RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke [ARHIVA]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sony
    CBC Član
    • 30.09.2010
    • 38
    • gm
    • laguna 1.8

    Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

    Originally posted by hope
    jesam li ja tebe dobro razumeo,da si sam u cugu presao 2.400km?ne znam ali mene je voznja zadnjih godina pocela da umara ,pogotovo nocna , sama pomisao od 2.400 km mi ....
    u svakom lucaju dobro dosao a sto se tice servisa,imas dosta dobar kod nas tako da ti nije daleko
    Odlično svaki savet je dobro došao. Sam sam dovezao u cugu za nekih 19 sati nije teško još uvek ali godine stižu. Ranije sam putovao dosta po inostranstvu tako da sam znao i više da predjem. Nego izdade me zadnji podizač , sin se igrao sa njim gore dole i on osta dole a motor se čuje. Tako eto prvog kvara ali nema veze . U ponedeljak sam zakazao kod "Kaludjera" da ugradim plin (tako se zove servis) kažu da je dobar pa neki savet ako može?!

    Comment

    • mihajlo_v
      CBC Početnik
      • 02.10.2010
      • 4
      • beograd

      Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

      Pozdrav svima!

      Trenutno sam u fazi kupovine jedne Lagune 1.9 dci, 2006. god. Zahvaljujuci svim ovim postovima, auto sam pregledao tako da se prodavac ozbiljno zapitao da li sam slucajno neki serviser u Renault-u! E, sad, imam par pitanja za sve vas: cim sam otvorio haubu i skinuo plasticnu zastitu ,video sam malo masnoce na cevi koja vodi do turbine. Video sam na proslim postovima da se to desava i kod novih automobila iz Renault grupe. Moje pitanje je, koliko treba da se zabrinem oko ovoga? Druga stvar je da sam uradio onu proveru sa pritisnutim dugmetom BC-a i ubacivanjem kartice i izaslo je sledece: t_ _ _ _. Znam da to znaci da je problem u Einspritzung, kao sto je pisalo u nekom od prethodnih postova, medjutim, zanima me sta to konkretno znaci i da li je to neki ozbiljan kvar koji bi iziskivao neko vece ulaganje? Auto sam izprobao, dobro vuce i po uzbrdici i po ravnom, nema stucanja, trzanja prilikom prebacivanja iz brzine u brzinu, ne dimi kad se jace pritisne papucica gasa...
      Hvala svima, jos jednom!

      Comment

      • hope
        CBC Senator
        • 03.06.2010
        • 212
        • ca

        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

        ako ti nije tesko napisi da li je karavan, kw motora,opremu,odakle dolazi,kilometrazu i naravno cenu

        Comment

        • mihajlo_v
          CBC Početnik
          • 02.10.2010
          • 4
          • beograd

          Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

          U pitanju je limuzina, 88 kw, za opremu nisam siguran koji je paket ali ima manuelnu klimu, prednje podizace, verovatno je neki osnovni. Dovezen je iz Nemacke, 112k km, cena je oko 7300 evra...

          Comment

          • laguna
            CBC Početnik
            • 01.12.2009
            • 1
            • Novi Sad

            Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

            Originally posted by gogi11
            Originally posted by Brance78
            Razlika izmedju lagune 2006 i 2002 godiste le velika.Od 2002 do 2005god lagune imaju taj problem sa losim turbinama i bolestima elektronike.Na autu se niko nije izivljavao a odrzavan je u mastersu u Novom Sadu.Jos u garanciji imao sam problema sa turbinom i interkulerom.Inace pogresio sam za Rumenku i izvinjavam se ali mi i ne prija vase agresivno nastupanje.Posto znate gde je majstor Sloba mogli ste mi i nesto reci o njemu a ne da mi nabijete na nos to sto sam pogresio.Razlicita su iskustva sa autima pa tako i moja nisu ista sa tvojim iskustvom.Ne mozes proceniti kako neko vozi i da li je auto odrzavan zato sto postoji problem.U svakom slucaju hvala vam na javljanju pa ako imate jos sta reci tu sam.Mogla bi koja rec pomoci da se nadje u vasim postovima umesto ispravki.
            Pozdrav druze forumaski. Ja sam ovde par ljudi uputio kod Majstor Slobe tako da i ja licno odrzavam moju lagunu kod njega viewtopic.php?f=15&t=47701

