Citroen Saxo VTS 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zile
    CBC Član
    • 01.12.2007
    • 29
    • L.H.S

    pa problem je u tome sto imas 300 kubika vise od tog pezoa, takodje i jedno bregastu vise, posto je to grupa N, nema ni bregastu ni izduv ni kn, tacnije febricki auto sa naj minimalnijim prepravkama i ima samo 3-4 konja manje od tvog. Mislim to nije moj problem, nego je ovde rec o tjuninzima koji ne daju nikakvu konjazu, to sto imas 3 konja vise nego sto pise u katalogu nisi sigurno dobio na izduv.
    konji se ne nalaze na ulici, veruj mi.
    ali posto ste ovde svi nadrkani, i naj pametniji a iskustvo u pravljenju automobila vam je 0,ne bih se vise raspravljao. pozz

    Comment

    • shonsy
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 1391
      • London/Beograd
      • Honda CBR 125R

      Originally posted by zile
      ali posto ste ovde svi nadrkani, i naj pametniji a iskustvo u pravljenju automobila vam je 0,ne bih se vise raspravljao.
      Ovom izjavom si samo potvrdio da imas neke gadne probleme... ili lecis komplekse ili si prosto nervozan pa se izdr'avas po forumima! Koristis mnozinu, dakle napadas sve nas, omalovazavas... jedino ti imas iskustva godina i godina u pravljenju automobila?! Nemas ni jedan jedini pozitivan post, sve neka negiranja, polu-svadjalacki ton i u svakom si ti najpametniji, a mi nula! Ponasas se kao da si popio svu pamet ovog sveta! Ja znam koliko ne znam... i spreman sam da naucim, a ti si dostigao maksimum svog znanja ocigledno! Ne prihvatas nikakve novine, bices isti za 30 god kao sto si i sad, a takvim razmisljanjem ce ti sve doci sem napretka u znanju i karijeri! A evo ti kompletno objasnjenje cemu sluzi shper diferencijal sa sve poprecnim presekom pa prouci ako znas engleski... ako ne znas kazi, prevescu ti, nije problem. http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... al_101.htm

      A to sto oni sa 1.3 motorima imaju 120 konja, pa to je fantasticno i za pohvalu ali nikako ne znaci da sam ja postigao los rezultat sa tom konjazom, niti ima ikakve veze samnom! Fabricki vts ima 118ks, a to je dyno i potvrdio u mom slucaju! A ako sam dobio, dobio sam na IZDUVU jer NISTA DRUGO NIJE RADJENO!Ne razumem sta ti hoces, koja je poenta tvoje price uopste, pa po tebi bi trebao golf gti 2.0 16V da ima bar 200ks i da je tih 150ks koje on ima jako malo, jer zaboga ovi sa 1.3 motorima su postigli 120ks?! Molim te ucini mi uslugu i ne lupetaj vise, vec radi taj posao koji znas da radis, a batali se teorije!

      Comment

      • zile
        CBC Član
        • 01.12.2007
        • 29
        • L.H.S

        ja niti imam probleme , niti komplekse, sto se tice znanja nisam ni naj pametniji, ali znam monogo, i naravno svaki dan naucim nesto novo, jer sam u ekipi sa malo ozbiljnijim tjunerima. i naravno svoje znanje zelim da podelim sa svima, a to sto dajem negativne komentare je zato sto sve to sto bi vi budzili ne daje nikakve performanse,sprovodjene haldnog vazduha i skidanje srednjeg lonca i katalizatora nije nikakva novina, to ljudi rade godinama, i dokazano je vise puta da se snaga gubi(sa kn filterom se gubi 2ks)
        o sper diferencijalu nema potrebe da citam, vrlo dobro znam sta je, kako izgleda. a i vozio sam kola koja imaju sper, a znam i engleski.
        i stvarno se ne bi vise ovde raspravljao, kad se vidimo pricamo i super.

