VTS kutak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mihilow
    CBC Veteran
    • 05.07.2011
    • 180
    • beograd
    • traktorce saxo

    Odg: VTS kutak

    cao drugari jeste da je vts kutak al saxo je saxo imam brdo pitanja gluposti i td od toga gde da nabavim vts body kit za saxa 1.5 a da ne bude 130+e po braniku ,do toga kako da ugradim turbinu a znam ne bas mnogo pa je pomoc dobrodosla

    Comment

    • boban1982
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2010
      • 1106
      • Batajnica
      • SAXO VTS-BIC

      Odg: VTS kutak

      Originally posted by dimanes92 View Post
      to meni i treba..da se priviknem na zvuk... posto cu najverovatnije kad brat polozi da mu dam saxa da bude sredjen za njega a ja cu uzeti pontiaca gto zhe judge...a on ima zvuk...a gde si ti uzeo to?
      Tako sam kupio auto,vec je bio na njemu,cena mu je oko 100 evra,ne znam tacno gde je kupljen...

      Comment

      • dimanes92
        CBC Član
        • 26.09.2011
        • 10
        • Beograd

        Odg: VTS kutak

        onda nista od toga.. moram da idem sam da uzmem..

        Comment

        • dimanes92
          CBC Član
          • 26.09.2011
          • 10
          • Beograd

          Odg: VTS kutak

          potrazicu ja jos po netu po tim radnjama..kad ga sredim bice u fullu

          Comment

          • mihilow
            CBC Veteran
            • 05.07.2011
            • 180
            • beograd
            • traktorce saxo

            Odg: VTS kutak

            ljudi treba mi pomoc saxo mi vuce malo u desno kad pustim volan ,izgleda kao da se trap izljuljao malo prednji ,desna guma ko nova ,leva sa spoljne strane malo oguljena kao da je otiso u + malo napred ?

            Comment

            • MILAN VTS
              CBC Veteran
              • 06.10.2010
              • 159
              • Beograd
              • Saxo vts 16v

              Odg: VTS kutak

              moras da odes na centriranje trapa,ne mora da znaci da je prednji,meni je zadnji levi -2.0 a zadnji desni +0.3 i vuce me u desno isto

              Comment

              • mihilow
                CBC Veteran
                • 05.07.2011
                • 180
                • beograd
                • traktorce saxo

                Odg: VTS kutak

                ma moze da se vozi nije nepodnosljivo ,sad jurim tockice VTS pa kad uzmem cu da balansiram sve sta mislis koliko je visi dizel od vtsa ? ne znam kolko da ga spustim da bude podnosljiv al opet to koliko je vts spusten plus jedno 3-4 cm jer je ovaj dzigljav i gde ga spustati ?

                Comment

                • boban1982
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2010
                  • 1106
                  • Batajnica
                  • SAXO VTS-BIC

                  Odg: VTS kutak

                  Idi na reglazu,reci ce ti da li treba da zamenis nesto ili ne,zatim ce ti centrirati i problem resen.

                  Comment

                  • boban1982
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2010
                    • 1106
                    • Batajnica
                    • SAXO VTS-BIC

                    Odg: VTS kutak

                    Za napred potrazi krace opruge,ako hoces mnogo da ga spustis,moras i sportske amortizere da mu stavis,mada onda gubis udobnost,sto se zadnjeg dela tice,tu je malo veci posao,to mora neko strucan da odradi ko radi francuze,jer moraju da se izbiju torzije i da se okrenu,dva zuba na torziji ti je oko 4cm dole,pa treba videti kako bi ti odgovaralo.

                    Comment

                    • svarglic
                      CBC Senator XXL
                      • 30.10.2007
                      • 396
                      • Novi Sad
                      • golf 4 TDI

                      Odg: VTS kutak

                      ,meni je zadnji levi -2.0 a zadnji desni +0.3
                      ili ti ne valja zadnji trap ili se osovina iskrivila mada sumljam da ti zbog tog vuce

                      ,dva zuba na torziji ti je oko 4cm dole
                      1 zub 3cm dole
                      VTS
                      Originally posted by QV lale
                      Jos jedan....
                      Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
                      where real Saxomans live...

