno svasta nesto na braniku:




            Modifikovana sina branika jer je smetala novoj poziciji zmigavaca:


            Registrovan auto po desetu godinu otkad je kod mene, skromnih 13500din:


            Uporedno stanje trenutnog stanja branika i prethodnog, koji je i dalje 0.5kg tezi iako dobar deo fali i sina je jedva funkcionalna:


            Naravno prosli su meseci otkad nisam posvetio paznju tuningu pa je najnovija ideja izrada accusump sistema:


            Sistem je nesto na nivou poor man dry sump, odnosno sluzi da odrzi konstantan pritisak i dotok ulja u motoru cak i uslovima kada standardna mehanicka pumpa nije u mogucnosti da u**** ulje iz kartera usled recimo prolaska kroz krivinu ili pri snaznom kocenju. Takodje jos jedna prednost sistema je da postoji opcija podmazivanja motora pod pritiskom pre nego sto se startuje i na taj nacin izbegne "suv" start motora ukoliko stoji duzi period. Ali videcemo jos sta cu po pitanju toga, pre svega zbog finansija.
            Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

            Comment

            • YUgisa
              CBC Senator XXL
              • 05.06.2008
              • 793
              • Subotica
              • Yugo 1.1 EFI

              Da nastavimo sa radovima za kraj ove godine. Namontirane maglenke:





              Zamenjen polomljen (nije moja krivica ) amortizer gepeka i zamenjen ostecen konektor na MAP-u koji je pravio problema sa radom motora:



              Napokon posle 10 godina, auto ima kuku za slepanje, mada bi zadnja bila puno korisnija, ali bice i to uskoro:



              Posto sam polomio moj adapter cepa za ulivanje ulja, napravljen nov, duplo jaci na mestu pucanja:



              Napravljeno par nosaca i suspleh:





              I par zimskih slika od pre koju nedelju:
              Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

              Comment

              • YUgisa
                CBC Senator XXL
                • 05.06.2008
                • 793
                • Subotica
                • Yugo 1.1 EFI

                Posto moje igranje oko geometrije i sirenja trapa ima nekih manjih negativnih posledica po visinu auta, da bih to korigovao, napravio sam distancere pod solju:


                Pre i posle:



                Posto sam se 5 godina mucio sa alternatorima, odlucio sam da mi je zaista dosad jer je vec postalo komicno i kupio sam nov od 65A, puni 14.65v. Istorija:

                -Pre 5 godina prestane da puni Magneton 65A, svi simptomi su bili kao da je crkao regler
                -Zamenjen regler, problem nije resen jer se ispostavilo da je kolektor potrosen
                -Kupljen Iskra 65A alternator, u "super" stanju, ispitivanje na stolu kad ono nesto skripuce, zalutali sraf u njemu.
                -Pri rastavljanja utvrdjeno da je kolektor isto potrosen skroz i da regler nije original
                -Kupljen originalni regler i zamenjen kolektor i lezajevi
                -Razlemi se kolektor i pokida namotaj na rotoru
                -Premotan rotor, nece da puni propisano
                -Kupljen nov rotor, montiran
                -Magneton alternator drzan duze vreme u rezervi, na kraju kompletno repariran i za male pare prodat
                -Nedugo nakon toga ispostavi se da je nov rotor u Iskri bio duzi 2-3mm duzi od starog, iako knap staje u kuciste alternatora, najverovatnije se na stazi rotor zagrejao do te mere da se izduzi i pukne kuciste alternatora
                -Kupljen drugi Iskra 65A alternator u takodje "super" stanju, testiran. Kad ono isto tako potrosen kolektor, potrosene cetkice, stator u prekidu
                -Od dve Iskre sklopljena jedna, posto je prva bila ST, druga NT razlikovale su se dimenzije lezajeve pa su lezajevi ponovo zamenjeni.
                -Rotor druge Iskre odnet na zamenu kolektora, kako bi se izbeglo opet da se odlemi zica. Dodje do nesporazuma i novi kolektor ispadne po ceni skoro ko dva nova rotora.
                -Razlemi se stator, ponovo zalemljen
                -Nedavno ponovo prestane da puni, iz nekog razloga rotor kaci o stator i nema punjenja
                -Kupljen novi Mahle, odnosno Letrika tj nekadasnja Iskra.
                -Montiran nov alternator kad se odvoji stopica glavnog voda do alternatora, zamenjene stopice na obe zice, zalemljene i izolovane.