        Comment

        • shonsy
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 1391
          • London/Beograd
          • Honda CBR 125R

          Pa ne znam kako umanjuje snagu kad sam upravo dokazao da se sa ovakvim izduvom samo moze dobiti snaga ili u najgorem slucaju ostati na istom?! Eto, sad negiras rezultate dyna koje imam crno na belo! Dakle sa izduvom smo zavrsili, za usis cemo videti, evo ako budem izgubio 2ks licno i javno cu ti se izviniti i necu dovoditi u pitanje svaku tvoju sledecu konstataciju, a ako bude isto ili dobijem kojeg konjica onda slicno ocekujem i od tebe?! E,da, pa kako tako pricas tj. pitas kad si i sam vozio kola sa shperom? Valjda si osetio i mozes da prepoznas razliku kad prolazis krivinu sa i bez shpera?! Ali dobro... rekao si da ne zelis vise rasprave, a ne zelim je ni ja jer sam mrtav umoran, pa kad se budemo videli pricacemo... Pozz

          Comment

          • zile
            CBC Član
            • 01.12.2007
            • 29
            • L.H.S

            da si izmerio sa serijskim auspuhom, pa sa ovim onda bi znao dal si dobio, ovako ne znaci nista. kao sto rece milance a ja potvrdio jer sam bio prisutan kad se merio novi rc koji je na dynu pokazao 20ks manje nego sto pise u papirima, tako da...
            aj pozdrav

            Comment

            • shonsy
              CBC Senator XXL
              • 11.05.2007
              • 1391
              • London/Beograd
              • Honda CBR 125R

              Originally posted by zile
              101 ks na tocku Stojketov pezo 106 1.3 grupe N ima 97ks na tocku, a Tosin 106 1.3 poluraspala grupa A je imala 105 ks na tocku.

              govorim o osmoventilskim motorima.
              Ovo sam morao da dodam: saxo VTR 1.6 8V ima fabricki 89ks. A ti kazes da Pug 1.3 8V ima 120 konja, pa to je 30ks razlike aaloo, i sto je najgore, kazes da imaju toliko sa sitnim doradama i sve je kao stock?! Pa daj... kakve price ti prosipas... Pa ajde onda i meni nesto tako "sitno" pa ako su oni sa 1.3 dobili 30ks ja bih trebao sa 1.6 da dobijem oko 45ks sto je ukupno 165 konja! E stvarno Zile od tebe ovakve price i sve ovo nisam ocekivao... Pa i sam znas da su citroen saxo i peugeot 106 "blizanci" i da imaju iste motore, a isto tako znas da 106 rally 1.6 16v ima 120ks, pa kako pnda pricas da 1.3 8V moze da ima isto koliko i 1.6 16V sa "NAJMINIMALNIJIM prepravkama i da vecina stvari ostaje u fabrickom stanju"?

              A to sto kazes da je novi RC pokazao manje toliko nego sto pise u papirima, opet ide meni u korist jer mi je pokazalo VISE nego sto je u papirima! Tako da ako je realna snaga manja od one iz saobracajne, a ja dobio 121ks onda je izduv mnoogo vise posla odradio nego sto sam mislio!
              Pozz

              Comment

              • zile
                CBC Član
                • 01.12.2007
                • 29
                • L.H.S

                za sve sto kazem imam i dokaz, ne volim da pricam bajke. sve je to lepo izmereno, a motor 1.3 i 1.6 nemaju veze jedan sa drugim .
                covek je mislio da rc ima 180 ks kad ono 160, da nije izmerio stock auto i da je krenuo da ga doradjuje ne bi mu bilo jasno sta se desilo kad bi ga izmerio doradjenog.

                i jos jednom da ponovim, pisem i komentarisem samo ono iza cega mogu da stanem i za sta imam dokaze.

                Comment

                • milanche
                  CBC Veteran
                  • 28.04.2006
                  • 115
                  • beograd, vincha city

                  shoncy ne mozes tako da gledas da li si dobio neshto ili ne, trebao si da ga izmeris skroz shtock, pa tek onda da vidis sta se desava.....jer ja iskreno verujem da saxo ima preko 118ks.... izmericu i ja moj uskoro pa cemo videti shta se desava.... npr. janicev saxo je pokazao 132ks, a ima samo drugu granu, shto je realno mnogo 14ks, na grani!
                  u svakom slucaju, samo napred sa tjuniranjem!
                  Originally posted by M-power
                  Па да, ти си тај пекар а ја тркач.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    pa da znas milanche da nije mnogo. sinoc jedna honda dobi 15ks samo sa skidanjem difuzora na plenumu. ok, moze se reci da je ustvari time bila ugusena ali opet, 15ks nije uopste malo za promenu dela koji kosta 700din.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      Zile, smiri malo dozivljaje. Ne vidim uopste sta zelis ili hoces da kazes. Sta ste napali decka. Ima super auto...dobar mu je motor ima zdrav rad i sagorevanje sto se vidi sa dina koji ima bolji grafikon od Janjicevog i sto je najbitnije ide super. Da li je dobio nesto izbacivanjem lonca...dobio je par konjica sto opet nema nikakve veze sa tim sto ti pokusavas da nekom nesto objasnis. Decko bio, izmerio svoj auto, to je hteo, a kakve veze ima sad uporedjivanje sa 1.3 ili brojem ventila u ovoj prici ja ne znam.