                      Comment

                      • MILAN VTS
                        CBC Veteran
                        • 06.10.2010
                        • 159
                        • Beograd
                        • Saxo vts 16v

                        Odg: VTS kutak

                        svarglic

                        sasa13 je menjao lezajeve skoro,tako da neverujem da je to,a za tu osovinu ne znam,i sta ako je kriva ta osovina?

                        Comment

                        • boban1982
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2010
                          • 1106
                          • Batajnica
                          • SAXO VTS-BIC

                          Odg: VTS kutak

                          Kada se remontuje trap,vidi se u kakvom je stanju osovina...

                          Comment

                          • svarglic
                            CBC Senator XXL
                            • 30.10.2007
                            • 396
                            • Novi Sad
                            • golf 4 TDI

                            Odg: VTS kutak

                            osovina od lezaja tocka, ako je kriva zameni se

                            -2 stepena je prilicno mnogo,nisam siguran koja je tolerancija kod saxa ali mogu da proverim ako te zanima


                            ajde sad malo da vam objasnim oko tog famoznog zadnjeg trapa:

                            zadnji trap kod citroena je lepo zamisljen i kada bi se svi pridrzavali upustva o odrzavanju ne bi bilo problema
                            naime predvidjeno je da se lezajevi menjaju na 80-100 hiljada km
                            ovako zadnji trap se sastoji od
                            1.centralne cevi
                            2.tuljci ili osovine
                            3.nosac zadnjeg trapa
                            4.torzije(opruge)
                            5.balans stangla
                            6.levo i desno rame
                            7.iglicasti lezajevi
                            8.semerinzi










                            u 99% slucajeva usled dotrajalosti semeringa dolazi do propadanja iglicastih lezajeva i trosenja osovine (tuljka)
                            zato sto udje voda i ispere lezajeve ostalo znate sami
                            u slucajevima kad se remont torzije ne uradi na vreme,dolazi do habanja ramena na mestu gde se nalazi lezaj
                            te je u tom slucaju potrebno zameniti rame ili uraditi metalizaciju postojeceg
                            tuljci ili osovine se menjaju obicno u paru zato sto kada lezajevi propadnu prvo ona strada
                            tuljci se ne mogu kupiti u orginalu zato sto psa grupa nije predvidela zamenu osovina nego celog centralnog dela
                            u slucaju habanja
                            inace tuljci se prave u Indjiji i ako se ne varam negde u Bosni
                            delovi izlaze oko 120e sto podrazumeva:
                            set lezajeva i semeringa za obe strane i dva tuljka
                            sama zamena traje 4 sata +demontaza i montaza tarpa sa vozila
                            evo i slike osovina na kojima stoje tockovi





                            a
                            ko vas jos nesto interesuje pitajte
                            VTS
                            Originally posted by QV lale
                            Jos jedan....
                            Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
                            where real Saxomans live...

                            Comment

                            • mihilow
                              CBC Veteran
                              • 05.07.2011
                              • 180
                              • beograd
                              • traktorce saxo

                              Odg: VTS kutak

                              Originally posted by boban1982 View Post
                              Za napred potrazi krace opruge,ako hoces mnogo da ga spustis,moras i sportske amortizere da mu stavis,mada onda gubis udobnost,sto se zadnjeg dela tice,tu je malo veci posao,to mora neko strucan da odradi ko radi francuze,jer moraju da se izbiju torzije i da se okrenu,dva zuba na torziji ti je oko 4cm dole,pa treba videti kako bi ti odgovaralo.
                              sta smatras pod to mnogo ?koliko sam cuo oko 4-5 cm napred moze na standardne amorte ,a videcu zivka da uhvatim za torziju ,ako neko zna ja mislim da je to on

                              Comment

                              • boban1982
                                CBC Senator XXL
                                • 14.03.2010
                                • 1106
                                • Batajnica
                                • SAXO VTS-BIC

                                Odg: VTS kutak

                                Pa to mnogo ti je kada izmedju ruba i tocka ne mozes da provuces ni prst,mislim da ce ti biti dovoljno sa malo kracim oprugama,jer ako ga previse spustis,moraces da pazis na ivicnjake,vece rupe i slicno...

                                Comment

                                Working...
                                X