jesu li vozaci u BG poludeli ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shadow
    CBC Senator XXL
    • 23.09.2005
    • 555
    • Beograd

    #91
    Evo ja sam iz BG, svakodnevno vozim po BG, i slazem se sa Borisom.

    Jednostavno u BG je jako lose regulisan saobracaj, decenijama se nije radilo na prosirivanju kapaciteta saobracajnica, tek skoro su poceli da rade nesto po pitanju parking mesta, GSP svi izbegavaju i maltene sve je skoncentirasano na centar grada.

    Ukinuli su zelene talase. Evo pre neki dan citam u novinama kako razmisljaju o tome da ga vrate. Ja se secam kad sam bio klinac od 15. godina, da sam sa ocem otisao na pijacu na vidikovcu. Kupili smo namirnice po koje nas je majka poslala, i otac je hteo da odemo ispod pancevackog mosta da kupimo neki pribor za pecanje koji smo hteli, ali majka nije smela da zna. I zahvaljujuci zelenim talasima smo stigli ispod pancevackog mosta za manje od 15minuta. Na brzinu smo obavili kupovinu i vratili se nazad u zarkovo, i majka nije nista primetila, jer nam tih pola sata treba dok se obidje peske buvljak na vidikovcu. Josh je otac vozio po svim propisima, jer tako uvek vozi. To je bila subota oko 12h. Koliko bi danas trebalo vremena za tu akciju? 2 sata minimum, i to ako imas srece.

    Takodje, pre se recimo znalo, od tolko do tolko je spic, i ako nemas jako dobar razlog da ides kolima po gradu, ne ides. A sad je spic od rano ujutro do kasno uvece. Vec od ranog jutra je guzva jer na posao idu ljudi koji rade u drzavnim institucijama i firmama. Odmah posle krecu ljudi koji idu na posao u privatnim firmama. Posle njih izadju na ulice ljudi koji imaju neka posla u gradu (da bi bili medju prvima na salteru) + firmina vozila. Posle toga idu oni koji su ranije izasli iz neke drzavne firme (kojih nije malo). Pa posle toga idu oni koji su izasli na vreme. Pa posle njih privatnici koji su posli ranije. Pa privatnici koji su posli na vreme. Pa druga smena. I tu je onda vec 22h, i lakse se vozi. Osim ako nije petak...onda krecu vikendasi da izbegnu guzve u subotu ujutro.

    I posto je se iz godine u godinu taj "spic" u Beogradu povecavao, a nadlezni ne rade nista po tom pitanju, vozaci su krenuli da voze po pravilima divljeg zapada jer je to jedini nacin da zavrse nesto u nekom normalnom roku. Tako da su neka pravila saobracaja "promenjena". I izmene su otprilike ovakve:
    - staje se na crveno, a ne na zuto.
    - zaustavna traka na autoputu postaje regularna traka
    - ogranicenje na znakovima ignorisati, vozis onoliko brzo kolko ti uslovi na putu dozvoljavaju
    - pravila o minimalnom rastojanju nevaze, drzis rastojanje da mozes da procitas proizvodjaca rama za tablice
    - puna linija ne vazi ako mozes da izvrsis preticanje
    - znak o zabranjenom smeru ne vazi ako ulica ima 2 trake ili ako ima mesta da se mimoidjes sa vozilom koje se krece dozvoljenim smerom

    To je ono cega za sad mogu da se setim. A ovo za prolazak kroz crveno koje krse uglavnom vozaci GSP-a, moram da priznam da mi je drago sto krse taj propis na jednom semaforu. U suprotnom bi se cekalo po pola sata na tom semaforu, a ne ugrozavaju nikoga.

