Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
Originally posted by Chubbs
ima majstora, nije da nema, samo sto sa vecinom imam losa iskustva.
mozemo otvoriti novu temu pa diskutovati, verujem da bi mnogi imali stosta da kazu.
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
ako smem ja koju da kazem. pitanje oko cene dijagnostike i koliko je ko spreman da plati se provlaci dosta puta po forumu. Cenu dijagnostike odredjuje dijagnosticar i spreman da je platim u celosti, neka to bude 100 novaca. Sa tim saznanjima odlazim kod drugog majostra i on promeni neki deo na koji je dijagnosticar ukazao za 50 novaca i ispostavlja se da je dijagnostirac pogresio, kvar i dalje postoji.
koliko dijagnosticar treba meni u tom slucaju da plati? koje su posledice pogresne dijagnostike?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
Evo malo grubljeg poređenja: nije dobro da bolesniku jedan doktor da dijagnozu a drugi da ga leči,ali ako je to isti doktor ili konzilijum stvari su mnogo jasnije.
Ako je nešto pokvareno,ide se kod majstora.Majstor popravi i kaže cifru ili majstor ne popravi i nema šta da kaže osim izvinjenja i preporuke za drugog majstora.Šta me briga kako je i čime popravljao ako stoji iza popravke.
O5,ovo je samo moje mišljenje i razumeću ako ga drugi ne dele samnom.
Uzmite u obzir da automobile ovde retko ko održava po preporuci proizvođača,a kad rikne,popravka iznosi značajan deo vrednosti kola i onda kuka i motika po majstorima.Svaki dan imam u radionici bar jednog sa ljubimcem na kredu i praznim džepovima!
Mislite i o tome...
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
Da odmah navedem svoj stav izjavom da pogresna dijagnostika treba kostati nista. Zasto ides na jedno mjesto na dijagnostiku, a na drugo na zamjenu dijelova? Kad netko ocekuje da dobije dobru dijagnosticku uslugu za 15-20E, ne znam sto misliti. Problem je sto nitko ne shvata sto je potrebno za vrstu dijagnosticke usluge gdje je procentualni nivo uspjesnih dijagnoza 98%. Ja sam napisao gomilu materijala koja ukazuje na problematiku, ne znam s kojim uspjehom.
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
Originally posted by villenjak
Valent Vudriga, Tech to možda i jede za doručak samo što bih ja morao platiti taj doručak njemu, ručak njegovom gazdi a večeru za PDV. Hvala lepo!
Dakle, nisi spreman platiti ono sto je potrebno. Ides kod ljudi koji nisu kvalificirani da odrade posao i koji racunaju ne cijenu koja je potrebna za uspjesno poslovanje i kvalitetnu uslugu, vec ne znam sto. Nastojis se provuci kroz tarabu.
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
pogresna dijagnostika je mnogo opasna da bi kostala nista(dijagnosticara) jer su posledice(po novcanik, moj) vece.
auto trza>dijagnostika>promeni svecice i dalje trza>dijagnostika>promeni kablove i dalje trza>dijagnostika>promeni ecu. dijagnostika + svecice +dijagnostika + kablovi + dijagnostika = 100 novaca. ecu kosta 50 novaca.
karikiram, poenta je tu.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
Originally posted by Stratos
Evo malo grubljeg poređenja: nije dobro da bolesniku jedan doktor da dijagnozu a drugi da ga leči,ali ako je to isti doktor ili konzilijum stvari su mnogo jasnije.
Ako je nešto pokvareno,ide se kod majstora.Majstor popravi i kaže cifru ili majstor ne popravi i nema šta da kaže osim izvinjenja i preporuke za drugog majstora.Šta me briga kako je i čime popravljao ako stoji iza popravke.
O5,ovo je samo moje mišljenje i razumeću ako ga drugi ne dele samnom.
Uzmite u obzir da automobile ovde retko ko održava po preporuci proizvođača,a kad rikne,popravka iznosi značajan deo vrednosti kola i onda kuka i motika po majstorima.Svaki dan imam u radionici bar jednog sa ljubimcem na kredu i praznim džepovima!
Mislite i o tome...
Upravo sam zavrsio analizu jednog problema na Lincoln-u u vezi alarm istema. Uzelo je vise od dva sata jurenja vlastitog repa zato sto je dijagram zica bio pogresno nacrtan. Ta dva sata nisu naplaceni musteriji. Cak i kad se ima cime raditi, nije uvijek glatka plovidba. Na jednom Chrysler-u nije bilo moguce napraviti alarm sistem bez tvornickog skenera. Servisi, osim rijetkih iznimki, ne nastoje ulagati sredstva i vrijeme u dijagnosticku uslugu zato jer je povrat rizican i neizvjestan. Cijela situacija, na korelaciji oprema, znanje, tehnicke informacije i musterija koja nema sredstva i nece platiti, je vise nego dovoljno da se nema ozbiljan interes za taj dio servisne djelatnosti.
