SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bruno
    CBC Veteran
    • 22.03.2006
    • 146
    • Beograd

    ma naravno da je normalno ... ne ljutim se ja ...
    malo zena ... i roditelji ... sestra ... ono malo prijatelja ...
    ali inace je sve cool
    de bre 250 evra ? nova ili polovna (ili je ovo glupo pitanje) ?
    Naši ...
    Kako znaš ?
    Rečnik im poznajem ...

    Comment

    • CLD
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 1225
      • Belgija - ranije Luna-Chico

      hebi ga ne razumeju oni to tako lako, mada ja se i ne tangiram zbog toga.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        Originally posted by IvanT
        Danas ugradjen gas u ovaj auto, pa imam par pitanja, za one koji znaju sta je sve radjeno...Interesuje me samo benzinski deo, oko gasa mi ne treba pomoc...

        1. Pritisak Turba pri punom opterecenju ne prelazi 0.5 bara. U pitanju je MAPTUN Stage 3, a pritisak bi trebalo da je dosta veci. Zasto je toliko nizak?

        2. U nekom trenutku motor zatrokira i pri tom ocitavanje broja obrtaja preko diagnostickog aparata pokaze duplu vrednost. Npr, dok motor radi na leru pokazuje 850 rpm, a u tom trenutku skoci na 1700 rpm i ostane neki period na toj vrednosti. U stvarnom radu broj obrtaja motora je konstantno na 850 rpm.
        Ista stvar se desi ako motor na leru drzite na 3000 rpm, u trenutku trokiranja iscitana vrednost je 6000 rpm. Da li je to znak da je DI konzola gecrknula?

        3. Vreme ubrizgavanja na leru je katastrofalno promenjivo i krece se u opsegu od 1.7ms do 4.5 ms. Za divno cudo, sve vreme se cini da motor radi relativno normalno, a lambda sonda ima sasvim pristojan rad. Razlike u vremenima ubrizgavanja ne zavise od ukljucivanja i iskljucivanja potrosaca. Ovo nije normalna pojava i kvar na cemu prouzrokuje ovakvo ponasanje?

        4. Pored svega ovoga, zveknula je lamela, a delove opruga smo skupljali magnetom. Postoji nada da neko parce opruge nije ostetilo zamajac ili zvono menjaca.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • CLD
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 1225
          • Belgija - ranije Luna-Chico

          Ivane, zaboravljas da je Boost u Srbiji.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            Ako je on jedini koji zna sta je radjeno na ovom autu, onda cekamo da se vrati na "radno mesto".
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              Gledali i probali, verovatno Magnetni-APC ventil ne radi kako treba...
              Treba da puni 1.5 a puni oko 0.5-0.55 koliko Bruno kaze da je bazni pritisak...

              Imam ja dva APC ventila pa ce mo probati kako radi, za vikend verovatno.

              Comment

              • bruno
                CBC Veteran
                • 22.03.2006
                • 146
                • Beograd

                e pa dragi sabisti ...
                auto je opet crko ...
                prolupo motor, sta god da je ...
                opet slepanje, opet u servis
                bio sam sa porodicom, na autoputu ...
                nema vise ... gotovo je ...
                srki ga uzo u rad ... tek kad otvori (opet) motor znacemo ...
                znaci ... kad ga zavrsi:
                PRODAJE SE SAAB 9000 turbo
                potpuno sredjen, ko ne veruje nek pogleda kod srkija spisak sta je sve sredjeno. verovatno sad kad ga sredi mogu da kazem "fabricko stanje"

                eto ...
                ubedite me suprotno, ako smete
                Naši ...
                Kako znaš ?
                Rečnik im poznajem ...

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  Strasno.....

                  Ne bih da sam u tvojoj kozi, ali bih voleo da cujem sta se desava sa tim autom. Mislim da je ovo vec previse....
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • bruno
                    CBC Veteran
                    • 22.03.2006
                    • 146
                    • Beograd

                    zadnja 2 dana, od kad sam otiso od tebe Ivane, sam uzivao ...
                    ide, ne cuje se, udoban ...
                    taman sam opet poceo da se radujem ...
                    sad ... skino mi je osmeh sa lica ... i jos plus sam bio sa zenom i detetom ...
                    ne mogu vise ... jos uvek ne znam kako cu popravku da platim ...
                    svi kojima se nije svidelo sto sam ga uzeo (u sustini svi oko mene) sad su na meni ... nemam vise argumenata ... i para ...
                    ja sam ga kupio da ga vozim dugo, znajuci da ga ne mogu prodati
                    ulozio sam u njega, bre ...
                    gde sad ? kako dalje ?
                    Naši ...
                    Kako znaš ?
                    Rečnik im poznajem ...

                    Comment

                    • bruno
                      CBC Veteran
                      • 22.03.2006
                      • 146
                      • Beograd

                      e da, zaboravio sam
                      saab 4, ja 0
                      Naši ...
                      Kako znaš ?
                      Rečnik im poznajem ...