    Ja sam polozio pre 5 godina. To je relativno skoro. Kad sam polozio, vozio sam striktno po propisima, kako me instruktor ucio. Godinu dana kasnije, prestao sam da postujem ogranicenje brzine jer sam shvatio da su prestroga. Dve godine kasnije sam prestao da postujem zabranjen smer, jer u suprotnom iz svoje ulice mogu da izadjem samo na jednom mestu.
    Prestao sam i da stajem na zuto jer sam shvatio da je bezbedno proci i na zuto. Takodje sam prestao da drzim zakonsko odstojanje, jer ako drzim, neko uleti Tri godine kasnije sam prestao da postujem punu liniju ako imam preglednost za preticanje. A od pre neki dan sam poceo da vozim i trakom za zaustavljanje, jer mi saobracajna policija par puta pokazala da je koristim. Sad vise ne cekam da mi pokazu.

    A ovi sa VA tablicama, i ja sam primetio. Kad god vidim VA ispred ili iza, samo se preventivno sklonim ako mogu. Oni su gori i od BG

    @boris
    za ono da mi sa BG jurcamo kad dodjemo u neki drugi grad, ja cu ti kazem kako ja to dozivljavam. Kad udjem u tako neki grad, svi mi deluju usporeni. Vozis se praznom ulicom, ili maltene praznom i lik ispred tebe vozi 30-40...a u BG se u takvim ulicama vozi 50-60 ili ako ima 2 trake, 80-90. I ako ulica ima 2 trake, obidjes ga, i on onda posle prica kako jurcas Ili ako ne mozes da ga obidjes, onda mu sviras, pa posle pricaju kako ovi iz BG sviraju bez razloga Meni treba bar 5 dana da budem u nekom mestu van BG, da bih vozio kao ostali u tom mestu, tj, po pravilima

    U mestima van BG, jednostavno vozaci nemaju potrebe da jure, i onda kad dodje nego iz BG koji skoro ceo zivot pokusava da smanji izgubljeno vreme u saobracaju i koji ocekuje guzve svuda, naravno da ce da jurca.
    My crew is all fired up
    Y'all better just wise up

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #92
      Moj burazer (iz provincije) se u*ro u gace kad sam ga provez'o gazelom ~120 km/h sve u koloni koja se toliko kretala...

      Nasa diskusija (nevezana za saobracaj);
      B: Koliko ti je daleko posao? (tad sam jos radio za neke gazde, davno...)
      Ja: Oko 25km.
      B: Svaki dan?
      Ja: Ne, samo svaki radni dan.
      B: Ej, pa to je kao odavde pa do treceg sela... to je put koji se planira....
      Ja: To je samo kratka relacija...

      Ovo navedoh da podvucem da su shvatanja udaljenosti drugacija, a samim tim i poimanja guzvi, potrebnog vremena, potrebne brzine kretanja... cega god.
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #93
        na Ibarskoj, malo pre Zarkovackih pumpi, lik ispred mene sa G2 pocinje bez razloga naglo da usporava i staje ladno na otvoren semafor (sve vreme zeleno). ja migavac i po gasu, obidjem ga. gledam u retrovizoru dvojica matoraca blenu u mene pa u semafor i nastaje scena "u *ebote, pa sto smo stali na zeleno???" i krecu lagano...



        ako se za crveno oduzima dozvola, za ovo treba oduzimati dozvolu jos i pre.
        .

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #94
          generalno.

          Razlog tome je pretpostavljam opsta nervoza i jurenje za opstankom, vreme koje je dragoceno za opstanak vam biva zarobljeno na putevima , za to nisu krivi ti koji "smetaju" na ulicama, politika je u pitanju i standard zivota a to nije tema za ovaj forum.
          u pravu si što razumeš objašnjenja @borisa, i iako je on to generalizovao uglavnom jeste tako.
          tako je i kako ti pretpostavljaš.
          potpuno normalna i prirodna pojava i u ostalom delu Evrope, i u EU po čemu se BGD vozači ni po čemu posebno ne izdvajaju od ponašanja u velikim gradovima sa gustim saobračajem.

