upravo tako. stavljena je druga glava koja je takodje moja tj sa mog motora koji sam menjao, i nije pre trosila ulje
sicajevi su vidljivi a da su bili u toliko losem stanju da izazovu ovoliko trosenje ulja, primetio bi to dexoni sigurno
..............
sicajevi su vidljivi a da su bili u toliko losem stanju da izazovu ovoliko trosenje ulja, primetio bi to dexoni sigurno

Honda u vecini svojih aplikacija, injektore kad se motor priblizi redlinu tera sa skoro 100% duty cycleom. HINT je na pritisak goriva. Evo primer, moj auto sa 1.6 i integra sa 1.8 teraju iste injektore, 240 cc, samo sto je pritisak benzina kod mene 2.5 a na 1.8 3.1 i tako kompenzuju razliku u zapremini. Sto ce reci, da bi najjeftinija mogucnost za neko povecanje snage bila kupovina promenljivog regulatora goriva i igranja sa njim (to jeste malo corava opcija u smislu aj pogodi pravu vrednost, ali no pain no gain 
Comment