            Inace slobodno ga pozovi za sve sto ti treba pa i neki savet , radi u ovlascenom servisu za RENO -Reno Sekulic Veternik i tamo je glavni majstor (a u pitanju je jako velik i ozbiljan servis) . Inace decko je 84 godiste a ima sve moguce sertifikate i dozvole za mehanicarske i elektronske zahvate na svim Renoovim i daciinim vozilima ide redovno na doobuke u renoov centar u Sloveniju !!! Bas pre 2 nedelje sam bio kod njega samo da mi malo pregleda auto posto sam isao na more i posto smo bas ok preko jednog drugara iz mog mesta odemo mi posle malo do obliznjeg kafica pa se ispricali i on mi isprica sta i kako radi u firmi kako kuci itd... decko je stvarno na mestu i pravi maher tako da ne moj da te mrzi da odes do njega. Slobodno se pozovi na mene on me zna kao Goran iz Kac-a i ako nista bar ce te ugurati da malo brze dodjes na red pa da ti pogleda sta treba. Ja sam broj postavio na forumu ali ako ti treba evo jos jednom da ne traziz 064-252-16-89 , slobodno reci da sam ti dao broj i odmah pitaj sto ti treba on ce ti reci cene tako da mozes da znas koliko ti treba kesha za neku popravku i sto je veoma bitno za neke velike i ozbiljne zahvate stvarno ti daje garanciju i cak ce ti reci mozda (kao i meni) vozi da vidimo jel ok pa ces platiti ako nije teramo dalje da otklonimo kvar pa sta bude u kvaru to placas !!
            Ajde uzdravlju i javi sta si resio , ps mozda se i vidimo kod njega posto cu i ja ponovo do njega da mi resi neki problemcic sa nekim kablom.

            E da dobro dosao na forum !!
            Na osnovu preporuka sa foruma i ja sam otisao kod majstor Slobe u Rumenku.Posto mi je bilo mnogo da dam na Laguni 1.9 dci za veliki servis 40000 din u ovlascenom servisu,uradio sam ga kod Slobe za 28000.Sloba je rekao da mi daje garanciju 60.000 km ili 4 godine,ali da mi nemoze dati nikakav racun.Inace Sloba je delovao kao sasvim ok cevek i majstor,delovalo je kao da mnogo zna,i dao mi nekoliko saveta oko opreme vozila.Nakon 5 meseci i predjenih 16000 km desila mi se neprijatnost da mi vozilo stane u Crnoj Gori.U ovlascenom servisu su konstatovali da je pukao zupcasti kais usled cega je doslo do krivljenja ventila i jos nekih delova motora(ne znam tacno kojih posto se bas i nerazumem u mehaniku).Ujedno su mi rekli da je na vozilu bio neoriginalni kais i roleri.Popravka me je izasla oko 800 Eur sa zamenom seta kaiseva i delova na glavi motora.Posto sam se vratio iz CG olaksan za 800 Eur,obratio sam se Slobi da vidimo sta sa troskovima,na sta sam dobijo odgovor da greska nije do njega i kaisa i da nema nista od refundacije troskova.Sada neznam sta da radim,sa obzirom da nemam nikakav papir da je on to radio,nemogu ni da pokrenem nikakav spor.Da li je neko imao neko slicno iskustvo ,sta raditi u ovakvom slucaju?Ja znam coveka koji je odrzavao i menjao kais kod Trive u Rumenci(kazu da je on radio u drugom ovlascenom servisu u Novom Sadu Master Group kao glavni majstor)pa mu je nakon 8000 km pukao kais i polomio neke delove sto ga je kostalo oko 2000 Eur.Sa obzirom da ni on nije imao nikakav papir,nije uspeo da dobije nista na sudu.Uzimajuci u obzir njegovo iskustvo najblizi sam odluci da nepokrecem nista vec da odsada odrzavam u ovlascenom servisu.

