Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
e pa Savke meni je pozicija danas crkla i govori mi koorva ono " tail light thoulty " , ili neshto slicno . Lijepo upalim poziciju .. izadjem iz auta, vidim ne radi lijeva ... Ali evo sad sam autom dosao , u toku voznje proradi ... Valjda neki spoj bio ili neshto slicno
Sto je lijepo vidjeti kad ti nista ne zvoni , . I senzori za gume iskljuceni - ljepota !!!!
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Originally posted by mupe
Originally posted by max3m87
mupe hvala ti na odgovorima.. gledao sam.. konstantno je isto.cak i kad stojim i pogledam nije bas na nuli nego je upravo na 2-3. i... oko 2-3 je razlika u brzini... nije frka i nije problem...
Ma da, boli te uvo. Verovatno je razlog rasklapanje table, baš kao što je neko već napisao... Mislim, ja sam opsesivno-kompulzivan i meni bi to smetalo, al u principu - nikakav problem.
ma i meni bi smetalo da je nesto vise al tebi kazaljka malo zavisi i odakle je gledas i sve tako tako da ono... kad bude bilo prilike vraticu.. a ne cacka mi se i ne daju pare za to...
ljudi pa ja sam vam vec rekao da je vracana kilometraza al ne znam sto.. mislim pozvao sam servis i rekao odma prodavcu koliko je presla a toliko i pise na carinskoj..
tako da se dzabe mucio i sjebo.. jbg... preprodavci su cudo...
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Originally posted by savke
Originally posted by max3m87
ako mislis na to da se izvlacila kilometar sajla u to ne sumnjam ali to se opet ubode nema tu sta da se omasi...tebi na osnovu vrtenja sajle odredjuje brzina i kazaljka pokazuje i ona radi bas fino fluidno kako i treba... ne razumem bas...al dobro...km je vracana kao i na svim(ne bukvalno, ali na vecini ) polovnjacima priznali ljudi to ili ne, ja znam da kod mene jeste, proverio sam...
kako se skida dugmence za zakljucavanje da mu stavim rasvetu...
jel menjao neko manzetnu na poluosovinama, zna li cenu... malko bas malko mi vlazi... idem jos malo na more pa bi kad se vratim to da sredim..
Znaci nemas ti kolometar sajlu, to je odavno prevazidjeno, nego da bi se doslo do cipa koji cuva kilometrazu, moraju da se skinu kazaljke. Imao sam prilike da vidim kako se rastura na jednom autu posto su lose zalemili cip kada su ga vracali pa je brljavio.
to sto kaze savke,u pravu je,ali,nije cip u pitanju,vec kvarc,koji stoji pored cipa,malo metalno kuciste,ne secam se na koliko mhz radi,ali kosta oko 100din,a naplate ti 50e da zamene,znam jer to radim,ako znas da skines tablu,sam ces zameniti lako,poz
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
ja konacno resio problem sto mi treso prednji trap,poluosovina,desna,duza,raspali se lageri,majstor namestio lagere od pezoa,isti su,sad ne trese,ne lupa,nema lufta,i jos kaze isti menjac nosi volvo,,bar za ovaj 1.6 tako da ako neko ima taj prob,poluosovina je u pitanju
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Pozdrav,
sto se tice kilometraze, zbog smanjenja carinske osnovice, svi koji dovoze aute, pre carinjenja dizu kilomtrazu na preko 200 tkm,takodje i servisne knjige falsuju, a posle po zelji vracaju na 110-120 tkm, i cesto ni poojma nemaju kolika je bila stvarna kilometraza i ni najmanje ne brinu zbog eventualnih naknadnih problema bucucih vlasnika.
Vazno je uvaliti, jer vecinom su u pitanju obicni sverceri bez ikakvog postenja i neke dobre namere.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Originally posted by dci Šabac
Pozdrav,
sto se tice kilometraze, zbog smanjenja carinske osnovice, svi koji dovoze aute, pre carinjenja dizu kilomtrazu na preko 200 tkm,takodje i servisne knjige falsuju, a posle po zelji vracaju na 110-120 tkm, i cesto ni poojma nemaju kolika je bila stvarna kilometraza i ni najmanje ne brinu zbog eventualnih naknadnih problema bucucih vlasnika.
Vazno je uvaliti, jer vecinom su u pitanju obicni sverceri bez ikakvog postenja i neke dobre namere.
Veruj mi da u 99% ne dižu km zbog carine jer preko kupuju auta sa više od 250000 km ( tako da nemaju potrebe ). Tablu diraju isključivo zbog vraćanja sata ( pogledaj oglase ni jedna nema više od 140 000 km, ma koje godište bila ).
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Stavio sam spone na isto mesto gde su i bile, auto ne vuce ni na jednu stranu, ponasa se normalno ali uradicu optiku, auto je kod mene godinu dana pa da i to uradimo, a stavio sam i novije gume pa da mi nebi slucajno lizale, skuplje bi me kostalo.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Optika OBAVEZNo bez obzira sto "nista" nije pomereno !
Sto se tice kilometraze DA vecina kola (a pogotovo dizelasi) su presli preko 200.000km tako da nema ni potrebe dizati km vec samo spustiti zbog kasnije prodaje
A daaa na visinu carine osim km utice i nivo opreme tako da skidaju nalepnice sa nivoom opreme cak neki i felne skidaju ali to je vec prevazidjeno ima shema i za to
U oglasima ima dosta laguna koje su sa km i preko 140.000 km http://www.polovniautomobili.com/putnic ... edRegion=0
I da se razumemo 200.000 km ne znaci da je auto los ili da je ugrobaren pogotovo ako je auto redovno servisiran i normalno eksploatisan ali svakako tragovi eksploatacije su sa sve vecom kilometrazom i sve primetniji sto po enterijeru sto po motoru i ostalim segmentima.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Otprilike neko kome je laguna prešla npr. pravih 250 000 km ne bi mogao ni da proda auto u Srbiji, jer gledajući oglase to deluje mnogo. Iako su i sve ostale prešle bar toliko. Pošten prodavac u tom slučaju zapravo ispada lud.
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
bas tako Car-e, i sad , hteli - nehteli prodavci moraju vracati kilometrazu zbog "trzista" da ne ispadne njihov auto iz reda ostalih!
A mi,kupci istih svesno kupujemo takve automobile (macke u dzaku)...
Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Hehehehe, onda sam ja LUD a mog starog Megane-a je kupio jos neko LUDJI
Dakle, kad sam ga prodao na satu je stajalo negde oko 240.000
Sav je bio izgreban spolja (jer je meni bilo bitnije da je motor ok a ne farba) a kad je tip seo u njega i okrenuo kljuc...
Okrenuo se prema meni i rekao - prodato!
A i ja sam mu rekao da moze da tera kola kod koliko god hoce majstora pre nego sto se odluci.
I dan danas kad ga sretnem ne moze da skine osmeh sa lica koliko je zadovoljan autom.
Sve zavisi kako i kod koga odrzavas auto.
Redovan servis je majka
Comment