Kratak info iz nirnberga Sto kazu, svaki cigo svoga konja hvali, ali ja sam skroz zgranut potrosnjom i ne mogu da je objasnim. Krenuo sam jutros iz Bosne, nasuo pun rezervoar, resetovao brojac i raspalio. Gde god je zakonski bilo dozvoljeno vozio sam 130/140 i zaustavio se na pumpi u Austriji sa 591 km na satu. Nasuo 37 litara do cepa, pa vi racunajte Kad sam se docepao Nemacke prosek je skocio na 140/150 sa par izletanja do 180/190 kod preticanja i potrosnja je jako slicna. Ovo je svakako najprijatnije iznenadjenje, kao da vozim dizelku
Za ulje jos treba da proverim, rano je, ali svakako je bolje od prethodnog. Jedino po pitanju temperature nema promene, isto skace kod ostrije voznje. Iako sam promenio katalizator imao sam opet blago trzanje nakon duze voznje na konstantnom broju obrtaja u Hrvatskoj sa bosanskim gorivom. Isto se vise nije ponovilo nakon Hrvatske, pogotovo ne sa austrijskim gorivom.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Potrosnja ti je odlicna,jos kad bi kod nas bilo kvalitetno gorivo sve bi bilo lepo i da je malo jeftinije gde bi nam bio kraj...Moj trosi 9 litara gradske voznje sto ije bas dobro,ne znam kada bih ocistio dizne da li bi se smanjila potrosnja,posto dugo nisu ciscene???
Kazem vam, ja sam skroz iznenadjen. Racunao sam da cu pri ovoj brzini trositi oko 8 litara. Video sam ja i u bg da on ne trosi previse. Moj ceh sa dosta gradske voznje se uvek vrteo oko 8,5 litara. Ovaj prosek od oko 6,3 litra je sa bosanskim gorivom. Nisam primetio bog zna sta nakon sipanja na esso pumpi. Kroz hrvatsku se bez problema drzi 130 do 140, medjutim u austriji preko Linza, Welsa do Pasaua ima dosta tunela i radova na putu pa sam tu izgubio dosta na proseku. U Nemackoj naravno opsti stampedo. Ispred mene novi A6 kroz austriju uredno drzi max 140 i ja za njim. Cim je presao granicu sa nemackom kod Pasau-a aktivirao je mlazni pogon i nestao Kroz nemacku sam drzao 140 do 150 i ostavio auto na parkingu sa 460 km na satu i kazaljkom malo ispod polovine. Dakle, opet ispod 7 litara kako god okrenes. Jedina teorija je da je auto jako lagan i 130 drzim sa blagim pritiskom na pedalu gasa. Temperatura ulja i tecnosti pri toj brzini je na sredini. Presao sam skoro 1100 km u cugu sa samo jednim zaustavljanjem i necu dalje da komentarisem da ne ureknem malu singericu
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
U Nemackoj naravno opsti stampedo. Ispred mene novi A6 kroz austriju uredno drzi max 140 i ja za njim. Cim je presao granicu sa nemackom kod Pasau-a aktivirao je mlazni pogon i nestao
e autobane, doci cu i ja do tebe...
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Na autobanu samo paris oci. Nisam video neke posebne egzotike ovom prilikom ali M, RS i GTI sprava ima koliko hoces. Nije problem zaleteti se, ali voziti tako sa cestim kocenjima i ubrzavanjima je bas, bas skup sport.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Ako je uzitak, zaboli me sto je malo skuplje Sto se grijanja tice, Saxa najvise ubija voznja u gradu u koloni kad je bas vruce, jer nema puhanja zraka da ga hladi. I ako je bas vruce i ides uz veliku uzbrdicu, ako ti je upaljena klima, to ga ubi. Kad ugasis klimu, odmah pocne vracati kazaljke na normalu Sto se tice HR, treba znati auta presretaca. Oni obicno voze u koloni lagano i kad proleti neko brz, zaganjaju ga, snime i zaustave...
Potrosnja je odlicna.Ja samo sipam gorivo na Eco pumpi i mislim da je benzin bolji nego na drugim pumpama. Tih presretaca ima svuda.Skoro sam video jednog na pumpi(auto put Beograd-Nis),izgleda bolesno.Sto se tice pandura skoro sam popio kaznu(5000 din)
Comment