            Comment

            • modesti
              CBC Senator
              • 26.08.2009
              • 239
              • novi sad
              • laguna 1.9dci, 120ks, 2002.

              Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

              Vidi to ne da je osnovni model, vec je golo kao goli pistolj...imas na sajtu polovni automobili lagune to godiste sa jako dobrim nivoom opreme za istu cenu...
              It's much easier not to get to trouble, then get out of trouble!

              Comment

              • hope
                CBC Senator
                • 03.06.2010
                • 212
                • ca

                Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                ako je to prava kilometraza onda nije mnogo ali ovde ima mnogo onih kojima ce to biti mnogo pa posle pitaju koji je servis najbolji za turbine a koji za dizne ... ali po meni je samo bitno pitanje kilometraze a to mozes proveriti u ovlascenom servisu jer je mlad auto pa moze biti relevantan podatak ako je radjen neki servis u zemlji gde je kupljen pre 5-6 meseci a kilometraza bila oko 100neku hiljadu
                a sto se tice cena,imas lepo net pa ukucas to godiste i taj motor pa pogledas cene u toj zemlji odakle dolazi auto i sve se lepo vidi,a price da nemac ili neki drugi iz evrope podaju auto za 7.000 evra a kada se pojavi srbin oni mu prodaju za 4-5.000 po meni je najveca glupost
                u svakom slucaju srecno i malo provere u ovlascenom nece da ti skodi

                Comment

                • SerbianHero
                  CBC Senator
                  • 10.10.2009
                  • 259
                  • Beograd

                  Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                  @laguna,

                  sto se servisa tice, ja od uvek pazarim delove u radnji set(kais i lezaj), recimo dobra marka je skf, ili neku kavalitetniju u ko produkciji renoa, odem kod majstora, ispratim u gradnju i miran sam.

                  Sto se tice nasih majstora, dodao bi samo da na zapadu tj u zamlji odakle su poreklom nasa vozila, postoje specijalne skole za obuku renoovih servisera, tako da postoji jedan standard u znanju, dok je kod nas sistem malo drugaciji, a to sam primetio i u drugim servisima ne samo u renou, a to je da majstori u glavnom lako prepoznaju redovne kvarove(ono sto mogu da zapaze i povezu), medjutim ako dodje do nekih posrednih simtoma kvara, nastaje problem usled manjka strucnosti, tako da je covek kod nas potrebno da bude valjano tehnicki potkovan, da ode na vise mesta, non stop gvirka iznad glave majstora(i da ga ga nervira) i na kraju kao rezultat toga da donese odluku u nadi da ce se sto manje zaj....ti.

                  Comment

                  • mihajlo_v
                    CBC Početnik
                    • 02.10.2010
                    • 4
                    • beograd

                    Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                    Hvala vam na odgovorima, a u svakom slucaju sledi provera u ovlascenom servisu. Koliko se secam, u servisnoj knijzici je pisalo da je poslednji servis uradjen negde u aprilu ove godine, na oko 100k km, pa cu videti da li se podaci poklapaju!

                    Comment

                    • Guru
                      CBC Član
                      • 15.01.2010
                      • 57
                      • NIS

                      Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                      E Mihajlo, Miki, Miki...Skupo je to

                      Nego, prijatelji dajte malo saveta za postavljanje xenona. Da li imate neko uputstvo za "Uradi sam"?
                      Prilikom zamene brisaca zadnjih stakla da li smo u mogucnosti da zamenimo samo "metlicu" ili ipak ne? I kog proizvodjaca bi ste preporucili?
                      Pozdrav

                      Comment

                      • zbane
                        CBC Član
                        • 04.04.2010
                        • 34
                        • va

                        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                        Metlica brisaca se menja komplet, rekose mi u prodavnici, i kosta dosta. Najpametnije resenje je kupiti u prodavnici samo gumicu (preporucujem Champion) i nju lagano zameniti. Efekat je isti, a razlika u ceni neuporediva. Mene je gumica pre godinu, dve kostala oko 100 din.