          da, vreme je dragoceno i deluje neprijatno provesti 100km u gustom gradskom saobračaju a pri tome svaki drugi , treči vozač ne zna/ nije u stanju da stisne pedalu gasa kada se otvori zeleno svetlo več sebično samo za sebe vozi sa celih 10 možda juri i sa svih 20km/h.

          a zeleno semafora traje često i samo 3 do 4 eventulano 5 sekundi, gde god je skretanje ulevo na semaforu.
          za tih nekoliko sekundi, prve 2 vozač se iznenadi otkud sad pa zeleno svetlo.
          onda još 2 sekunde traži menjač, kvačilo i eventualno uspe da se pokrene iz mesta.
          več je žuto, i on nekako uspeva da prodje raskrsnicu.
          na crveno iza njega prodje još jedno vozilo.
          i to je kraj ciklusa.

          a u koloni je po 50 ili 200 vozila koja veče čekaju 2 , 3 ili 5 minuta.

          u Rimu ili Beču npr se startuje na žuto, na zeleno se več vozi kolona, i svi startuju sa punim gasom.
          tako se očekuje da se vozi i u Beogradu.

          kao se u Rimu svira, sve u desetercu, i to na žuto

          Gazela je postala tipičan primer vožnje bez obzira prema ostalim sapatnicima u saobračaju.
          zajaši se (često) najbrža traka i onda se polagano razgleda pejzaž dok se juri sa 30 i čak dostigne 50 km/h a pri tome kolona otišla, nema nikog ispred na vidiku.
          kamioni i šleperi obilaze u svojoj desnoj traci, ali ne to nije signal da treba aktivirati tu magičnu papuču ispod desne noge.

          i onda posledično nastaju čepovi i kolone po desetak km na prilazima Gazeli.

          ili moja omiljena disciplina, nešto se desilo u suprotnom smeru, u suprotnim trakama.
          nešto, bilo šta.

          e onda, voziš i prosto staneš da razgledaš onako natenane, kao neki šou program. naravno šta te briga za kolonu, šta te briga što 500 vozila iza tebe mora da koči, što se gubi stvarno dragoceno vreme i (zlo) upotrebljava put odnosno blokira normalni saobračaj.
          i takvih ima jako puno, svih registracija.

          to rade i Beogradjani, ali i vozači koji su u tranzitu.
          pogotovu kada su CH, A, tablice to znači da nastaje haos, ti vozači kao da prvi put vide most sa 3 trake i počnu da koče iz čistog mira.

          kultura u saobračaju Beogradjana je daleko od poželjne i tu dileme nema, mesta za popravak ima gotovo neograničeno.

          ali isto tako saobračajni znak ograničenja 60 ne znači da treba voziti sa 30km/h, onako za svaki slučaj.

          u svim večim gradovima Evrope i sveta, vreme i prostor su ograničeni resurs, i svuda je u gradovima užurbaniji život nego u manjmi mestima.
          namerno ne kažem provincija, jer to nema uticaja na osobine vozačkog umeča.
          stvar je percepcije, uklapanja u lokalni saobračaj.

          isti onaj problem koji imaju Amerikanci kada se samostalno upuste u avanturu da koriste neki autoput, i onda kao u svojoj SAD zalegnu u krajnju levu traku i taljigaju se sa svojih 50tak milja iliti 80km/h.

          na Autobahnu su česta upozorenja od strane TV, da tako smanjena brzina podstiče na povečanje broja nezgoda, remeti uobičajeni ritam vožnje.

          u velikim gradovima sa 5+ miliona stanovnika se drugačije živi, vozi, radi, drugačijim ritmom diše nego u malom mestu sa 20,000 stanovnika koje ima jednu ili 2 glavne ulice i gde vreme prolaska kroz tu kratku ulicu nema uticaja na dogadjaje.

