@ Killaz Pored ostalih (jedno 5) kontaktirao sam i tu firmu, oni su cak jedini i bili najblizi rezultatu ali za pare koje nikako nisu odgovarale. Generalno svi oni mogu da naprave oprugu, to nije sporno, ali pitanje kvaliteta jeste, jer ceo proces ima dosta koraka, a najveci problem je i sam kvalitet materijala. Svi oni kazu moze, ali kad ima das karakteristike onda krecu problemi, te ovako, te onako, i niko ti nedaje garanciju da nece posle izvesnog vremena da dobije plasticnu deformaciju.I onda si bacio pare...
Auto mi je za svaki dan i nepravim ga striktno za drift mada ce se nekad provrteti negde
, jbg drugi nemam...
@ Jim Tu kreaciju sa dve opruge zavarene ce biti tesko uglaviti u kucise amortizera, i solju. Kod lade verovatno pozadi ima mesta i drugacije je reseno pa moze da stane, i komsija ocigledno ima potrebe za tim, a i sa tim blokovima i ciglama verovatno nevozi drift, i neprelazi 60km/h , pa i nije strasno da se zeza. Jednostavnije za drift je pozadi napraviti krutu vezu, umesto opruge ide supalj valjak, a umesto amorta sipka,sve se to lepo zavari i to pije vodu samo i samo za drift i za ravnu stazu. Mada i na ravnoj stazi skace onda pomalo, video sam takvih par primera na BMW-u...

Auto mi je za svaki dan i nepravim ga striktno za drift mada ce se nekad provrteti negde


@ Jim Tu kreaciju sa dve opruge zavarene ce biti tesko uglaviti u kucise amortizera, i solju. Kod lade verovatno pozadi ima mesta i drugacije je reseno pa moze da stane, i komsija ocigledno ima potrebe za tim, a i sa tim blokovima i ciglama verovatno nevozi drift, i neprelazi 60km/h , pa i nije strasno da se zeza. Jednostavnije za drift je pozadi napraviti krutu vezu, umesto opruge ide supalj valjak, a umesto amorta sipka,sve se to lepo zavari i to pije vodu samo i samo za drift i za ravnu stazu. Mada i na ravnoj stazi skace onda pomalo, video sam takvih par primera na BMW-u...
Comment