Ulaganja jesu jaka ali su zato i rezultati! Kod Mikishona je samo poliranje ventila 300 eura, al dobro ne moram sve odjednom da uradim. Mada ne bi bilo lose, kad se vec otvara da se odradi ljudski! Sta znam... stavicu na papir tacno koliko mi treba za koji posao, pa cu da vidim da li mogu da izdrzim da sacekam toliku lovu ili da se bacim oma na posao sa novcem kojim trenutno raspolazem ali da se odreknem nekih stavki... Ajde sta vi mislite da mi je najbolje? Dakle imam mashinsku obradu glave, prosirivanje kanala, ventila, poliranje istih, leptir, eventualno bregastu, i izduvna grana(prosirivanje i poliranje)... Ako se setite jos neceg vicite.. i pricajte vase misljenje. Al bez preterivanja molim!
Ili radi sve odma' ili nista... Nema smisla milion puta otvarati tj skidati glavu... Na to ce vise para da ti ode nego na tjuning, ako budes vise puta skidao.
Sve na papir, nemoj da jedes i izlazis 3 meseca i eto ti jos 20ks
NOS mozhe na kraju kao shlag na tortu
Ja da sam na tvom mestu uradio bi prvo glavu zavrshish sa tim delom i onda si miran.Posle ako budesh menjao brege skinesh deklu i zamenish.E sad ovo proshirivanje izduvne i poliranje mi nije najjasnije Ali eto to je neki najpraktichniji redosled.Posle mozhesh neki chipic i ako skupish neki kesh dodatni munesh nitro i dovidjenja prijatno.
Najiskrenije bih ti preporucio da stravis samo nitro.. sve ostalo nije vredno budzenja... sem ako nisi bas bogat... i ne znas sta ces... to je poprilicno mali motor i ne izvlaci se snaga lako iz njega...
Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
Ulaganja jesu jaka ali su zato i rezultati! Kod Mikishona je samo poliranje ventila 300 eura, al dobro ne moram sve odjednom da uradim. Mada ne bi bilo lose, kad se vec otvara da se odradi ljudski! Sta znam... stavicu na papir tacno koliko mi treba za koji posao, pa cu da vidim da li mogu da izdrzim da sacekam toliku lovu ili da se bacim oma na posao sa novcem kojim trenutno raspolazem ali da se odreknem nekih stavki... Ajde sta vi mislite da mi je najbolje? Dakle imam mashinsku obradu glave, prosirivanje kanala, ventila, poliranje istih, leptir, eventualno bregastu, i izduvna grana(prosirivanje i poliranje)... Ako se setite jos neceg vicite.. i pricajte vase misljenje. Al bez preterivanja molim!
Sta mu dodje "poliranje ventila" koje kosta 300 evra, ja ne bih znao... Za 300 evra mozes da kupis 16 novih ventila nesto vece povrsine, prilagodis siceve da mogu da ih prihvate i dobijes mnogo vise nego bilo kojim drugim poliranjem koje bi ti moglo pasti na pamet. Povecanje povrsine ventila je nesto sto daje ubedljivo najveca povecanja snage za ulozeni novac, u poredjenju razlicitih mehanickih zahvata na glavi motora.
Masinska obrada glave napamet (sirenje kanala i slicno) ce 99% da rezultira umrtvljavanjem auta na nizim obrtajima, a neces moci da ga zavrtis dovoljno visoko da iskoristis onaj dodatni protok sto si napravio. Rezultat je, po pravilu, razocarenje. Ako vec nesto diras, uradis port matching usisnih/izduvnih kanala na glavi i granama, tacke gde se kanali razdvajaju obradi da nemaju krzave ivice ili ih malo zaostri, poravnaj vodjice ventila u kanalima, i dosta paznje obrati na profil siceva. Svi se koncentrisu na neko sirenje i poliranje kanala, a na sitne stvari koje najvise donose, niko ne obraca paznju...
Sta bi moglo da donese poliranje izduvne grane, ne znam...njenim sirenjem eventualno ces izgubiti na potpritisku u izduvu, sto na atmosfercu nije bas dobra stvar.
I sta god da uradis ako ne ispratis povecanjem goriva, dobices motor koji "gori" sto takodje nije tako lepa stvar...