          opet, u BGD se drastično povečao broj automobila poslednjih 5-6 godina a ulice su ostale iste što neminovno znači skračivanje vremena prolaska kroz iste, ili stvaranje kolona i zastoja saobračaja.

          naravno da je i politika uvek prisutna, vreme je faktor koji je bitan u gradovima..vreme je novac za dobar deo zaposlenih (beo)gradjana.

          oštar i odmah start na semaforu i retko ko če da trubi iz kolone, ali ako se spava zvonce ne gine...

          zašto ovo pišem, pa svaka medalja ima dve strane.
          nekome je svo vreme ovoga sveta na raspolaganju i smatra da je njemu ulica/ put bogom dana a nekome je vreme kritičan resurs i radije ne bi provodio vreme u spavajučem saobračaju dok zeleno sija li sija.

          tolerancija sa obe strane ne škodi i uvek dobro dodje
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #95
            Znam brick, bio tu i pokusao da radim u BGu i odustao na brzinu.
            Previse kesara na putevima koji oduzimaju vreme.
            Izbor da umesto stvari odradjujem sa Banjice na raznim lokacijama po BG je pao da izletim na autoput i cimnem do Vrbasa.

            Sve sam odradjivao duplo brze nego da je radjeno po BGu.
            Za BG nije auto vec helikopter ako imas previshe posla.

            Model izbegavanja poslovnih kontakta po BGu sam iskopirao iz Svedske.
            Sva industirja se nalazi van velikih gradova i takodje sve radionice koje se traze su na periferijama istih. Dakle zona koja je direktno uz kruzni auto put oko grada.
            U pitanju je samo vreme i nista drugo a vreme nam je sve.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • zola_
              CBC Senator XXL
              • 24.06.2006
              • 319
              • Novi Beograd

              #96
              ne gazeli se redovno desava zakrcenje zbog sudara u suprotnoj traci, inace ono sto me najvise mervira je sto 90% vozaca ne razume sta je traka za ubrzavanje, svakodnevno dozivim da ispred mene na ukljucenju na autoput neko vozi 50 na sat bez namere da ubrza i prilagodi se tempu voznje na autoputu nego sa tih 50km/h i levim migavcem ceka da se ubaci u levu traku i samim tim i mene primorava da radim isto to.... a semafor za skretanje levo u kneza milosa iz bulevara je posebna prica, traje celih 8 sekundi, i zato uvek trubim par sekundi pre zelenog da probudim one sto vole da spavaju na semaforu...

              Comment

              • boris58
                CBC Veteran
                • 19.02.2007
                • 196
                • Cacak

                #97
                iskreno znam sta je voznja po bg-u, jer sam otprilike jednom sedmicno ceo dan po bg-u, i to uglavnom su mi klijenti koncetrisani oko bulevara rev i siv-a. tako da znam sta je gubljenje vremena u saobracajuu.
                sve to stoji, znam isto tako kako se vozi po atini, briselu i jos nekim vecim gradovima.
                ali ... zbilja nigde nisam cuo vise trubljenja no u bg-u.
                i nigde manje propustanja nego u bg-u.
                shvatam da brza reakcija moze da ustedi i po par minuta, ali opet sve to nas ne sprecava da se ponasamo malo kultuirnije

                te 2-3 sekunde koje potrosite kad pustite nekoga vas nece ubiti.
                kad pomislim na saobracaj u beogradu 3 scene su mi onako ostale u secanju.

                1. spic raskrsnice, covek u traci za skretanje levo s leve strane, sam sa detetom odzada. crveno svetlo. okrenut ka detetu i prica sa njim. neko u koloni krece da svira. covek, bez okretanja da pogleda sta je, pocinje da jase po sireni i dalje pricajuci sa sinom.

                2. kod hotel metropola, bulevar, spic. 2-3 vatrogasna vozila stoje u bocnoj ulici ii pokusavaju da se ukljuce u bulevar, sve sa ukljucenim sitrenama i rotacijama. to bi bila ok scena da oni nisu to pokusavali jedno 5 minuta, izgubili jedno zeleno jer su ljudi zakrcili bulevar na crvenom, da valjda ne bi izgubili tih 30 metara koliko su duga vatrogasna.

