moj savet izbegni alfu 147 ,moj najbolji drugar je ima ,vozio sam auto xxxx puta za taj kes mozes da dobijes onu 1.6TS ,auto vise trosi nego sto ide + retko ces naci dobro ocuvan model ,ako ti upadne 2.0(150ks) verzija za zamenu obavezno idi u ovlasceni servis da je provere one imaju problem sa menjacima jer nasi ljudi ih retko servisiraju a to je koliko znam prvi alfin takav menjac i obavezno pregledaj zadnje vesanje jer remont istog kosta oko 400e (mi smo ga odvalili na shine na novom beogradu , pa sam razmisli koliko je osetljivo ) a kad je kupljen auto (pre 2 god.) auto je bio spolja jadac unutra gladac (mehanicki) i koliko se secam ako naletis na crvenu 2.0 sa trokrakim alfinim felnama i zatamnjenim staklima ,bezi ko djavo od krsta ,mi smoje gledali , prodaje se i dalje negde sam je video ,vec 2 godine ,auto je lupan iako izgleda na slikama super (ima k&n ,remus{ja mislim},malo spustena,17" felne) a luft izmedju haube i krila i haube i fara da gurnes cevap i to punjeni lagano .nadam se da sam pomogao
eto jos sam te i nasmejao saxo vts bi bio prava stvar ,samo ne znam da li bi neko menjao vts za 1.4 ,bio je jedan mnogo dobar u oglasima pre par meseci ,stavljao sam link ja mislim ,crni sa nekim felnicama 2003 god ,isto za nekih 2800-2900e
Mozda bi neko menjao, jer bih i doplatio, naravno zavisno o autu. Ima jedan intesantan, crni na oglasima, ali posto nije iz Nisa, onda ako prodao auto za kes pa da jurim u drugi grad
Mislim da ti je sad teze nego ikada naci VTS u nekom poludevicanskom stanju Proslo je skoro deset godina od proizvodnje poslednjeg primerka i cak i da je vlasnik bio izuzetno atipican vozac ovakvog automobila, na redu su brojne stavke za zamenu.
Ono sto je moje dosadasnje iskustvo sa VTS-om, za tri godine i 52 hiljade km, radi se o mehanicki veoma dobrom automobilu (mislim na motor i trap), IZUZEV torzije, koja zahteva poseban nacin odrzavanja.
Konstatovao sam sa majstorom da za sve ovo vreme nismo promenili nista na prednjem trapu, ali me je opaucila torzija.
Nocna mora je sve vezano za elektro instalaciju. Bobina, tranzistor ventilatora kabine, automat zmigavca, elektro motor servo pumpe, alternator (ja jos nisam imao problem), anlaser.
Plastike su otporne prilicno na udarce (primio 4 sa svih strana), ali je generalno kvalitet svih zabica, guma, materijala, obloga prilicno prosecan. Vecina se zalila da zabice koje drze plastike popustaju, a to se upravo i meni pocelo desavati. Nosac krova mi je bez vecih problema odlepio gume na vratima. Prema tome, kvalitet izrade jedva prosecan.
DAkle, u pitanju je ne da li ce, vec KADA ce otkazati nesto od pobrojanog. Kao i kod coveka, zna se koji je prosecan vek trajanja i nema te carolije koja ce to spreciti da se desi. Zna se prosecan covekov zivotni vek, tako je i sa delovima, imaju svoji zivotni vek.
Poenta price, moja kratak osvrt na automobil i neka smernica za one koji zele da ga kupe sad kada kosta smesno. Ono sto nije smesno, jeste odrzavanje i cene pristojnih delova, a to ocekujte ako kupujete 10 godian star automobil, koji je radio sigurno u dosta teskim uslovima.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Drugari, zvanicno saxo je otiso. Uzeo sam isto Citroen Xsaru 1.6 16v cupe vts .
Ima svasta nesto od ulaganja uglavnom sitnice, ali ce da se sredi. Slike cu postaviti, ako nekog interesuje prvom prilikom i to je to
Comment