                      Comment

                      • CLD
                        CBC Senator XXL
                        • 08.02.2005
                        • 1225
                        • Belgija - ranije Luna-Chico

                        Bruno, zao mi je sto ti se to desilo.

                        Po mom misljenju napravljena je velika greska sa tim autom od samog starta, taj auto nije pripremljen za budzenja koja su izvrsena na njemu, to je auto koji je presao dosta kilometara i umesto da se motor pripremi, u njega su odmah ugradjeni delovi za tuning.
                        Moj savet, sad moras da ga radis svakako, daj da ti ceo motor odrade kao moj, promeni sva creva i sve sto je zeznuto da se menja posle kad je motor u autu i onda ces da vidis sta je auto.

                        Hebi ga ne mozes da ocekujes da auto koji je vec koristen ide bez problema.

                        Comment

                        • jugo
                          CBC Član
                          • 02.03.2007
                          • 91
                          • Banja Luka, BiH

                          eh...

                          imam jedno pitanje za sve clanove.. ja sam podosta nov ovdje i ne znam bas da li se vise diskutovalo o tome, ali interesuje me da li postoji mogucnost da se svi zajedno bolje organizujemo u smislu pomoci jedni drugima.. znam da se strasno mnogo ovdje razmjenjuju znanja i iskustva, sta, kako i gdje i to je fenomalno!!!, ali eto malo mi je samo palo na pamet pitanje da li je to maksimum (koji je stvarno velik bez daljnjeg).. recimo ako mozemo kako bruni pomoci i vise od samog savjeta i misljenja i tako to...

                          gledao sam malo i sajt koji je ok, ali nekako je to sve nedoreceno, ako shvatate sta mislim... pa eto, nemojte me pogresno shvatiti, nista negativno, nego me interesuje, da li su ljudi zainteresovani za nesto vise, naravno ko koliko moze..

                          nemojte mi uzeti za zlo sto kao zutokljunac postavljam ovo pitanje, samo eto... mala misao u glavi...
                          JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                          Comment

                          • TAZZ
                            Banovan
                            • 30.05.2005
                            • 1409
                            • NBGD,SERBIA

                            Ajd...
                            Ewo cekamo da se javi Srki, da vidimo shta he sad bilo...

                            Ja sam ZA!

                            Ne bih zeleo da Zezaju Bruna, ali znam da ga vec zezaju...



                            Znachi...

                            1. Jugo
                            2. TAZZ

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              2. U nekom trenutku motor zatrokira i pri tom ocitavanje broja obrtaja preko diagnostickog aparata pokaze duplu vrednost. Npr, dok motor radi na leru pokazuje 850 rpm, a u tom trenutku skoci na 1700 rpm i ostane neki period na toj vrednosti. U stvarnom radu broj obrtaja motora je konstantno na 850 rpm.
                              Ista stvar se desi ako motor na leru drzite na 3000 rpm, u trenutku trokiranja iscitana vrednost je 6000 rpm. Da li je to znak da je DI konzola gecrknula?

                              3. Vreme ubrizgavanja na leru je katastrofalno promenjivo i krece se u opsegu od 1.7ms do 4.5 ms. Za divno cudo, sve vreme se cini da motor radi relativno normalno, a lambda sonda ima sasvim pristojan rad. Razlike u vremenima ubrizgavanja ne zavise od ukljucivanja i iskljucivanja potrosaca. Ovo nije normalna pojava i kvar na cemu prouzrokuje ovakvo ponasanje?
                              2

                              Sinc signal sa DI kasete i senzora radilce nerade iste stvari. Da DI kaseta na izdisaju.

                              3. Ukazuje na chist mehanichke smetenje pri merenju akseleracije klipa. Sistem se bori da zadrzi idealan rad motora i indenticnu akseleaciju klipova mada iako greska u mehanickom opterecenju (nejednake frikcije izmedju cilindara) postje.

                              Zao mi je da nisam bio prisutan na forumu da bi se objavio na ovaj topic.

                              Zovem Srdjana da vidim sa njim sta se desava, sve delove koji su potrebni za resene problema chastim ja.

                              Iako nemam nikakvu odgovorost za sve sto se izdesavalo, imam dovoljno osecaja za pomoci coveku u nevolji.

                              D napomenem, moje ruke nisu nikad zavrnule ni jedan jedin sraf na tom autu. Tuning box od Maptuna nema nikakve anmalije u osnovnom navodjenju motora za dijagnosticiranje greske, prati SAAB standarde.
                              Nedeovoljno poznavanje sistema je koliko vidim razlog svega sto se izdesavalo.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Originally posted by TAZZ
                                Gledali i probali, verovatno Magnetni-APC ventil ne radi kako treba...
                                Treba da puni 1.5 a puni oko 0.5-0.55 koliko Bruno kaze da je bazni pritisak...

                                Imam ja dva APC ventila pa ce mo probati kako radi, za vikend verovatno.
                                Iz opisane dijagnostike greske na sinc signalu ocitane od stane Ivana, da se lako zakljuciti da Trionic nece dozvoliti vece pritiske od baznog pritiska.

                                U pitanju je greska a DI kaseti.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X