Toyota Corolla AE86 - Hachiroku!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cvrle
    CBC Senator XXL
    • 11.06.2006
    • 1008
    • Beograd,Banovo brdo

    @ Killaz Pored ostalih (jedno 5) kontaktirao sam i tu firmu, oni su cak jedini i bili najblizi rezultatu ali za pare koje nikako nisu odgovarale. Generalno svi oni mogu da naprave oprugu, to nije sporno, ali pitanje kvaliteta jeste, jer ceo proces ima dosta koraka, a najveci problem je i sam kvalitet materijala. Svi oni kazu moze, ali kad ima das karakteristike onda krecu problemi, te ovako, te onako, i niko ti nedaje garanciju da nece posle izvesnog vremena da dobije plasticnu deformaciju.I onda si bacio pare...

    Auto mi je za svaki dan i nepravim ga striktno za drift mada ce se nekad provrteti negde , jbg drugi nemam...

    @ Jim Tu kreaciju sa dve opruge zavarene ce biti tesko uglaviti u kucise amortizera, i solju. Kod lade verovatno pozadi ima mesta i drugacije je reseno pa moze da stane, i komsija ocigledno ima potrebe za tim, a i sa tim blokovima i ciglama verovatno nevozi drift, i neprelazi 60km/h , pa i nije strasno da se zeza. Jednostavnije za drift je pozadi napraviti krutu vezu, umesto opruge ide supalj valjak, a umesto amorta sipka,sve se to lepo zavari i to pije vodu samo i samo za drift i za ravnu stazu. Mada i na ravnoj stazi skace onda pomalo, video sam takvih par primera na BMW-u...
    Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

    Comment

    • cvrle
      CBC Senator XXL
      • 11.06.2006
      • 1008
      • Beograd,Banovo brdo

      Danas kupljene i stavljene iste opruge i pozadi, osvezio sam ih novom bojom jer su se malo oljustile i korodirale. Posto su fabricke zadnje za par cm krace od fabrickih prednjih, a istih precnika, postignuto je sad da ove zute spustene od golfa pored sto pasuju fes u leziste, pozadi su spustile auto za 2.5-3 cm ali je sad dooosta tvrdji i takodje nestosuje amort..



      Nekako mi je to logicno jer su ovo prednje opruge a stavio sam ih pozadi, a samim tim nose manju tezinu nego napred tako da mora biti tvrdji. Definitivno sledeca investicija ce biti gasne kayabe G-2 posto su mnogo jeftinije od Konija, doduse nemaju podesavanje tvrdoce, ali mogu da idu na krace opruge (bar tako kaze proizvodjac).

      Mereno od centra tocka do ruba krila na prednjem trapu je sad 32cm i isto toliko na zadnjem, tako da je auto u vinkli, i mislim da je to ok. Prava stvar i jos bolje lezanje ce biti tek kad cucnu novi amortizeri.
      Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

      Comment

      • HachiRoku
        CBC Veteran
        • 24.04.2008
        • 185
        • Akina

        brate svaka ti cast
        ti ga bas radis...
        Potpis nije po pravilima foruma... A sto???

        Comment

        • sn00py
          CBC Senator XXL
          • 15.08.2005
          • 851
          • Belgrado

          A sto jednostavno nisi isekao opruge ili ih sabio?
          Po meni je ovo mnogo veca povreda konstrukcijskih mera nego secenje ili sabijanje...
          Otkud znas koliko kg su fabricke, a koliko su ove...

          BMS team

          Comment

          • 24v
            CBC Senator XXL
            • 11.12.2004
            • 479
            • Beograd, Karaburma

            Pa kako to mislis da je lose konstrukcijski? Obrazlozi...
            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

            Comment

            • cvrle
              CBC Senator XXL
              • 11.06.2006
              • 1008
              • Beograd,Banovo brdo

              @ Sn00py - Zato sto znam da nijedna od te dve opcije nije dobra. Voleo bi da cujem zasto je to veca povreda konstrukcijskih mera tj. da probas da mi objasnis jer nerazumem po cemu si to zakljucio i gde sam to preterao u odstupanju konstrukciskih mera.

              Fabricke dimenzije i N/mm znam ili kako ti kazes kg, nisam se bavio tematikom opruga 5min po domacim forumima, ima nesto i na stranim o tome, gde im brusilica i brener nisu primarno orudje kao kod nas , a nesto se nauci i iz knjiga o materijalima.Evo ti fabricke karakteristike recimo prednjih:


              A znam i ove od golfa kakve karakteristike imaju i koliko N/mm( to sam saznao za 10min na internetu), cak manje od nekih Megan racing i nekih TRD-a, i malo vise od APEX-a koji je tu najmeksi od aftermarket opruga.
              Evo ti slika mog auta pre i sad, pa proceni koliko sam odstupio od konstrukciskih mera, jedino sto tu fali su bolji amortizeri jer ovi iz prve ugradnje(uljni) su blagi ocaj,ali bice i to polako...