                      Shonsy...lepo je imati grafikon. Iz prilozenog se vidi da je najbolje da ne teras u krajnje obrtaje vec saltas negde na 6800 i opet padas u podrucje max. snage i dobrog obrtnog momenta.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • mishio
                        CBC Senator XXL
                        • 29.05.2007
                        • 1204

                        za dino shonsy, to ti je to, standardni vtsovi u engleskoj mere cak i do 128ks sto sam do sad citao.
                        Nemoj misliti da ti bilo ko sta lose pise, ali iduvom, tj. skidanjem kata, i golom granom nisi dobio snagu veruj mi. Brat mi na coupeu hyundaiu ima takav sistem, isto je isao i bez njega, samo sto taj osecaj dok se dere auto zavara. ali vrh je saxo nema sta, sve lepsi i lepsi citam da si imao problem sa kocenjem sinoc, lakse to malo nije to clio 1.5dci saxom se lako zaneses i zaletis..


                        sto se brzine tice vidim da ste pisali gore, 200, 220, 250+ .. ne znam koliko si ti saxa vozio, mada ti jos imas bucan izduv, ali na saxu se brzina oseti maksimalno preko 180kmh zbog jacine vetra, i losije izolaciju u odnosu na skuplja, masivnija vozila, tako da je meni kad sam klepio saxa na punu skalu osecaj bio vrh vrhova, ali opusteno nosi tu brzinu lepi se za put, tako da ta razlika izmedju 200-240kmh, koliko sam maks i vozio do sad , sve zavisi u kom se autu vozis. U S klasi 200kmh ne osetis, dok je na nekom to sex.
                        u mom slucaju saxo po cajgeru 220kmh vs mercedes 240kmh, znaci u saxu jednostavno letim

                        ali to rasprava S zverkov i saxo, i prica o tome, nije realno u najmanju ruku, S je jako jako ozbiljna masina, ali realno i za ostale stvari nisu za poredjenje, od registracije, delova pa na dalje ..

                        ali realno gledano i francuzi su takvi da se stalno nesto kvari, na srecu oglavnom sitnice tako da mozda to dodje na isto, dosta sitnih vs jedan krupan i tako se to izjednaci.

                        Ali ako shonsy ocekujes da ces time sto menjas delove koji su pokvareni dovesti saxa u perfekt stanje, veruj mi da neces, evo ti mene kao prvog primera, popravis jedno, dodje drugo, cuje se jedno, sredis eto drugo, i tako u krug, samo sto kazem hvala bogu pa su samo sitnice, samo opusteno i ne opterecuj se suvise bitno je da tebi to odgovara i da sve svoje planove i zelje mozes da realizujes, a koliko ce te na kraju izaci sta, pa uzivanje ne zna cenu zar ne ?

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          ma 6600 puna kapa, sve preko toga je cisto tracenje goriva.
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • milanche
                            CBC Veteran
                            • 28.04.2006
                            • 115
                            • beograd, vincha city

                            Originally posted by zverko
                            pa da znas milanche da nije mnogo. sinoc jedna honda dobi 15ks samo sa skidanjem difuzora na plenumu. ok, moze se reci da je ustvari time bila ugusena ali opet, 15ks nije uopste malo za promenu dela koji kosta 700din.
                            pusti hondu, ko prica ovde o hondi! sa honde skines fabricki deo i stavis neki koji nije, auto poleti!

                            @M-power "mozda" ima bolje sagorevanje od janicevog, al nije brzi sigurno!
                            Originally posted by M-power
                            Па да, ти си тај пекар а ја тркач.

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              ma bre mislio je da kaze da lepse radi, nema prekide, konstantna kriva bez padova i gubitaka snage sto je i po meni bolje tj dokaz da je motor u ok stanju.
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • StudentBGD
                                CBC Senator XXL
                                • 18.12.2007
                                • 1027
                                • Beograd

                                Originally posted by mishio
                                za dino shonsy, to ti je to, standardni vtsovi u engleskoj mere cak i do 128ks sto sam do sad citao.
                                A sa kojim gorivom su mereni ti u engleskoj? 95,98,100 oktana? A koliko nas bezolovni ima? Bilo danas u Fifth Gear-u, moze da se dobije i preko 15 ks sa jacim gorivom (mereno na Dyno-u).

                                Shonsy, samo napred sa autom, ali smanji malo dozivljaj po gradu
                                Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

                                Comment

                                Working...
                                X