VTS kutak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Charger
    CBC Član
    • 31.01.2010
    • 29
    • Beograd, Resnik...

    Re: VTS kutak

    Originally posted by SchoneNK
    Kod ovakvih automobila najbitnije je naci servisera koji je imao posla sa njima i zna im boljke, jer se ipak radi o specificnoj verziji. Drugo, ovaj automobil neces kupiti (uglavnom) ako nisi od onih koji ce ga neretko dovoditi do maksimuma mogucnosti. Vec tu se ne mozes porediti sa ljudima koji voze automobile bez slicnih aspiracija.
    Imam 20god, ne bih trazio VTSa da vozim sporo

    Aham, znaci nek bude 240e, daleko jeftinije od Clia Sport 2001 kojeg sam gledao nesto preko neta pa sam proverio koliko kosta servis
    Negativni zatur :
    "Gume se trose brze, auto se debalansira u krivinama, na potezanju i naglom startovanju auto gubi trakciju."
    195 na 8J? Nikako, mozete da poginete!

    Comment

    • VR6
      CBC Senator XXL
      • 31.10.2004
      • 512
      • Sarajevo

      Re: VTS kutak

      Za Clia Sport je pravo skup, 450 Eura pa na vise - sto ustanove kad raskopaju auto, ako se mora i vodena pumpa mjenjati i jos neke didje, to zna narasti i do gotovo 700 Eura (bar mi tako rekose za BiH). Inace ako Saxa kupis pazljivo sa njim, auto nije dobrocudan kao svabske jurilice, hoce mahat "repom"

      Evo sad 5 stepeni u plusu, pa oprao Saxa nakon neka 2 mjeseca, sjaji se sad pravo. Usput, stavio sam neki dan i drugu rucicu mjenjaca, aluminijumsku, teska je, al isto da sam ugradio drugi mjenjac. Osjecaj skroz drugaciji, uslikam je kasnije pa postavim...

      Comment

      • Charger
        CBC Član
        • 31.01.2010
        • 29
        • Beograd, Resnik...

        Re: VTS kutak

        Servis Clia od 500 do 1000e

        Nemoj te teske rucice, otezace ti auto napred pa ce da bezi preko nosa
        Negativni zatur :
        "Gume se trose brze, auto se debalansira u krivinama, na potezanju i naglom startovanju auto gubi trakciju."
        195 na 8J? Nikako, mozete da poginete!

        Comment

        • VR6
          CBC Senator XXL
          • 31.10.2004
          • 512
          • Sarajevo

          Re: VTS kutak

          Vjeruj mi Saxo se tako lako natjera na bjezanje ****ta, da je to nevidjeno

          A evo i "nove" rucice mjenjaca...



          Comment

          • SchoneNK
            CBC Senator XXL
            • 17.04.2006
            • 564
            • Beograd
            • Honda Accord CL7

            Re: VTS kutak

            VR6, Jel to neki rucni rad?

            Inace, bas sad mi pade na pamet vezano za Charger-ova pitanja. VTS je jedan od automobila o kome mozete saznati ama bas sve na cbc. Verujem da nema boljeg test vozaca od Shonsyja, pod njegovom nogom je crklo sve sto moze da rikne na ovom automobilu Tu je kao kontrast meni bio Mishio. Za 8v masine naravno preporucujem prvu veliku temu koju je otvorio Zverko i nastavio Skijash. Jos nam i Svrglic polako postaje pravi doktor za ovaj automobil. Ako nekog interesuje odrzavanje, cene i sta najcesce strada samo nek odvoji par dana za citanje kao i ja, koji sam ih probrstio par puta
            www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

            Comment

            • Charger
              CBC Član
              • 31.01.2010
              • 29
              • Beograd, Resnik...

              Re: VTS kutak

              Citam, citam, ne brini

              kad citam Mishiovu temu onda mi lepo, a kad predjem na Shonsyevu onda mi lose...i onda se zbunim
              Negativni zatur :
              "Gume se trose brze, auto se debalansira u krivinama, na potezanju i naglom startovanju auto gubi trakciju."
              195 na 8J? Nikako, mozete da poginete!

              Comment

              • andrea2005
                CBC Veteran
                • 24.09.2009
                • 136
                • Novi Beograd

                Re: VTS kutak

                Imam jedan mali problem.Ponekad se cuje gde stoje osiguraci i releji (u kabini) da nesto kao da cakce.Da li to moze da bude relej?