1.6 16V ima jako dobar potencijal za mehanicki tuning, postoji ogroman izbor delova za njega, ali nista od toga nije jeftino, tip tuninga na koji si ti planirao da ides (ovo sa ventilima, neka sirenja, poliranja, itd...) donose izvesna poboljsanja, ali se svi iznenade koliko su MALO dobili ako ikad i odu na dyno...Za ozbiljne dobitke na atmosfercu mehanickim tuningom, neces se puno ovajditi ovakvim sitnim zahvatima, na koje ce ti odleteti 500-600 evra da ne trepnes a pitaces se za STA si ih dao.
Ja sam pre par dana svom kumu na 206 S16 radio motor, menjao bregaste, 4-2-1 izduvnu, chip, drndao se malo sa obradom glave...sve super radi, od se odusevio kako auto ide, super povlaci, i tako to...
E onda sam mu pokazao da ima i nitro ugradjen Pa je to probao. Dovoljno je reci da je svako poredjenje SMESNO, dodao sam nekih 70-ak KS, ne vise, ali posto to probas postavlja se pitanje zasto se drndati sa mehanickim tuningom.
Eto, pa ti vidi.
The difference between men and boys is the price of their toys
Taj motor je vec lepo odradjen i izvuceno je dosta iz njega tako da svim tim obradama ne mozes dobiti ni priblizno toliko konja kao tvoj rodja.
Za drndanje u privatnoj reziji ces baciti jedno 5 glava i dobiti 10-tak konja.
Za nesto vise potrebni su ti delovi, bregasta, grana, chip, renomiranih proizvodjaca testiranih na probnom stolu i to najverovatnije sve je potrebno u kitu da bude uskladjeno. Tada ces dobiti 20-30konja max ali ces baciti preko 1000eur i motor ce biti prilicno ne upotrebljiv za svakodnevnu voznju.
Dakle samo Nitro jer saxoman je jak i ovako za svakodnevnu voznju a kada ti treba bas dosta dopunske snage tu je nitro.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ne znam ljudi... mislio sam da cu dobiti bar 5-7ks poliranjem ventila jer fabrike to sve ugrubo izradjuju, unutrasnja povrsina je hrapava, proces poliranja je skup, pipav i ne isplati im se (cuo sam da neke alfe imaju fabricki polirane ventile)... E sad koliko bi snage donelo...mislim da bi donelo dovoljno, bar za te pare! Uporedite vi povrsinu kojom neka supstanca tece,a potpuno je hrapava i sa brazdama, sa povrsinom koja je glatka kao staklo. Naravno da ce mnogo uticati na protok i da ce samim tim doci i do povecanja snage. Pa nije Mikishon bzvz poznat i ne radi on slucajno to svim trkacima, oni valjda znaju na sta ce dati pare?! Sto se grane tice, najbolje resenje bi bilo uzeti neku od proizvodjaca visoke klase ali ako ne ostane sredstava bolje i nju malo "obraditi". Sto se brege tice, to sigurno ne bih radio sad... a chip bi trebalo da dodje nakon nekih prepravki jer u drugom slucaju one gube smisao! Sto se nitra tice..hm.. mislim da ce mi on mnogo vise para odneti nego sve ove prepravke, drugim recima - rasturice mi motor koji je i ovako mator i pitanje je kad ce da produva...(130 000km kidanja niko ne moze da izdrzi bez posledica). Treba da razmislim o svemu veoma dobro pre nego sto se upustim u bilo sta... Imam opciju i ugradnje turba... Videcemo...
Hvala na savetima!
Ta opcija ce tek papreno da te koshta.A shto se nitra tiche necesh ti njega stalno da stiskash tako da mislim da motoru nece smetati nishta nekih 50ak ks da stavish.
da se ne ljutis ali debelo si ne informiran ili ti je neko nebacao masu informacija pa ti se pobrkalo. 130000 za taj motor nije nista ako je iole ulje na vreme menjano a ako nije i 50 je dovoljno da rikne. ne petljaj i ne bacaj pare nego poslusaj sta ti se kaze i zovi kaucuka da ti namesti azot dok ga 206 nije uapsio da nesto radi.
Comment