              Za ovu Toyotu su u nedostatku delova na svetskom trzistu sirom Evrope pronalazili delove koji pasu, vezno za opruge pasu i od Nissan Primere P10 i jos od ponekih proizvodjaca automobila, tako da nisam ja izmislio toplu vodu niti pametujem, samo pronalazim primenu postojecem za male pare.

              I zivota ti gde bas ti da postavis pitanje oko konstrukcijskih mera, pogledaj nekog Yuga fabrickog pa poledaj svog , i posle ja vrsim povredu mera
              Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

              Comment

              • sn00py
                CBC Senator XXL
                • 15.08.2005
                • 851
                • Belgrado

                Kako kako?
                Pa drugacije su specifikacije tih opruga i fabrickih... Druga kilaza, drugacije opruga deluje na ostatak trapa koji je verovatno skroz drugaciji konstrukcijiski od corolinog..
                Na to sam mislio ukratko receno...
                Iako sabijes oprugu fabricku opet je pribliznije onim karakteristikama koje odgovaraju trapu vise nego ove...
                Nemam pojma, ako se slaze auto kako treba onda treba uzimati delove koje treba za takav projekat i auto..
                I ja sve i svasta budzim sa drugih auta i nije to to, ali kao savet dajem..

                BMS team

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  Sn00py, sabijanjem menja strukturu opruge shto je josh gore nego da stavi celu sa drugog automobila. Kako drugachije napraviti setup, nego li menjanjem razlichitih tvrdoca?

                  cvrle: KYB G2 je isto shto i Gas-A-Just ili..? Gas-a-just je tvrd u pm, ali hoce i da lansira zadnji kraj kada predjesh preko ispupchenja - sa njim u kombinaciji morash imati dobar i prednji amortizer. Razmisli josh malo o Koni-u, a proshetaj opet i do buvljaka sa merama tvojih amorta.
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • cvrle
                    CBC Senator XXL
                    • 11.06.2006
                    • 1008
                    • Beograd,Banovo brdo

                    Mislio sam na KYB GR-2, moja greska, to je inace stari model amortizera, preporucuju ga za AE86 po netu pa sam ga tako i trazio, a sad je to po novom model EXCEL-G, juce sam i M-a izbunjivao sa tim G-2 . Inace je obican gasni amortizer, za Gas-A-Just sam cuo da leci kamen u bubregu isto ali i nema za moj model. Koniji su uvek u obziru samo kad bi bili jeftiniji mada razlika izmedju 4 X KYB-e i 4 X Konija je 10K din, stim sto Koni moze verovatno sa nekim popustom da izadje i koju hiljadu manje, tako da dodje razlika oko 100 evra, ali ipak Koni je Koni.
                    Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      Ofskroz.

                      Vidi sa eMetom kakva je situacija sa Bilstein druzhinom, a ako ti ne zavrshi nishta vidi gde je Jim Mojo nashao da mozhe da se poruchi - skoro je naruchio za njegovu 75-icu (ako ti nije frka za rok isporuke).

                      Opet, Koni je Koni - zavrnesh do kraja i kidaj! Mozhda napravish napred jedno a pozadi Koni shtelung, jbga 100 kombinacija, jedna prava - najbolje u svemu je shto ipak imash neke smernice.

                      Samo laganica. Pravljenje pravog automobila je mukotrpan proces.
                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • Bojan335
                        CBC Senator XXL
                        • 01.05.2007
                        • 332

                        evo zavrsen trening na adi huji ,,,, CVRLE je bio na vrhuncu zadatka obavio je to odlichno za uslove i za svoje jako kratko iskustvo u snimanju u DRIFTU ...Verujem da se niko nije smejao jer stvarno nije bilo lose za prvi put sa takvim autom,on jeste za drift ali ga nije bas lako voziti .....
                        CVRLE svaka ti chast i svima koji su bili danas narochito vozachima toyoti i jedinoj devojci natasi...

                        pozdrav za sve i iskreno BRAVO za tebe CVRLE

                        Comment

                        • Snejk
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2008
                          • 704
                          • BG

                          Dobro si mu i ti namučio limuzinu, svaka čast. Bilo je zanimljivo gledati kako se AE86 vozi 'E30 stilom'..

                          Comment

                          • cvrle
                            CBC Senator XXL
                            • 11.06.2006
                            • 1008
                            • Beograd,Banovo brdo

                            AE86 in action

                            Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                            Comment

                            • MaRe_
                              CBC Senator
                              • 20.02.2008
                              • 248
                              • Nish/SRBIJA

                              sad si naj bolje osetio ponasanje novih opruga nego hoce li neki snimak???

                              MAZDA KLUB SRBIJA

                              Comment

                              • MaRe_
                                CBC Senator
                                • 20.02.2008
                                • 248
                                • Nish/SRBIJA

                                Sta bi ljudi?? kako napreduju radovi?

                                MAZDA KLUB SRBIJA

                                Comment

                                Working...
                                X