                3. scena koju je verovatno svako video. ubistvo djindjica. 2-3 vozila sa rotacijama koja pokusavaju da izlete na ulicu i 4-5 vozila prolece dok su ovi vec bili na kolovozu. (dobro ova treca mozda i nije tolio drasticna, al je malo emocionalno porazavajuca, kad nekome treba svaka sekunda da bi preziveo, nema tolerancije da te neko propusti)

                Comment

                • Ji 4Tze
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 806
                  • bg
                  • Honda CR-V 4WD

                  #98
                  pre 15-ak dana sam od pocetka carli caplina (znachi od cvijiceve, semafor kod JP pumpe) stigao do dedinja bez stajanja, drugi semafor posle kuce cveca, sve kroz zeleno svetlo, ako to nije zeleni talas onda ne znam sta je
                  ali bilo je - wow, sta ovo bi

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #99
                    @brick
                    u Becu se startuje na zuto?pa gde onda ja zivim majku mu?
                    od svih velikih gradova ili ti metropolola gde san vozio BEC i BRISEL su za mene ostali primer kako treba to da izgleda...pa ovde se brze vozi po gradu nego kod nas na vecini puteva.i niko nikom ne svira ,nema nerviranja...u belgiji sam doziveo voznju preko 120 po gradskim ulicama i takva kocenja i zaustavljanja auta jedan od rugog na par cm...i bilo je samo-sava-sava i teraj dalje..kod nas bi bilo znas ti ko sam ja i tako dalje...kod nas ovde tacno prepoznas kada u saobracaju naletis na auto sa nemackim tablama..katastrofa...mada mogu i da kazem da sam dosta nasih ljudi video(nase tablice)da se u saobracaju ponasaju kao i ovi domaci vozaci...
                    samo se malo vise potruditi i ide...
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • boravirus
                      CBC Član
                      • 18.09.2007
                      • 12
                      • Beograd
                      • zastava 128

                      boravirus

                      Zivimo u drzavi gde se rec ZAKON koristi u posprdnom smislu. Da li je doticni zakon dobar ili los trebao bi da se koristi i postuje dok se ne vide sve lose stvari u njemu pa da se napravi nov, naravno bolji. Opste su poznate stvari koliko je ogranicenje brzine u naseljenom mestu, cemu sluzi i vertikalna i horizontalna signalizacija, cemu sluze i kako se koriste semafori, kako bi trebalo da se postuje uslovno skretanje desno. Naravno i koje su konsekvence. Sve to "ucimo" kroz obuku i kada se dozvola dobije "vozi misko..." Novi zakon o bezbednosti u saobracaju je u najavi vec nekoliko godina unazad. Zasto se ne usvaja? Hm, malo nezgodno pitanje. Ono sto mene izludjuje u saobracaju u Bg je kada se na raskrsnicama koje su svetlosno regulisane umesa saobracajna policija i onda neka ti je bog u pomoci. Svakodnevno nailazim na situaciju u Radnickoj ulici kod Jugopetrola, na semaforu da se nalaze saobracajci, koji u cilju ubrzavanja saobracaja u istoj daju dozvolu da se moze proci kroz crveni signal na semaforu. Ali se desava da oni koji se ukljucuju u Radnicku sa plinske pumpe ili iz Jugopetrola imaju ZELENO i ne gledaju saobracajca koji se ne nalazi na sredini raskrsnice vec malo dalje i pocnu sa ukljucivanjem ... Ako se nesto, ne daj boze desi, eto pravne zavrzlame i dokazivanja ko je u pravu.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        shvatam da brza reakcija moze da ustedi i po par minuta, ali opet sve to nas ne sprecava da se ponasamo malo kultuirnije