Dok serviseri ne nametnu musterijama kvalitetnu uslugu za adekvatan iznos, ovakve teme ce se ponavljati u nedogled.
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
"Dakle, nisi spreman platiti ono sto je potrebno".
E to "potrebno" je ovde vrlo rastegljiv pojam !
Potrebno kome, koliko, po evropskom ili balkanskom standardu, ili "oderi ga danas, sutra je novi dan" !
Izgubilo se poverenje, moj Vudriga a to je glavni preduslov za dobar posao, ako sam u pravu.
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
Originally posted by Chubbs
pogresna dijagnostika je mnogo opasna da bi kostala nista(dijagnosticara) jer su posledice(po novcanik, moj) vece.
auto trza>dijagnostika>promeni svecice i dalje trza>dijagnostika>promeni kablove i dalje trza>dijagnostika>promeni ecu. dijagnostika + svecice +dijagnostika + kablovi + dijagnostika = 100 novaca. ecu kosta 50 novaca.
karikiram, poenta je tu.
Sad opet moram biti papiga. Procitaj ovu temu od pocetka. To sto ti gore navodis kao dijagnostika je puko nabacivanje dijelova izazvano frustracijom i nemoci da se problem strucno analizira. Ljudi nemaju ni znanje ni alat, a imaju musteriju koja je spremna platiti manje. Traziti od vase sredine da ponudi 100% uspjesnu dijagnostiku bi bilo kao traziti vasu sredinu da posalje covjeka na mjesec. Izgleda da situacija vise utjece na ljude nego sto ljudi mogu utjecati na situaciju.
Ja cekam dan kad ce netko od musterija reci, majstore vec se vrtim po tri garaze, potrosio sam puno na mijenjanje dijelova, evo ti 150E, nadji problem i zamijeni samo dijelove koji su vezani za doticni simptom.
Ja ne zastupam ni majstore ni vlasnike auta u pogresnom pristupu, ja zastupam pravilan sistem koji ovaj ceh mora uvesti na trziste na obostrano zadovoljstvo. Zato je na zatvorenom forumu otvoren podforum upravljanja garazom.
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
Originally posted by villenjak
"Dakle, nisi spreman platiti ono sto je potrebno".
E to "potrebno" je ovde vrlo rastegljiv pojam !
Potrebno kome, koliko, po evropskom ili balkanskom standardu, ili "oderi ga danas, sutra je novi dan" !
Izgubilo se poverenje, moj Vudriga a to je glavni preduslov za dobar posao, ako sam u pravu.
Direktno pitanje tebi. Koliko bi ti platio kad imas problem. Recimo da ce ti biti dan tocan odgovor prvi put, da neces morati bespotrebno mijenjati dijelove. Koliko vrijedi takva usluga u odnosu na one druge, kad platis pa ne rijesis problem. Da vidimo koliko vrijedi tvoja potraznja usluge. Kad ozljedis oko i potrebna ti je dobra usluga, gdje ides? U Zanzibar gdje je jeftino, ili u Moskvu, ili na VMA gdje moras malo podmazati.
Zasto tolika velika potraznja kvalitetne dijagnostike na slobodnom trzistu ne rezultira visom cijenom usluge, za tebe da platis i za servis da se naplati? Odgovornost musterije je da bude dio cijele jednadzbe, da sam pronadje kvalitetan servis i da plati adekvatnu cijenu za adekvatnu uslugu.
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
E moj profesore,ovde se rad glavom ne računa u rad.Radi se samo krampom i čekićem ostalo je za..bancija.
Koliko edukacije i iskustva za uspešno urađen posao je neophodno,malo nas može da shvati,a najveći stupanj majstorstva se,u većini slučajeva,svodi na:trza-kablovi i svećice,opet trza-promeni gorivo,opet trza-skidaj glavu... Pa ovde većina mehaničara nezna ni za običan test propustljivosti cilindara a kamoli nešto o CAN mreži.
Temelji niš ne valjaju.
Re: Fiat BRAVA 1.6 - nekad vuče normalno / nekad ne
majstore, auto mi ne radi, pronadji problem i zameni samo delove koji su vezani za kvar. i naplati. ne treba ja da odredjujem cenu niti nudim 150e. odkud ja znam koliko to kosta.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment