jesu li vozaci u BG poludeli ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    ..nije jedan auto kolona, vec je taj jedan pravi, a drugi mu u
    tome pomaze...
    Ali, nije to ni toliko vazno...ko god da ju je napravio, kolona je tu...
    Druga je stvar kada je Auto-Skola u pitanju i njihov auto...kada oni kilave na putu, njima ne ablendujem, ne koristim sirenu...verovatno to niko od vas takodje ne radi, jer ipak...nismo to voleli ni kad je neko nekulturan nama radio...u vremenima dok smo '' ucili voznju ''...

    Comment

    • g60
      CBC Senator XXL
      • 20.10.2006
      • 1011
      • Vrachar je majka ;)

      A na brankovom mostu u shpicu? Sta radite? Zapalite se benzinom?
      Zarad svoje sigurnosti jednostavno prilagodite brzinu uslovima na putu... To je stavka pod kojom ste maltene uvek krivi.
      Niste prilagodili brzinu uslovima na putu makar to bio i deda koji drlja 30km/h...

      Mozda covek hoce da skrene a vi da ga preteknete i BAM Dobar dan Sv. Petre, sta sam duzan za ovo do sada

      Comment

      • xami_coupe
        CBC Veteran
        • 04.09.2007
        • 130
        • Novi Beograd

        Slazem se sa g60 jer po meni najveci problem u BG voznji je kad padne kisha jer ljudi kao da ne znaju da treba min. 20% sporije voziti,drzati vece rastojanje i povecati oprez nego svi uvek voze isto ne bitno da li je suvo,mokro,klizavo josh kad nastane guzva ili zastoj...totalni kolaps!Pa shta mislite zashto uvek kad je shpic na gazeli bude neki udes ili chukanje upravo zbog toga shto ljudi u guzvi ne drze rastojanje ili shto g60 kaze da prilagode voznju prema uslovima na putu!

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          !Pa shta mislite zashto uvek kad je shpic na gazeli bude neki udes ili chukanje upravo zbog toga shto ljudi u guzvi ne drze rastojanje
          nikada ili gotovo nikada udes nije nastao zbog uzroka nedrzanje rastojanja kao primarnog.
          uzrok je najcesce sto neko presece/ isece kolonu koja se krece ravnomernim ritmom ili neko u koloni iz cistog mira legne na kocnicu i krene da posmatra okolinu van puta i time opet poremeti kretanje kolone.

          treba znati voziti u koloni, a to mnogi vozaci niti znaju niti ih uce a niti sami hoce da mucnu malo glavom i promisle o prilagodjavanju i uklapanju u postojeci tok saobracaja.

          kada padne kisa ili sneg kolaps obicno nastaje iz panicnog straha (obicno nesigurnosti da se kontrolise auto) i umesto voznje normalnom brzinom namece se duplo manja ili slicno mizerna brzina koja koci i ometa normalni tok saobracaja.

          jednim delom to je i posledica nepotpuno ispravnih vozila, pre svega guma i kocnica i posledicno straha vozaca sta ce biti.
          auto koji nije tehnicki sposoban da se po kisi bezbedno koristi pri min 80km/h ne treba ni koristiti kada pada kisa/sneg sve dok se ne osposobi u ispravno stanje.

          pri tome ne mislim samo na privatna vozila nego i na komunalna tj javni prevoz i javne sluzbe.

          sramota je da zimi padne sneg a hitna pomoc se vuce 20-30km/h po autoputu jer koristi letnje gume.
          tu pare sigurno nisu problem, ili nisu osnovni problem zasto je takvo stanje.
          isto autobusi GSP, padne 5mm snega i umesto da najnormalnije voze prave haos sa svojim letnjim gumama.
          kao da se ne zna da je prirodna pojava koja se ocekuje zimi i sneg/led/mraz...



          brzina nije problem u voznji kolone, problem je promena brzine i to narocito nagla.

          milina je voziti u koloni koja se krece 110-130 km/h i svi, bas svi u koloni, voze istim ritmom.

          da ne pricamo da se onda, na Gazeli, nadje neki mudri koji naglo i po obicaju bez zmigavca gledanja u retrovizor ili ne daj boze sa 2 sekunde strpljenja da propusti kolonu, onako naglo isece sa svojih 50-60, naravno ne ume/ ne zeli/ nema sposoban auto/ da ubrza i krene problem sa celom kolonom oko naglog kocenja.

          tada nastaje najveci broj lancanih sudara a cesto se i taj koji isece kolonu jednostavno ni ne osvrne, napravi saobracajku i nastavi dalje.

          jedan deo vozaca kao da je prvi put seo u auto- po svaku cenu hoce da se ugura u najbrzu traku a poseduje auto koji jednostavno nema kapacitet da postigne brzinu, tj UBRZANJE za hvatanje ritma kolone.

          kada vidim da iza mene pristize auto koji ima dobar kapacitet nikada ne pokusavam da mu izletim jer sam svestan da moj auto sa 10 sekundi o 0-100 njemu predstavlja kocnicu.

          a ima ljudi koji sa slabasnim autima (13+ sekundi do stotke) kojima treba citava vecnost da ubrzaju ko kamikaze ulecu...

          ili kada vidis da Jugo, Golf, Kadet, Reno4 i slicno iz tog doba 80tih kojima treba letnji dan do podne jedva drze ritam najsporije vozne trake ali eto da se pokazu povremeno izlecu pa se vrate, i sve to radi 2 sekunde kao zurbe...mislim na vozace istih naravno auto nije kriv.
          vozaci autobusa su posebna prica..kako oni dobijaju dozvole nije mi uopste jasno.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            Nije zbog toga nego su istrazivanja dosla do zakljucka da je vozilo sa upaljenim oborenim svetlima bolje uocljivo na putu

            ne bas oborena svetla.
            u pitanju su dnevna svetla. ona se postavljaju na coskove vozila, kao gabaritna i van su glavnih farova.

            ne koriste sijalicu oborenog svetla, (koja time ima normalan vek trajanja pa je uvek spremna za nocne uslove) vec zasebnu.

            auto se u fabrici oprema, ne budzi se oboreno svetlo naknadno...

            kao sto su pojasevi nekada bili opciona oprema koja se kupovala u radnjama a onda sam ugradjujes u auto a danas to samo fabrika moze, sme i atestira ugradnju.

            dnevna svetla se najpre uvode kao podrska i za potrebe pesaka a najmanje za potrebe vozaca.

            a mi nismo u poziciji da imamo klimu sa 10 meseci jeseni /zime gde je to uvedeno kao zakonska obaveza jer nema dnevne sunceve svetlosti.

            ko ne vidi po dnevnom svetlu auto nece ga videti ni sa te 2 upaljenje sijalice mnogo bolje.
            ali to je vec zdravstveni problem pre nego tehnicki ili zakonski.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              U Austriji ukidaju od sledece godine zakon da moraju da budu ukljucena svetla danju, a do kraja godine policija nece kaznjavati vozace koji drze ugasena svetla. Ispitivanja pokazala da se nije smanjio broj nesreca, ali je doslo do povecanja novih vrsta nezgoda. Posebno su zadovoljni motociklisti posto oni voze sa stalno upaljenim svetlima i to je bio osnovni znak raspoznavanja motociklsita danju u saobracaju.

              Comment

              • g60
                CBC Senator XXL
                • 20.10.2006
                • 1011
                • Vrachar je majka ;)

                Cek mene da vidite na snegu sa sve cetri letnje gume kako se batrgam

                Comment

                • veljko
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2006
                  • 476
                  • Backi Jarak, NS
                  • Volvo V50 DRIVe

                  jbg brick, sad ispada da 90% ljudi po tvom nesme da vozi svoje automobile,

                  na pocetku price je bila rec o tome da je "opravdano" uletati, posto, zaboga, u BG nemozes drugacije, a sada to vec nije u redu, samo zato sto brza vozila nemogu da nastave svojom brzinom,
                  koliko je meni poznato nema razlike izmedju brzih i sporijih vozila po slovu zakona, a na auto putevima brzina je ogranicena na 120 km/h, a ne obavezna kao krstareca

                  ovde se opet vracamo na bahatost nekih vozaca koji nisu svesni mogucnosti svog vozila

                  naravno kad bi u zakonu postojala stavka da sa poluispravnim ili cak neispravnim vozilima - zabrani daljnje ucestvovanje u saobracaju verujem da bi tada situacija bila drugacija ( slep sluzba )

                  ovim naravno nemislim prvenstveno na obicne smrtnike nego pre na javna i komunalna vozila ( gsp -ovi naravno), a pogotovo na drzavne sluzbe

                  al naravno kod nas je sve naopako pa prvo strada boranija, a onda zakon vise ne vazi
                  Bolje biti sretan nego pametan

                  Comment

                  • xami_coupe
                    CBC Veteran
                    • 04.09.2007
                    • 130
                    • Novi Beograd

                    Slazem sa Veljkom u potpunosti!

                    Comment

                    • g60
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2006
                      • 1011
                      • Vrachar je majka ;)

                      I ja, potpuno smo propali... Danas sam na autoputu shvatio da je 120 suluda brzina jer ne mogu da zaobilazim RUPE i one pragove od nadvoznjaka na sve strane... Treba da se spusti ogranichenje na 60 km/h pa da budemo jedinstveni u svetu...

                      Jesam li vam prichao kada sam prelazio brankov most a pored mene ide GSP autobus 'armonika i ja vidim neshto se odvaja na prednjem delu... Njemu se odvojio ceo komad branika sa vozacheve strane sa farovima i da nisam smotao volan i pobegao u levu traku, to bi bupnulo u mene i ja bih verovatno bio pokojan... Ne bi se druzili ovde

                      Mrak je u Beogradi cak i kad sija sunce

                      Comment

                      • Dragon
                        CBC Senator XXL
                        • 15.11.2006
                        • 963
                        • Beograd

                        Na autoputu sam pre sedam dana razbio branik jer mi je izleteo neki dzukac pri 140 km/h. Prethodno sam primetio par rupa koje stvarno izgledaju pogibeljno, ako bi u toj brzni naleteo...