                        te 2-3 sekunde koje potrosite kad pustite nekoga vas nece ubiti
                        upravo tako malo tolerancije ne škodi, a kultura uvek koristi.
                        a BG tablice najmanje voze Beogradjani, možda tek svaki treči je iz Beograda ostalih 2/3 je došlo sa strane i još se nije naviklo na urbani život i pravila koja to nosi sa sobom.
                        rešiče se i to tokom vremena...
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          3. scena koju je verovatno svako video. ubistvo djindjica. 2-3 vozila sa rotacijama koja pokusavaju da izlete na ulicu i 4-5 vozila prolece dok su ovi vec bili na kolovozu. (dobro ova treca mozda i nije tolio drasticna, al je malo emocionalno porazavajuca, kad nekome treba svaka sekunda da bi preziveo, nema tolerancije da te neko propusti
                          dobar primer.
                          tipično ponašanje loših službenih vozača, organizacije uključenja u saobračaj.

                          nikada se tako ne uleče u gusti saobračaj, i nikada se ne maše rukama kroz prozor.

                          niko nije vidovit da zna da li civilno vozilo u daljini iz koga neko nekome (kome č) nešto maše treba extra sekundu.
                          drugo primer je drastičan- pre toga ti isti organizatori prevoza su potrošili celih 35 (trideset pet) minuta da bi napustili dvorište kompleksa Vlade.

                          dakle, potpuno je irelevantno par sekundi kada je izgubljeno 35 minuta.

                          pri tome, dežurni policajac ispred Vlade nije izašao na ulicu i nije zaustavio saobračaj a mogao je, treba samo da napravi 10 koraka...

                          scena2.-
                          i sam sam prisustvovao sličnom dogadjaju.
                          vatrogasci nailaze i uporno pokušavaju da prodju kroz kolonu koja stoji.
                          pored kolone potpuno slobodna traka kojom voze tramvaji, nema nikakve prepreke.


                          kod nas vozači hitnih službi ne polažu vozački ispit za to zanimanje, ne postoji obuka, ne postoje pravila vožnje, i ono što se često vidi je da vozači takvih vozila jednostavno ne znaju da voze.

                          slično je i sa policijom.
                          puno se ljudi naselilo u Bgd a pri tome nije se još prilagodilo urbanom stilu života, još nije savladalo tehnike vožnje u gužvama a povereni su im teški zadaci.

                          XX puta, dvocifreni, mi se desilo da ja brže prodjem bez rotacije neku deonicu nego službeno vozilo sa vozačem koji ne zna da odabere putanju kretanja.
                          čak mi se dešavalo i da stanem u kraj, propustim takvo vozilo i nastavim normalnim ritmom...kada ono posle par kilometara eto opet istog vozila otpozadi (ista tablica, isto vozilo) koje opet sa rotacijom traži prolaz.

                          mislim da je nužno potrebna škola vožnje, i pre svega upotreba službenih motocikala od strane policije kao što je nekada bilo kada se koriste vozila pod pratnjom/ rotacijom koja raščiščavaju prolaz veoma efikasno i lako se primete.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            ...pa ovde se brze vozi po gradu nego kod nas na vecini puteva.i
                            pa to i kažem, na žuto je več menjač u brzini, noga na kvačilu, ruke na volanu...odmah se kreče u prvoj sekundi prelaska žuto na zeleno i daje gas. nema nečkanja kao kod nas i čekanja na zeleno da bi se tek krenulo u pripreme za start.

                            ja sam vozio u Beču auto sa 1200 kubika i slabim motorom i jedva sam držao ritam polaska sa semafora dok sam do poda stiskao pedalu gasa.

                            Beč ima specifičan sistem jednosmernih ulica i raskrsnica na desno skretanje pa se lako vozi u kontinuitetu visokim brzinama /za grad / .