                Montirao sam fabricki zadnji branik da vidim kakva je situacija, stara kombinacija 10.6kg, nova trenutno (ukljucujuci i maglenku) 6.3kg, ispravljena sina i zamenjeni svi srafovi sa prohromskim:





                Takodje testiran sper, ima manje progresivno dejstvo, blokada je od 95 do 120Nm. Nemam nikakvu korisnu sliku za to, verovatno bih trebao slikati neke dve strafte na putu
                Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                Comment

                • sErGiO
                  Moderator
                  • 30.01.2007
                  • 2769
                  • Neko selo pored Beogr
                  • Alfa Romeo 156SW

                  Koliko si platio alternator?

                  Comment

                  • YUgisa
                    CBC Senator XXL
                    • 05.06.2008
                    • 793
                    • Subotica
                    • Yugo 1.1 EFI

                    14500din, sto mi nije krivo, ali mi je krivo sto sam se 5 godina mucio za slicne novce
                    Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      Kolektor uniste lose tj tvrde cetkice na regleru. Kupis original cetkice grafitne za neku firmiranu busilicu i isturpijas da odgovaraju za regler. Tvrde cetkice za kratko vreme uniste kolektor. Menjanje kolektora i jeste i nije problem ali je veliki poduhvat za automehanicara.

                      Comment

                      • YUgisa
                        CBC Senator XXL
                        • 05.06.2008
                        • 793
                        • Subotica
                        • Yugo 1.1 EFI

                        Pa nisam imao problema sa tim, mislim sve su ovo alternatori koji su korisceni nekih 70.000-100.000km. Nije ni tesko zameniti kolektore, ali ja tada nisam imao dovoljno veliku lemilicu da zalemim zice...
                        Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          Pa tu je glavni problem lemilica. Ako ne zalemis brzo pocne da se topi plastika ispod kolektora. Zice treba pricvrstiti tecnim metalom da ne mogu da vibriraju inace puca lem. Punktovanje je najbolje za kolektor. Mislim da mi je jedan majstor rekao da treba struja od 2-3V i velike amperaze da ne dodje do luka.

                          Comment

                          • YUgisa
                            CBC Senator XXL
                            • 05.06.2008
                            • 793
                            • Subotica
                            • Yugo 1.1 EFI

                            Sad vise nije vazno, sad sam miran za ceo zivot Imam novi alternator i 2 nova rotora i videcu da li mogu da napravim jedan alternator za rezervu tako da ono
                            Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                            Comment

                            • YUgisa
                              CBC Senator XXL
                              • 05.06.2008
                              • 793
                              • Subotica
                              • Yugo 1.1 EFI

                              Morao sam da se pohvalim idejom koju sam godinama hteo da uradim, kombinacija maglenke i treceg stop svetla:
                              Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                              Comment

                              • YUgisa
                                CBC Senator XXL
                                • 05.06.2008
                                • 793
                                • Subotica
                                • Yugo 1.1 EFI

                                Nastavljeni radovi, nije puno uradjeno zbog mog zdravstvenog stanja, ali moramo ubrzati radove narednih nedelja.

                                Prvo, struja je pocela ozbiljno da se svadja sa mnom, posto sam izbacio fabricki spojler sa stop svetlom, odlucio sam jai sti vec pokazuje postavljen snimak, da montiram trece stop svetlo u kombinaciji zajedno sa maglenkom. Naravno to nije moglo da prodje lagano, jer ja uvek imam srecu da sve odjednom ne radi, prvo zadnja maglenka nije imala dobar kontakt kod sijalice, pa onda u grlu, pa u fabrickom konektoru u gepeku i na kraju ni prekidac u kabini nije imao dobar kontakt xD Ali napravljeno da radi, postavljen konektor da moze da se ugasi trece stop svetlo ako bude problema na tehnickom, maglenka montirana privremeno ispod branika:



                                Onda nekim cudom ne radi CB za gepek, nije mi jasno kako od brdo zica koje su sve zajedno izolovane, mogu da se precvikaju i masa i plus za CB xD Izbacena ta masa, iskoriscena fabricka masa od treceg stop svetla i provucena nova zica za plus, takodje stavljen vodonepropusni konektor za motorcic CB:


                                Ociscen OCC i vracen 51mm leptir malo za probu:


                                Napravljeni nosaci za instalaciju u braniku, zavareno pojacanje branika oko karoserije plus montirani dodatni srafovi na spoju branika i karoserije, tako da vise nema zavlacenja prstiju izmedju karoserije i branika i da se branik talasa:



                                Zamenjene calnicne platne sa alu na sini branika gde se montira obloga branika, izbusene rupe na braniku da moze koliko toliko da se oslobodi zarobljen vazduh iza branika i namontiran branik na auto, pa sad moze da se krene u vizuelne prepravke:


                                I nabavljeno par sitnica za novu "ideju":
                                Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                                Comment

                                Working...
                                X