                        Comment

                        • mihajlo_v
                          CBC Početnik
                          • 02.10.2010
                          • 4
                          • beograd

                          Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                          Znam da jeste, ali ukljucene u cenu su i 4 nove zimske gume, a ako prodje sutra u servisu, mozda i nije tako mnogo, a? A, poslusao sam post prethodnog clana (hope) i pogledao na mobile.de. Ispod 5000 e tesko da moze da se nadje neka Laguna iole ocuvana + porez + carina + transport = to je to!

                          Comment

                          • gogi11
                            CBC Senator XXL
                            • 26.10.2009
                            • 790
                            • Sever Srbije - Novi Sad

                            Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                            I ja sam pre neki dan malo gledao cene laguna u Nemackoj i za 5500-6000e moze jako dobra laguna da se kupi i to bez problema do 2005 godista (1,6 i 1,8) pa i poneka 2006 ali 1,6 benzin i u osnovnoj opremi. U glavnom su presle do 100.000km retko koja preko sto je vrlo dobro naravno ako kilometraza nije dirana
                            Naravno pricam o ponudi benzinaca.

                            Comment

                            • lagunas
                              CBC Član
                              • 01.09.2010
                              • 28
                              • NOVI PAZAR

                              Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                              @laguna


                              Zao mi je sto ti se to desilo na automobilu i sto je to bilo u Crnoj Gori .U mom prethodnom postu sam pisao da sam bio posetio servis u Sarajevu sada cu malo podrobnije podeliti to sa Vama sto sam bio i kako je bilo.
                              Tokom penjanja uz Romaniju na displeju se pojavila poruka "FAULT INJECTION SYSTEM " automobil je poceo slabije da vuce i poceo je da pojacano dimi crn dim , na sledece prosirenje sam stao ugasio ga upalio i sve je bilo normalno ali posto sam ja bio krenuo na dugacak put resio sam da to proverim u servisu.
                              Preporucili su mi servis na Nedzaricima gde sam otisao rano ujutro, veoma prijatna i fina gospodja mi je rekla da je sledeci slobodan termin za dva dana nakon cega sam joj predocio da nisam iz BIH zakazala termin za dva sata nakon formalnosti saobracajna kartoncici i ostalo pozvali su me da ubacim auto u servis .Dok je jedan majstor kacio dijagnosticki aparat drugi je doneo sok i kafu i uz put pricao o problemu koji sam imao na dijagnostici je pokazao kad je prijavio i koju gresku koju su oni obrisali proverili su dizne ,egr,turbinu,kablove i spojeve kablova .
                              Nakon toga su rekli da je sve u odlicnom stanju i pozvali me da i ja to vidim na monitoru nakon moje sugestije da probaju auto morao sam da potpisem da mogu da voze moj auto i ako hocu da uplatim osiguranje preko 3000 eur doplatim 7.5 eur posto je majstor osiguran na steu na 3000 eur .jedan je vozio dok je drugi sedeo sa dijagnostickim aparatom vratili su se nakon 10 minuta i rekli mi da su presli 8.1 km da li mislim da treba da mu REFUNDIRAJU gorivo zvuci neverovatno ali istinito na kraju su prijavljivanje greske pripisali losem gorivu i rekli mi da je to 100% .
                              I na kraju SVE TO ZA DZABE

                              Comment

                              • ludda
                                CBC Član
                                • 08.08.2010
                                • 19
                                • Novi Sad, Vojvodina
                                • Laguna II 1.8 16V

                                Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

                                Čitam i naprosto ne verujem da je tako nešto na Balkanu moguće. Svaka čast ljudima.

                                Uzgred, podeli sa svima na kojoj pumpi si dobio to loše gorivo....

                                Comment

                                Working...
                                X