                            u Rimu se polazi na žuto, i ne čeka se zeleno, prati se semafor sa boka i čime se njima upali crveno , praktično se oštro startuje.

                            nema onoga razmišljanja bi krenuo, ne bi krenuo, da li da ubacim u prvu ili da štedim kvačilo, da li ču potrošiti 20 grama ili 22 grama goriva...

                            hoču da kažem, kada je semafor otvoren i zeleno je onda se vozi.


                            naravno, crveno je svetinja i tu nema igranja.
                            isto kao i pešački prelaz.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • boris58
                              CBC Veteran
                              • 19.02.2007
                              • 196
                              • Cacak

                              Re: boravirus

                              Originally posted by boravirus
                              Sve to "ucimo" kroz obuku i kada se dozvola dobije "vozi misko..."
                              da li bi mi verovao da mi je instruktor kad sam ja polagao, za nemali broj pravila rekoa da pazim i da ih postujem kad budem polagao, a kad dobijem vozacku da ne moram da obracam tolko paznju

                              Originally posted by boravirus
                              Ono sto mene izludjuje u saobracaju u Bg je kada se na raskrsnicama koje su svetlosno regulisane umesa saobracajna policija i onda neka ti je bog u pomoci. Svakodnevno nailazim na situaciju u Radnickoj ulici kod Jugopetrola, na semaforu da se nalaze saobracajci, koji u cilju ubrzavanja saobracaja u istoj daju dozvolu da se moze proci kroz crveni signal na semaforu. Ali se desava da oni koji se ukljucuju u Radnicku sa plinske pumpe ili iz Jugopetrola imaju ZELENO i ne gledaju saobracajca koji se ne nalazi na sredini raskrsnice vec malo dalje i pocnu sa ukljucivanjem ... Ako se nesto, ne daj boze desi, eto pravne zavrzlame i dokazivanja ko je u pravu.
                              pa valjda znas da je saobracajac najvisi organ u raskrsnici
                              opet je to cesto nepaznja i neznanje vozaca. Licno sam gledao saobracajca koji je zabezeknuto zaustavio zensku sa strane i napustio raskrsnicu posto je uporno pokusavala da prodje pored njega kad nije trebala i pored prvo stava, zatim mahanja, zatim pistanja i urlanja zenska se provukla kroz raskrsnicu. da bi je zaustavio njegov kolega.

                              Par puta sam naletio na situaciju po bg-u, na par vecih raskrsnica, posebno knMilosaxNemanjina gde saobracajac sa ugla trotoara regulise raskrsnicu. Ponekad se upitam dal ti saobracajac imaju neku kontrolu.

                              i meni najdraza slika, kruzni tokovi po beogradu, gde skoro non stop panduri regulisu saobracaj.

                              @brick, @sw.brick
                              hmm, ne znam za bec, al vozio sam i pesacio kroz brisel. fenomenalan grad za obe zanimacije, neverovatno brza voznja, al tu ti zbilja nikad ne padne na pamet da prodjes kroz debelo zuto a kamoli kroz crveno.
                              cak ni preko malog pesackog.
                              malo zbog kulture, malo zbog kazni al verovatno ponajvise zbog zelje za zivotom

                              Comment

                              • dintel011
                                CBC Senator XXL
                                • 12.03.2005
                                • 348
                                • Beograd, Vidikovac

                                @mikimazda
                                Niko ne svira kad na ulazu u grad stoji precrtana truba
                                Meni se sa BG tablama desilo par puta ,zbog nepoznavanja grada, da moram iz krajnje leve u krajnju desnu traku, cim dam migavac, ljudi iza staju, propustaju, ko da sam rotaciju ukljucio, posle cujem da je to normalno, da pustaju sve kojima tablice nisu W.
                                A najjaci su ex Yu taksisti, dal proradi nostalgija ili sta vec, svi na semaforima nude pomoc, pitaju kako se snalaziz itd...

                                Comment

                                Working...
                                X