                        Cuo sam da, navodno, mogu da tuzim, nemam pojma, valjda Direkciju za puteve jer auto-put mora da bude ogradjen, kako zivotinje ne bi pretrcavale. Medjutim, ako je i istina, mogao bih nesto da naplatim oko 2011. Epilog - 200 evra iz dzepa.
                        Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                        Comment

                        • shadow
                          CBC Senator XXL
                          • 23.09.2005
                          • 555
                          • Beograd

                          Originally posted by forster
                          Nesho na nesrecu, u opste nisi u pravu, to sto si opisao je povrsno gledanje na stvar... Ne stvara kolonu prvi koji vozi 40 nego "oprezan vozac" iza njega. dacu ti primer moja tasta (supruga gorepomenutog tasta) je vozila prilicnu kilometrazu izvan beograda BEZ kocnica... otkazale...presla je oko 100 km dok nije dosla do BG. Morala je ceo put da vozi I-II, a ti bi je lincovao?
                          Trebala je da barem upali sva 4 zmigavca da ostali znaju da je u kvaru. Naravno, trebalo je da stane pored puta i saceka slep sluzbu, a ne da BEZ kocnica vozi, to je bilo vrlo neodgovorno sa njene strane.

                          A za farove po danu, vec mi je uslo u naviku da ih palim po danu i apsolutno se slazem da su vozila uocljivija. Jeste da verovatno svi mi na forumu vidimo ostala vozila po danu i bez farova, ali definitivno ne vide svi ljudi podjednako dobro. A po kisi pogotovo. Druga stvar je sto ima dosta njih sa lose podesenim farovima.

                          Da se malo vratim na temu. Sinoc se vracam iz grada, i pred topciderske zvezde policija zaustavlja sve redom i rade alko test...naravno ja ne pijem alkohol pa sam prosao bez problema...ali vec dok sam vozio kroz kosutnjak vidim da lik ispred mene vozi cik cak...definitivno pijan...izbijamo na onu ulicu/put sa 2 trake pored vodotornja i RTS-a i vozimo ka ceraku...lik je toliko zavijao po putu da je prelazio u suprotnu traku...a drugi opusteno vozio sve vreme suprotnom trakom, kao da su obe trake u istom smeru...izgleda da su nekako prosli pored kontrole...i hvala bogu niko nije naisao u suprotnoj traci...nadam se da nisu ubili nekog...a nema svrhe da zovem policiju, dok ih dobijem i objasnim zbog cega zovem, oni su vec ko zna gde...
                          My crew is all fired up
                          Y'all better just wise up

                          Comment

                          • Azrael
                            CBC Senator
                            • 29.06.2006
                            • 278
                            • Kragujevac

                            Na autoputu sam pre sedam dana razbio branik jer mi je izleteo neki dzukac pri 140 km/h. Prethodno sam primetio par rupa koje stvarno izgledaju pogibeljno, ako bi u toj brzni naleteo... [/code]

                            Mali off:
                            Ti si jos i dobro prosao, mojoj strini je pre par godina na auto put izletela krmaca, i ona je geknula sa 120, i unistila auto, ali sva sreca ona je ostala nepovredjena!

                            Comment

                            • zola_
                              CBC Senator XXL
                              • 24.06.2006
                              • 319
                              • Novi Beograd

                              naravno kad bi u zakonu postojala stavka da sa poluispravnim ili cak neispravnim vozilima - zabrani daljnje ucestvovanje u saobracaju verujem da bi tada situacija bila drugacija
                              naravno da postoje zakoni samo se slabo sprovode, vozilo je tehnicki neispravno i ako npr. ne radi jedno poziciono svetlo, a da ne pricam o sari na gumama itd. realno je da je preko 80% automobila u srbiji tehnicki neispravno, a isto tako i dosta policijskih automobila...

                              Comment

                              • veljko
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2006
                                • 476
                                • Backi Jarak, NS
                                • Volvo V50 DRIVe

                                dodao sam mali edit, stavio sam slep sluzba u prethodnom postu

                                e na to sam mislio: letnje gume zimi na javnim vozilima , sto je i brick rekao, i jos gomila bitnih stvari vec davno pominjanih na forumu, tako da bi se samo ponavljao

                                verujem da nikom ne odgovara da mu neradi levi zmigavac a na gomili policijskih auta sam primetio da im neradi zadnja ozicija, a i stop lampe, a o vezivanju da i ne govorim

                                sve u svemu

                                voznja je principu upravljanje smrtonosnim oruzjem ( davno napisano negde)
                                Bolje biti sretan nego pametan

                                Comment

                                Working...
                                X