Odg: Koji akumulator?
Čisto, teoretski! Kad si spomenuo zejtin, verovatno si mislio nešto tipa katrana? I jedini, od stotinjak uslova za dobar start, da je sve na vozilu u namanje: dobrom stanju (motor i periferni uređaji)! A, što se teorije tiče, stvar je uslova, da li će da kresne odmah, kao momak, ili ... (uopšte neće!).
Mislim, trebalo bi, s obzirom, da konstruktori dobro mućkaju pametnim glavicama, a rađaju se sve pametniji! Koliko mladih genijalaca ima samo ova Srbija! (ovom prilikom, neću o nekim pominjanim epitetima, jer je politika na forumu zabranjena).
Pitanje je, ustvari, u kolikoj meri, ovi uslovi utežavaju start motora u dobroj kondiciji? Dokazano, merenjima! Ako uzmemo, da su anlaser i zamajac, ustvari reduktor obrtaja, radi uštede energije! Stegnuto mazivo, može da pričinjava poteškoće u radu automata, dok na sam elektropokretač zanemarive, jer se radi o običnom elektromotoru!
Da li, dobro odabrano MG ulje (zgusnuto na -25*C), pravi veći problem, od same kompresije, prilikom starta motora?
Ni uljna pumpa ne zahteva mnogo više energije u startu, da bi ga onemogućavala.
Znači, dobro (kvalitetno) i redovno održavanje motora, kao i priprema za sezonu, su uslov pouzdanosti vozila. Da ne bude: Pajo, šta radiš tamo dole? (Hladim ...)
A za proveru (merenje) accu u dobrom servisu, slažem se u potpunosti!
Originally posted by sw.brick
View Post
Mislim, trebalo bi, s obzirom, da konstruktori dobro mućkaju pametnim glavicama, a rađaju se sve pametniji! Koliko mladih genijalaca ima samo ova Srbija! (ovom prilikom, neću o nekim pominjanim epitetima, jer je politika na forumu zabranjena).
Pitanje je, ustvari, u kolikoj meri, ovi uslovi utežavaju start motora u dobroj kondiciji? Dokazano, merenjima! Ako uzmemo, da su anlaser i zamajac, ustvari reduktor obrtaja, radi uštede energije! Stegnuto mazivo, može da pričinjava poteškoće u radu automata, dok na sam elektropokretač zanemarive, jer se radi o običnom elektromotoru!
Da li, dobro odabrano MG ulje (zgusnuto na -25*C), pravi veći problem, od same kompresije, prilikom starta motora?
Ni uljna pumpa ne zahteva mnogo više energije u startu, da bi ga onemogućavala.
Znači, dobro (kvalitetno) i redovno održavanje motora, kao i priprema za sezonu, su uslov pouzdanosti vozila. Da ne bude: Pajo, šta radiš tamo dole? (Hladim ...)
A za proveru (merenje) accu u dobrom servisu, slažem se u potpunosti!
Comment