                Comment

                • GoranBG
                  CBC Senator
                  • 29.04.2007
                  • 282
                  • Beograd
                  • TU5J4

                  Re: VTS kutak

                  Verovatno relej za migavac meni se isto culo kao migavac da radi a ne radi,par meseci tako kliktalo i onda prestalo samo od sebe a mozda je problem i u ovom mada prestace verovatno samo

                  Comment

                  • skijash
                    CBC Senator XXL
                    • 07.09.2007
                    • 1354
                    • Beograd
                    • wrx

                    Re: VTS kutak

                    Joooj i meni cakće, hoću da poludim, mada se ne čuje od auspuha kad dam gas, ali kad stojim ubi, moram da pojačavam muziku

                    Comment

                    • andrea2005
                      CBC Veteran
                      • 24.09.2009
                      • 136
                      • Novi Beograd

                      Re: VTS kutak

                      E bas to,kao da migavac radi a ne radi.Stalno se istripujem da sam ukljucio migavac kada se to cuje

                      Comment

                      • andrea2005
                        CBC Veteran
                        • 24.09.2009
                        • 136
                        • Novi Beograd

                        Re: VTS kutak

                        Mislis naizmenicno. Malo po ,malo po

                        Comment

                        • svarglic
                          CBC Senator XXL
                          • 30.10.2007
                          • 396
                          • Novi Sad
                          • golf 4 TDI

                          Re: VTS kutak

                          Evo i mene nestao sam na par dana
                          @VR6
                          fina ti rucica

                          e sad Shonsy je kupio auto u losem stanju i zato mu se sve to desava,jos ga on bas lepo vozi pa mu zato crkava sve redom
                          elem spakovacemo njegov auto samo da posalje delove iz engleske i nece imati problema vise...

                          16v saxo ima vise problema sa elektronikom posto nosi magneti marelli,
                          dok je 8v dosta pouzdan motor i bas treba dosta da bi se sahranio
                          jeftiniji je za odrzavanje,ne mnogo al je jeftiniji i nosi bosch ubrigavanje
                          mada tu motori su dosta dobro konstruisani i trpe dosta maltretiranja

                          e boljke su im bobine,remenica rad.(16v),desni gornji nosac motora,zadnji trap,zadnje kandze...itd..
                          mada po meni to nisu toliko boljke koliko ih vreme i kilometri potrose
                          jel da budemo realni ni jedan nas auto nema ispod 100000km(cast izuzecima)
                          Skijash zna kakav je moj saxo bio dresh kad sam ga uzeo,
                          i evo sad je utegnut do jaja
                          jeste kostalo je dosta ali sta sad vazno je da mogu da sednem i da idem gde hocu a da ne mislim dal ce nesto da mi otpadne...

                          sve u svemu saxo je dosta dobar auto za male pare
                          i odrzavanje nije tako strasno samo se mora redovno odrzavati
                          ako se malo vise "vosti" normalno je da ce i vise odrzavanja da bude...
                          VTS
                          Originally posted by QV lale
                          Jos jedan....
                          Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
                          where real Saxomans live...

                          Comment

                          • VR6
                            CBC Senator XXL
                            • 31.10.2004
                            • 512
                            • Sarajevo

                            Re: VTS kutak

                            Mozda je to sto vam "cakce" i klapna za zatvaranje ulaska zraka u kabinu, ono unutrasnje vrtlozenje. Meni kad je skroz otvorena radi "tik-tik-tik" iz samo njoj poznatog razloga. Kliknite to dugme na instrument ploci da je zatvorite pa vidite jel cakce i dalje - ak se smiri, do nje je. Al kod mene je to "tik-tik-tik" rjeseno tako sto smo joj nasli neki djek za napajanje i onda ga iskopcali - i sad tako stoji i suti. On se nalazi ispod desnog ventilacijonog otvora, a evo i par slicica. Prvo da napomenem, pogledajte slike 1 i 2, ta ventilacija ima dva "poklopca", taj prvi kao ukrasni i onda ta mrezica, tako pazite prilikom skidanja (2 zabice je drze). A evo na slikama 3 i 4 djeka i kako ga treba otkaciti i ostaviti tako - samo ne zaboravite da prije toga otvorite klapnu, da vam ostane u otvorenoj poziciji...







                            Comment

                            • skijash
                              CBC Senator XXL
                              • 07.09.2007
                              • 1354
                              • Beograd
                              • wrx

                              Re: VTS kutak

                              Ja nemam to dugme a cakće mi

                              Comment

                              • VR6
                                CBC Senator XXL
                                • 31.10.2004
                                • 512
                                • Sarajevo

                                Re: VTS kutak

                                Hehe svasta, mislio sam da to ima svaki Saxo, cak i oni bez klime

                                Comment

                                Working...
                                X